Kuinka pinnallista on deittailla vain itseään nuorempia?
Kun omanikäiset ei kelpaa. Työkaverin toimintaa ihmettelen.
Kommentit (10)
Sairasta, mene hoitoon, ei oo hyvä juttu toi
RuskeaMirkku6 kirjoitti:
Sairasta, mene hoitoon, ei oo hyvä juttu toi
Tuskin mun tässä hoitoon pitää hakeutua..
Ap
Oletko itse onnellinen, vai mistä kenkä puristaa?
No ainakin nämä ikänsä valehtelevat ja nuorempaa etsivät ovat ihan hemmetin pinnallisia. Näyttävät kyllä itse ihan ikäiseltään eivätkä välttämättä ole fyysisesti mitenkään erityisen hyvässä kunnossa. Taitaa päässä vähän heittää...
Vierailija kirjoitti:
No ainakin nämä ikänsä valehtelevat ja nuorempaa etsivät ovat ihan hemmetin pinnallisia. Näyttävät kyllä itse ihan ikäiseltään eivätkä välttämättä ole fyysisesti mitenkään erityisen hyvässä kunnossa. Taitaa päässä vähän heittää...
Ikä on saattanut mennä vahingossa väärin eikä saa enää muutettua.
Todella pinnallista. Voi olla syvällistä vain jos on sama syntymäpäivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikä on saattanut mennä vahingossa väärin eikä saa enää muutettua.
Jännästi se ikä aina lipsahtaa todellista ikää nuoremmaksi. Ja jos näin on käynyt, niin parempi tunnustaa se heti profiilissa. Mutta nämä mun tapaamat huijarit eivät ole ottaneet asiaa itse esille. Mitä se sitten kertookaan...ei mitään hyvää ainakaan!
Ap, Onko mahdollisesti oma miehesi (oletan että olet heteronainen, tekstistäsi päätellen) pettänyt sinua joskus nuoremman naisen kanssa? Jos näin on, sympatiat sulle.
Vierailija kirjoitti:
Ap, Onko mahdollisesti oma miehesi (oletan että olet heteronainen, tekstistäsi päätellen) pettänyt sinua joskus nuoremman naisen kanssa? Jos näin on, sympatiat sulle.
Ei mulla ole oikein miestä ollutkaan.
Ap
Vai ihan normaalia toimintaa?