Huonoja kokemuksia verkkokaupoista???
Kertokaas mistä verkkokaupoista teillä on huonoja kokemuksia? Eli esim toimitus viivästynyt kohtuuttomasti, tavara viallista ja vaihtaminen lähes mahdotonta, tai tuotetta ei koskaan postitettu ja rahoja ei saanut takaisin?
Jos edes joku säästyisi huijatuksi tulemiselta kun laitetaan vähän nimiä listaan...
Kommentit (115)
Discshop FI
Olen tilanut tammikussa 2013 sieltä 4 filmejä. Maksoin niitä etukäteen. Kahden viikon pästä tuli vain 1 filmi. Nuo vielä kolme filmejä odotin kuukausi, edelleen ei saanut niitä.
Juuri tässä harmaita hiuksia saaneena olen yrittänyt useita kertoja tavoittaa kyseistä verkkokauppiasta. Ei kuulu vastausta eikä kyllä pakettiakaan vaikka maksu on maksettu tilatuista tuotteista etukäteen. Tyhmän luottavainen kun olin, niin viime hetkellä vaihdoin luottokorttimaksun verkkomaksupainikkeeseen, joten en luottokunnastakaan voi hakea korvausta.
Pikku Pingviini
Tilattua tavaraa ei koskaan saatu,rahat sai takaisin vasta kun uhkaili rikosilmoituksella.
Sisukas.net
Tavaraa saa odottaa 1-2 viikkoa vaikka olisi varastossa
Totaalisen surkea yritys ja palautettavan tuotteen vaihto uuteen ei onnistu.
http://www.halvathinnat.fi/magento/
VAROKAA!!!
IYOUWEBUY on täysin p****a verkkokauppa. Kiertäkää kaukaa! Ei todellakaan ole suomalaista asiakaspalvelua, vaan tulet saamaan seurantakoodinkin Ruotsiin ja ruotsin kielellä. Eivät reagoi sinun asiakasmeileihin tai sitten vastaus tulee viikon viiveellä. Älä maksa IYOUWEBUY sivuilla mitään etukäteen! Toimitusaika valheellinen, IYOUWEBUY valehtelee sivuillaan toimitusajat ja nyt 25.2.2016 maksamani tuote on ollut yli viikon Singaporessa ODOTTAMASSA lähettämistä. 17.3.2016 ei toimitusta ole odotettavissa. IYOUWEBUY on huono ja valheellinen sekä lupauksissaan että asiakaspalvelussaan. Valitkaa joku toinen verkkokauppa kuin IYOUWEBUY, jos haluatte tavaranne.
Vierailija kirjoitti:
Vaatteen väri näyttänyt aivan erilaiselta kuvassa.
Postissa tullut vaate on ihan kauhea ohut rutku joka repeää ja napit lähtee irti.
Koko ollut joko aivan liian iso tai liian pieni. Kerrankin L-koon hame oli jotain S-kokoa pikemminkin.
Ja tämä oli siis Boohoo-verkkokaupasta.
Dreampetstore:
- tuote lähetettiin myöhässä, en saanut minkäännäköistä arviota siitä milloin paketti lähtee. Jouduin itse tiedustelemaan asiaa asiakaspalvelusta. Myös korkeat postikulut on suuri miinus..
Lemmikkistore:
- Kamat lähtee milloin sattuu, eivät ota huomioon postitustapaa minkä olet valinnut, asiakaspalveluun ei saa yhteyttä/eivät viitsi vastata,aina joutuu uhkaileemaan poliisilla ja rikosilmoituksella.
BellaMilada:
- eivät lähetä tuotteita, eivät vastaa yhteydenottopyyntöihin. Joudutty uhkailemaan monesti poliisilla.
Varusteleka on kans iha älytön!
Koko ei vastaa oikeeta.
Esim.
Xl=L
L=m
M=S
napit lähti irti ja rahoja ei tullu takasin. Ei vastata viesteihin eikä mihinkään soittoihin.
Hobby Hall: siitä puljusta en sen koommin ole tilannut, kun jo kertaalleen maksettuja ruvettiin perimään toiseen kertaan!
Glam Fashion.
Tuotteita puuttui , yhtä pakettia en saanut kerran ollenkaan. Lähetyslistaa ei paketeista löytynyt. Tilasin Klarna-tilillä joten saas nähdä hyvittävätkö palautustakaan. Pitää seurata tilin tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Dreampetstore:
- tuote lähetettiin myöhässä, en saanut minkäännäköistä arviota siitä milloin paketti lähtee. Jouduin itse tiedustelemaan asiaa asiakaspalvelusta. Myös korkeat postikulut on suuri miinus..Lemmikkistore:
- Kamat lähtee milloin sattuu, eivät ota huomioon postitustapaa minkä olet valinnut, asiakaspalveluun ei saa yhteyttä/eivät viitsi vastata,aina joutuu uhkaileemaan poliisilla ja rikosilmoituksella.BellaMilada:
- eivät lähetä tuotteita, eivät vastaa yhteydenottopyyntöihin. Joudutty uhkailemaan monesti poliisilla.
Itse en kyllä kovin monta kertaa käyttäisi verkkokauppaa, jonka kanssa usein ongelmia.
Secret garden puutarhakauppa netissä. Rahat kankkulan kaivoon yli 100e, ei toimistusta, ei vastausta. Nyt onneksi on verkkokaupan sivut suljettu. Puutarhamessuilla oli kaupan rouva kovasti esittelemässä tuotteittaan, olin todella yllätynyt kun olikin huijari. En ole ainut huijattu, Suomi24 myös keskusteltu aiheesta.
Olisit nyt kertonut mitä tilasit ja osto päivät ja sen kun pidit ajat liian pitkänä. Netistä tuhansia tilanneena, kymmenistä eri paikoista voin kertoa että http://iyouwebuy.fi/ on aivan ok kauppa.
olen tilannut automaattisesti vettä antavan keittiöhanan, ovenaukaisijan joka tunnistaa sormenjäljet, peruutuskameran ym pientä ja laatu on ollut parempaa kuin monessa muussa. ja aina on tullut, en välitä seurantakoodeista, joka paketista joka ei ole jostain tullut, alle 1,5% ostoksista olen saanut täyden hyvityksen, helpolal max 3 sähköpostia, useimmiten 1 sp.
Nelly.com eivät mukamas olleet saaneet palautustani, vaikka seurantakoodista näin että paketti oli heille palautunut. Eivät olisi palauttaneet rahoja maksetuista tuotteista. En tilannut toista kertaa.
"Halvat Hinnat verkkokauppa" myy MS Office 2013 lisenssiä, ohjelma asentuu ongelmitta koodi kelpaa mutta kun käynistät ohjelman microsoft pyytää rekistöröimään tuotteen mutta se ei kelpaakaan. mikrosoft ilmoittaa, että olet joutunut petoksen uhriksi koodi on ilmeisesti jo myydyn officen koodi etkä voi sitä käyttää. Soitin tänään Mikcrosoftille ja olivat tietoisia yrityksestä "Halvat Hinnat" älkää menkö samaan lankaan
Boohoo....yhtä kusetusta. Vaatteet rikki ja likaisia. Nyt 10kk päästä, useiden pyyntöjen jälkeen palauttivat vain osan rahoista. Älkää tilatko ikinä!!!
Vierailija kirjoitti:
Kertokaas mistä verkkokaupoista teillä on huonoja kokemuksia? Eli esim toimitus viivästynyt kohtuuttomasti, tavara viallista ja vaihtaminen lähes mahdotonta, tai tuotetta ei koskaan postitettu ja rahoja ei saanut takaisin?
Jos edes joku säästyisi huijatuksi tulemiselta kun laitetaan vähän nimiä listaan...
Kitchentime.
Hehkuttelin Iittala hintoja ja tilasin useammalla sadalla. Noh, tilanne on vieläkin se, että kuukausi tilauksesta kulunut ja tilauksen loppuosa ei ole vieläkään tullut.
Tilaus luvattiin toimittaa tiettyyn pvään mennessä viimeistään. Seurantakoodia ei kuulunut ja otin yhteyttä, eivät olisi lähettäneet viimeistään päivänä, ellen olisi olisi kysellyt perään.
Osan tuotteista sain ja olivat aivan hirveän laatuista shaibaa! Iittalan maljakot täynnä ilmakuplia ja toisesta 160mm maljakosta puuttui reunoilta ihan palasia, samanlailla kuin jostain juomalasista voisi kuvitella.
Maljakko oli myös tosi likainen(mutta pakkauksessaan!), aivan kuin olisi ollut näytillä.
Kyselin jo Iittalan myymälästä vaihtoa, ja se ei käy, joten Iittalan myymäläkin meni myös laadun puolesta boikottiin.
Nyt joko hyväksyn tuon p***a laatuisen tilauksen, tai näen helvetin moista vaivaa ja alan lähettelemään takaisin, luultavasti maksaen itse postikulut ja odottaen uusia tuotteita ehkä sitten taas kuukauden. Ja entäs jos uudetkin ovat käytetyn näköisiä???
Vielä tosiaan vitriinirasia on saapumatta...lupasivat, että tulee viime viikolla, eipä näkynyt ei:/
EN SUOSITTELE KITCHENTIME:a.
Voin kertoa käänteisenä kokemuksena että mikään ei ole niin ystävällinen kuin kiinalainen ebay-kauppias. Se pahoittelee vuolaasti muutaman euron ostoksenkin myöhästymistä tai häviämistä ja palauttaa aina rahat jos ostosta ei saavu.
Vierailija - 15.2.2011 21:09 (2/4)
www.fitnessfirst.fi
Juuri tässä harmaita hiuksia saaneena olen yrittänyt useita kertoja tavoittaa kyseistä verkkokauppiasta. Ei kuulu vastausta eikä kyllä pakettiakaan vaikka maksu on maksettu tilatuista tuotteista etukäteen. Tyhmän luottavainen kun olin, niin viime hetkellä vaihdoin luottokorttimaksun verkkomaksupainikkeeseen, joten en luottokunnastakaan voi hakea korvausta.