Pukeutuisitteko enemmän paljastaviin seksikkäisiin hepeneisiin jos miehiä ei olisi olemassa?
Nettivideossa sanottiin, että miesten olemassa olo estää naisia tekemästä näin.
Kommentit (264)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on tää nykyinen satu vauvassa, että naiset inhoaa miehiä ja haluaisivat vain olla sinkkuja kaikki tyynni (tai lesboja, mutta se on syntiä samoin kuin homosuhteetkin). Todellisuudessa naisten valtaosa haluaa perheen hyvän miehen kanssa, ja ison osan kohdalla tämä tarkoittaa myös sitä että hyvä ulkonäkö on ehdottomasti plussaa, jotta saataisiin kovan tason mies.
Toiset haluu toiset ei. Kovatasoinen mies ei haluaa naiselta muutakin, kuin korean ulkokuoren. Parhaat tyypit keskittyvät ihan muihin asioihin.
No tämä on kyllä ihan tarua tämäkin. Ei kukaan rumaa ja epähuoliteltua suoranaisesti HALUA, vaikka ehkä moni joutuukin sellaiseen tyytymään. Olen itse ruma ja kokemuksesta puhun. Onneksi Tärkeintä on Jeesus hänelle kelpaavat kaikki, rumakin. Ja se on tärkeintä.
Jaa korean ja kauniin ulkonuoren vastakohta on ruma ja epähuoliteltu? Eikä mitään siinä välissä?
Minä en ole erityisen kaunis. Pidän kyllä tietty itsestäni huolta, mutta kaunotarta ei saa tekemälläkään. Mieheni on komea, monella mittapuulla. Eikä mikään tossukka, monella mittapuulla. Olemme aina olleet joidenkin silmissä epäsuhta pari. Silti aina vaan yhdessä. Hän näkee siis minussa jotain muutakin, kuin vain ulkokuoren.
Kyllä. Nyt jos menee lyhyissä sortseissa tai minihameessa on aina joku huutelemassa ym. Itse vain haluisin aurinkoa jalkoihinkin liikkuessa, kun en ole mikään rantamakoilija.
Olisin varmaan paljon enemmän vähemmissä vaatteissa. En käyttäisi rintsikoita tai häpeäisi nännien näkymistä. Ilman paitaa olisi kiva olla helteellä.