Pukeutuisitteko enemmän paljastaviin seksikkäisiin hepeneisiin jos miehiä ei olisi olemassa?
Nettivideossa sanottiin, että miesten olemassa olo estää naisia tekemästä näin.
Kommentit (264)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pukeutuisin lämpimällä säällä vain lyhythelmaisiin ja pieniolkaimisiin kukkamekkoihin, jos maailmassa olisi vain naisia.
Nyt en halua miesten "huomiota" (tunkevat liian lähelle!), joten menen säällä kuin säällä pitkissä housuissa ja löysä paita päällä.
Luulet liikoja itsestäsi. Senkun laitat kukkamekon, tuskin saat huomiota yhtään enempää kuin nytkään, ellet sitten oikeasti ole poikkeuksellinen kaunotar (mikä on epätodennäköistä). Mutta siinähän petät itseäsi ja selität, ettei sinua huomata vain koska pitkät housut XD
Mistä sinä, tai kukaan muukaan ulkopuolinen, voi sanoa, mitä huomiota joku saa osakseen. Jo näitä juttuja lukiessa alkaa ahdistaa se tosiasia, että useat naiset saavat todella paljon epäasiallisia kommentteja ym. Jo se, että pitää mietti, miten pukeutuu jotta EI herätä huomiota, on surullista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen niin kaunis, että minua ahdistellaan monta kertaa päivässä ja joka päivä.
Jenna
Se on katoavaa, vanhetessa tulee rypyt ja vannetta. Nauti kun voit.
Nauti ahdistelusta? Mitä helvattia??
Tää on tää nykyinen satu vauvassa, että naiset inhoaa miehiä ja haluaisivat vain olla sinkkuja kaikki tyynni (tai lesboja, mutta se on syntiä samoin kuin homosuhteetkin). Todellisuudessa naisten valtaosa haluaa perheen hyvän miehen kanssa, ja ison osan kohdalla tämä tarkoittaa myös sitä että hyvä ulkonäkö on ehdottomasti plussaa, jotta saataisiin kovan tason mies.
Perheelliset naiset itse useimmiten myöskin syrjivät sinkkunaisia, joten voidaan rehellisyyden nimissä unohtaa se sinkkuuden ihannointi kun se ei ole totta. Monille sinkkunainen on edelleen Vanhapiika.
En ole koskaan pukeutunut sillä tavalla. En tykkää niistä vaatteista.
Kovan luokan mies nostaa naisen arvoa myös toisten naisten silmissä. Tätä on turha kieltää. Naisena sanon, nähty on. Tämä palsta on satulandia.
Vierailija kirjoitti:
Tää on tää nykyinen satu vauvassa, että naiset inhoaa miehiä ja haluaisivat vain olla sinkkuja kaikki tyynni (tai lesboja, mutta se on syntiä samoin kuin homosuhteetkin). Todellisuudessa naisten valtaosa haluaa perheen hyvän miehen kanssa, ja ison osan kohdalla tämä tarkoittaa myös sitä että hyvä ulkonäkö on ehdottomasti plussaa, jotta saataisiin kovan tason mies.
Toiset haluu toiset ei. Kovatasoinen mies ei haluaa naiselta muutakin, kuin korean ulkokuoren. Parhaat tyypit keskittyvät ihan muihin asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En uskalla pukeutua niin seksikkäästi kuin haluaisin, kun miehet tuijottavat, viheltävät ja kommentoivat. Jos miehiä ei olisi, voisin rauhassa kulkea puolialasti ja ilman rintaliivejä.
Nyt käsi sydämellä, missä olet kuullut yhdenkään miehen koskaan viheltävän? Niinpä, Italiaan saakka pitää lähteä että tällaista tapahtuu oikeasti.
Olen jo vanha rouva, mutta ei siitä kauan ole, kun espoolaisessa kauppakekuksessa eräs herra ohimennessään katsoi silmiin, hymyili kujeillen ja päästi hiljaisen pikku vihellyksen. En ollenkaan meetuutannut. En ole mitenkään provosoivan näköinen tai tyylinen.
Minä kulkisin nakuna päivät pitkät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pukeutuisin lämpimällä säällä vain lyhythelmaisiin ja pieniolkaimisiin kukkamekkoihin, jos maailmassa olisi vain naisia.
Nyt en halua miesten "huomiota" (tunkevat liian lähelle!), joten menen säällä kuin säällä pitkissä housuissa ja löysä paita päällä.
Luulet liikoja itsestäsi. Senkun laitat kukkamekon, tuskin saat huomiota yhtään enempää kuin nytkään, ellet sitten oikeasti ole poikkeuksellinen kaunotar (mikä on epätodennäköistä). Mutta siinähän petät itseäsi ja selität, ettei sinua huomata vain koska pitkät housut XD
Eikö sua ole lähennelty ja ahdisteltu? Onnekas olet! Minä oon ihan tavallisen näköinen nainen, en mikään ihmeellinen kaunotar. Mutta kunhan oon hoikka ja mulla on kuitenkin rinnat ja kiva peppu. Todellakin housut ja löysä paita. Ja oon yli neljäkymmentä...
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi pienet rinnat, niin liivit voisi jättää pois. Mutta näin suurilla ei toivoakaan olla ilman rintaliivejä, kun suorastaan sattuu se hölskähtely. Saattaisin pukeutua lyhyempiin hameisiin ja mekkoihin siksi, koska jalkani ovat todella ruman muotoiset (on pattipolvet, pohkeita ei muodostu ollenkaan vaikka miten urheilee, ja selluliittia sekä näkyvät verisuonet), niin ilman miehiä ei tarvitsisi miettiä rumia jalkojani, vaan voisin näyttäytyä lyhyemmissä vaatteissa.
Mulla on pienehköt rinnat, mutta sitten ihan hervottoman isot nännit. Ei voi olla ilman mitenkään, ainakaan jos on miehiä ympärillä...
Vierailija kirjoitti:
Sulla menee nyt muutama ikäryhmä sekaisin. Nuoremmat naiset haluaa perheen hyvän miehen kanssa. Ne vähän vanhemmat naiset on usein joutuneet toteamaan, että se hyvä mies ei ollutkaan ihan niin hyvä kuin vaikutti, tai perhe-elämä on verottanut kaikkien jaksamista, tai elämä on vaan vienyt erilleen. Ja ne ei ehkä enää jaksa miehiä ja ovat ihan mielellään sinkkuja. Lapset tehty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En uskalla pukeutua niin seksikkäästi kuin haluaisin, kun miehet tuijottavat, viheltävät ja kommentoivat. Jos miehiä ei olisi, voisin rauhassa kulkea puolialasti ja ilman rintaliivejä.
Nyt käsi sydämellä, missä olet kuullut yhdenkään miehen koskaan viheltävän? Niinpä, Italiaan saakka pitää lähteä että tällaista tapahtuu oikeasti.
Ihan kyllä Suomessa olen kuullut. Ei sitä usein tapahdu mutta joskus. Ja ihan on ollut kotimaista perua ne viheltäjät ainakin ulkonäön perusteella. Enempi silleen viinaan menevän puoleisia, eihän suomalainen muutoin uskalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai ihan tosissanne väitätte että naiset eivät arvostele toistensa pukeutumista? 😆🤣
Samaa nauroin. Selän takana naisporukassa haukutaan värisilmää, tyylittömyyttä ja toisaalta liikaa muodinmukaisuutta. Oli mekon pituus mikä vaan, joiltakin tulee tuhahtelua, hihittelyä tai epäuskoista päästä varpaisiin tuijotusta.
Myönnän toki, että toisten pukeutuminen ei aina ole omaan tyylitajuun tai tilanteeseen sopivaa tai edes kaunista. En silti osoita mieltäni toisten pukeutumiselle. Jokaisella on oma makunsa.
Yhdessäkään naisporukassa, jossa vietän aikaani ( ja niitä on paljon), yksikään naisystäväni, työkaverisin tms. ei IKINä ole puhunut pahaa toisten pukeutumisesta, värisilmästä tms. En itse ikinä harrasta moista, ja pukeudun täysi
Me kyllä arvostellaan toisten pukeutumista. Kun se 8n kehuttavaa. Toisilla on tyylitajua ja toisilla vaatteet näyttävät paremmalta. Ja se huomataan. En muista nyt yhtään negatiivista kommenttia. Jos joku sellaista yleisesti harrastaa, täytyy olla omassa itsetunnossa jotain pahasti pielessä.
Kyllä, minunkin kaveriporukoissa harrastetaan tätä toisten vaatteiden kehumista. Ja ihan itsekseksenikin tykkään bongailla hienoja tyylejä kaupungilta, erilaisia. Yksi kaveri harrastaa jonkin verran tietyntyylisten naisten negaamista, hän on (homo)mies.
Vierailija kirjoitti:
Tosielämässä harvempi ajattelee mitään "kovan tason miehiä". Yleensä hakusessa olisi se oman tasoinen ja sopiva, ei joku jota varten pitää koko ajan pinnistellä. Toki suurin osa ihmisistä siihen omaan ulkonäköönsä kiinnittää huomiota ja haluaa olla viehättävä, mutta omana itsenään.
Vierailija kirjoitti:
Kovan luokan mies nostaa naisen arvoa myös toisten naisten silmissä. Tätä on turha kieltää. Naisena sanon, nähty on. Tämä palsta on satulandia.
Satuja ne on nämä "kovan luokan mies"-sadutkin.
Juu, minulla on aina kuuma ja kulkisin pienemmissä vaatteissa ( kuljen jo nyt toppi päällä, kun toiset tuijottaa kuin mielipuolta kevyt toppatakki yllä😄).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiset haluu toiset ei. Kovatasoinen mies ei haluaa naiselta muutakin, kuin korean ulkokuoren. Parhaat tyypit keskittyvät ihan muihin asioihin.
No tämä on kyllä ihan tarua tämäkin. Ei kukaan rumaa ja epähuoliteltua suoranaisesti HALUA, vaikka ehkä moni joutuukin sellaiseen tyytymään. Olen itse ruma ja kokemuksesta puhun. Onneksi Tärkeintä on Jeesus hänelle kelpaavat kaikki, rumakin. Ja se on tärkeintä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosielämässä harvempi ajattelee mitään "kovan tason miehiä". Yleensä hakusessa olisi se oman tasoinen ja sopiva, ei joku jota varten pitää koko ajan pinnistellä. Toki suurin osa ihmisistä siihen omaan ulkonäköönsä kiinnittää huomiota ja haluaa olla viehättävä, mutta omana itsenään.
Jos omana itsenään on ihan merkittävän ruma, niin ei halua näyttää omalta itseltään. Kokemuksesta puhun. Onneksi meikeissä on voimaa. Korviksetkin auttavat ja Toki hyvä pukeutuminen ja pitkät hiukset
Me kyllä arvostellaan toisten pukeutumista. Kun se 8n kehuttavaa. Toisilla on tyylitajua ja toisilla vaatteet näyttävät paremmalta. Ja se huomataan. En muista nyt yhtään negatiivista kommenttia. Jos joku sellaista yleisesti harrastaa, täytyy olla omassa itsetunnossa jotain pahasti pielessä.