Pukeutuisitteko enemmän paljastaviin seksikkäisiin hepeneisiin jos miehiä ei olisi olemassa?
Nettivideossa sanottiin, että miesten olemassa olo estää naisia tekemästä näin.
Kommentit (264)
Vierailija kirjoitti:
Joo varmaan naiset laittaisivatkin päälle pitsibodyjä, korsetteja ja sukkanauhasukkia, jotta toiset naiset saisivat ihastella??
Kummallinen ajatus että niitä pitäisi ostaa ja käyttää vain muita varten. Kyllä minä ostan vaatteet ihan sen mukaan mikä itsestä hyvältä tuntuu päällä ja miellyttää omaa silmää. Pitsibodyt tuntuvat hyvältä ihoa vasten, se vaan on fakta.
Vierailija kirjoitti:
Käsi nyt sydämelle.
Oikeastiko ette pukeudu eroottisesti miellyttääksenne sitä valittuanne tai saadaksenne sellaisen?
Minä miehenä pukeudun hyvin ja "seksikkäästi" miellyttääksemi aviomiestäni, en voimaantuakseni tai muusta naurettavasta syystä.
Ihanko nämä Onlyfans-tyrkytkin levittelevät haarojaan ihan itseään varten?
No en pukeudu eroottisesti saadakseni mielitietyn, koska en halua oksettavaa huomiota kaiken maailman limanuljaskoilta, ja erotiikka ylipäänsä saa odottaa, kunnes on kunnolla tutustuttu, jotta tiedän, onko miestä edes turvallista päästää lähelle. Suhteessakin kyllä se oma pukeutuminen lähtee itsestä, siitä millaisissa vaatteissa viihtyy, vaikka toki voi toisinaan valita toistakin ilahduttaa, jos tällä jotain erityisiä mieltymyksiä on, jotka eivät itsestä tunnu pahalta.
OF:ssä käsittääkseni tarkoitus on tuottaa sisältöä toisille. Tavan tallaajat kaduilla yleensä vain yrittävät elää omaa elämäänsä, eivät ole siellä itseään esittelemässä. Haarojensa levittelijät toimitetaan poliisin hoteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, kulkisin kesällä bikinit päällä ja käyttäisin enemmän mekkoja
Jos täällä olisi pelkkiä naisia, voisimme kulkea alasti.
Jos täällä olisi pelkkiä naisia asuisitte kivimajoissa vieläkin. Kannattaa muistaa miten etuoikeutettu olet. Se on aina helppo huudella miesten rakentamassa yhteiskunnassa kun sähköä tulee töpselistä, vettä hanasta ja katto pään päällä. Ette osaa olla kiitollisia mistään..
Juu, meidän kaikkien pitäisi olla kiitollisia Edisonille sähkön keksimisestä. Mutta kunnioitan toki sinua, jos olet opetellut sähkärin ja putkimiehen hommat, osaat suunnitella ja rakentaa talon. Ahkera mies!
Mäkin kulkisin isomunaisena munat paljaana, mutta kyllä se ryhmänä on naiset, jotka siitä pahastuisivat, suurin osa.
En luultavasti. En tykkää kun iho on paljaana
Vierailija kirjoitti:
Mäkin kulkisin isomunaisena munat paljaana, mutta kyllä se ryhmänä on naiset, jotka siitä pahastuisivat, suurin osa.
Juu, uskon että naisia ällöttäisi munat, kun ne siellä heiluu ja joillain miehillä vois seistäkin välillä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En uskalla pukeutua niin seksikkäästi kuin haluaisin, kun miehet tuijottavat, viheltävät ja kommentoivat. Jos miehiä ei olisi, voisin rauhassa kulkea puolialasti ja ilman rintaliivejä.
Nyt käsi sydämellä, missä olet kuullut yhdenkään miehen koskaan viheltävän? Niinpä, Italiaan saakka pitää lähteä että tällaista tapahtuu oikeasti.
Joo, suomalainen mies viheltää harvoin, ne huutelee enemmänkin.
Oikeasti? Tavismiehet?
Olen kuullut vain juoppojen huutelevan. Ja ehkä narkkarin Helsingissä. Aineissa ollaan kun huudellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En varmaan hepeneisiin, mutta saattaisin elää nudistina. Tämän takiahan naiset maksavat omista asunnoistakin, että saavat olla rauhassa ahdistelulta
Aika jännä, miehet maksavat omista asunnoistaan että saavat asua siellä halvemmalla kuin vuokralla.
🤣🤣
En ole koskaan pukeutunut ap:n mainitsemalla tavalla, joten aivan sama. Törkeää ahdistelua olen silti saanut osakseni. Juu, ei kiinnosta olla miesten kuolaamiskohde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En uskalla pukeutua niin seksikkäästi kuin haluaisin, kun miehet tuijottavat, viheltävät ja kommentoivat. Jos miehiä ei olisi, voisin rauhassa kulkea puolialasti ja ilman rintaliivejä.
Nyt käsi sydämellä, missä olet kuullut yhdenkään miehen koskaan viheltävän? Niinpä, Italiaan saakka pitää lähteä että tällaista tapahtuu oikeasti.
Joo, suomalainen mies viheltää harvoin, ne huutelee enemmänkin.
Oikeasti? Tavismiehet?
Olen kuullut vain juoppojen huutelevan. Ja ehkä narkkarin Helsingissä. Aineissa ollaan kun huudellaan.
Tavismiehet usein ovat viihteellä juopuneita.
Ei olisi vaikutusta. En ole tähänkään asti miettinyt miehiä pukeutuessani.
Varmaan helteillä ja kuumilla ilmoilla pukeutuisin paljastavampia kuin nyt, jos ei tarvitsisi pelätä asiatonta kommentointia ja käytöstä miesten osalta. Minulla on isot rinnat, ja kieltämättä on helpompaa pukeutua peittäviin kauhtanoihin, niin saa olla rauhassa.
Hyvä kysymys. Luulen että pukeutuisin varmaan enemmän sellaisiin vaatteisiin mitkä koetaan seksikkäiksi esim. lyhyt hame, korkeammat kengät, avokaulaisempi paita jne. Tykkään siitä miltä näytän monissa söpöissä ja seksikkäissä vaatteissa.
Noiden käyttöä estää nyt se, että kuljen matkoja metrolla enkä halua tuijotusta/huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan helteillä ja kuumilla ilmoilla pukeutuisin paljastavampia kuin nyt, jos ei tarvitsisi pelätä asiatonta kommentointia ja käytöstä miesten osalta. Minulla on isot rinnat, ja kieltämättä on helpompaa pukeutua peittäviin kauhtanoihin, niin saa olla rauhassa.
Toiset vanhemmat naisethan ne pahiten meitä muita halveksivat pukeutumisen perusteella. Olen kuullut näiltä elämänsä parhaat päivät nähneiltä ne rumimmat kommentit.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kysymys. Luulen että pukeutuisin varmaan enemmän sellaisiin vaatteisiin mitkä koetaan seksikkäiksi esim. lyhyt hame, korkeammat kengät, avokaulaisempi paita jne. Tykkään siitä miltä näytän monissa söpöissä ja seksikkäissä vaatteissa.
Noiden käyttöä estää nyt se, että kuljen matkoja metrolla enkä halua tuijotusta/huomiota.
Asutko jossain peilitalossa, ethän sinä muuten näe itseäsi?
Nyt saa huomiota liikaakin kun muoto/muodot näkyy. Saati paljaana. Välillä pukeudun laatikkomalliin ja selvästi vähemmän miehet katsoo.
En koska ei vain ole mun juttu.
En pukeutuisi.
En oo pukeutunut sellaisiin tähän astikaan, niin en pukeutuisi jatkossakaan.
Vierailija kirjoitti:
Rintaliivit jäisi pois. Muuten nautin kaavuistani ja vaatteista mitkä ei kiristä. Tosin ei tarvitsisi miettiä jotain helmojen liikkumisia ja pituuksia.
Sama. Vihaan rintaliivejä. Aina kun tulen kotiin ihmisten ilmoilta, niin otan heti ensimmäiseksi rintsikat pois.
Jännä kysymys. Ehdottomasti kyllä. Voisin pukeutua hauskemmin ja rohkeammin illalla ulkona jos ei tarvitsisi kestää omituisia ja ikäviä kommentteja. Ja naiset ei kommentoi kovin usein, joskus positiivisesti ja kivasti.