Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pukeutuisitteko enemmän paljastaviin seksikkäisiin hepeneisiin jos miehiä ei olisi olemassa?

Vierailija
22.06.2024 |

Nettivideossa sanottiin, että miesten olemassa olo estää naisia tekemästä näin.

Kommentit (264)

Vierailija
221/264 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisten logiikkaa: pukeutuisin miehiä houkuttelevasti, jos miehiä ei olisi olemassa

Vierailija
222/264 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun seksikkäästi silloin kun haluan miesten huomiota. Jos miehiä ei olisi olemassa, niin luulen että pukeutuisin aina väljiin ja päällä mukaviin vaatteisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/264 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En uskalla pukeutua niin seksikkäästi kuin haluaisin, kun miehet tuijottavat, viheltävät ja kommentoivat. Jos miehiä ei olisi, voisin rauhassa kulkea puolialasti ja ilman rintaliivejä.

Nyt käsi sydämellä, missä olet kuullut yhdenkään miehen koskaan viheltävän? Niinpä, Italiaan saakka pitää lähteä että tällaista tapahtuu oikeasti.

Joo, suomalainen mies viheltää harvoin, ne huutelee enemmänkin.

Oikeasti? Tavismiehet?

Olen kuullut vain juoppojen huutelevan. Ja ehkä narkkarin Helsingissä. Aineissa ollaan kun huudellaan.

Kyllä mulle ainakin huuteli ihan tavismiehet, kun olin teini. Muistan kun pylräilin parin ukon ohi, niin toinen mylvi "ritsap*llu, tuus tänne" ja en kuullut onneksi enempää. Toi on jäänyt mieleen mutta sitä tapahtui jatkuvasti. En asu Helsingissä päinkään. 

Eri

Vierailija
224/264 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rinnat paljaina kulkisin kesällä  😘

Kuulostaa epämukavalta.

Vierailija
225/264 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naisten logiikkaa: pukeutuisin miehiä houkuttelevasti, jos miehiä ei olisi olemassa

Nope. Yritäpä uudestaan.

Vierailija
226/264 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on isot tissit ja muutenkin muodot. Pukeudun yleensä mustiin tavallisiin t-paitoihin tai väljiin tunikoihin ja housuihin, kesällä polvihousuihin.

Yksi kesä kauan sittem olin sattunut ostamaan t-paidan jossa oli aika, syvä v-kaula-aukko, tissivakoni näkyi. Silloin satuin seurustelemaan, mikä on ollut aika harvinaista elämässäni. Olen aina ollut yksin viihtyvä. No jokatapauksessa sillon sitten mentiin joku baarikierros exäni kanssa ja mulla oli tissivako esillä. Huomasin kuinka se vaikutti miehiin, pöytään tulevat oli kuin transsossa ja ehdottelivat minulle ties mitä jatkoja, vaikka exäni oli siinä. Lopulta mustasukkainen exäni sai raivarin ja lähti omille teilleen ja minä lähdin yksin kotiin. Yksi tissivako aiheutti suurta draamaa mieskunnassa. 😂

Oli mielenkiintoinen kokeilu täytyy sanoa, ja semmoiseksi sai jäädä, ei ole mun juttu. En halua minkäänlaista huomiota miehiltä, varsinkaan seksikkyydellä.

Kotona yksin on sitten eri asia, voin olla kokonaan ilman paitaa ja liivejä. Alkkarit vaan jalassa. Hepenet on silloinkin turhia. 

Vierailija
227/264 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En uskalla pukeutua niin seksikkäästi kuin haluaisin, kun miehet tuijottavat, viheltävät ja kommentoivat. Jos miehiä ei olisi, voisin rauhassa kulkea puolialasti ja ilman rintaliivejä.

Nyt käsi sydämellä, missä olet kuullut yhdenkään miehen koskaan viheltävän? Niinpä, Italiaan saakka pitää lähteä että tällaista tapahtuu oikeasti.

Oikeasti? Tavismiehet?

Olen kuullut vain juoppojen huutelevan. Ja ehkä narkkarin Helsingissä. Aineissa ollaan kun huudellaan.

Kyllä mulle ainakin huuteli ihan tavismiehet, kun olin teini. Muistan kun pylräilin parin ukon ohi, niin toinen mylvi "ritsap*llu, tuus tänne" ja en kuullut onneksi enempää. Toi on jäänyt mieleen mutta sitä tapahtui jatkuvasti. En asu Helsingissä päinkään. 

Eri

Joo, täysin tavistolloja ne on olleet, jotka mullekin ovat huudelleet, vislailleet ja rinnoista sekä perseestä tunkeneet puristelemaan. Eikä tarvinnut teininä kotikaupunki Järvenpäätä eikä aikuisena Helsinkiä/kotimaan festareita kauemmas lähteä. Mitään erityistä näissä ahdistelijoissa ei ole koskaan ollut, tuikitavallisia, kehittymättömiä juntteja.

Vierailija
228/264 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti? Tavismiehet?

Kyllä mulle ainakin huuteli ihan tavismiehet, kun olin teini.

Mua on läpsäisty perseelle keskellä kirkasta päivää kun olin matkalla lähikauppaan eräänä torstaina n. klo 14. Kun huusin että mitähän -ittua, mies vastasi että ai sulla on menkat kun oot kärttyinen. Ihan tavallinen, siisti, ei päihtyneen oloinen, keski-ikäinen suomalainen mies. Että tällainen järjen jättiläinen oli liikenteessä silloin.

Vierailija
229/264 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korjaus: Pukeudun itseäni miellyttävästi, kun ei ole miehiä ahdistelemassa 👍🏻

Vierailija
230/264 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on isot tissit ja muutenkin muodot. Pukeudun yleensä mustiin tavallisiin t-paitoihin tai väljiin tunikoihin ja housuihin, kesällä polvihousuihin.

Yksi kesä kauan sittem olin sattunut ostamaan t-paidan jossa oli aika, syvä v-kaula-aukko, tissivakoni näkyi. Silloin satuin seurustelemaan, mikä on ollut aika harvinaista elämässäni. Olen aina ollut yksin viihtyvä. No jokatapauksessa sillon sitten mentiin joku baarikierros exäni kanssa ja mulla oli tissivako esillä. Huomasin kuinka se vaikutti miehiin, pöytään tulevat oli kuin transsossa ja ehdottelivat minulle ties mitä jatkoja, vaikka exäni oli siinä. Lopulta mustasukkainen exäni sai raivarin ja lähti omille teilleen ja minä lähdin yksin kotiin. Yksi tissivako aiheutti suurta draamaa mieskunnassa. 😂

Oli mielenkiintoinen kokeilu täytyy sanoa, ja semmoiseksi sai jäädä, ei ole mun juttu. En halua minkäänlaista huomiota miehiltä, varsinkaan seksikkyydellä.

Kotona yksin o

Jep, mulla on kans melkein aina musta muodoton t-paita. Hoikassa varressa kun on 70I/J niin on mahdotonta liikkua ihmisten ilmoilla tyköistuvassa yläosassa. Kerrankin mulla oli vähän vartaloa myötäilevä sähkönsininen paita (väri joka sopii minulle paljon paremmin kuin musta), ja oli kuin miesväeltä olisi pudonnut aivot korvan kautta kadulle. Se oli niin vaivaannuttavaa etten enää ikinä pitänyt sitä paitaa. Kai se on pakko mennä pienennysleikkaukseen, kyllä itse asiassa haluaisinkin mutta onhan se iso operaatio.

Vierailija
231/264 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pukeutuisin lämpimällä säällä vain lyhythelmaisiin ja pieniolkaimisiin kukkamekkoihin, jos maailmassa olisi vain naisia. 

Nyt en halua miesten "huomiota" (tunkevat liian lähelle!), joten menen säällä kuin säällä pitkissä housuissa ja löysä paita päällä. 

Luulet liikoja itsestäsi. Senkun laitat kukkamekon, tuskin saat huomiota yhtään enempää kuin nytkään, ellet sitten oikeasti ole poikkeuksellinen kaunotar (mikä on epätodennäköistä). Mutta siinähän petät itseäsi ja selität, ettei sinua huomata vain koska pitkät housut XD

Vierailija
232/264 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni ainakin pukeutuisi. Hän pitää topattuja uima-asuja vain siksi ettei jaksa kun miehet tuijottaa nännejä.  

Tai sitten siitä syystä, että saisi lisää kokoa olemattomiin tisseihinsä ;)

Vierailija
233/264 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En teininä vielä tajunnut, että rinnan muodot pitää peittää. Kävelin kadulla valkoisessa kesätopissa ilman liivejä ja ohikulkijat jäivät tuijottamaan, ohi ajava auto hidasti ja kuski huuteli jotain ja yksi vislasi perään. Sen päivän jälkeen opin peittämään ylävartalon muodot. Ilman tätä kokemusta olisin varmasti ollut rennompi kesäpukeutuja.

Vierailija
234/264 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä itseään varten seksikkäästi pukeutuminen on yhtä paradoksaalinen väite kuin se toinen iänikuinen naisten defenssi "meikkaan itseäni varten". Kuinka moni täällä pukeutuisi seksikkäästi tai meikkaisi itsensä kauniimmaksi, jos olisi maailman ainoa näkevä ihminen ja kaikki muut näkövammaisia

Älä huutele, kun et mitään ymmärrä. Mä kävin just huoltamassa ripsien pidennykset ennen lomalle lähtöä. Olen nyt YKSIN mökillä skutsissa seuraavat 2 viikkoa, en edes kauppaan lähde, kun kaikkea on. Ihan vaan itseäni varten laitoin, kun tykkään naamastani pitkien ripsien kanssa. Pakkasin mukaan myös kivat uikkarit ja uudet nätit verkkarit. Eli kyllä meitä itseään varten kaunistautuvia on ja varmasti paljon muitakin esteetikkoja kuin minä. Jos olisin itsekin sokea, en tietenkään laittautuisi, mutta niin kauan kuin itellä on näköä, välitän kyllä siitä, miltä näytän.

Kivasti jätit mainitsematta, että aioit kuvata pärstääsi someen. Ripsienpidennykset jos mitkä ovat turhuutta ja typeryyttä, niiden laittaminen on jo terveydellä leikkimistä. Kukaan ei sellaisia omaksi huvikseen laitata, ellei ole aivov ammainen.

Vierailija
235/264 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla ois ankeat ajat kun ei olisi ketään kehumassa kaduilla tai somessa. Ego murenisi jo päivässä.

Ei ole nytkään ketään kehumassa missään. Vain haukkujia on. Jos miehiä ei olisi olemassa, ei olisi haukkujiakaan. Maailman ilman miehiä olisi taivas!

Kivoja miehiä on olemassa ja ilkeitä naisia.

Kivoja miehiä EI OLE OLEMASSA!

Vierailija
236/264 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen niin kaunis, että minua ahdistellaan monta kertaa päivässä ja joka päivä.

Jenna

Vierailija
237/264 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti? Tavismiehet?

Kyllä mul

Etkö tajunnut, mies olisi halunnut että todistat sen ettei oo

Vierailija
238/264 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä olisin 50 kiloa hoikempi ja timmi, niin pitäisin aina seksikkäitä hepeneitä, siivotessa, kaupassa jne. Näyttäisin jos olisi mitä näyttää. 

Vierailija
239/264 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen niin kaunis, että minua ahdistellaan monta kertaa päivässä ja joka päivä.

Jenna

Se on katoavaa, vanhetessa tulee rypyt ja vannetta. Nauti kun voit. 

Vierailija
240/264 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ihan tosissanne väitätte että naiset eivät arvostele toistensa pukeutumista? 😆🤣

Samaa nauroin. Selän takana naisporukassa haukutaan värisilmää, tyylittömyyttä ja toisaalta liikaa muodinmukaisuutta. Oli mekon pituus mikä vaan, joiltakin tulee tuhahtelua, hihittelyä tai epäuskoista päästä varpaisiin tuijotusta. 

Myönnän toki, että toisten pukeutuminen ei aina ole omaan tyylitajuun tai tilanteeseen sopivaa tai edes kaunista. En silti osoita mieltäni toisten pukeutumiselle. Jokaisella on oma makunsa.

Pitkän elämäni aikana en ole ikinä kuullut yhdenkään tutun naisen (tai edes miehen) haukkuvan jonkun pukeutumistyyliä. Päinvastoin, meillä on kaikilla oma tyylimme ja toinen toisiamme kehumme, kun toinen onnistuu valinnoissaan. Ehkä sit riippuu "piireistä" missä liikkuu, mutta kaikki työpaikat mukaan lukien, rn ole ikinä kuullut tällaista arvostelevaa puhetta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan