Keskustelen enkelteni kanssa. Mitä ajattelet asiasta?
Uskotko että keskustelen enkelteni ja muiden auttajieni kanssa?
Haluatko kysyä minulta jotakin aiheeseen liittyen tai mitä tahansa?
Oletko kiinnostunut enkeleistä?
Mitä haluat tietää minusta ihmisenä?
Kommentit (858)
Vierailija kirjoitti:
Jos ihminen on ahdistunut, voitko auttaa häntä ja miten?
Voi. Kaikki riippuu siitä mitä tämä ihminen tarvitsee. Joskus sellainen läsnäolo voi jo auttaa paljon, varsinkin jos on turvattomuudentunnetta ja/tai pelkotiloja. Tietysti yleiskuntoa täytyy tarkkailla ja mennä lääkäriin jos yleiskunto heikkenee tai haluaa mennä sinne lääkäriin muusta syystä. On myös suositeltavaa selvittää mistä se ahdistus johtuu. Aina tilanteen mukaan. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka lienetkin ja missä oletkin, olet upea ihminen sielultasi älä ikinä minkään anna vahingoittaa tuota itsestäsi.
Kiitos sinulle. Kaikkea hyvää sinullekin! Oletan nyt että tämä oli minulle vai olenkohan väärässä ketjussakin vielä? No toivottavasti en nyt kuitenkaan olisi. Ap.
Kyllä se on juuri sinulle tarkoitettu ja
vain sinulle😀
"Laita " enkelin" tilalle keiju tai tonttu ja kuuntele sitten itse, miltä se kuulostaa."
Kyllähän se hyvältä kuulostaa. Kiva kun otit puheeksi.Ehkä tiesitkin että henkimaailma on täynnä ihmissilmälle näkymätöntä elämää ja luonnossa on paljon erilaisia eetteri ja astraalimuotoja? Lue esimerkiksi Geoffrey Hodson: Luonnonhenget työssä ja touhussa, joka sisältää selvänäkijän kuvauksia sekä Ted Andrews: Elä maagisesti.Olisi kyllä hienoa saada selväaisteja avattua. Ehkä nyt kesällä varsinkin voisi nähdä keijuja jossain rauhallisessa ja luonnon kauniissa paikassa.
Vierailija kirjoitti:
"Laita " enkelin" tilalle keiju tai tonttu ja kuuntele sitten itse, miltä se kuulostaa."
Kyllähän se hyvältä kuulostaa. Kiva kun otit puheeksi.Ehkä tiesitkin että henkimaailma on täynnä ihmissilmälle näkymätöntä elämää ja luonnossa on paljon erilaisia eetteri ja astraalimuotoja? Lue esimerkiksi Geoffrey Hodson: Luonnonhenget työssä ja touhussa, joka sisältää selvänäkijän kuvauksia sekä Ted Andrews: Elä maagisesti.Olisi kyllä hienoa saada selväaisteja avattua. Ehkä nyt kesällä varsinkin voisi nähdä keijuja jossain rauhallisessa ja luonnon kauniissa paikassa.
Huomenta! Kiitos hyvästä kommentista. Elämässä hienoa on se että meillä on ympärillämme tämä maailma mutta sen lisäksi meillä on se meille näkymätön maailma. Voimme visualisoida sitä itse mielessämme mutta joskus voimme saada myös näkyjä joko sisäisesti tai ulkoisestikin.
Palstalla oli ketju jossa keskusteltiin siitä miten ajattelemme, siellähän oli ainakin paljon näitä näkemiseen liittyviä aspekteja mukana. Monilla on visuaalinen mieli ja näkevät mielessä asioita hahmotustakin varten. Meillä on jokaisella omat vahvuutemme. Ap.
"Esimerkiksi psykiatriselle sairaanhoitajalle saa varmaan aika helposti ajan."
Itse olen käynyt taitavalla meediolla aina silloin tällöin. Se voi olla hyvin terapeuttista ja istunnossa voi nousta esille asioita mitä ei muuten tulisi edes kertoneeksi. Paras saamani istunto antoi lohtua ja ajateltavaa kuukausiksi eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Oletko jo löytänyt kaksoisliekkisi?
Kyllä olen. Ap.
Pöpilän juttuja, osa 999999999999999999999999.
Vierailija kirjoitti:
Sinua on ap. Nyt varoitettu lukuisten ihmisten voimin ja useimmissa viesteissä henkimaailman kanssa pelehtimisen vaaroista.
Kysyn vielä kerran ap. tunnetko Jeesus Kristuksen ja oletko ottanut vastaan hänet henkilökohtaisena Vapahtajanasi ja Herranasi?
Tiedätkö että Herramme Jeesus Kristus kärsi myös sinun syntien tähden kuoleman ristillä ja voitti Saatanan ja kuoleman vallan noustessaan kuolleista kolmantena päivänä?
Tiedätkö mitä on synti ja mikä on synnin palkka?
Ymmärrätkö että tarvitset Jeesuksen pelastamaan sinua?
Sen verran kuitenkin ymmärrän ettemme voi koskaan päästä asioissa eteenpäin, ymmärtää paremmin elämää ja etsiä totuutta, jos emme osaa suhtautua asioihin avoimesti. Näissäkin keskusteluissa yleensä aina lähtee tämä sama uskonnollinen levy pyörimään. Nuo uskomukset ehkä antavat sinulle mielenrauhan mutta eivät riitä vastaukseksi minulle.
Vierailija kirjoitti:
Pöpilän juttuja, osa 999999999999999999999999.
Pöpilässä on elämää. Kaikki mikä on hyvää ja onnellista on enemmänkin terveempää kuin sairaampaa. Maailmaan mahtuu ääniä sekä erilaisia tunteita. Tunne ja elä täyttä elämää.
Vierailija kirjoitti:
Minä näin isoja enkeleitä tai jotain. Mutta oli juopotellut pari viikkoa niin johtui siitä. Säikähdin kyllä.
Kaksi vuotta ennen kuolemaansa isä näki mustan ja valkoisen enkelin. Raitistui sillä siunaaman hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen. Ap.
Kuitenkin elelet yksin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen. Ap.
Kuitenkin elelet yksin?
Aina ei voi elää yhdessäkään täällä ihmisyydessä. Kyllä, elelen yksin ja pidän yksinolosta. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen. Ap.
Kuitenkin elelet yksin?
Aina ei voi elää yhdessäkään täällä ihmisyydessä. Kyllä, elelen yksin ja pidän yksinolosta. Ap.
Ovatko lapset isällään?
Hei te kaikki kautta Suomen, jos asutte paikkakunnilla joissa tv näkyy kaapelikanavilla ( pääkaupunkiseudulla kanavapaikalla 42), niin sieltä tuletäe 24/7 kristillistä TV7-ohjelmaa jokaisen makuun, monipuolisesti. Monelle se voi olla kotikirkkona jos oma seurakunta on kaukana, tai sinne ei eri syistä voi tai jaksa lähteä. Sitten toinen asia.Tämän viestiketjun aloittaja on kertonut ettei ole " tavoittanut" Jeesusta yrityksestään huolimatta. Väärinymmärrys. Hänet tavoittaa kyllä aina kun vain rukoilee häneltä apua tosissaan ja vilpittömin mielin. Siis aina hän on kuulolla ja haluaa auttaa hädässä olevaa. Meitä ei ole tarkoitettu kommunikoimaan enkelien kanssa, vaan suoraan Jeesuksen tai Jumalan kanssa. Sitä on terve, oikea kristillisyys jota Raamattu meille opettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen. Ap.
Kuitenkin elelet yksin?
Ovatko lapset isällään?
Mikähän vastasin jo tähän eilen että vaihteeksi asuvat isällä, hänellä on turvata tulevaisuus koska hänellä on rahaa ja minä saan nyt vuorostani elää enemmän itselleni. Tekee hänelle hyvää myös hieman aikuistua ja miehistyäkin kun ottaa vähän vastuuta. Ap.
Demonit eli langenneet enkelit kusettaa sua.
Miksi et kommunikoi suoraan itsensä Jumalan kanssa? Pyydä Jeesus elämääsi, niin se onnistuu
Vierailija kirjoitti:
Hei te kaikki kautta Suomen, jos asutte paikkakunnilla joissa tv näkyy kaapelikanavilla ( pääkaupunkiseudulla kanavapaikalla 42), niin sieltä tuletäe 24/7 kristillistä TV7-ohjelmaa jokaisen makuun, monipuolisesti. Monelle se voi olla kotikirkkona jos oma seurakunta on kaukana, tai sinne ei eri syistä voi tai jaksa lähteä. Sitten toinen asia.Tämän viestiketjun aloittaja on kertonut ettei ole " tavoittanut" Jeesusta yrityksestään huolimatta. Väärinymmärrys. Hänet tavoittaa kyllä aina kun vain rukoilee häneltä apua tosissaan ja vilpittömin mielin. Siis aina hän on kuulolla ja haluaa auttaa hädässä olevaa. Meitä ei ole tarkoitettu kommunikoimaan enkelien kanssa, vaan suoraan Jeesuksen tai Jumalan kanssa. Sitä on terve, oikea kristillisyys jota Raamattu meille opettaa.
Muistathan että Suomessa vallitsee uskonvapaus. Toisekseen teistä kukaan muukaan ei ole yhtään enempää oikeassa kuin minäkään. Pyydän myös ymmärrystä sillä en suinkaan itse tätä yhteyttä muodostanut vaan enkelit tulivat luokseni auttamaan ja he työskentelevät Jumalalle. Kiitos kuitenkin viestistäsi. Nyt telkkarit sitten päälle! Laittaisin itsekin jos minulla sellainen lähetin olisi olemassa. Ap.
Miltä ne näytti? Erilaiset päihdyttävät aineet avaa mieltä henkimaailmalle.