Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskustelen enkelteni kanssa. Mitä ajattelet asiasta?

Vierailija
02.06.2024 |

Uskotko että keskustelen enkelteni ja muiden auttajieni kanssa?

Haluatko kysyä minulta jotakin aiheeseen liittyen tai mitä tahansa? 

Oletko kiinnostunut enkeleistä?

Mitä haluat tietää minusta ihmisenä?

Kommentit (858)

Vierailija
301/858 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nyt on ollut hyvä valvontakin vielä niin tulee selväksi ainakin se että kuka on se terve ihminen."

Näin kirjoitti ap liittyen lasten tapaamisiin.  Lapset asuvat isänsä luona. 

Voitko kertoa, mitä tuo tarkoittaa? Saatko siis tavata lapsia vain valvotusti?

Vierailija
302/858 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Demonit eli langenneet enkelit kusettaa sua.

Miksi et kommunikoi suoraan itsensä Jumalan kanssa? Pyydä Jeesus elämääsi, niin se onnistuu  

Anteeksi mutta en ole kertonut kaikkea itsestäni tai elämästäni joten ei kannata tehdä turhia olettamuksia. Mielelläni keskustelisin Jumalankin kanssa mutta luotan oppaisiini kaiken suhteen. Asiat kuulostavat järkeviltä kuitenkin. En kuulu kirkkoon tai ole uskovainen mutta en arvostele ketään ja Jumalastakin voin puhua avoimesti, se ei ole mikään ongelma minulle. Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/858 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et kommunikoi suoraan itsensä Jumalan kanssa? Pyydä Jeesus elämääsi, niin se onnistuu  

Anteeksi mutta en ole kertonut kaikkea itsestäni tai elämästäni joten ei kannata tehdä turhia olettamuksia. Mielelläni keskustelisin Jumalankin kanssa mutta luotan oppaisiini kaiken suhteen. Asiat kuulostavat järkeviltä kuitenkin. En kuulu kirkkoon tai ole uskovainen mutta en arvostele ketään ja Jumalastakin voin puhua avoimesti, se ei ole mikään ongelma minulle. Ap.

Oon eri, mutta mistä tiedät että oppaidesi aikeet on luottamuksesi arvoiset? Jotenkin vois luulla, että valevalon tms antamat asiat vois kans olla järkeviä ja loogisia.

Vierailija
304/858 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🙄🙄🙄

Löytyykö niitä aivoja sieltä takaata? 😄 Ap.

????????

Vierailija
305/858 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Nyt on ollut hyvä valvontakin vielä niin tulee selväksi ainakin se että kuka on se terve ihminen."

Kyllä, todellakin vain valvotusti. Suomessa saadaan tehdä ihmisille julmia asioita olettamuksista sekä törkeistä valheista johtuen. Noudatan toki kunniallisena kansalaisena tätä korkeampiarvoisen henkilön minulle asettamaa määräystä kunnes toisin mahdollisesti määrätään. Valitettavasti en voi asialle itse yhtään mitään ja minun on vain tämäkin seikka hyväksyttävä. Muuten vaikeuttaisin elämääni aivan turhaan. Kiitos kun huomasit kysyä. Ap.

Vierailija
306/858 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, eli aloittajalla alkoi koneessa hihna luistamaan ja siksi lapsetkin otettiin pois.

En jaksanut koko ketjua lukea läpi, mutta tuossa varmaan tiivistyy kaikki oleellinen?

Vierailija
307/858 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, todellakin vain valvotusti. Suomessa saadaan tehdä ihmisille julmia asioita olettamuksista sekä törkeistä valheista johtuen. Noudatan toki kunniallisena kansalaisena tätä korkeampiarvoisen henkilön minulle asettamaa määräystä kunnes toisin mahdollisesti määrätään. Valitettavasti en voi asialle itse yhtään mitään ja minun on vain tämäkin seikka hyväksyttävä. Muuten vaikeuttaisin elämääni aivan turhaan. Kiitos kun huomasit kysyä. Ap.

Tämän enempää meistä kenenkään ei ole tarvis tietää. Varmastikin ymmärrätte. 

Vierailija
308/858 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon eri, mutta mistä tiedät että oppaidesi aikeet on luottamuksesi arvoiset? Jotenkin vois luulla, että valevalon tms antamat asiat vois kans olla järkeviä ja loogisia.

Olen elämässäni oppinut luottamaan omaan järkeeni ja harkintakykyyni ja olen hyvin oikeudenmukainen ihminen joten luotan itseeni kaiken suhteen kuitenkin riittävästi. Mistäpä sitä elämästä kuitenkaan aina voi tietääkään kaikkea sillä toisinaan voi sokaistua vaikka kuinka pyrkisi toimimaankin oikein. Tämän ymmärtäminen taas vaatii hyväksymisen siitä että ihminen ei ole Jumalan veroinen koskaan. Ap.

Vierailija
309/858 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🙄🙄🙄

Löytyykö niitä aivoja sieltä takaata? 😄 Ap.

????????

Vähän huumorilla. Mm. siskoni tapasi sanoa noin jos joku pyöritteli silmiään ympäri. Tuli vain tämä heitto tässä nyt mieleeni. Ap.

Vierailija
310/858 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu on hullu.

Vierailija
311/858 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, eli aloittajalla alkoi koneessa hihna luistamaan ja siksi lapsetkin otettiin pois.

En jaksanut koko ketjua lukea läpi, mutta tuossa varmaan tiivistyy kaikki oleellinen?

Ei suinkaan, tietoutesi elämästä yhteiskunnassamme on suppeaa ja siksikin puutteellista. Minulla on kaikki hyvin edelleen. Ketjussa on paljon hyviä kommentteja ja vastauksianikin niihin, suosittelen lukaisemaan jos asia yhtään kiinnostaa sinua. Ap.

Vierailija
312/858 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän enempää meistä kenenkään ei ole tarvis tietää. Varmastikin ym

Ei kannata tehdä vain lisää turhia olettamuksia vaikka kuinka itse haluaisi ja nauttisi siitäkin vielä. Ap.

Vierailija
313/858 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIksi haluat kertoa asiasta AV:lla? Koen, että halvennat tärkeää suhdettasi enkeleihin ja kulutat tärkeää, läsnä olemisen aikaasi jollakin joutavalla keskustelupalstalla. Kuvittelisin, että enkelit nimenomaan kehoittaisivat sinut ulos ja kokemaan kiitollisuutta kesän kauneudesta?

Halusin nyt antaa mahdollisuuden kysyä minulta mitä tahansa aiheeseen liittyen. Kyllähän ne enkelit välillä sinne uloskin voisivat pakottaa tai sinne kauppaankin tai mihin tahansa. Onko tässä jokin arvoasetelma ja miksi? Tiedätkö sinä millaisia ovat oikeasti enkelit tai muut oppaamme ja tiedätkö mitä kaikkea he tekevät kanssamme ja mistä kaikesta syystä? Eivät enkelit vain lirkuttele korviimme kauniita korulauseita. Ap.

EIKÖ NIILLÄ ENKELEILLÄ OLE KETÄÄN MUUTA JUTTUKAVERIA KUIN AP????

Vierailija
314/858 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pyydä Jeesus elämääsi, niin se onnistuu"

Onhan sitä vuosien aikana monet kerrat pyydetty ja yritetty uskoa mutta ei se vaan tunnu koskaan missään eikä vaikuta mitenkään.

Vierailija
315/858 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoosissa ihminen näkee ja kuulee olemattomia.

Mieheni veli joutui psykoosiin ja sai lääkityksen.

Ap entä jos enkeli pyytää sinua uhraamaan lapsen jumalalle?

Vierailija
316/858 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap näyttää tyyliin BABYRAINDERR sarjan naiselta

Jutut samaa tasoa

Vierailija
317/858 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ap

tietävätkö lapsesi, että enkelit puhuvat sinulle?

Vierailija
318/858 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvennän vielä

Olen kaunis ja kurvikas, minulla on suuret siniset silmät ja pitkät vaaleat hiukset.

Näytän, no pyhäkoulun enkeliltä.

Mies maksaa asumiseni eirassa,olen nyt luonaalla rantakahvilassa.

Ap

Vierailija
319/858 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykoosissa ihminen näkee ja kuulee olemattomia.

Mieheni veli joutui psykoosiin ja sai lääkityksen.

Ap entä jos enkeli pyytää sinua uhraamaan lapsen jumalalle?

Kyseenalaistan mielenterveytesi jo kysymyksesi vuoksi. Lapseni ovat olleet aina minulle koko elämäni ja olen laittanut heidät aina itseni edelle kaikessa ja vasta heidän jälkeensä olen tullut itse. Lapsuudenkodistani opittua, vanhemmuus on kunnia-asia ja perheestä on huolehdittava aina. Vastaus siis kysymykseesi, en todellakaan lapsiani uhraisi mutta saattaisin todella järkyttyä jo kysymyksestä. Minulla ei ole ollut koskaan psyykkisiä ongelmia joten olen elänyt hyvin tasapainoista elämää ja tämä hyvinvointini on mahdollistanut myös muiden auttamisen. Ap.

Vierailija
320/858 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvennän vielä

Olen kaunis ja kurvikas, minulla on suuret siniset silmät ja pitkät vaaleat hiukset.

Näytän, no pyhäkoulun enkeliltä.

Mies maksaa asumiseni eirassa,olen nyt luonaalla rantakahvilassa.

Ap

jatkan vielä

Minulla on kaikki hyvin edelleen.

Tilasin juuri skumppaa ja jäätelöä.

Ketjussa on paljon hyviä kommentteja ja vastauksianikin niihin, suosittelen lukaisemaan jos yhteyteni enkeleihin yhtään kiinnostaa . Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi