Keskustelen enkelteni kanssa. Mitä ajattelet asiasta?
Uskotko että keskustelen enkelteni ja muiden auttajieni kanssa?
Haluatko kysyä minulta jotakin aiheeseen liittyen tai mitä tahansa?
Oletko kiinnostunut enkeleistä?
Mitä haluat tietää minusta ihmisenä?
Kommentit (858)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Psyykkisille häiriöille on tyypillistä, että ihmisellä itsellään ei ole minkäänlaista " sairaudentuntoa" ja hän kieltää viimeiseen saakka, että mitään ongelmaa onkaan.
Tämä on totta, lähipiirissäni näitä on ollut useampia. Hyvä että otit asian esille. Ap.
Niin, viittasin kyllä sinuun itseesi.
Päässä vikaa. Siinä diagnoosi. Lääkkeet ehkä auttaa tai sitten ei. Pidä omana tietonasi äläkä markkinoi mielenterveyden ongelmaasi muille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanot olevasi näkijä. Mitä siis näet/tiedät ennalta? saatko informaation näiltä oppailtasi? Tuleeko virheellistä informaatiota? Mitä ne vaikka näkevät tämän kysymyksen esittäjästä?
En saa kenenkään ihmisen asioita tietooni tai voi nähdä kenenkään ihmisen henkilökohtaisia asioita koska ne eivät ole minulle tarpeellisia. Ne ovat vain heille jotka tekevät työkseen tulkintoja tai ennustuksia.
Olen näkijä ja kohdallani se vain tarkoittaa sitä että minulla on tämä keskusteluyhteys mutta näen kyllä kaikkea mitä oppaani minulle näyttävät, myös siis opetusmielessä näyttävät asioita koska se havainnollistaa niitä. Ihmisen täytyy oppiakseen myös ymmärtää asioita täysin oikein. Luovuuden asioistakin minulle on opetettu syvemmin kuten ihmisen mielenkin toiminnasta esimerkiksi.
Oppailtani
Kyllähän meidän tulee ymmärtää elämää ja asioita oikein. Olet kuitenkin oikeassa siinä että on asioita joihin mielemme ei yllä mutta on myös asioita joita meille ei anneta syystä tai toisesta. Emme siis saa pyytämällä välttämättä yhtään mitään tietoa. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Psyykkisille häiriöille on tyypillistä, että ihmisellä itsellään ei ole minkäänlaista " sairaudentuntoa" ja hän kieltää viimeiseen saakka, että mitään ongelmaa onkaan.
Tämä on totta, lähipiirissäni näitä on ollut useampia. Hyvä että otit asian esille. Ap.
Niin, viittasin kyllä sinuun itseesi.
Tämäkin kävi mielessäni kyllä. Haluaisitko kertoa tarkemmin ongelmastasi minua kohtaan? Mielelläni oikaisen mahdolliset väärinkäsitykset. Ap.
Sinua on ap. Nyt varoitettu lukuisten ihmisten voimin ja useimmissa viesteissä henkimaailman kanssa pelehtimisen vaaroista.
Kysyn vielä kerran ap. tunnetko Jeesus Kristuksen ja oletko ottanut vastaan hänet henkilökohtaisena Vapahtajanasi ja Herranasi?
Tiedätkö että Herramme Jeesus Kristus kärsi myös sinun syntien tähden kuoleman ristillä ja voitti Saatanan ja kuoleman vallan noustessaan kuolleista kolmantena päivänä?
Tiedätkö mitä on synti ja mikä on synnin palkka?
Ymmärrätkö että tarvitset Jeesuksen pelastamaan sinua?
Vierailija kirjoitti:
Päässä vikaa. Siinä diagnoosi. Lääkkeet ehkä auttaa tai sitten ei. Pidä omana tietonasi äläkä markkinoi mielenterveyden ongelmaasi muille.
Onneksi diagnoosi on vain sinun mielesi tuotosta. Hyvänen aika! Ap.
Vierailija kirjoitti:
Sinua on ap. Nyt varoitettu lukuisten ihmisten voimin ja useimmissa viesteissä henkimaailman kanssa pelehtimisen vaaroista.
Kysyn vielä kerran ap. tunnetko Jeesus Kristuksen ja oletko ottanut vastaan hänet henkilökohtaisena Vapahtajanasi ja Herranasi?
Tiedätkö että Herramme Jeesus Kristus kärsi myös sinun syntien tähden kuoleman ristillä ja voitti Saatanan ja kuoleman vallan noustessaan kuolleista kolmantena päivänä?
Tiedätkö mitä on synti ja mikä on synnin palkka?
Ymmärrätkö että tarvitset Jeesuksen pelastamaan sinua?
Rakas Jeesus. Tule, ilmaannu ja pelasta minut tästä sairaasta maailmasta. Aamen. Aamen. Aamen. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suojelus enkeleihin uskon, muusta en osaa sanoa.
Sekin on jo paljon. Väkisin ei voi uskoa mihinkään mutta kannattaa olla avoin ja luottaa itseensä kun tutkii maailmaa. Ap.
Maailmaa voi tutkia mutta henkimaailman kanssa pitää olla varovainen. Liian suuri sekoamisen riski, tämä on nähty.
Elämä on jo riski itsessään. Koskaan ei voi tietää mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Ap.
"En saa nyt Jeesusta kiinni, ehkä en ole riittävän korkea-arvoinen ihminen hänen kunniakkaaseen seuraansa joten valitettavasti joudun tyytymään omiin henkilökohtaisiin auttajiini. Olen kuitenkin sitä mieltä että niin kauan kun auttajani kehoittavat minua hyvään ja positiiviseen tekemiseen sekä opettavat järkeen käypiä asioita, olen lähinnä tyytyväinen. Ap."
Jeesuksen saa heti kiinni, kun vain pyytää! Pyydä Häntä puhumaan sinulle, ja varmimmin Hän puhuu sinulle Raamatun kautta. Itse puhun Jeesukselle joka päivä, rukouksessa :)
Mitä tarkoittaa korkea-arvoinen? Ei ole kristinuskoa tällainen arvojärjestys-käsitys. Jeesus rakastaa kaikkia alhaisia, epätäydellisiä, sairaita, vammaisia, ihan meitä jokaista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystytkö auttamaan ihmisiä?
Minkä ikäinen olet?
Tottakai pystyn, sitä olen tehnyt aina tavalla tai toisella. Olen nyt 37 vuotias. Ap.
Kiitos tiedosta, ehkä voisit auttaa minuakin jos minulle tarvis tulee.
Eihän sitä koskaan tiedä, ihan vaikka kotihoitoa kenties? Ap.
Sekin on ok, jos tietää mihin tulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystytkö auttamaan ihmisiä?
Minkä ikäinen olet?
Tottakai pystyn, sitä olen tehnyt aina tavalla tai toisella. Olen nyt 37 vuotias. Ap.
Kiitos tiedosta, ehkä voisit auttaa minuakin jos minulle tarvis tulee.
Eihän sitä koskaan tiedä, ihan vaikka kotihoitoa kenties? Ap.
Sekin on ok, jos tietää mihin tulla.
Suunnista rakkaani luokseni. Tuo kebabia salaatilla tullessasi. Jos haluat hemmotella minua oikein kunnolla, ota ranskalaisia vielä mukaan. Voimme syöttää toisiamme ja pitää käsistäkin toisiamme kiinni. Emme pääsisi koskaan putoamaan. Rakastan sinua ihminen. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Näen enneunia itse.
Kerro niistä jos haluat. En ole tainnut itse nähdä sellaisia koskaan ainakaan varsinaisesti. Ap.
Eli Ap johdatti meitä hivenen harhaan antamalla ensin käsityksen, että olisi täysin ilman läheisiä ja ystäviä vailla oleva yksinäinen ressukka, kunnes ketjun loppuvaiheessa paljasti olevansa jo 37-ikäinen aikuinen nainen, jolla perhe ja lapsia!
Minä en anna diagnoosia. Vaan kehotan minäkin juttelemaan ammattilaisen kanssa. Esimerkiksi psykiatriselle sairaanhoitajalle saa varmaan aika helposti ajan. Se vois olla matalan kynnyksen tie.
Ja hei, älä nyt loukkaannu, en minä loukata halua. Osaat mielestäni hyvin ilmaista itseäsi. Mutta ymmärräthän varmaan, että ei "enkelien" kanssa "keskustelu" meidän muiden korviin ihan normaalilta kuulosta. Laita " enkelin" tilalle keiju tai tonttu ja kuuntele sitten itse, miltä se kuulostaa. Hyvää jatkoa kuitenkin!
Vierailija kirjoitti:
Eli Ap johdatti meitä hivenen harhaan antamalla ensin käsityksen, että olisi täysin ilman läheisiä ja ystäviä vailla oleva yksinäinen ressukka, kunnes ketjun loppuvaiheessa paljasti olevansa jo 37-ikäinen aikuinen nainen, jolla perhe ja lapsia!
Ei vaan kaikki on mennyt. Elelen täysin yksin ja kyllä olenkin aikuinen ihminen ja todellakin täysi-ikäinen. Elämä osaa näyttää karutkin varjopuolensa mutta onneksi on enkelit ja henkimaailma. Ei siinä sen kummempaa ole. Ap.
Vierailija kirjoitti:
No nimenomaan juuri näin minäkin käsitin. Vielä mitä, huomiota ja sympatiaa vaan itselleen täällä koko päivän ollut ruinaamassa enkelijorinoillaan naisrukka!
Menetkö nyt ap kun ÄITI kerran olet vaikka pesemään koneellisen pyykkiä tai valmistamaan lapsillesi lämpimän kotiruoan liedellä, ei mikrossa... osaatko sinä edes? Luulisi 37_v naisella kotihommia piisaavaan yllin kyllin. Ja missä lastesi ISÄ ON?!
En saa nyt Jeesusta kiinni, ehkä en ole riittävän korkea-arvoinen ihminen hänen kunniakkaaseen seuraansa joten valitettavasti joudun tyytymään omiin henkilökohtaisiin auttajiini. Olen kuitenkin sitä mieltä että niin kauan kun auttajani kehoittavat minua hyvään ja positiiviseen tekemiseen sekä opettavat järkeen käypiä asioita, olen lähinnä tyytyväinen. Ap.