Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskustelen enkelteni kanssa. Mitä ajattelet asiasta?

Vierailija
02.06.2024 |

Uskotko että keskustelen enkelteni ja muiden auttajieni kanssa?

Haluatko kysyä minulta jotakin aiheeseen liittyen tai mitä tahansa? 

Oletko kiinnostunut enkeleistä?

Mitä haluat tietää minusta ihmisenä?

Kommentit (858)

Vierailija
321/858 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap näyttää tyyliin BABYRAINDERR sarjan naiselta

Jutut samaa tasoa

Olemme varmasti molemmat itsevarmoja naisia. Katsoin googlesta kuvia. Kiitos sinulle. Ap.

Vierailija
322/858 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykoosissa ihminen näkee ja kuulee olemattomia.

Mieheni veli joutui psykoosiin ja sai lääkityksen.

Ap entä jos enkeli pyytää sinua uhraamaan lapsen jumalalle?

Kyseenalaistan mielenterveytesi jo kysymyksesi vuoksi. Lapseni ovat olleet aina minulle koko elämäni ja olen laittanut heidät aina itseni edelle kaikessa ja vasta heidän jälkeensä olen tullut itse. Lapsuudenkodistani opittua, vanhemmuus on kunnia-asia ja perheestä on huolehdittava aina. Vastaus siis kysymykseesi, en todellakaan lapsiani uhraisi mutta saattaisin todella järkyttyä jo kysymyksestä. Minulla ei ole ollut koskaan psyykkisiä ongelmia joten olen elänyt hyvin tasapainoista elämää ja tämä hyvinvointini on mahdollistanut myös muiden auttamisen. Ap.

Jumala uhrasi ainoan poikansa, eikö enkelit kertoneet????

Suosittelen raamattua terassilukemiseksi, niitä saa timantein koristeltuina luxusversioina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/858 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro ap

tietävätkö lapsesi, että enkelit puhuvat sinulle?

Kyllä tietävät. Ap. 

Vierailija
324/858 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvennän vielä

Olen kaunis ja kurvikas, minulla on suuret siniset silmät ja pitkät vaaleat hiukset.

Näytän, no pyhäkoulun enkeliltä.

Mies maksaa asumiseni eirassa,olen nyt luonaalla rantakahvilassa.

Ap

Jahas, hei Ap. Mitäs kollegalle kuuluu? Ap.

Vierailija
325/858 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIksi haluat kertoa asiasta AV:lla? Koen, että halvennat tärkeää suhdettasi enkeleihin ja kulutat tärkeää, läsnä olemisen aikaasi jollakin joutavalla keskustelupalstalla. Kuvittelisin, että enkelit nimenomaan kehoittaisivat sinut ulos ja kokemaan kiitollisuutta kesän kauneudesta?

Halusin nyt antaa mahdollisuuden kysyä minulta mitä tahansa aiheeseen liittyen. Kyllähän ne enkelit välillä sinne uloskin voisivat pakottaa tai sinne kauppaankin tai mihin tahansa. Onko tässä jokin arvoasetelma ja miksi? Tiedätkö sinä millaisia ovat oikeasti enkelit tai muut oppaamme ja tiedätkö mitä kaikkea he tekevät kanssamme ja mistä kaikesta syystä? Eivät enkelit vain lirkuttele korviimme kauniita korulauseita. Ap.

EIKÖ NIILLÄ ENKELEILLÄ OLE KETÄÄN MUUTA JUTTUKAVERIA KUIN AP????

Ap :lla on VIP yhteys suoraan taivaaseen.

oot vaan kateellinen

Ehkä ap:ssa on enkelin verta suonissaan?

Vierailija
326/858 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIksi haluat kertoa asiasta AV:lla? Koen, että halvennat tärkeää suhdettasi enkeleihin ja kulutat tärkeää, läsnä olemisen aikaasi jollakin joutavalla keskustelupalstalla. Kuvittelisin, että enkelit nimenomaan kehoittaisivat sinut ulos ja kokemaan kiitollisuutta kesän kauneudesta?

Halusin nyt antaa mahdollisuuden kysyä minulta mitä tahansa aiheeseen liittyen. Kyllähän ne enkelit välillä sinne uloskin voisivat pakottaa tai sinne kauppaankin tai mihin tahansa. Onko tässä jokin arvoasetelma ja miksi? Tiedätkö sinä millaisia ovat oikeasti enkelit tai muut oppaamme ja tiedätkö mitä kaikkea he tekevät kanssamme ja mistä kaikesta syystä? Eivät enkelit vain lirkuttele korviimme kauniita korulauseita. Ap.

EIKÖ NIILLÄ ENKELEILLÄ OLE KETÄÄN M

AI AP ON TYYLIIN SHADOWHUNTER???? (netflix sarj)

Vierailija
327/858 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro ap

Kyllä tietävät. Ap. 

Mitäs ovat sanoneet:

Juu uskotaan, vai..mmmmm..joo..ja telkku päälle...

Vierailija
328/858 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseenalaistan mielenterveytesi jo kysymyksesi vuoksi. Lapseni ovat olleet aina minulle koko elämäni ja olen laittanut heidät aina itseni edelle kaikessa ja vasta heidän jälkeensä olen tullut itse. Lapsuudenkodistani opittua, vanhemmuus on kunnia-asia ja perheestä on huolehdittava aina. Vastaus siis kysymykseesi, en todellakaan lapsiani uhraisi mutta saattaisin todella järkyttyä jo kysymyksestä. Minulla ei ole ollut koskaan psyykkisiä ongelmia joten olen elänyt hyvin tasapainoista elämää ja tämä hyvinvointini on mahdollistanut myös muiden auttamisen. Ap.

Jumala uhrasi ainoan poikansa, eikö enkelit kertoneet????

Suosittel

Niin hän uhrasi minunkin poikani. En olisi itse sitä tehnyt. Vai kuka uhrasikaan tai oliko heitä useampia? Lapsia ei saisi traumatisoida. Ap.

Vierailija
329/858 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EIKÖ NIILLÄ ENKELEILLÄ OLE KETÄÄN M

JUMALAN POJAT YHTYIVÄT IHMISIIN, ehkä joku nephilim jäi henkiin ja Ap on enkulin puolikas?

Vierailija
330/858 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku esiintyy ap:na

terkuin MIKAEL

Vierailija
331/858 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niillä enkeleillä nimet?

Ovatko miehiä vai naisia?

Vierailija
332/858 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro ap

Kyllä tietävät. Ap. 

Mitäs ovat sanoneet:

Juu uskotaan, vai..mmmmm..joo..ja telkku päälle...

No eivät oikein mitään, tyttö ei ollut millänsäkään koska uskoo itsekin enkeleihin ja henkimaailmaan. Olemme aina puhuneet avoimesti kaikesta. Pojalle on opetettu hänen kiinnostuksensa mukaisesti asioita ja isosiskohan on nyt siellä isällä asuessa puhunut myöskin enemmän asiasta. Mikäs siinä, asia ei muuta äitiä miksikään. Yhtä tyhmä ihminen kuten ennenkin mutta silloin asia on juurikin hyvä näin. Ap.

Vierailija
333/858 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hupu, tupu ja lupu

höyhenet peittää alapään, et en tiedä

Ap

Vierailija
334/858 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molempia löytyy. Opettavan enkelin nimi oli Odetron. Nimen sain kun aloitin enkeliviestieni kanavoimisen kirjoittamalla itse vihkoon. Muutoin en nyt ole tarvinnut nimiä oppaille. Nimet annetaan syystä mutta ne eivät ole aina pakollisia kuitenkaan. Ap.

Vierailija
335/858 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveeseen henkisyyteen ei kuulu psykoosit ja mielenterveys ongelmat. Yhteyden on oltava täysin kontrolloitavissa ja viestien on oltava asiallisia, esimerkiksi meedion on kyettävä kuvailemaan henkiä tunnistettavasti ja paikkaansapitävästi ja tarjota siten todisteita elämän jatkumisesta.Mikään sairaan ihmisen höpöttely ja harhat eivät toimi.

Vierailija
336/858 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hupu, tupu ja lupu

höyhenet peittää alapään, et en tiedä

Ap

Ne on varman siivet ...ovatko veljenpoikia?

Vierailija
337/858 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molempia löytyy. Opettavan enkelin nimi oli Odetron. Nimen sain kun aloitin enkeliviestieni kanavoimisen kirjoittamalla itse vihkoon. Muutoin en nyt ole tarvinnut nimiä oppaille. Nimet annetaan syystä mutta ne eivät ole aina pakollisia kuitenkaan. Ap.

Tanssinopettaja enkeli : MOVETRON

Rikoksista rankaiseva enkeli : DEMOLISHOR

Vierailija
338/858 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

popparit esiin..ap sekoaa lopullisesti

Vierailija
339/858 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siellä ENNUSTAJAENKELIÄ paikalla

Miten loppuu venäjän sota

Voittaako trump vaalit?

Milloin tulee maailmanloppu?

Vierailija
340/858 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

popparit esiin..ap sekoaa lopullisesti

En taida nyt seota sillä tavalla vieläkään. Kenenkään kokonaisvaltaista hyvinvointia ei ainakaan paranna tämä kiusaaminen joten voisittekohan jo ajatella kiusaavanne niitä jotka tekevät väärin ja pahaa toisille? Työpaikan saamistakaan tämä kaikki maine ja kunnia ei helpota. Saisinko siis jo olla ja elää rauhassa? Kiitos, ei mulla nyt sitten muuta tässä kohdassa. Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi