Keskustelen enkelteni kanssa. Mitä ajattelet asiasta?
Uskotko että keskustelen enkelteni ja muiden auttajieni kanssa?
Haluatko kysyä minulta jotakin aiheeseen liittyen tai mitä tahansa?
Oletko kiinnostunut enkeleistä?
Mitä haluat tietää minusta ihmisenä?
Kommentit (858)
Vierailija kirjoitti:
Minä en anna diagnoosia. Vaan kehotan minäkin juttelemaan ammattilaisen kanssa. Esimerkiksi psykiatriselle sairaanhoitajalle saa varmaan aika helposti ajan. Se vois olla matalan kynnyksen tie.
Ja hei, älä nyt loukkaannu, en minä loukata halua. Osaat mielestäni hyvin ilmaista itseäsi. Mutta ymmärräthän varmaan, että ei "enkelien" kanssa "keskustelu" meidän muiden korviin ihan normaalilta kuulosta. Laita " enkelin" tilalle keiju tai tonttu ja kuuntele sitten itse, miltä se kuulostaa. Hyvää jatkoa kuitenkin!
Ehkäpä sinä tarvitset kuitenkin itse sitä apua enemmän kuin minä ikipäivänä. Onneksi Suomessa ei ole mikään pakko aikuisen ihmisen puhua yhtään kenellekään yhtään mitään ja sairaalatkin ottavat vain sairastuneita hoiviinsa. Eiköhän tämä kiusaaminen jo riitä ja huomioikaa että jos syynä ovat enkelit tähän sadismiinne niin ei todellakaan hyvin mene. Ymmärrä lukemaasi hyvä ihminen. Ap.
Minä näin isoja enkeleitä tai jotain. Mutta oli juopotellut pari viikkoa niin johtui siitä. Säikähdin kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli Ap johdatti meitä hivenen harhaan antamalla ensin käsityksen, että olisi täysin ilman läheisiä ja ystäviä vailla oleva yksinäinen ressukka, kunnes ketjun loppuvaiheessa paljasti olevansa jo 37-ikäinen aikuinen nainen, jolla perhe ja lapsia!
Ei vaan kaikki on mennyt. Elelen täysin yksin ja kyllä olenkin aikuinen ihminen ja todellakin täysi-ikäinen. Elämä osaa näyttää karutkin varjopuolensa mutta onneksi on enkelit ja henkimaailma. Ei siinä sen kummempaa ole. Ap.
Kaikki on mennyt? Tarkoittaa mitä? Sossu vei sun lapset huostaan, niinkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli Ap johdatti meitä hivenen harhaan antamalla ensin käsityksen, että olisi täysin ilman läheisiä ja ystäviä vailla oleva yksinäinen ressukka, kunnes ketjun loppuvaiheessa paljasti olevansa jo 37-ikäinen aikuinen nainen, jolla perhe ja lapsia!
No nimenomaan juuri näin minäkin käsitin. Vielä mitä, huomiota ja sympatiaa vaan itselleen täällä koko päivän ollut ruinaamassa enkelijorinoillaan naisrukka!
Menetkö nyt ap kun ÄITI kerran olet vaikka pesemään koneellisen pyykkiä tai valmistamaan lapsillesi lämpimän kotiruoan liedellä, ei mikrossa... osaatko sinä edes? Luulisi 37_v naisella kotihommia piisaavaan yllin kyllin. Ja missä lastesi ISÄ ON?!
Mene hoitoon reppana. Aloita vaikka sieltä psykiatriselta, sehän olisi sellainen sopiva matalan kynnyksen aloittamisen paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan kaikki on mennyt. Elelen täysin yksin ja kyllä olenkin aikuinen ihminen ja todellakin täysi-ikäinen. Elämä osaa näyttää karutkin varjopuolensa mutta onneksi on enkelit ja henkimaailma. Ei siinä sen kummempaa ole. Ap.
Kaikki on mennyt? Tarkoittaa mitä? Sossu vei sun lapset huostaan, niinkö?
Miksi kysyt näitä asioita täällä ketjussa? Ei kuulu varmasti sinulle kenenkään asiat, joskus jotkut tarvitsevat apua kun ei ole niitä vastuunkantajia tai auttavia ystäviä tai sukulaisia. Nämä asiat eivät kuulu tähänkään ketjuun joten pysykää nyt tässä aiheessa josta aloitus on tehty.
Vierailija kirjoitti:
Minä näin isoja enkeleitä tai jotain. Mutta oli juopotellut pari viikkoa niin johtui siitä. Säikähdin kyllä.
Ei ne ole enkeleitä kun puhe on alkoholismistasi. Mene hoitolaitokseen tuonkin ongelmasi kanssa.
Ap, saako kysyä: asuuko ne sun lapset nyt sun luona Tampereella vai isovanhempiensa tai isänsä kanssa, vai huostaanotettunako ne on jossain?
Vierailija kirjoitti:
Ap, saako kysyä: asuuko ne sun lapset nyt sun luona Tampereella vai isovanhempiensa tai isänsä kanssa, vai huostaanotettunako ne on jossain?
Kysypäs lastensuojelusta, muista olla hyvin huolissasi. Pakkohoitoakin voi ja kannattaakin suositella samalla kun ei nyt itse osaa sinne mennä.
Voitteko hyvät palstalaiset lopettaa tämän ihmisen kiusaamisen, keskustella voi mutta ei mentäisi henkilökohtaisuuksiin. Kiitos paljon.
Vierailija kirjoitti:
Joo ei hätää, lapset asuvat isän luona. Hän halusi taistella lapset itselleen koska hänellä on rahaa ja olen työttömänä. Olen jo sopeutunut asiaan ja olen tulevaisuuteni suhteen luottavainen kaikin puolin. Työnhakuakin tukee kaikki työ jonka olen tehnyt kaiken eteen, jos en olisi tehnyt tätä kaikkea suhtautumistyötäkin niin voisin varmasti aika huonosti eikä se olisi hyväksi kokonaisvaltaiselle hyvinvoinnilleni joka on kultaakin kalliimpaa valuuttaa myös työssä jaksamisen suhteen. Kaikki on hyvin. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Voitteko hyvät palstalaiset lopettaa tämän ihmisen kiusaamisen, keskustella voi mutta ei mentäisi henkilökohtaisuuksiin. Kiitos paljon.
Tämä on vauvapalsta. Tämä on aina tämmöistä, ainakin jossain vaiheessa ketjua, ei säästy hullun nimityksiltä yksikään täällä.
Semmoista se nyt vaan on ja se pitää hyväksyä. Pare on kehittää paksu nahka itelleen.
Yleisesti ottaen täällä häärii paljon ei niin menestyneitä, ei niin varakkaita, ei parisuhteessaan niin onnistuneita ihmisiä. Siitä syystä ja siiksi kaikki tämä tavattoman syvä palstalla kytevä ainainen katkeruus, joka kaikesta täällä puhutusta kumpuaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on vauvapalsta. Tämä on aina tämmöistä, ainakin jossain vaiheessa ketjua, ei säästy hullun nimityksiltä yksikään täällä.
Semmoista se nyt vaan on ja se pitää hyväksyä. Pare on kehittää paksu nahka itelleen.
Yleisesti ottaen täällä häärii paljon ei niin menestyneitä, ei niin varakkaita, ei parisuhteessaan niin onnistuneita ihmisiä. Siitä syystä ja siiksi kaikki tämä tavattoman syvä palstalla kytevä ainainen katkeruus, joka kaikesta täällä puhutusta kumpuaa.
Jep mutta vastasin nyt lapsiini liittyviin asioihin joten niistä minulla ei ole muuta. Kyssäreitä otan vastaan jos ketjukansaa vielä mietityttää jokin tai mikä tahansa asia. Ap.
Saathan Sinä Rakas Ap kuitenkin tavata Sinun omia biologisia lapsiasi, jotka tähän maailmaan olet synnyttänyt? (Ettei ex-miehesi vain ole mikään tyrannidespootti?)
Toivon todella niin!
Suo anteeksi henkilönkoht. kys.
Kaikkea Hyvää Sinulle Kaunisherkkä Sielu!
Vierailija kirjoitti:
Saathan Sinä Rakas Ap kuitenkin tavata Sinun omia biologisia lapsiasi, jotka tähän maailmaan olet synnyttänyt? (Ettei ex-miehesi vain ole mikään tyrannidespootti?)
Toivon todella niin!
Suo anteeksi henkilönkoht. kys.
Kaikkea Hyvää Sinulle Kaunisherkkä Sielu!
Tottakai saan vai onko jokin olettamus siitä että se kenen luona lapset asuvat määräisivät kaikesta? Jos lähi ei anna tavata lapsia niin lastensuojeluhan onneksi auttaa ja poliisi tarvittaessa. Nyt on ollut hyvä valvontakin vielä niin tulee selväksi ainakin se että kuka on se terve ihminen. Jokainen vastaa omista lausunnoistaan. Sanotaanko nyt vaikka nätisti näin. En koe tarvetta nyt lähteä avaamaan lasteni isään kohdistuvia ajatuksiani, en usko että se olisi niin tarpeellista enään tässä kohdassa elämänmatkaa. Hyvä kun kysyit kuitenkin ettei vain jää mielen päälle häiritsemään. Se olisi varmastikin inhoittavaa. Ja kiitos kauniista sanoistasi, arvostan niitä suuresti! Ap.
Ja taas täytyy korjata, pahoittelen.
Tottakai saan vai onko jokin olettamus siitä että se kenen luona lapset asuvat määräisivät kaikesta?
Määräisi kaikesta? Mitähän hittoa minä ajattelen kun kirjoitan? 😹 Ap.
Kuka lienetkin ja missä oletkin, olet upea ihminen sielultasi älä ikinä minkään anna vahingoittaa tuota itsestäsi.
Jos ihminen on ahdistunut, voitko auttaa häntä ja miten?
Vierailija kirjoitti:
Kuka lienetkin ja missä oletkin, olet upea ihminen sielultasi älä ikinä minkään anna vahingoittaa tuota itsestäsi.
Kiitos sinulle. Kaikkea hyvää sinullekin! Oletan nyt että tämä oli minulle vai olenkohan väärässä ketjussakin vielä? No toivottavasti en nyt kuitenkaan olisi. Ap.
Niin minäkin.