Keskustelen enkelteni kanssa. Mitä ajattelet asiasta?
Uskotko että keskustelen enkelteni ja muiden auttajieni kanssa?
Haluatko kysyä minulta jotakin aiheeseen liittyen tai mitä tahansa?
Oletko kiinnostunut enkeleistä?
Mitä haluat tietää minusta ihmisenä?
Kommentit (858)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sinulla on lapsia. opetatko tätä kanavointia myös heille tai tietävätkö he siitä?
Kyllä on, en ole opettanut ainakaan tässä kohdassa elämää mutta en usko että kaikilla on edes kiinnostusta asioihin. Tiedon kanavointi ei myöskään ole kaikille tarkoitettu joten harjoittelukaan ei aina auta. Lapseni tekevät niitä asioita joista itse pitävät mutta perheessämme on vallinnut avoin ilmapiiri joten hekin tietävät että äiti on näkijä joka tarkoittaa sitä että enkelit ja oppaat puhuvat äidille. Molemmilla lapsilla on ollut omat hienot enkelijuttunsa ja ymmärtävät minuakin. Isompi tietysti jo paremmin kun on lähes täysi-ikäinen. Pienemmän kanssa keskustelen vielä hyvin lapsentasoisesti enkeleistä ja oppaista. Ap.
Mikä olisi syynä, että jotkut oppaat ja enkelit puhuvat juuri sin
Hyvä kysymys johon voin vastata tällä hetkellä sen että enkelit saapuivat luokseni tietoisuuteeni auttamaan minua hyvin vaikeasta elämäntilanteestani eteenpäin. Minulla ei ole mitään maailmanlaajuista missiota eikä oikeastaan tällä hetkellä minkäänkaista missiota. Ajatuksia ja toiveita on tulevaisuudesta ja sen suhteen paljonkin mutta tässä kohdassa ne ovat vain ajatuksia niiden tasolla. Elämässä on ollut paljon kärsimystä ja muutoksia viime aikoina joten vielä ei kuulemma ole aika millekään toteutukselle. Elän siis normaalia elämää ja arkea tällä hetkellä. Ap.
Kauan sitten tapasin yhden ihmisen, joka näki pääni päällä sädekehän,minusta se oli pelottava kohtaaminen, mitä sinä tuollaisesta ajattelet?
Mitä Sampalle kuuluu?
Onko hän onnellinen?
voisiko olla kysymys dissosiatiivisesta identiteettihäiriöstä?
Suojelus enkeleihin uskon, muusta en osaa sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Sanot olevasi näkijä. Mitä siis näet/tiedät ennalta? saatko informaation näiltä oppailtasi? Tuleeko virheellistä informaatiota? Mitä ne vaikka näkevät tämän kysymyksen esittäjästä?
En saa kenenkään ihmisen asioita tietooni tai voi nähdä kenenkään ihmisen henkilökohtaisia asioita koska ne eivät ole minulle tarpeellisia. Ne ovat vain heille jotka tekevät työkseen tulkintoja tai ennustuksia.
Olen näkijä ja kohdallani se vain tarkoittaa sitä että minulla on tämä keskusteluyhteys mutta näen kyllä kaikkea mitä oppaani minulle näyttävät, myös siis opetusmielessä näyttävät asioita koska se havainnollistaa niitä. Ihmisen täytyy oppiakseen myös ymmärtää asioita täysin oikein. Luovuuden asioistakin minulle on opetettu syvemmin kuten ihmisen mielenkin toiminnasta esimerkiksi.
Oppailtani saan kaiken tarvittavan tiedon. Kyllä on mahdollista saada virheellistäkin infoa, tähän on useita syitä ja jokaisella on oma vastuunsa kaikesta mitä tekee. Väärä tieto ei tunnu mukavalta saada joten opetusmielessä olen oppinut tästäkin asiasta nyt enemmän.
Toivottavasti tämä vastasi mietteisiisi edes hieman. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Pystytkö auttamaan ihmisiä?
Minkä ikäinen olet?
Tottakai pystyn, sitä olen tehnyt aina tavalla tai toisella. Olen nyt 37 vuotias. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Kauan sitten tapasin yhden ihmisen, joka näki pääni päällä sädekehän,minusta se oli pelottava kohtaaminen, mitä sinä tuollaisesta ajattelet?
Ajattelen että ehkä hän tarkoitti sinun olevan maanpäällinen enkeli tai jotakin muuta vastaavaa. Hän ehkä kuitenkin enemmän piti sinusta, olettaisin näin. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Mitä Sampalle kuuluu?
Onko hän onnellinen?
Eiköhän hän voi hyvin. En usko että hänen onnellisuuttansa voi kukaan viedä. Aivan ihana ja valloittava ihminen, erityinen. Ap.
Vierailija kirjoitti:
voisiko olla kysymys dissosiatiivisesta identiteettihäiriöstä?
Ei voi olla minun kohdallani mahdollista mutta sairaudet kiinnostavat minua erityisen paljon. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Sekin on jo paljon. Väkisin ei voi uskoa mihinkään mutta kannattaa olla avoin ja luottaa itseensä kun tutkii maailmaa. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Että keskustelet itsesi kanssa
Ei ole mahdollista. Monet kyllä keskustelevat itsensä kanssa, tiedän senkin eikä siinä ole mitään pahaa. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet?
Tottakai pystyn, sitä olen tehnyt aina tavalla tai toisella. Olen nyt 37 vuotias. Ap.
Kiitos tiedosta, ehkä voisit auttaa minuakin jos minulle tarvis tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet?
Kiitos tiedosta, ehkä voisit auttaa minuakin jos minulle tarvis tulee.
Eihän sitä koskaan tiedä, ihan vaikka kotihoitoa kenties? Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sinulla on lapsia. opetatko tätä kanavointia myös heille tai tietävätkö he siitä?
Kyllä on, en ole opettanut ainakaan tässä kohdassa elämää mutta en usko että kaikilla on edes kiinnostusta asioihin. Tiedon kanavointi ei myöskään ole kaikille tarkoitettu joten harjoittelukaan ei aina auta. Lapseni tekevät niitä asioita joista itse pitävät mutta perheessämme on vallinnut avoin ilmapiiri joten hekin tietävät että äiti on näkijä joka tarkoittaa sitä että enkelit ja oppaat puhuvat äidille. Molemmilla lapsilla on ollut omat hienot enkelijuttunsa ja ymmärtävät minuakin. Isompi tietysti jo paremmin kun on lähes täysi-ikäinen. Pienemmän kanssa keskustelen vielä hyvin lapsentasoisesti enkeleistä ja oppaista. Ap.
Mikä olisi syyn
Ok! Uskon että Jeesuksesta olisi miljoona kertaa enemmän apua. Miksi et pyytäisi Hänen apuaan? Nyt olet vähän kaltevalla pinnalla, sinulla ei ole mitään takeita jonkun random "enkelisi" aikeista. Jeesuksen kanssa tietäisit mitä saisit: ainakin ikuisen elämän täydellisessä taivaassa <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanot olevasi näkijä. Mitä siis näet/tiedät ennalta? saatko informaation näiltä oppailtasi? Tuleeko virheellistä informaatiota? Mitä ne vaikka näkevät tämän kysymyksen esittäjästä?
En saa kenenkään ihmisen asioita tietooni tai voi nähdä kenenkään ihmisen henkilökohtaisia asioita koska ne eivät ole minulle tarpeellisia. Ne ovat vain heille jotka tekevät työkseen tulkintoja tai ennustuksia.
Olen näkijä ja kohdallani se vain tarkoittaa sitä että minulla on tämä keskusteluyhteys mutta näen kyllä kaikkea mitä oppaani minulle näyttävät, myös siis opetusmielessä näyttävät asioita koska se havainnollistaa niitä. Ihmisen täytyy oppiakseen myös ymmärtää asioita täysin oikein. Luovuuden asioistakin minulle on opetettu syvemmin kuten ihmisen mielenkin toiminnasta esimerkiksi.
Oppailtani saan kaiken tarvittavan tiedon. Kyllä on mahdollist
Ihmisen ei tule tietää tässä maailmassa kaikkea "täysin oikein", meidän ymmärryksemme ei siihen riittäisi. Sinua kusetetaan nyt, luulet olevasi syvällinen ja henkinen, mutta demonin nauraa selän takana kun aivosi menee vain yhä enemmän solmuun. Surullista, mutta nyt sinua on ainakin varoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin kuvittelin keskustelevani Jumalan kanssa lukuisia vuosia. Kaunista tekstia satoja sivuja kanavoineena, poltin sen kaiken enkä taakseni katsonut, kun Rakas Herrani Jeesus Kristus tuli ja nosti valheen sekä eksytyksen liejusta minut uuteen elämään.
Olen tuhonnut kaiken entisestä meedio, noituus, kanavointi elämästäni vaatteet, kirjat, kort, astiat, huonekalut jne. Roskiin ja tuleen.
Eläm nykyisin vain Herraa Jeesusta varten. Hän on suurinRakkaus mitä ikinä voi saada.
Sinäkin kuvittelit mutta minäpä en kuvittele vieläkään. Kaunis teksti on kaunista mutta mitäpä silläkään tekee jos se on valheellista. Ehkä sinä todellakin petyit. Olemme erilaisia, itse koin valtavasti pettymystä ennen kuolemanrajakokemustani nimenomaan enkelten ja henkimaailmankin suhteen. Ap.
Eli et ole aidosti uskossa Jeesus Kristukseen. Se kertookin kaiken oleellisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekin on jo paljon. Väkisin ei voi uskoa mihinkään mutta kannattaa olla avoin ja luottaa itseensä kun tutkii maailmaa. Ap.
Maailmaa voi tutkia mutta henkimaailman kanssa pitää olla varovainen. Liian suuri sekoamisen riski, tämä on nähty.
Rytmi korjaantuu aina, joskus elämässä tulee kausia jolloin menevät yöt ja päivätkin sekaisin. Lapsetkin välillä valvottavat ja nukkuvat huonosti, siis esimerkiksi. Realismini elämästä on ja pysyy siltikin mutta välillä täytyy ottaa myös hieman rennommin. Yritäthän ymmärtää. Kiitos. Ap.