Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä miehen pitää maksaa treffeillä.

Vierailija
17.05.2024 |

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/86986b07-704d-4d91-9c91-3b23b744a501

Köyhän ei kannata treffeille mennä jos ei ole varaa maksaa kahvia ja pullaa naiselle.

Kommentit (461)

Vierailija
161/461 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri siksi, kun sukupuoliroolit ovat menneet päinvastoin ja naiset eivät saa olla enää omia pehmeitä itsejään.

--

Naiset saavat olla juuri mitä haluavat. He eivät halua olla "omia pehmeitä itsejään". Miehillä ei ole oikeutta sanoa mitä naisten tulee ajatella tai tehdä.

Mutta sama koskee miehiä. Naiset luopuvat asioita, miehet tekevät saman. Ei tarjota enää "edes sitä kahvia". Ei siinä ole koskaan ollut kyse käytöstavoista, naisilla ei vain ole saanut olla omaa rahaa mikä pakotti miehet tarjoamaan.

Ette voi naiset säästää kakkua ja syödä sitä samalla.

"Minä haluan" kuvaa hyvin nykyaikaa. Jokaisella on (mahdoton, yliammuttu ja kaikin puolin epärealistinen) lista ominaisuuksista, jotka "sen toisen" pitää täyttää, ennen kuin suostutaan edes moikkaamaan. Tietenkään se lista ei koske sitä listan kirjoittajaa itseään. Eikä mistään suostuta joustamaan. Jos joku lähes täydellinen sattuu kohdalle - mutta ei täytä listan jokaista kohtaa - se hylätään. Tai todetaan, että se seuraava voi olla vieläkin parempi - miksi siis tuhlata aikaa tähän.

Ihmiset eivät yksinkertaisesti enää jaksa tutustua rauhassa keneenkään. Halutaan valmis ratkaisu kaupan hyllyltä. Mielellään heti, kun siltä tuntuu. Eli jos tänään on kiire vaikkapa treeneihin tai johonkin turhaan kokoukseen, edes se täydellinen ei rekisteröityisi vaikka päältä kävelisi. Mutta sitten kun "minä haluan", se täydellinen pitää löytyä heti.

Tästä syystä yhä useampi jääkin vapaaehtoisesti pois markkinoilta. Siitä yksinkertaisesta syystä, että ne markkinat on myrkytetty jo kauan sitten ja tarjonta on jo homehtunutta

Vierailija
162/461 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missään nimessä ei kannata tarjota. Syy on yksinkertainen: siitä ei ole mitään hyötyä. ---

Korjaan: Jos nainen on fyysisesti kiinnostunut miehestä, nainen katsoo onko miehestä kumppaniksi eli onko valmis panostamaan naiseen. Pelkkä fyysinen kiinnostus ei riitä mihinkään, jos nainen toteaa, että miehen käytös, arvomaailma jne eivät vastaa naisen toiveita. Siinä pullan tarjoamisella voi olla merkitystä. Monelle on yhtenä tapana huomioida toista.

Mutta miksi sen panostuksen ja huomioimisen täytyy olla miehen puolelta taloudellista? Ja miksi se taloudellinen panostus täytyy välttämättä tuoda esiin nimenomaan heti ensitapaamisen ensiminuuteista alkaen?

Jollekin tarvii, jollekin ei. Lue rakkau

Ei minun ole ainakaan tarvinnut valita noiden väliltä. Olen saanut kaikenlaista huomiota

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/461 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen, lopeta menemästä ulos sellaisen miehen kanssa jota et ottaisi sänkyysi. Miehille tulee huijattu olo treffeillä jos naista ei kiinnosta romanttiset jutut.

Mies ajattelee AINA seksiä, mutta naisen tehtävä on selvittää haluaako mies muutakin. 

Ketä kiinnostaa mitä se mies olettaa ja ajattelee? Ekoilla treffeillä olen kiinnostunut siitä mitä itse ajattelen hänestä. Jos tuntee olonsa huijatuksi tuommoisesta niin voi voi

Vierailija
164/461 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehen pitää jaksaa, kestävyys on hyväksi.

Vierailija
165/461 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies maksaa niin sitten naisen reikä on miehen käytettävänä tunnin ajan.

Meinaatko, että kahvikupillisen hinnallla saa tunnin? Voi voi sinua. Ja voi tyttöraukkaa kenen kumppani joskus ehkä olet. Jos arvostus naista kohtaan on tuo. Nainen on sinulle reikä. Ja miehillä on aivojen kohdalla reikä. 

Mikä ihme ihmisiä nykyisin vaivaa. Onko tämä some ja kaikkien paikkojen paljastelu sekä seksiammattien mainostus normaalina työnä nyt jotenkin vienyt asiat siihen malliin, että kaikkinainen kunnioitus toisiaan kohtaan on hävinnyt. Ihmiset nähdään ja koetaan niin paljon netin kautta, että  normaalielämä ja inhimillisyys on hämärtynyt ja vallan kai jo hukkunut. 

En ihan hirveästi vetäisi johtopäätöksiä näiden palstalla riehuvien aivorajoitteisten mouhaajien kommenttien perusteella. En ole montaakaan tuollaista törkeää niljaketta tavannut, vain pari sosiaalisilta taidoiltaan vähän kömpelöä. Nämä asenteet joita täällä yritetään kaupata kaikkien miesten juttuna koskevat vain pienen pientä marginaaliryhmää. Pääosin ainakin nuoret miehet kaipaavat rakkautta ja sielunkumppanuutta siinä missä naisetkin.

Vierailija
166/461 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen vaatii miehen maksavan, se osoittaa ettei hän kykene tasa-arvoiseen parisuhteeseen, vaan haluaa pissa vehkeidensä vuoksi erityiskohtelua. Ennen asia oli toinen, mutta tasa-arvon myötä naisen tulee myös käyttäytyä sen vaatimalla tavalla, muuten on moukka ja pummi.

Vierailija
167/461 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi sitten kaikille naisille kaikkialla: minulta on turha odottaa kalliita lahjoja ja ylitsepursuavaa rahallista panostusta yhtään mihinkään.

Ensinnäkin, koska sitä rahaa ei ole loputtomasti.

Toiseksi, jos raha ja varallisuus on niin tärkeää jollekin, en kykenisi ottamaan tällaista ihmistä vakavasti. Kokisin hänet suorastaan vastenmielisenä.

Vierailija
168/461 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En ihan hirveästi vetäisi johtopäätöksiä näiden palstalla riehuvien aivorajoitteisten mouhaajien kommenttien perusteella. En ole montaakaan tuollaista törkeää niljaketta tavannut, vain pari sosiaalisilta taidoiltaan vähän kömpelöä. Nämä asenteet joita täällä yritetään kaupata kaikkien miesten juttuna koskevat vain pienen pientä marginaaliryhmää. Pääosin ainakin nuoret miehet kaipaavat rakkautta ja sielunkumppanuutta siinä missä naisetkin."

Nyt vaan pitäisi siis löytää sellainen naisihminen, joka ei koe tarpeelliseksi nöyryyttää tuollaista haluavaa ihmistä tai nauraa tuollaisille asioille. Mistä löytyisi? Ensimmäistäkään (vapaata) sellaista kun ei ole vielä lähes 40 vuodessa tullut vastaan.

Vierailija
169/461 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan käynyt treffeillä. Halvaksi tulee koska en pääse treffeille.

T: kiltti mies.

hienoa positiivisuutta

Vierailija
170/461 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kuuluu maksaa kahvit ja pullat, kun kyseessä on yhdenillan suhde.

vakavampaan suhteeseen kukaan ei halua maksullista naista.

Vierailija
171/461 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat aina maksaneet minun tilaukseni treffeillä. Ei minulla olisi mitään ongelmaa maksaa itse omia juomiani tai ruokiani, olenhan töissä käyvä ihminen, mutta en kyllä ole vielä koskaan joutunut niin tekemään. Miehet aina ilmoittavat että maksavat molempien tilaukset, ja minä aina kohteliaasti heitä siitä kiitän.

Ne miehet on maksaneet oma alotteisesti. Toi on eri asia kun se että sä vaatisit niitten maksavan.

Vierailija
172/461 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivätpä nämä yli 50 % ylipainoiset Suomi Jormat osaa edes kahvia maksaa. Minä en korkeakoulutettuna naisena edes mene treffeille miehen kanssa, joka ei maksa. Jos ei maksa niin passaan deitit tai sanon, etten ota mitään🤷🏾. Kuka vie naisen silti treffeille syömään pullaa🤮?! Varmaan just puollasta turvonnut ylipainoinen ukko, jolla ei ole mielikuvitusta tai romantiikkaa päässään.

Eihä ne miehet (tässä ketjussa) tietenkään mistään  romantiikasta välitä, ku se periaate on vaan kahvia, pullaa ja seksiä.

Mutta ei tuo tyylisi itseäsi nostamisesta jalustalle  ihan fiksulta kuulostanut.

Tuskin tässä tarkoitettu mitään jalustalle nostamista, vaan ihan herrasmiesmäistä käytöstä naista kohtaan. Jos treffailu etenee, ei kai väliä kumpi maksaa välillä deiteillä. Mitä p

Mitä sä selität, kun tuo nainen itse kirjoitti:

Minä en korkeakoulutettuna naisena edes mene treffeille miehen kanssa, joka ei maksa. Jos ei maksa niin passaan deitit tai sanon, etten ota mitään🤷🏾. Kuka vie naisen silti treffeille syömään pullaa🤮?! ja muuta haukkumista

Siis minulle on aivan sama onko joku korkeakoulutettu vai ei, minulle ihmisen luonne ja asenne on merkitsee enemmän. Saa miehet kuin naisetkin ottaa osaa treffeihin, mutta jos mies tarjoutuu maksamaan, ei se tarkoita automaatisesti seksiä..jota moni on antanut tääl ymmärtää.

Vierailija
173/461 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tulisi toisia treffejä jos mies ei maksaisi. Sen verran pitää olla herrasmies! 

Entä jos muuten vaikuttaisi varteenotettavalta?

174/461 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarjoaminen ilahduttaa ja toimii signaalina siitä että mies on oikeasti kiinnostunut. 

Minäkin olen naisena muutaman kerran tarjonnut miehelle, koska haluan tehdä vaikutuksen ja olla kohtelias. Toisaalta minusta tuntuu hölmöltä sekin, että minä, päivätyössä käyvä sairaanhoitaja, tarjoan ihmiselle, joka tienaa huomattavasti enemmän kuin minä itse. Että sikäli toivoisin, että jos mies itse tienaa hyvin, niin hän ei kehtaisi hyväksyä minun tarjoamista vaan haluaisi maksaa itse omat safkansa.

175/461 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat aina maksaneet minun tilaukseni treffeillä. Ei minulla olisi mitään ongelmaa maksaa itse omia juomiani tai ruokiani, olenhan töissä käyvä ihminen, mutta en kyllä ole vielä koskaan joutunut niin tekemään. Miehet aina ilmoittavat että maksavat molempien tilaukset, ja minä aina kohteliaasti heitä siitä kiitän.

Mä olen käynyt ensitreffeillä 32 eri miehen kanssa ja vain neljä heistä halusi tarjota minulle. Olen siis käynyt ensitreffeillä enimmäkseen ravintolassa ja vai neljästi kahvilassa 

Vierailija
176/461 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"50-60-vuotias olet? Ja törmännyt vain ihmisiin, jotka haluavat nöyryyttää sinua? Katseletkohan nyt vähän vääränlaisia tyyppejä - valtaosa ihmisistä kun kuitenkin on ihan terveellä tunne-elämällä varustettuja, ei mitään sadisteja."

Ei se sadistia vaadi. Ihan normikäytöstähän tuollainen nykyään on. Tai sitten se on normikäytöstä niiden keskuudessa, jotka eivät ketään löydä. Tiedä häntä, mutta ei enää kiinnosta.

Vierailija
177/461 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos maksan annat myös sitten pillua

Ahaa. Ei kun maksan niin saan patukkaa.

Jes!

T. Nainen

Vierailija
178/461 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos maksan annat myös sitten pillua

Ahaa. E*i kun maksan niin saan patukkaa.

Jes!

T. Nainen

* eli..

Vierailija
179/461 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos molemmat käy töissä niin mikä logiikka että mies maksaa treffit? Kuulostaa sellaiselta mitä naiset komppaa vain koska heitä kiinnostaa enemmän oma etu kuin reiluus.

En minä ainakaan ajattele että se on mikään reiluuskysymys. Lähes samalla logiikalla voisi kysyä että miksi antaisit ystävällesi synttärilahjaa tai häälahjaa koska olette kuitenkin kumpikin töissä.  

Tarjoaminen ilahduttaa ja toimii signaalina siitä että mies on oikeasti kiinnostunut. 

Mitä nainen tekee saadakseen saman signaalin aikaiseksi ja ilahdukseen miestä?

Jatko perään: miksi sama ei riitä mieheltä?

Vierailija
180/461 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tulisi toisia treffejä jos mies ei maksaisi. Sen verran pitää olla herrasmies! 

Mitä naiselta vaaditaan jotta tulee toiset treffit?

Ai mä unohdin, miehillä ei ole oikeutta vaatia mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan