Silmälasien hankkiminen on kamalaa, kun minkäänlaiset kehykset ei tunnu dopivan kasvonpiirteisiin
Miksi ei voi olla sellainen jolle kaikki kehykset sopii.
Kommentit (28)
Tai ei tarvitsisi tulla edes vau-efektiä vaan kunhan löytyisi edes sellainen mikä sulaa tapettiin. Siis ei tökkää epäsopivuudellaan. Super-ärsyttäväääääää.
Osta sellaiset missä ei ole kehyksiä ollenkaan.
Olet ruma/tavallinen. Kuten minäkin, ja jaan ongelmasi. Kauniille sopivat kaikki.
Tai sitten se on vaan teidän oma luulonne, oletteko kysyneet monilta muilta mielipidettä? Usein itseään kohtaan on liian arvosteleva.
Pyydä apua niiltä optikoilta :) Tän olen todennut olevan ainoa hyvä ratkaisu. Osaavat tarjota sellaisia vaihtoehtoja mitä ei itse tulisi ajatelleeksi. Itselle jää vaan sanottavaksi että tuntuuko hyvältä päässä, tuntuuko näkökenttä hyvältä ja ovatko omaan makuun. Alkuun näyttää toki aina vähän oudolta uusissa laseissa jos ovat kovin erilaisia mitä aikaisemmat.
Nimim. olen pallopää ja ostin uudet lasit juuri tällä viikolla.
Kyllä monille tavallisillekin löytyy todella upeesti sopivia kehyksiä. Suurin osa ihmisistähän on ihan tavallisia.
Kaikki kehykset ei sovi kenellekään. Antakaa optikon auttaa. Osaavat katsoa kasvon mittasuhteet. Itsestäkin aina tuntunut, ettei mitkään sovi, mut ammatti-ihminen osaa kyllä katsoa.
Mun mielestä ne optikoitten neuvomatkaan ei sovi mulle.
Optikoillekaan ei näytä tulevan sellaista jes-tässä se on-ilmettä vaan he katsovat pokia hetken tuumivasti ja kääntyvät etsimään seuraavia.
Ehkä toisilla optikoilla on enemmän silmää kuin toisilla.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ne optikoitten neuvomatkaan ei sovi mulle.
Optikoillekaan ei näytä tulevan sellaista jes-tässä se on-ilmettä vaan he katsovat pokia hetken tuumivasti ja kääntyvät etsimään seuraavia.
Katso niistä suositelluista ensin muoto ja osta sitten samanmalliset kehyksettömät.
Kuulemma kulmakarvat eivät saisi näkyä lasien läpi mutta mulla yleensä näkyy. Kaventaa valikoimaa tosi paljon.
No, sulla voi olla ongelmana se, että vieroksut niitä laseja naamallas, jos ovat siis ihan ekat lasit.
Ovat ensi alkuun oudot, mutta kun olet niitä pitänyt hetken niin jopas alkavat olla ihan ok.
Kyllä sunkin naamalle jotkut kehysmallit sopivat.
Joillakin on niin hirveän näköiset kehykset että ihan puistattaa. Vanhentavat ainakin 10 vuotta. Ehkä tää nykymuoti kehyksissä on hirveä. Voi johtua siitäkin.
Katso muovista keskipaksua. Onko se suorakaide muoto, mummolasi vai jokin muu. Insinöörilasi. Harry Potteria ei kannata harkita eli täysin pyöreät. Katso väri joka sopii ihon väriin, ei musta, ehkä lämmin väri mieluummin.
Nykyiset kulmakarvojen päälle tulevat pokat ovat aivan hirveitä ja tekevöt kaikki hölmön näköisiksi.
Seuraavaa muotis odotellessa.
Ja ärsyttää kun yhden muodin ollessa vallassa muun tyyppisiä on saatavilla vaan tosi vähän.
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma kulmakarvat eivät saisi näkyä lasien läpi mutta mulla yleensä näkyy. Kaventaa valikoimaa tosi paljon.
Kuinka usein kiinnitätä huomiota siihen, miten muiden kulmakarvat näkyvät lasien alta, läpi, jostain? Jossain niiden on oltava, jollet ole valmis nyppimään pois.
Ja kannattaa ottaa selfie ne lasit päässä, siinä kuvassa näyttää aivan erilaiselta kuin peilissä.
Vierailija kirjoitti:
Katso muovista keskipaksua. Onko se suorakaide muoto, mummolasi vai jokin muu. Insinöörilasi. Harry Potteria ei kannata harkita eli täysin pyöreät. Katso väri joka sopii ihon väriin, ei musta, ehkä lämmin väri mieluummin.
Mikä on mummolasi?
Jep, jaan tuskasi. Ihan mielelläni pitäisin laseja mutta ärsyttää kun mitkään kehykset eivät tuo sellaista vau-efektiä kuin monien silmälasit heti tuovat: ne istuvat upeasti kantajalleen ja ovat sopusoinnussa kasvonpiirteitten kanssa kaikkine yksityiskohtineen.
Monta liikettä kierrettynä eri kaupungeissa ja kun ei sovi niin ei sovi.
En tiedä missä vika.