Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä miehen pitää maksaa treffeillä.

Vierailija
17.05.2024 |

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/86986b07-704d-4d91-9c91-3b23b744a501

Köyhän ei kannata treffeille mennä jos ei ole varaa maksaa kahvia ja pullaa naiselle.

Kommentit (461)

Vierailija
181/461 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat aina maksaneet minun tilaukseni treffeillä. Ei minulla olisi mitään ongelmaa maksaa itse omia juomiani tai ruokiani, olenhan töissä käyvä ihminen, mutta en kyllä ole vielä koskaan joutunut niin tekemään. Miehet aina ilmoittavat että maksavat molempien tilaukset, ja minä aina kohteliaasti heitä siitä kiitän.

Mä olen käynyt ensitreffeillä 32 eri miehen kanssa ja vain neljä heistä halusi tarjota minulle. Olen siis käynyt ensitreffeillä enimmäkseen ravintolassa ja vai neljästi kahvilassa 

Ei ole ihme, etteivät ole tarjonneet ravintolassa. Kahvilassa hekin oisivat ehkä tarjonneet.

Vierailija
182/461 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos molemmat käy töissä niin mikä logiikka että mies maksaa treffit? Kuulostaa sellaiselta mitä naiset komppaa vain koska heitä kiinnostaa enemmän oma etu kuin reiluus.

En minä ainakaan ajattele että se on mikään reiluuskysymys. Lähes samalla logiikalla voisi kysyä että miksi antaisit ystävällesi synttärilahjaa tai häälahjaa koska olette kuitenkin kumpikin töissä.  

Tarjoaminen ilahduttaa ja toimii signaalina siitä että mies on oikeasti kiinnostunut. 

Mitä nainen tekee saadakseen saman signaalin aikaiseksi ja ilahdukseen miestä?

Jatko perään: miksi sama ei riitä mieheltä?

Minä olen tarjoutunut maksamaan molempien juomat ja syötävät silloin, kun itse olen ollut aloitteellinen tapa

Pitkä vuodatus mutta et vastannut kysymykseeni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/461 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos molemmat käy töissä niin mikä logiikka että mies maksaa treffit? Kuulostaa sellaiselta mitä naiset komppaa vain koska heitä kiinnostaa enemmän oma etu kuin reiluus.

En minä ainakaan ajattele että se on mikään reiluuskysymys. Lähes samalla logiikalla voisi kysyä että miksi antaisit ystävällesi synttärilahjaa tai häälahjaa koska olette kuitenkin kumpikin töissä.  

Tarjoaminen ilahduttaa ja toimii signaalina siitä että mies on oikeasti kiinnostunut. 

Minä olen tarjoutunut maksamaan molempien juomat ja syötäv

Pitkä vuodatus mutta et vastannut kysymykseeni.

Oletin, että ymmärsit mielipiteen vastauksestani. No otetaan uudelleen rautalangan kanssa: 

``Tarjoaminen ilahduttaa ja toimii signaalina siitä että mies on oikeasti kiinnostunut.``

``Mitä nainen tekee saadakseen saman signaalin aikaiseksi ja ilahdukseen miestä?

Jatko perään: miksi sama ei riitä mieheltä?``

Nainen tarjoutuu tarjoamaan, mikä oletettavasti ilahduttaa ja toimii signaalina siitä että nainen on oikeasti kiinnostunut.

Vastaus jatkokysymykseen: Samahan nimenomaan riittää mieheltäkin. 

Vierailija
184/461 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tulisi toisia treffejä jos mies ei maksaisi. Sen verran pitää olla herrasmies! 

Mitä naiselta vaaditaan jotta tulee toiset treffit?

Ai mä unohdin, miehillä ei ole oikeutta vaatia mitään.

Mistä tulee tuo älyvapaa ajatus, että treffijutuissa kenelläkään on mitään syytä tai oikeutta vaatia keneltäkään yhtään mitään? Odotuksia voi olla, toivoa voi, itselleen voi asettaa deal breakereita. Mutta naurettavaa puhua vaatimisesta, kun kyse on täysin vapaaehtoisesta kanssakäymisestä.

Vierailija
185/461 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi sitten kaikille naisille kaikkialla: minulta on turha odottaa kalliita lahjoja ja ylitsepursuavaa rahallista panostusta yhtään mihinkään.

Ensinnäkin, koska sitä rahaa ei ole loputtomasti.

Toiseksi, jos raha ja varallisuus on niin tärkeää jollekin, en kykenisi ottamaan tällaista ihmistä vakavasti. Kokisin hänet suorastaan vastenmielisenä.

Miksi luulet että kiinnostaa? Tapainen vain miehiä joilla on käytöstavat.

Miksi oletat, ettei ole käytöstapoja?

Vierailija
186/461 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tarjoutunut maksamaan molempien juomat ja syötäv

Oletin, että ymmärsit mielipiteen vastauksestani. No otetaan uudelleen rautalangan kanssa: 

``Tarjoaminen ilahduttaa ja toimii signaalina siitä että mies on oikeasti kiinnostunut.``

``Mitä nainen tekee saadakseen saman signaalin aikaiseksi ja ilahdukseen miestä?

Jatko perään: miksi sama ei riitä mieheltä?``

Nainen tarjoutuu tarjoamaan, mikä oletettavasti ilahduttaa ja toimii signaalina siitä että nainen on oikeasti kiinnostunut.

Vastaus jatkokysymykseen: Samahan nimenomaan riittää mieheltäkin. 

Eli olet eri mieltä aloittajan kanssa. 

Miksi et vain kirjoita ap:n puhuvan paskaa?

Vierailija
187/461 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tulisi toisia treffejä jos mies ei maksaisi. Sen verran pitää olla herrasmies! 

Mistä tulee tuo älyvapaa ajatus, että treffijutuissa kenelläkään on mitään syytä tai oikeutta vaatia keneltäkään yhtään mitään? Odotuksia voi olla, toivoa voi, itselleen voi asettaa deal breakereita. Mutta naurettavaa puhua vaatimisesta, kun kyse on täysin vapaaehtoisesta kanssakäymisestä.

No onhan tuo naurettavaa kun naiset ulvoo raivoissaan "SITTEN EI TULE TOISIA TREFFEJÄ"

Aivan kuin se olisi yksin naisen päätös.

Vierailija
188/461 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatko perään: miksi sama ei riitä mieheltää

Miehet eivät nyt käsitä mikä on se ide, siis jotkut miehet. Lähtökohtahan on tämä: herra x on kiinnostunut, ellei hastunut neiti y:hyn. Herra x haluaisi, että neiti y kiinnostuisi, ellei ihan ihastuisi herra x:ään. No, mitä tekee herrax? Hän yrittää tehdä vaikutuksen neiti y:hyn. TÄMÄ on se pointti: herra x yrittää tehdä vaikutuksen saadakseen neiti y: n kiinnostumaan. Ensin sinne treffeille. Neiti y suostuu. Mennään sovittuun paikkaan. Herra x:llä on hyvät käytöstavat, hän tarjoaa treffeillä, mukisematta ja tekemättä siitä numeroa millään lailla, neiti y:lle kahvit ja jotain kahvileipää. Tai mitä neiti y haluaakin kahvilasta juodakseen tai syödäkseen. Seksistä ei mainita mitään eikä vihjailla. Jos treffit menevät suotuisasti niin sitten sovitaan uusi tapaaminen. Silloin, koska herra x hallitsi hyvät tavat, voi neiti x tarjota molemmille. 

Hyvät herrat: kyse on siitä, että jos haluatte, ja sitähän te haluatte jos treffeille pyydätte, että tulee seuraavatkin treffit, niin silloin eräs tätä edistävä seikka, elle välttämätön, on miehen hyvät tavat. 

Ok, voihan käydä niin, että kemiat eivät siltikään kohtaa, mutta elämässä nyt vain joskus käy niinkin. Mutta ei itse kannata sahata omaa oksaansa tahalllaan. 

Kenen mukaan tuo ummehtunut tuulahdus historiasta on ide?

Tuo ei ole nykyään mikään lähtökohta. Nainen ei enää ole objekti.

Vierailija
189/461 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi sitten kaikille naisille kaikkialla: minulta on turha odottaa kalliita lahjoja ja ylitsepursuavaa rahallista panostusta yhtään mihinkään.

Toiseksi, jos raha ja varallisuus on niin tärkeää jollekin, en kykenisi ottamaan tällaista ihmistä vakavasti. Kokisin hänet suorastaan vastenmielisenä.

Etkö seuraa ketjua? 

Naiset määrittelevät käytöstavattomaksi miehen joka ei maksa

Vierailija
190/461 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatko perään: miksi sama ei riitä mieheltää

Miehet e

Oli miten oli, näin se toimii. Mies joka venkoilee ja tekee huonon vaikutuksen treffeillä ei ymmärrä sahaavansa omaa oksaansa. Mies joka on kohtelias ja haluaa tehdä hyvän vaikutuksen on fiksumpi. Kun puhutaan onnistuneista treffeistä siinä on kaksi osapuolta. 

Miten nainen tekee treffeistä onnistuneen?

Vierailija
191/461 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin treffi-ikäinen, niin kyllä haluaisin maksaa omat kahvini ja pullani.

Muuten tulisi olo, että olen jotain velkaa miehelle.

. Toisekseen kun itse maksaa kehtaa ottaa oman mieleisen pullan. Ei tarvitse tyytyä siihen halvimpaan pullaan.

Ja olen minä useasti maksanut miehenkin kahvit. En halua olla kenestäkään riippuvainen.

terv. Nainen 60 veee

Vierailija
192/461 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

. Toisekseen kun itse maksaa kehtaa ottaa oman mieleisen pullan. Ei tarvitse tyytyä siihen halvimpaan pullaan.

Ja olen minä useasti maksanut miehenkin kahvit. En halua olla kenestäkään riippuvainen.

terv. Nainen 60 veee

Minä otan tarjoilut vastaan vain, jos olen kiinnostunut tapaamaan toistekin. Silloin voin tarjota vastavuoroisesti takaisin. Ellei kiinnosta, en anna tarjotakaan. Helpointa niin.

Vierailija
193/461 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan tuo naurettavaa kun naiset ulvoo raivoissaan "SITTEN EI TULE TOISIA TREFFEJÄ"

Aivan kuin se olisi yksin naisen päätös.

No haloo! Kyllä kai se on yksin sen päätös, joka päättää ettei toisia treffejä tule, ellei sillä toisella ole tarkoitus syyllistyä vapaudenriistoon ja  väkisin raahata vastahankaista puoliskoa niille toisille treffeille.

Tyypillistä jankkamista spérmaämpíltä. Kukaan ei väittänyt että oltaisiin raahaamassa ketään väkisin mihinkään vaan tiedusteltiin onko miehillä oikeus kieltätyä.

Huomaatteko, sanotte ettei kenelläkään ole mitään syytä tai oikeutta vaatia keneltäkään yhtään mitään, mutta samaan aikaan vaaditte miehiä maksamaan.

Jännä, aivan kuin naisilta puuttuisi kyky itsereflektioon.

Vierailija
194/461 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

terv. Nainen 60 veee

Minä otan tarjoilut vastaan vain, jos olen kiinnostunut tapaamaan toistekin. Silloin voin tarjota vastavuoroisesti takaisin. Ellei kiinnosta, en anna tarjotakaan. Helpointa niin.

Mutta loukkaannut verisesti jos toinen ei ole tarjoamassa.

Vierailija
195/461 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ei kannata mennä treffeille naisen kanssa jolla ei ole varaa pullaansa.

Vierailija
196/461 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö seuraa ketjua? 

Naiset määrittelevät käytöstavattomaksi miehen joka ei maksa

Ei, en seuraa ketjua jatkuvasti. En seuraa mitään ketjua jatkuvasti. Minulla ei yksinkertaisesti riitä aika siihen. Töitäkin pitää tehdä, jotta sitä rahaa tulee jatkossakin. Ne rahat sitten käytän mihin huvittaa. Rahan, vallan tai vaikka julkisuuden perässä juokseva nainen ei yksinkertaisesti ole sen arvoinen.

Vierailija
197/461 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen ei kannata mennä treffeille naisen kanssa jolla ei ole varaa pullaansa.

Kohta joku tulee puolustelemaan, että on kyllä, mutta ei vain viitsi käyttää kun meikit ja vaatteet treffeille maksoi niin paljon että olettaa miehen tarjoavan kun laittautui miestä varten nätiksi. Ja mies kuitenkin on tottunut maksullisiin naisiin.

Vierailija
198/461 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

terv. Nainen 60 veee

Mutta loukkaannut verisesti jos toinen ei ole tarjoamassa.

Niinkö siinä tosiaan luki?

Vierailija
199/461 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se sellainen treffi on?

t. kokematon M37

Vierailija
200/461 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos maksan annat myös sitten pillua

Suomimiehet on tälläisiä. Suomimiesten ei kannata edes antaa tarjota koskaan mitään. Vaikka itse maksaisit, niin osa on vonkaamassa pillua tai kakkosta ekoilla treffeillä. Kun olette heti tavanneet. 

Ja sitten vielä valitetaan, että suomalaiset miehet ovat aloitekyvyttömiä.

Mikään ei sitten koskaan kelpaa!