Kyllä miehen pitää maksaa treffeillä.
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/86986b07-704d-4d91-9c91-3b23b744a501
Köyhän ei kannata treffeille mennä jos ei ole varaa maksaa kahvia ja pullaa naiselle.
Kommentit (461)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missään nimessä ei kannata tarjota. Syy on yksinkertainen: siitä ei ole mitään hyötyä.
Jos viehätys on olemassa => nainen on kiinnostunut miehestä eikä suinkaan siitä, tarjotaanko hänelle vai ei. Kahvikuppien ja pullien laskeminen on se viimeinen asia, josta nainen on tilanteessa kiinnostunut.
Jos viehätystä ei ole => nainen ei ole kiinnostunut miehestä, vaikka tämä kuinka tarjoaisi hummeri-illalliset. Paitsi ehkä mahdollisuudesta taloudelliseen hyväksikäyttöön.
Toisin sanoen miehen näkökulmasta satunnaiselle tuntemattomalle naiselle tarjoamisesta ei ole mitään hyötyä. Ja koska mitään hyötyä ei ole, ei kannata heittää rahojaan hukkaan.
Tyttöystävä ansaitsee toki jo enemmän vaimosta puhumattakaan. Mutta se on aivan eri asia.
<
Niin varmaan sitten mielestäsi, jos et halua näyttää elämäsi naiselle, että hän on edes sen parin euron kahvikupin arvoinen. Onneksi miehiä on moneen junaan ja itse miehenä maksan ihan aina, toki siis kiinnostavalle naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missään nimessä ei kannata tarjota. Syy on yksinkertainen: siitä ei ole mitään hyötyä.
Jos viehätys on olemassa => nainen on kiinnostunut miehestä eikä suinkaan siitä, tarjotaanko hänelle vai ei. Kahvikuppien ja pullien laskeminen on se viimeinen asia, josta nainen on tilanteessa kiinnostunut.
Jos viehätystä ei ole => nainen ei ole kiinnostunut miehestä, vaikka tämä kuinka tarjoaisi hummeri-illalliset. Paitsi ehkä mahdollisuudesta taloudelliseen hyväksikäyttöön.
Toisin sanoen miehen näkökulmasta satunnaiselle tuntemattomalle naiselle tarjoamisesta ei ole mitään hyötyä. Ja koska mitään hyötyä ei ole, ei kannata heittää rahojaan hukkaan.
Tyttöystävä ansaitsee toki jo enemmän vaimosta puhumattakaan. Mutta se on aivan eri asia.
Korjaan: Jos nainen on fyysisesti
Juuri näin😊💪!
Aikoinaan sarjadeittailin ja sovin treffit lähes aina, samaan kahvilaan. Menin vähän aikaisemmin, hain oman kahvini, ei tarvinnut arpoa kumpi maksaa. Muistaakseen 2 laittoi viestiä ja pyysi maksamaan hänen kahvinsa, kun olin valinnut niin kalliin paikan.
tollainen viimeinen maksaa tarkoittaisi juokse. Olen nyt järkkäämässä miesystäväni esikoisen häitä
Äkyttömästi oon tehnyt vaikka mitä. Yhdessä hääpalaverissa vähän kaikki mun ehdotukset oli huonoja. Mutta kun oli vaihtoehtoja minä teen ja maksan, nämä sitten kävikin.
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan sarjadeittailin ja sovin treffit lähes aina, samaan kahvilaan. Menin vähän aikaisemmin, hain oman kahvini, ei tarvinnut arpoa kumpi maksaa. Muistaakseen 2 laittoi viestiä ja pyysi maksamaan hänen kahvinsa, kun olin valinnut niin kalliin paikan.
tollainen viimeinen maksaa tarkoittaisi juokse. Olen nyt järkkäämässä miesystäväni esikoisen häitäÄkyttömästi oon tehnyt vaikka mitä. Yhdessä hääpalaverissa vähän kaikki mun ehdotukset oli huonoja. Mutta kun oli vaihtoehtoja minä teen ja maksan, nämä sitten kävikin.
Miten häät liittyy kahvikuppiin deiteillä?
Vierailija kirjoitti:
Jos naisesta näkee, että hän on käynyt 180 treffit ennen minun tapaamista, niin ei se maksaminen kauheasti houkuta. Mutta jos miehenä todella olen jostain naisesta kiinnostunut, niin olisihan se kunnia-asia maksaa tällaiset deitit. Nämä eivät kuitenkaan ole Tinder-deitit, vaan deittikumppanin täytyy olla jostain ihan muualta.
Miten se näkyy ? Oon käynyt yli 100 treffeillä 2 vuoden aikana. Käytännössä aina oli treffit kahvilassa, itse maksoin omani. Moni sanoi olisin tarjonnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missään nimessä ei kannata tarjota. Syy on yksinkertainen: siitä ei ole mitään hyötyä. ---
Korjaan: Jos nainen on fyysisesti kiinnostunut miehestä, nainen katsoo onko miehestä kumppaniksi eli onko valmis panostamaan naiseen. Pelkkä fyysinen kiinnostus ei riitä mihinkään, jos nainen toteaa, että miehen käytös, arvomaailma jne eivät vastaa naisen toiveita. Siinä pullan tarjoamisella voi olla merkitystä. Monelle on yhtenä tapana huomioida toista.
Mutta miksi sen panostuksen ja huomioimisen täytyy olla miehen puolelta taloudellista? Ja miksi se taloudellinen panostus täytyy välttämättä tuoda esiin nimenomaan heti ensitapaamisen ensiminuuteista alkaen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missään nimessä ei kannata tarjota. Syy on yksinkertainen: siitä ei ole mitään hyötyä. ---
Korjaan: Jos nainen on fyysisesti kiinnostunut miehestä, nainen katsoo onko miehestä kumppaniksi eli onko valmis panostamaan naiseen. Pelkkä fyysinen kiinnostus ei riitä mihinkään, jos nainen toteaa, että miehen käytös, arvomaailma jne eivät vastaa naisen toiveita. Siinä pullan tarjoamisella voi olla merkitystä. Monelle on yhtenä tapana huomioida toista.
Mutta miksi sen panostuksen ja huomioimisen täytyy olla miehen puolelta taloudellista? Ja miksi se taloudellinen panostus täytyy välttämättä tuoda esiin nimenomaan heti ensitapaamisen ensiminuuteista alkaen?
Jollekin tarvii, jollekin ei. Lue rakkauden kielistä, eri ihmisille eri asiat on tärkeitä siinä että kokevat tulevansa tykätyiksi.
Itse haluan, että muhun panostetaan kuuntelemalla, arvostusta osoittamalla ja olemalla tilanteessa henkisesti ja empaattisesti läsnä. Näin olen myös miehelle. Tämä henkinen puoli tulee ennen taloudellista panostusta, joka tarkoittaa mulle sitä, että kumpikin on sitä mieltä, että haluaa suhteen jatkuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jollekin tarvii, jollekin ei. Lue rakkau
Varmasti, mutta jos sinun henkisen puolen lisäksi pitäisi valita kadulta jalaton kerjäläinen tai sitten töissä oleva asiansa hoitava mies, niin varmasti valitsisit töissä käyvän ja itsestään huolehtivan miehen tässä tapauksessa. Jeesustelut hevohkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos maksan annat myös sitten pillua
Jos nainen maksaa, mitä sinä tarjoat?
saat munaa
Tästä oli jo puhetta- älkää tarjotko sitä munaanne. Mitä nainen teiltä saa,jos tarjoaa?
Nainen saa munaa koska haluaa. Ainoastaan ei tarvitse sitä niin usein😂.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen heittänyt aina 20-80€. Riippuen panon laadusta. Joskus olisi tehnyt mieli heittää vitonen, kun tosi paljon käytetty.
Rahasta puhuminen on noloa.
Se, että rahasta puhuminen on 2020-luvulla jollekin tabu, on noloa.
Mielestäni on aika kohteliasta tarjoutua maksamaan ainakin omansa.
Nykyisin somessa on niin ihme jengiä, että ilkeää poistua treffeistä kesken kaiken, jos toinen ei osaa käyttäytyä, kuten ihminen. Mitään ei ole velkaa.
Itse maksatan kaiken aina naisella. Kyllä, kaiken. Eivöt ole valittaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen heittänyt aina 20-80€. Riippuen panon laadusta. Joskus olisi tehnyt mieli heittää vitonen, kun tosi paljon käytetty.
Rahasta puhuminen on noloa.
Se, että rahasta puhuminen on 2020-luvulla jollekin tabu, on noloa.
Mielestäni on aika kohteliasta tarjoutua maksamaan ainakin omansa.
Nykyisin somessa on niin ihme jengiä, että ilkeää poistua treffeistä kesken kaiken, jos toinen ei osaa käyttäytyä, kuten ihminen. Mitään ei ole velkaa.
Ei olekaan velkaa! Ja ei treffit tarkoita sänkyyn hyppäämistä. Ihan sekin, että katsoo kaksi ihmistä millaisia ollaan ja tuleeko tulevassa uutta näkemistä😂.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan käynyt treffeillä. Halvaksi tulee koska en pääse treffeille.
T: kiltti mies.
Niin tulee.
t. toinen ikis
Molemmat maksavat oman osuutensa. En halua jäädä kiitollisuuden velkaan ja vaikuttaa muutenkaan taloudellisesti tai muutenkaan huonommalta.
N35
Vierailija kirjoitti:
Itse maksatan kaiken aina naisella. Kyllä, kaiken. Eivöt ole valittaneet.
Kyllä tulee vielä joku ketä valittaa vastaan!😂😂😂😂
Fiksu mies ei osta naista. Nainenkin on ihminen ja hän osaa maksaa itsekin. On ehkä varakkaampikin kuin maksua tarjoava mies.
Nainen, lopeta menemästä ulos sellaisen miehen kanssa jota et ottaisi sänkyysi. Miehille tulee huijattu olo treffeillä jos naista ei kiinnosta romanttiset jutut.
Mies ajattelee AINA seksiä, mutta naisen tehtävä on selvittää haluaako mies muutakin.
Maksan itse ruokani tai kahvini. En oleta muiden maksavan ruokiani.
Jopa tarjoaa muutaman oluen ja on muutenkin mukava, niin voisin hyväksyä 😆
Ehkä tässä casessa on pizzaa maha täynnä ja voi mennä tyytyväisenä nukkumaan🤣.