Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ville Rannan pilapiirros

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako näille aakkosdiagnooseille edes nauraa? Sille toiselle aakkoporukalle ei ainakaan saa...

Vierailija
2/14 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma, että kun nuori mies motkottaa aakkosdiagnoosista, se on pilapiirroksen aihe ja päät nyökyttelevät. Nuoret naiset ovat aakkostelleet jo niin kauan, että se on kutakuinkin uusi normaali, eikä sitä saa pitää pilkkanaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaistun viimeiseen kuvaan. Olen myös egoamorinen 24/7/365.  Voitte aloittaa miellyttämisen ..... jään odottamaan.   :D

Vierailija
4/14 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo piirros selittää miksi suomella menee niin huonosti. Liikaa kaikkia vinkujia.

Vierailija
5/14 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut sitte ei saa nauraa niille ahdasmielisille ketkä haluaa lokeroida ihmisiä miehiksi tai naisiski "koska biologia, se synnynnäinen ominaisuus ja Raamattu". Analogia on vähä samanlainen, jos kierosti asiaa miettii.

Vierailija
6/14 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaistun viimeiseen kuvaan. Olen myös egoamorinen 24/7/365.  Voitte aloittaa miellyttämisen ..... jään odottamaan.   :D

Tiedätkö ferritiiniarvosi?

Vierailija
7/14 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako näille aakkosdiagnooseille edes nauraa? Sille toiselle aakkoporukalle ei ainakaan saa...

Hiukan odotinkin, että sarjakuvassa olisi ollut sitä toistakin aakkosväkeä, mutta se olisi kai ollut jo liikaa.

Vierailija
8/14 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö ferritiiniarvosi?

Haluatko ihailla raudan ja valkuaisainen imeytymistä ja varastoitumista kehooni? Ole hyvä, saat lähettää kehuja ja kohteliaisuuksia. :D

Vierailija
9/14 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon introvertti, en voi tehdä mitään töitä missä joutuu kenenkään kanssa tekemisiin, ei edes työkavereiden.

- mammat vauvapalstalla

Vierailija
10/14 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon introvertti, en voi tehdä mitään töitä missä joutuu kenenkään kanssa tekemisiin, ei edes työkavereiden.

- mammat vauvapalstalla

Mammat on mestareita keksimään selityksiä. Vielä kun olisivat yhtä tehokkaita tekemään töitä.🤭

Vierailija
11/14 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Egoamorista kutsuttiin aikanaan vanhapojaksi tai vanhapiiaksi, nykyään yksinäiseksi tai parilla muulla solvaavammalla nimityksellä. Mutta tokihan tuokin tila on jonkun muun vika kuten kaikki nykypäivänä. 

Vierailija
12/14 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli hyvä Villeltä. Onko hän nykyään persu vai miksi suunnanmuutos? Upea

Vierailija
13/14 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville nauraa miehille ja naisille, vasemmistolle ja oikeistolle, konservatiiveille ja liberaaleille. Herneet lopsahtelee sieraimiin suunnassa jos toisessakin ja loput nauraa. Kalikat kalahtelee ja koirat ulahtelee. Näin pitää pilapiirtäjän toimiakkin!

Herneen on tästä nenäänsä jo vetänyt nepsy-diagnoosin saaneet. Ja oikeastihan esimerkiksi ADHD on ihan oikea asia.

Suurin osa ihmisistä elää kohtalaisen normaalia elämää näistä diagnooseista huolimatta. Pieni vähemmistö vuorostaan piiloutuu noitten aakkosten taakse vetämään lonkkaa kuten tuo pilakuvan päähenkilö. "Ei pysty eikä voi, koska oon Nepsy!"

Vierailija
14/14 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso osa aakkosdiagnooseista on luulotautia. Ei tuollaisia ennen ollut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan