Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä miehen pitää maksaa treffeillä.

Vierailija
17.05.2024 |

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/86986b07-704d-4d91-9c91-3b23b744a501

Köyhän ei kannata treffeille mennä jos ei ole varaa maksaa kahvia ja pullaa naiselle.

Kommentit (461)

Vierailija
201/461 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä se sellainen treffi on?

t. kokematon M37

Tämän ketjun perusteella asia, johon ei kannata aikaansa tuhlata.

M38

Vierailija
202/461 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuisi tyhmältä tarjota ruuat tuntemattomalle tyypille, varsinkin jos itse olen pienituloisempi kuin treffikumppani. Jos minä päivätyössä käyvänä sairaanhoitajana menisin treffeille vaikka juristin kanssa, joka oletettavasti tienaa bruttona tuplasti sen minkä minä niin eikö teistä tuntuisi oudolta, että minä tarjoisin hänelle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
203/461 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olin menossa ensitreffeille Tinder-miehen kanssa ja kutsuin hänet syömään Pancho Villaan. Mies oli ammatiltaan sähköasentaja. Olisin muuten tarjonnut hänelle, mutta kun vihjasin hänelle ennen treffejä, että kannattaa ladata Pancho Villan oma sovellus, että siinä on hyviä tarjouskuponkeja,  niin mies rehvakkaasti sanoi, että "en mä tarvii mitään tarjouskuponkeja, eiköhän siellä ihan vaan rahalla pärjää", niin enpä sitten tarjonnutkaan,kun ilmeisesti hänellä oli maksukykyä.

Vierailija
204/461 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin treffi-ikäinen, niin kyllä haluaisin maksaa omat kahvini ja pullani.

Muuten tulisi olo, että olen jotain velkaa miehelle.

. Toisekseen kun itse maksaa kehtaa ottaa oman mieleisen pullan. Ei tarvitse tyytyä siihen halvimpaan pullaan.

Ja olen minä useasti maksanut miehenkin kahvit. En halua olla kenestäkään riippuvainen.

terv. Nainen 60 veee

Minä otan tarjoilut vastaan vain, jos olen kiinnostunut tapaamaan toistekin. Silloin voin tarjota vastavuoroisesti takaisin. Ellei kiinnosta, en anna tarjotakaan. Helpointa niin.

Mutta loukkaannut verisesti jos toinen ei ole tarjoamassa.

Niinkö siinä tosiaan luki?

Sehän on ketjun aihe.

Toista kertaa ei tule jos mies ei maksa

yhyy yhyy

Vierailija
205/461 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisen pitää antaa treffien päätteeksi.

Vierailija
206/461 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiihota liian pätevä nainen. Saa olla köyhä ja vähän typeräkin, kunhan on halukas.

Nyt on pakko kysyä millainen nainen on liian pätevä ja missä asiassa? Eikö menestyvä nainen voi olla halukas? 

Vierailija
207/461 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

. Toisekseen kun itse maksaa kehtaa ottaa oman mieleisen pullan. Ei tarvitse tyytyä siihen halvimpaan pullaan.

Ja olen minä useasti maksanut miehenkin kahvit. En halua olla kenestäkään riippuvainen.

terv. Nainen 60 veee

Minä otan tarjoilut vastaan vain, jos olen kiinnostunut tapaamaan toistekin. Silloin voin tarjota vastavuoroisesti takaisin. Ellei kiinnosta, en anna tarjotakaan. Helpointa niin.

Mutta loukkaannut verisesti jos toinen ei ole tarjoamassa

Sehän on ketjun aihe.

Toista kertaa ei tule jos mies ei maksa

yhyy yhyy

Eikö tähän saa kommentoida, jos ei ole samaa mieltä ap:n kanssa? Ethän itsekään ole ja silti kommentoit.

Vierailija
208/461 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Vonkaajalle litsari, nillittävälle tylsimykselle pakit, kohteliaalle herrasmiehelle mahdollisuus toisiin treffeihin.

Vierailija
209/461 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi jos antaisi heti aluksi niin tietäisi minkä verran kannattaa panostaa.

Vierailija
210/461 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

terv. Nainen 60 veee

Niinkö siinä tosiaan luk

Eikö tähän saa kommentoida, jos ei ole samaa mieltä ap:n kanssa? Ethän itsekään ole ja silti kommentoit.

Minä otan tarjoilut vastaan vain, jos olen kiinnostunut tapaamaan toistekin. Silloin voin tarjota vastavuoroisesti takaisin. Ellei kiinnosta, en anna tarjotakaan.

--

Sanot siis että tiedät ennen treffejä onko sinulla kiinnostusta tavata toistekin? Miksi lähdet treffeille jos ei ole?

Vierailija
211/461 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahvia ja pullaa vastaan pitää sitten saada pillua.

Vaikka suikkari päälle. 

Jos tarjoaa ravintolaillan parilla sadalla, niin kyllä siitä hyvästä pitää seuraavana yönä päästää myös persereijän puolelle kinkeröimään.

Vierailija
212/461 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opettanut pojalle että kumpikin maksaa, hyvä tyttö/nainen ei maksata  vaan maksaa itse omat syömiset ja juomiset jne. 

Vierailija
213/461 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

terv. Nainen 60 vee

*Minä otan tarjoilut vastaan vain, jos olen kiinnostunut tapaamaan toistekin. Silloin voin tarjota vastavuoroisesti takaisin. Ellei kiinnosta, en anna tarjotakaan.

--

Sanot siis että tiedät ennen treffejä onko sinulla kiinnostusta tavata toistekin? Miksi lähdet treffeille jos ei ole?*

Ennen treffejä? Eikös ravintolassa makseta vasta ruokailun jälkeen? Sitä vartenhan sinne treffeille yleensä mennään, että nähdään syntyykö kiinnostusta / säilyykö kiinnostus, kun livenä nähdään.

Jos mies on ehdottanut treffejä ja tuossa tilanteessa sovitaan, että maksetaan omamme, se on ok. Jos mies tarjoutuu maksamaan, annan hänen maksaa vain, jos tapaamiselle on odotettavissa jatkoa. Ikinä ei ole tullut tilannetta, että mies, joka on itse ollut aloitteellinen tapaamisen suhteen, olisi odottanut minun maksavan kaiken.

Kun itse olen ollut se joka kutsuu, olen tarjoutunut maksamaan. Jostain syystä yksikään mies ei ole vielä tähän suostunut, vaan olemme joko maksaneet omamme (jatkotapaaminen on riippunut siitä, miten treffit menivät), tai mies on maksanut kaiken (tällöin minäkin olen ollut kiinnostunut ja olemme tavanneet uudelleen - ellei kiinnostusta olisi ollut, en olisi hyväksynyt tarjousta). 

Vähän pitkä selitys tähänkin nyt tuli, selviätkö silti vai tarvtsetko rautalankaversion?

Vierailija
214/461 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en halua rahaa palvovaa pinnallista naista rinnalleni, vaan henkisesti kehittyneemmän yksilön. He osaavat kyllä maksaa omat menonsa, eikä konservatiivista ajattelutapaa tyrkytetä epäkohteliaasti miehen lompakon suuntaan.

Vierailija
215/461 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

terv. Nainen 60 vee

Mutta

*Minä otan tarjoilut vastaan vain, jos olen kiinnostunut tapaamaan toistekin. Silloin voin tarjota vastavuoroisesti takaisin. Ellei kiinnosta, en anna tarjotakaan.

--

Sanot siis että tiedät ennen treffejä onko sinulla kiinnostusta tavata toistekin? Miksi lähdet treffeille jos ei ole?*

Ennen treffejä? Eikös ravintolassa makseta vasta ruokailun jälkeen? Sitä vartenhan sinne treffeille yleensä mennään, että nähdään syntyykö kiinnostusta / säilyykö kiinnostus, kun livenä nähdään.

Jos mies on ehdottanut treffejä ja tuossa tilanteessa sovitaan, että maksetaan omamme, se on ok. Jos mies tarjoutuu maksamaan, annan hänen maksaa vain, jos tapaamiselle on odotettavissa jatkoa. Ikinä ei ole tullut tilannetta, että mies, joka on itse ollut aloitteellinen tapaamisen suhteen, olisi odottanut minun maksavan kaiken.

Kun itse olen ollut se joka kutsuu, olen tarjoutunut maksamaan. Jostain syystä yksikään mies ei ole vielä tähän suostunut, vaan olemme joko maksaneet omamme (jatkotapaaminen on riippunut siitä, miten treffit menivät), tai mies on maksanut kaiken (tällöin minäkin olen ollut kiinnostunut ja olemme tavanneet uudelleen - ellei kiinnostusta olisi ollut, en olisi hyväksynyt tarjousta). 

Vähän pitkä selitys tähänkin nyt tuli, selviätkö silti vai tarvtsetko rautalankaversion?

Aloitus on kahvilasta. 

Eli anna vain rautalankaa

Vierailija
216/461 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

terv. Nainen 60 vee

Minä otan tarjoilut vastaan vain, jos olen kiinnostunut tapaamaan toistekin. Silloin voin tarjota vastavuoroisesti takaisin. Ellei kiinnosta, en anna tarjotak

*Aloitus on kahvilasta. 

Eli anna vain rautalankaa*

Aika moni muukin on kertonut ravintolatreffeistä, ja siihen miljööseen ja hintaluokkaan minusta tämä vääntäminen nyt jollain lailla sopiikin.

Mutta jos kykenet operoimaan vain avauksen kontekstissa niin sitten näin: Edelleenkin otan tarjoilut vastaan vain, jos jo alusta asti tiedän varmaksi, että jatkoa seuraa. Jos yhtään epäilyttää (oma tai miehen halukkuus tavata uudelleen), maksan omani. Jos itse olen ollut aloitteellinen, tarjoudun maksamaan, vaikkei mies ei sitten paremmin tutustuessa vaikuttaisikaan enää niin kiinnostavalta / kiinnostuneelta, että toisia treffejä olisi tulossa. 

Joskus sovitaan että maksetaan omamme, joskus mies on antanut mun maksaa, ja kerran pari on mies saanut tarjota mulle. Eka näistä on nykyään hyvä ystäväni, toinen aviomieheni.

Mutta joku kahvi ja pulla nyt on niin pikkujuttuja, että ei tällaisia tule edes miettineeksi sen tarkemmin. Ehkä se sitten on isompi keissi, jos on pikkurahasta pulaa tai sarjadeittailee satojen ihmisten kanssa.

Vierailija
217/461 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet joku teini-p|llu. Kukaan nainen ei ole kahvi-pullan arvoinen.

Vierailija
218/461 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lässyn lää. Tasa-arvon vuoksi kumpikin maksavat omat sapuskansa. 

Vierailija
219/461 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitän aina Xtra-kahvia termospulloon ja otan kaksi siivua Pullavapitkoa rasiaan ja menemme kävelykadun penkille syömään. Näin nainen ei pääse sanomaan ettenkö tarjoaisi. 

Vierailija
220/461 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata mennä kahvilaan tai ravintolaan treffeille ollenkaan, niin silloin ei tule laskua.