Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä miehen pitää maksaa treffeillä.

Vierailija
17.05.2024 |

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/86986b07-704d-4d91-9c91-3b23b744a501

Köyhän ei kannata treffeille mennä jos ei ole varaa maksaa kahvia ja pullaa naiselle.

Kommentit (461)

Vierailija
241/461 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se maksaminen riippuu ihan siitä mitä mies haluaa naiselta treffeillä, pikasuikkari on tottakai halvempi kuin koko yö.

Vierailija
242/461 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvon nimissä..kumpikin maksaa omansa tai jos jatkoa luvassa voidaan vuorotella. Ei viitsi ylimielisille prinsessoille (totaali turn off)tarjota edes lämmintä kättä..lompakko lokit sanotaan.jos on varaa tulla paikalle merkki laukuissa ja kamoissa ni on varaa maksaa pullansa..mittää romanttista pullan maksamisessa ei kuitebkaan ole

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/461 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasa-arvon nimissä..kumpikin maksaa omansa tai jos jatkoa luvassa voidaan vuorotella. Ei viitsi ylimielisille prinsessoille (totaali turn off)tarjota edes lämmintä kättä..lompakko lokit sanotaan.jos on varaa tulla paikalle merkki laukuissa ja kamoissa ni on varaa maksaa pullansa..mittää romanttista pullan maksamisessa ei kuitebkaan ole

Miksi sinä haluat pyytää treffeille ylimielisiä prinsessoja? Ja ehkä vielä parisuhteen heidän kanssaan?

Vierailija
244/461 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin eilen kauniin ja mukavan naisen kanssa tunnin treffeillä hänen luonaan, maksoin 200€ ja sain mitä halusin. Olen tyytyväinen.

Vierailija
245/461 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tekee itsestään tällä tavalla maksullisen niin naisten on aivan turha loukkaantua ja ahdistua jos teitä kutsutaan nimellä mikä maksullisille naisille on annettu

Vierailija
246/461 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä, kuka on ollut aloitteellinen. Jos haluat antaa itsestäsi heti kättelyssä täysin moukkamaisen kuvan, toimit toki noin vaikka itse olisit ollut kutsuja. Jos yhtään hallitsee käytöstapoja, tarjoaa jos on kutsunut. Jos yhdessä sovittu, sitten kumpikin lähtökohtaisesti maksaa omansa.

Tämä toimii missä tahansa muissakin tapaamisissa, joten miksi treffeillä pitäisi unohtaa kaikki käytöstavat ja hampaat irvessä tavoitella jotain tasa-arvon irvikuvaa? Se tuntuu olevan näille naisivihamielisille tyypeille vain keppihevonen, jolla voi

Nainen on se aloitteellinen kun antaa epämääräisillä silmäpelillä miehelle luvan lähestyä. Ja kun nainen johdattelee miestä järjestämään treffit niin nainen on alotteellinen ei mies joten ei ole merkitystä kuka aloitteen tekee kun maksurasite kaadetaan aina miehille vaikka nainen järjestäisi ja nainen pyytäisi miestä treffeille. Olen itse ollut useampaan kertaa treffeillä minkä nainen on järjestänyt mutta kuitenkin nainen olettaa että mies maksaa ne.

Vierailija
247/461 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvostaisin jos mies maksaa. Mukisematta, antamatta vaihtoehtoja.

Mutta ai niin, en käy treffeillä. Kaverin kanssa kahvilla niin silloin maksetaan omat kustannukset.

Hmm, naisen logiikkaa: Tyttöjen kanssa maksetaan itse kahvit, mutta jos porukassa on yksikin mies, hänen pitää maksaa. Voi rähmä naisia

Vierailija
248/461 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin eilen kauniin ja mukavan naisen kanssa tunnin treffeillä hänen luonaan, maksoin 200€ ja sain mitä halusin. Olen tyytyväinen.

Pidemmän päälle tuo tulee halvemmaksi👍

249/461 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran Tinderissä eräs mies kirjoitti minulle, että haluaisi tavata minut. Vastasin, että samoin, että haluaisin viedä hänet syömään esim. Pancho Villaan tai paikalliseen artesaanipizzeriaan ja että mä voin tarjota. Mies vastasi, että ne ravintolat eivät ole riittävän hienoja hänelle. 

Mun mielestä sekin on väärin, että jos tuleva treffikumppani ilmoittaa jo etukäteen tarjoavansa, niin sitten se kutsuttava alkaa nirsoilla ja haluaa johonkin hienoon ravintolaan. Sekin mies tiesi, että mä olen päivätyössä käyvä sairaanhoitaja, joten olisi voinut jo siitä päätellä, ettei minulla ole varaa mihinkään kalliisiin ravintoloihin niin että maksaisin tuntemattoman ihmisen safkoja. Mun mielestä treffien maksaja saa päättää missä syödään.

Vierailija
250/461 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset tekee itsestään tällä tavalla maksullisen niin naisten on aivan turha loukkaantua ja ahdistua jos teitä kutsutaan nimellä mikä maksullisille naisille on annettu

Rahalla saa.

Vierailija
251/461 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidemmän päälle tuo tulee halvemmaksi👍

No mutta hyvänen aika! Miksei miehet jatka hyväksi todetetulla tavalla ja poikkea maksullisilla? 

Vierailija
252/461 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehen pitää maksaa, naisen pitää antaa. Kun nainen vaatii maksun itsestään niin miehen pitää saada rahoilleen vastinetta

Vierailija
253/461 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä, kuka on ollut aloitteellinen. Jos haluat antaa itsestäsi heti kättelyssä täysin moukkamaisen kuvan, toimit toki noin vaikka itse olisit ollut kutsuja. Jos yhtään hallitsee käytöstapoja, tarjoaa jos on kutsunut. Jos yhdessä sovittu, sitten kumpikin lähtökohtaisesti maksaa omansa.

Tämä toimii missä tahansa muissakin tapaamisissa, joten miksi treffeillä pitäisi unohtaa kaikki käytöstavat ja hampaat irvessä tavoitella jotain tasa-arvon irvikuvaa? Se tuntuu olevan näille naisivihamielisille tyypeille vain keppihevonen, jolla voi

Tästäkö se johtuu että naiset velvoittaa miehet tekemään aloitteet kun naisten mukaa aloitteen tekijä maksaa? Ja kumpi siinä on aloitteen tekemistä se naisen epämääräinen silmäpeli jolla annetaan miehelle lupa lähestyä keskustelemaan vai se että mies odottaa luvan ja tulee keskustelemaan?

Vierailija
254/461 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisethan sitä tasa-arvoa joka paikassa vaativat ja se ei toimi niin että tuolla vaaditaan tasa-arvoa kun siittä on naisille hyötyä ja tuolla vaaditaan epätasa-arvoa kun siittä on hyötyä naiselle. Tasa-arvo ikävä kyllä on joko tai joko ollaan tasa-arvoisia tai sitten ei olla tasa-arvoisia ja siihen sisältyy kaikki edut ja haitat

Vierailija
255/461 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset miehet mankuu sitä pillua jo siellä Tinderissä. Ihan eka viestissä. Sitten ihmettelevät, kun ei tule tykkäyksiä ja mätsejä siellä.

Ei kiinnosta, kun noin 50% on näitä mankujia.

Anna ny, anna. Saat samalla ittekki!

An ny. mä tiädän, et sul on.

Vierailija
256/461 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset miehet mankuu sitä pillua jo siellä Tinderissä. Ihan eka viestissä. Sitten ihmettelevät, kun ei tule tykkäyksiä ja mätsejä siellä.

Ei kiinnosta, kun noin 50% on näitä mankujia.

Anna ny, anna. Saat samalla ittekki!

An ny. mä tiädän, et sul on.

TeeÄssä Turusta. Miksi valehtelet somessa olleesi meillä? Meiltä löytyy 24/7 nauhoittava videokamera. Kaikki saapuvat viestit menevät pilvipalvelimelle. Pystyn tarvittaessa noutamaan tallennetut ketjut. Ulkona pidän Gopro:ta.

Vierailija
257/461 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehen pitää maksaa, naisen pitää antaa. Kun nainen vaatii maksun itsestään niin miehen pitää saada rahoilleen vastinetta

Se on sitä vaihtotaloutta.

Vierailija
258/461 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen maksaa, mitä sinä tarjoat?

saat munaa

Tästä oli jo puhetta- älkää tarjotko sitä munaanne. Mitä nainen teiltä saa,jos tarjoaa?

Muuta ei ole tarjolla, eikä kaikille sitäkään.

En luota naisiin. Viimeistään väistämättä eteen tulevan eron yhteydessä kaikki kerrottu kaivetaan esiin pahimmalla mahdollisella tavalla tulkittuna.

Vierailija
259/461 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jälleen eilen tuli vastaan miesten vetämä podcasti, jossa toivottiin tuttuun tyyliin kulisseista kiinnostunutta naista käytännössä nollatuloilla. Ja saattehan te toivoa! Ongelma on nyt lähinnä siinä ettei monillakaan teistä ole varaa noihin edustuskäyttöön soveltuviin naisiin, enkä oikein vieläkään ymmärrä miksi ette voi pitäytyä niissä maksullisissa kerta 50/50 suhdetta kaipaavat naiset koetaan omaan makuun liian vaikeiksi. 

Mitä 50-50 se muka on, jos miehen pitää maksaa ja avata ovet ja muutenkin olla kuin 50-luvulta karannut 

Vierailija
260/461 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei oo väliä onko tarjolla kahvi vai koko illan ruuuat ja juomat vaan sillä onko oletus että maksan. Jos toinen alusta asti olettaa että maksan niin sanon ei mutta saatan maksaa jos siltä tuntuu.