Olen kokoa 40-42: varasin ajan juhlapukuvuokraamoon sovittaakseni iltapukuja,
ja sieltä ei löytynyt oikeastaan mitään, mikä olisi mahtunut päälleni. Onko tämä ihan normaalia, että vuokraamosta ei löydy, vaikka tavallisista vaatekaupoista löytyy paljonkin sopivaa kokoa? Kokemuksia?
Vai eksyinkö vaan jotenkin poikkeukselliseen paikkaan?
Kommentit (24)
Oudolta kuulostaa, tuo on ihan normaalikoko, siinä M&L rajalla ja jos on pitkä niin ihan sopusuhtainen voi olla, vaikka joku on jo käskemässä laihduttamaan.
On tarjolla.Jospa olivat vuokranneet ulos sinun koot. Itse alalla ollut eikä ole koskaan kukaan jäänyt ilman pukua.
Vai onko liian vvähän vaatteita firmassa.
Katso sellpy. se. Osta koko 44 .46 jos on italialaisia.
Lång klänning str 42
Lisään esimerkkeinä, että H&M:n ja Lindexin vaatteissa menee usein koko M, Mangon vaatteista L. Enkä edes käytä mitään trikoovaatteita, että joustavuus voisi selittää. Ap
Olipa pieniä. Olisko niiden puvut Aasiasta, pienikokoisia siellä tai Temusta? Tai Italian teinimuoti?
Vierailija kirjoitti:
Olipa pieniä. Olisko niiden puvut Aasiasta, pienikokoisia siellä tai Temusta? Tai Italian teinimuoti?
Ainakin se työntekijä joka minut otti vastaan oli thaimaalaisen näköinen. Mutta minulla oli käsitys, että piti olla tunnettu ja perinteinen vuokraamo, ainakin miesten puvuista oli heillä pitkä kokemus. Ehkä eivät sitten naisten pukuihin panosta samalla tavalla, se oli myös sijainniltaan eri paikassa kuin se miesten liike vaikka samaa firmaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin se työntekijä joka minut otti vastaan oli thaimaalaisen näköinen. Mutta minulla oli käsitys, että piti olla tunnettu ja perinteinen vuokraamo, ainakin miesten puvuista oli heillä pitkä kokemus. Ehkä eivät sitten naisten pukuihin panosta samalla tavalla, se oli myös sijainniltaan eri paikassa kuin se miesten liike vaikka samaa firmaa. Ap
Juu. Ei ollut perinteinen varmaan. Tekevät eri bisnestä ilmeisesti. Mistä lie puvut.
Mä oon pitkä ja sen takia hoikkanakin kokoa 40. Ihme kauppa, kyllä 40/42 on ihan perus koko.
Vierailija kirjoitti:
KaijaKöö koko 44 - 48
Oli Kaija mitä kokoa tahansa, niin viettäisin koska tahansa kiihkeän yön Kaijan kanssa. Kaija on sexy ja todella kuuma puuma.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon pitkä ja sen takia hoikkanakin kokoa 40. Ihme kauppa, kyllä 40/42 on ihan perus koko.
Sama juttu, pitkä oon :) Enkä ollut kokenut itseäni mitenkään isoksi ainakaan tätä ennen. Ap
Vierailija kirjoitti:
On tarjolla.Jospa olivat vuokranneet ulos sinun koot. Itse alalla ollut eikä ole koskaan kukaan jäänyt ilman pukua.
Vai onko liian vvähän vaatteita firmassa.
Katso sellpy. se. Osta koko 44 .46 jos on italialaisia.
Lång klänning str 42
Kiitos Sellpy vinkistä, kävin katsomassa niin oli paljon kivoja. Siihen tilaisuuteen mihin oon menossa, löytyi jo mekko ihan vaatekaupasta ostamalla. Mutta tulevaa ajatellen hyvä tietää. Ap
Vierailija kirjoitti:
Oudolta kuulostaa, tuo on ihan normaalikoko, siinä M&L rajalla ja jos on pitkä niin ihan sopusuhtainen voi olla, vaikka joku on jo käskemässä laihduttamaan.
40-42 kokoinen, miksei voisi olla sopusuhtainen vaikka olis lyhytkin?
vuokraamon omistaja on joku kääpijö, joka on kateellinen isommille ihmisille.
On erikoista. Olen vähän vaatteesta riippuen kokoa 48-52 ja olisin löytänyt viime vuoden lopulla tiukimpaan sesonkiaikaan vuokrapuvun. Päädyin kuitenkin ostamaan.
Itse selvitän etukäteen liikkeestä tai valmistajalta, onko kokoani ylipäätään, kun rinnanympärys on kriittinen. Mutta sinun kokoisellesi pitäisi kyllä olla pukua tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse olla edes pitkä (165cm itse). Jo monia aikoja sitten sama ongelma, vaikka paino 50kg silloin. Koska hartialinja kokoa (silloin)42-44. Ja ihan sopusuhtainen kroppa muuten.
Vierailija kirjoitti:
On erikoista. Olen vähän vaatteesta riippuen kokoa 48-52 ja olisin löytänyt viime vuoden lopulla tiukimpaan sesonkiaikaan vuokrapuvun. Päädyin kuitenkin ostamaan.
Itse selvitän etukäteen liikkeestä tai valmistajalta, onko kokoani ylipäätään, kun rinnanympärys on kriittinen. Mutta sinun kokoisellesi pitäisi kyllä olla pukua tarjolla.
Kiitos tästä vastauksesta. Ehkä uskaltaudun jatkossa johonkin toiseen vuokraamoon, jos ja kun tarvetta on. Tätä kyseistä oli mieheni suositellut, kun oli itse monta kertaa vuokrannut onnistuneesti pukuja itselleen. Mutta hänellekin tuli yllätyksenä tämä tilanne. Odotti näkevänsä paljon kauniita iltapukuja päälläni, kun tuli mukaan sovitukseen, mutta ei nähnyt yhtäkään :D Ap
Laihduta.