Oletko joutunut poliisiautoon tai ambulanssiin? Minkälaisessa tilanteessa? Olitko tilanteesta samaa mieltä kuin poliisi tai ambulanssi?
Oletko joutunut poliisiautoon tai ambulanssiin? Minkälaisessa tilanteessa? Olitko tilanteesta samaa mieltä kuin poliisi tai ambulanssi?
Kommentit (95)
Nuorena oli migreenitilanne joka oli haastava, ei tainnut olla vielä sopivaa lääkettä. Toisella kertaa meni polvi kun kumarruin kuvaamaan kukkia hautuumaan portin eteen, siitä on myös jo vuosia aikaa. Kummallakin kerralla niillä oli outo kantotuoli, toisaalta polven tapauksessa ihan ymmärrettävää. Polvesta olikin vain paikoiltaan pieni luu tms. saan sen nyt itsekin paikoilleen tuurilla.
Vierailija kirjoitti:
Ambulanssi ei ole vielä kertonut koskaan mitä mieltä se on asioista.
Joskus viestittää tyytymättömyyttä vilkuttelemalla moottorin vikavaloja, pitämällä outoa kolinaa tai rahinaa jne. 😄
Tottakai, molemmathan ovat ihan hyviä kulkupelejä siirtyä paikasta A paikkaan B.
Poliisi tuli ja vei vakavasti masentuneena rikoksen uhrina putkaan. En riehunut. Sanoin vain puhelimessa sukulaiselle jonka vuoksi masennus vain paheni, että teen I'm. Sitten minua rangaistiin laittamalla putkaan.
Kolmesti ambulanssiin. Kaksi kertaa olin samaa mieltä, kolmannella en mitenkään kyennyt edes tietämään että olen päätymässä kyytiin. Hoksatessa tajusin kyllä että mun mielipide ei sano mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ambulanssilla mentiin, kun tulehdusarvot olivat umpisuolen puhkeamisen jälkeen todella korkealla. Turhautti ja turhauttaa yhä, koska asia olisi voitu hoitaa jo monta päivää aiemmin ja säästyä paljolta. Ei ole valitettavasti jäänyt viimeiseksi kerraksi, kun ongelma ehtii pahentua todella pahaksi ennen kuin terveydenhuollolle menee perille, että jokin on pahasti vialla. Ilmeisesti huonon olon ja kivun ilmaisu rauhallisesti ja hillitysti ei ole riittävää.
Niin se meni lapsenikin kohdalla että kolmas kerta ja päivä todensanoi, sitten mentiinkin jo lanssilla. Ois vaan tutkineet heti kunnolla.
Kerran olen ollut poliisiautossa liikenneonnettomuuden jälkeen odottamassa hinausautoa. Ihan itse soitin häkeen, kun auto jäi vaaralliseen paikkaan. Ambulanssilla olen matkannut kerran. Silloinkin soitin itse häkeen, kun kaatuessa satutin itseni niin pahasti, etten päässyt liikkumaan.
Nykyään jälkimmäinen ei varmaan enää menisi läpi. Häkestä kehotettaisiin ottamaan buranaa ja hakeutumaan kahden viikon kuluttua omin avuin päivystykseen, jos en vielä silloinkaan ole pystynyt nousemaan maasta ylös.
En kummassakaan. Poliisiautossa olisi ihan hauskaa kokeilla olla, no ei vaan