Oletko joutunut poliisiautoon tai ambulanssiin? Minkälaisessa tilanteessa? Olitko tilanteesta samaa mieltä kuin poliisi tai ambulanssi?
Oletko joutunut poliisiautoon tai ambulanssiin? Minkälaisessa tilanteessa? Olitko tilanteesta samaa mieltä kuin poliisi tai ambulanssi?
Kommentit (95)
Olemme kerran vaimoni kanssa joutuneet kun ruokailimme caffitellassa ja he soittivat paikalle poliisit.
Tilannehan on siis tämä että;
Olemme vaimoni kanssa kärsineet jo vuosia kestäneestä peräaukon kutinasta (hillitsemätön). Saimme aamuoireet kuriin gra ola annoksella. Elikkäs aamupalalla, granola ja kyytipojaksi maustamaton jogurtti (valio). Laittakaa vaipat, pakkaa granolan tiukempaan pakettiin eikä pökkystimet pääse menemään lunastuskuntoon. Vast ikään tajusimme myös, että kun peräaukko kutiaa, niin luonnollisesti siirrytään myös peräpyöriin,mutta siitä lisää toisaalla ja itseasiaan.
Söimme luonnollisesti peräteitse(kukkoa viinissä) cafittellassa mutta heidän mukaan se ei ollut sallittua, poliisit soitettiin ja hekin vastustivat ruokailu tapaamme. Hommat meinasivat mennä ranttaliksi mutta sakoilla selvittiin.
Granolan täytteistä kesää!
-K68
Olen saanut pari kertaa sairauskohtauksen ja olen saanut ambulanssilla kyydin päivystykseen. Keskusteltiin sairaalaan lähdöstä ensihoitajien kanssa ja ihan yhteisymmärryksessä päätettiin lähdöstä.
Molempiin väkisin. Maijan kyydissä känniputkaan, pidätyskoppiin tai kiinniotettuna noin muuten vain. Lanssiin menin pakotettuna, M1-lähete oli tehty lähimpään pöpilään. En ruvennu änkyröimään, kun ei kiinnostanut maijan kyyti sillä kertaa. Ongelmanuori vauhdissa.
Väkisin poliisiautoon. Kusin liikennevaloihin pysähtyneen polliisiauton konepellille ja polliisi oli sitä mieltä ettei noin saa tehdä.
Poliisiautossa olen kerran istunut, sain sakot, kun ajoin ilman kasikympin lätkää (se oli vielä sitä aikaa). Eipä voinut asiaa oikein kiistää. Ambulanssia en ole onneksi tarvinnut vielä kertaakaan.
Olen ollut lanssissa kerran, pyöräkolarin jälkeen teininä. Lanssi oli ystävällinen ja otti myös pyöräni kyytiin ja vei minut tikattavaksi. Poliisin kyydissä olen ollut pari kertaa, liikenneonnettomuuksien jälkeen. Kerran myös kuskin paikalla, ihan luvan kanssa ajoin.
Kaikki poliisin kyydissä ovat omasta mielestään syyttömiä. Samoin vankilaan tuomitut. Niinpä niin.
Joskus kännissä soitin poliisille, että baarin edustalla makaa sammunut mies. Menin itse makaamaan ja sain poliisilta kyydin kotiin.
Palvelu oli ystävällistä, kyyti tuli nopeasti eikä se maksanut mitään joten annan poliisille
istuin poliisiautossa (maija) kun mulle kirjoitettiin sakot ylinopeudesta.
Olin ambulanssissa synnytettyäni suunnittelemattomasti kotiin.
Olin samaa mieltä kyydistä sairaalan, istukkakin oli vielä kiinni ja vauvan vointi jännitti
Tänä vuonna tulee 50v täyteen eikä ole tarvinnut vielä poliisiautossa tai ambulansissa käydä kertaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut pari kertaa sairauskohtauksen ja olen saanut ambulanssilla kyydin päivystykseen. Keskusteltiin sairaalaan lähdöstä ensihoitajien kanssa ja ihan yhteisymmärryksessä päätettiin lähdöstä.
Aloittaja ei maininnut ensihoitajia ollenkaan. Et tainnut kuitenkaan ambulanssin kanssa olla samaa mieltä.
Olen ollut ambulanssissa. Sain toisen epilepsiakohtauksen saman päivän aikana. Ekalla kerralla eivät ottaneet kyytiin. Toisella kerralla veivät terveyskeskukseen.
Ambulanssilla mentiin, kun tulehdusarvot olivat umpisuolen puhkeamisen jälkeen todella korkealla. Turhautti ja turhauttaa yhä, koska asia olisi voitu hoitaa jo monta päivää aiemmin ja säästyä paljolta. Ei ole valitettavasti jäänyt viimeiseksi kerraksi, kun ongelma ehtii pahentua todella pahaksi ennen kuin terveydenhuollolle menee perille, että jokin on pahasti vialla. Ilmeisesti huonon olon ja kivun ilmaisu rauhallisesti ja hillitysti ei ole riittävää.
Olen ollut poliisiauton takapenkillä keskustelemassa nopeusrajoituksista ja tuloistani. Ei ollut erimielisyyksiä.
Ambulanssissa käväisin, ku halusivat tsekata tulipalon jälkeen, että kaikki ok. Olin samaa mieltä 😃
Ajoin ambulanssilla kerran refluksin takia, enkä oo ainoa. Ne oireet voi oikeasti olla tosi rajuja ja tuntua sydänperäisiltä. Nyt mulla on refluksi hsllinnassa, mutta oon edelleen hämmentynyt siitä kuinka huonosti lääkärit näitä oireita tunnistaa. Kaikki mahdolliset tutkimukset ja kokeet mulle tehtiin, eikä tullut tämä kenellekään mieleenkään.
Poliisiautoon jouduin teininä kun join liikaa ja pistin ikkunoita pas""si. En ollut samaa mieltä poliisien kanssa, vaan huusin kirosanoja ja lopulta oksensin. Sitten meni taju. Heräsin sairaalasta. Aikuinen olisi varmaan viskattu putkaan ja kuollut sinne.
Vierailija kirjoitti:
Olemme kerran vaimoni kanssa joutuneet kun ruokailimme caffitellassa ja he soittivat paikalle poliisit.
Tilannehan on siis tämä että;
Olemme vaimoni kanssa kärsineet jo vuosia kestäneestä peräaukon kutinasta (hillitsemätön). Saimme aamuoireet kuriin gra ola annoksella. Elikkäs aamupalalla, granola ja kyytipojaksi maustamaton jogurtti (valio). Laittakaa vaipat, pakkaa granolan tiukempaan pakettiin eikä pökkystimet pääse menemään lunastuskuntoon. Vast ikään tajusimme myös, että kun peräaukko kutiaa, niin luonnollisesti siirrytään myös peräpyöriin,mutta siitä lisää toisaalla ja itseasiaan.
Söimme luonnollisesti peräteitse(kukkoa viinissä) cafittellassa mutta heidän mukaan se ei ollut sallittua, poliisit soitettiin ja hekin vastustivat ruokailu tapaamme. Hommat meinasivat mennä ranttaliksi mutta sakoilla selvittiin.
Granolan täytteistä kesää!
-K68
👌👍
No tää on sitä tulevaisuuden sotea. Onhan jo robottibusseja ja itsekseen ajavia metroja, eiköhän jossain säästövimmassa keksitä että ensihoitajien palkkaaminen on kallista ja robotti hoitaa homman halvemmalla.