Mies hymyilee ja katsoo silmiin puhuessa. Hän pitää varmaan minua viehättävänä?
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi nainen joka kuvittelee kohteliaiden käytöstapojen tarkoittavan se haluaa panna mua.
No se ei ollut peruskohteliaisuutta. En kai täällä muuten tekisi aiheesta aloitusta. Kyllä sek vaan tietää
No ei välttämättä tarkoita mitään suomalaiset ovat useimmat vain niin juroja. Voi tarkoittaa vaikka sitä että ihminen luonteeltaan arvostaa kanssakäymistä ja kommunikaatiota itsessään eikä yksittäisiä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
No ei välttämättä tarkoita mitään suomalaiset ovat useimmat vain niin juroja. Voi tarkoittaa vaikka sitä että ihminen luonteeltaan arvostaa kanssakäymistä ja kommunikaatiota itsessään eikä yksittäisiä ihmisiä.
Mä oon just tommonen. Kun katson silmiin ja hymyilen puhuessani, se tarkoittaa vain että olen juttutuulella ja mulla on rento olo. Jos taas pidän toista viehättävänä, mulla menee pasmat sekaisin. Viehättävää henkilöä en saa katsottua silmiin, en saa hymyiltyä enkä varsinkaan puhuttua.
Miksi se haittaa niin paljon, jos aloittajalle on tullut hyvä mieli? Olikohan kyseinen mies asiaksapalvelija vai muussa tilanteesa?
Usein muuten syy miksi tuntuu hyvältä on vaan sekin että toinen haluaa sut tuntevan hyvältä.
Taas yksi nainen joka kuvittelee kohteliaiden käytöstapojen tarkoittavan se haluaa panna mua.