Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko joutunut poliisiautoon tai ambulanssiin? Minkälaisessa tilanteessa? Olitko tilanteesta samaa mieltä kuin poliisi tai ambulanssi?

Vierailija
15.05.2024 |

Oletko joutunut poliisiautoon tai ambulanssiin? Minkälaisessa tilanteessa? Olitko tilanteesta samaa mieltä kuin poliisi tai ambulanssi?

Kommentit (95)

Vierailija
21/95 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummassakin useamman kerran. Ei paljoa kyselty mieliidettä kummassakaan. Hauska kysymys.

Vierailija
22/95 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ambulanssilla menin peräänajokolarin takia sairaalaan. Poliisiautossa olen istunut ottamassa sakkoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/95 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut poliisiautossa useammankin kerran luotiliivit päällä työasioissa.

T: kukkahattutäti

Vierailija
24/95 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olen Haaveillut joskus Ammatikseni ajaa Poliisiautoa .

Vierailija
25/95 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran putkaan viety, ihan syystä, Nojalilin ravintolan pöytään, jolle oli lastattu useampi astia. Melkoiset mustelmat käsivarsissa,mutta muuten suht asiallisesti kohdeltiin. Kerran ampumalanssilla sairaalaan, toista vuorokautta kestänyt vatsa kipu, ei selvinnyt syy.

Vierailija
26/95 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut poliisin kyydissä, kun menetin tajuntani keskellä kaupunkia ja olin ottanut huimat kaksi lonkeropaukkua. Löysin itseni putkasta. 

Ambulanssissa olen ollut muutaman kerran, kun hoitajat oli sitä mieltä että olen kuolemaisillani. Elossa yhä.

Vierailija
27/95 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ambulanssi ei ole vielä kertonut koskaan mitä mieltä se on asioista.

😂😂😂 Ei mullekaan, en tosin ollut potilaana, olin saattajana. Ehkä siks anbulanssi oli hiljaa 😂😂😂

Vierailija
28/95 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Poliisiautoon. Lädettiin kalastamaan. Oltiin kaikki samaa mieltä ajomatkan kohteesta ja kohteessa tehtävästä toiminnasta.

Vierailija
29/95 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut jokilaivalla syömässä. Mielestäni ruoka oli hyvää. Paikalla kaarteleva naurulokki oli samaa mieltä. 

Taidan mennä uudestaan.

Vierailija
30/95 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jouduin ulkomailla ambulanssiin, melkein hukuin 

Oliko ambulanssi järven pohjassa??

Vierailija
31/95 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin poliisiautossa, en kyydissä. Sain sakot ylinopeudesta, poliisi oli sitä mieltä. Niin minäkin vaikka en sitä ääneen sanonut.

Vierailija
32/95 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ajoin Bulvardilta suoraan Etelä-Esplanadille ja poliisi pysäytti ja käski nuhdelvaksi poliisiautoon. Kysyivät, että miksi ajoin vastoin kiellettyä ajosuuntaa. Syyhän se oli, että olen tehnyt niin ennenkin ja on kätevää. En sanonut mitään ja otin vain sakkolapun vastaan.

Vierailija
33/95 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teininä en ehtinyt karkuun ja poliisit saivat minut ainoana kiinni limuviinapullon kanssa. Nokkelana tyttönä en suostunut kertomaan vanhempien puhelinnumeroita, joten jepet komensivat minut maijan paksiin ja veivät kotiin noin 300 metrin matkan. Ymmärrettävä ratkaisu.

Viime vuonna sammuin paljuun ja päädyin lanssilla päivystykseen. En tiedä olinko samaa mieltä hoitohenkilökunnan kanssa kun olin tajuton. Vakavasti kuivunut ja 4 promillea veressä. Ei, en ole ylpeä enkä alkoholisti.

Miten voi olla 4 promillea veressä jos ei ole alkoholisti? Nuo promillet vaativat pidemmän ajan dokaamista.

Vierailija
34/95 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ambulanssissa tajuttomana. En tiedä mitä mieltä ketäkin on ollut asioista. Heräsin vasta myöhemmin teholta.

Vierailija
35/95 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisit on heittänyt minut kotiin. Istuin kännissä jalkakäytävällä ja porasin, kun olin nilkkani nyrjäyttänyt. Matkaa kotiin oli vajaa kilsa. 

Vierailija
36/95 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ambulanssi ei ole vielä kertonut koskaan mitä mieltä se on asioista.

Minäkin haluaisin nähdä puhuvan ambulanssin.

Voiko siinä valita kielen millä kommunikoida?

Paina 1, jos haluat palvelua suomeksi,

tryck 2, om du vill ha tjänst på svenska,

press 3, if you want....

Vierailija
37/95 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran putkaan viety, ihan syystä, Nojalilin ravintolan pöytään, jolle oli lastattu useampi astia. Melkoiset mustelmat käsivarsissa,mutta muuten suht asiallisesti kohdeltiin. Kerran ampumalanssilla sairaalaan, toista vuorokautta kestänyt vatsa kipu, ei selvinnyt syy.

Ethän ampunut lanssia?

Vierailija
38/95 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teininä en ehtinyt karkuun ja poliisit saivat minut ainoana kiinni limuviinapullon kanssa. Nokkelana tyttönä en suostunut kertomaan vanhempien puhelinnumeroita, joten jepet komensivat minut maijan paksiin ja veivät kotiin noin 300 metrin matkan. Ymmärrettävä ratkaisu.

Viime vuonna sammuin paljuun ja päädyin lanssilla päivystykseen. En tiedä olinko samaa mieltä hoitohenkilökunnan kanssa kun olin tajuton. Vakavasti kuivunut ja 4 promillea veressä. Ei, en ole ylpeä enkä alkoholisti.

Miten voi olla 4 promillea veressä jos ei ole alkoholisti? Nuo promillet vaativat pidemmän ajan dokaamista.

Nelisen tuntia paljussa pelkällä viinalla ilman vettä riitti siihen. En olisi uskonut itsekään mutta sellainen lukema oli omakantaan kirjattu, ja aamulla ennen kotiutumistani puhalsin vielä ihan hämmästyttävät lukemat.

Vierailija
39/95 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut vierailulla poliisiautossa  lastentapahtumassa. Poliisi oli varmasti samaa mieltä tilanteesta.

Sama täällä. Olen ollut myös ambulanssin kyydissä paloaseman avointen ovien päivänä. En tiedä mitä mieltä ambulanssi siitä oli, mutta ensihoitajat iloisesti sitä lapsille ja aikuisille esittelivät. 

Kerran olen myös liikenneonnettomuuden jälkeen päätynyt lanssikyydillä terveyskeskukseen. En silloinkaan huomannut auton esittävän mielipidettään asiaan. 

Vierailija
40/95 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ambulanssissa useita kertoja pelkääjän paikalla, kun exää kuskattiin sairaalaan milloin mistäkin syystä. Omalla asiallani olen ollut kerran ambulanssissa, kun olin hirvikolarissa. Kukaan ei loukkaantunut, mutta lanssi kuskasi meidät varmuuden vuoksi päivystykseen tarkistettaviksi. Poliisin kyydissä en ole ollut ikinä.