Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko joutunut poliisiautoon tai ambulanssiin? Minkälaisessa tilanteessa? Olitko tilanteesta samaa mieltä kuin poliisi tai ambulanssi?

Vierailija
15.05.2024 |

Oletko joutunut poliisiautoon tai ambulanssiin? Minkälaisessa tilanteessa? Olitko tilanteesta samaa mieltä kuin poliisi tai ambulanssi?

Kommentit (95)

Vierailija
1/95 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin samaa mieltä kuin ambulanssi.

Vierailija
2/95 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin ulkomailla ambulanssiin, melkein hukuin 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/95 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikospoliisi kyyditsi, kun olin muka tehnyt jotain, joka oli muthaan verrattavissa. En kyllä muistanut itse tehneeni mitään muuta kuin olleeni kotona sinä ajankohtana, milloin olin ilmeisesti varastanut auton autoliikkeestä ja ajanut jonkun päälle (näin päättelin tapahtumaketjun perusteelle).

Pojan kanssa mentiin lanssilla sairaalaan, kun oli saanut kuumekouristuksen.

Vierailija
4/95 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ambulanssi ei ole vielä kertonut koskaan mitä mieltä se on asioista.

Vierailija
5/95 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin putkaan kun join lonkeroa puistossa.

Vierailija
6/95 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto pyöri jonkun viljelijän pellolle katolleen. Ihmeteltiin siinä sen isännän kanssa ketjua kiinni traktoriin kun joku kolmas oli nähnyt auton katollaan ja soittanut häkeen. Poliisit tulivat onneksi ensin ja kertoivat että ambulanssi on tulossa, mutta saatiin sovittua niiden kanssa ettei sitä tarvita. Sanoivat että omiapa vehkeitäsi ruttaat, eli poistuivat paikalta kun auto oli jo tukevasti kanttuvei sen äijän pellolla. 

Vierailija
7/95 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni olin ambulanssissa, mutta en tiedä oliko ambulanssi samaa mieltä.

Vierailija
8/95 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisin maijaan jouduin kerran nuorena poikana kun olin kävelemässä ravintolasta kotiin. Tien toisella puolella oli murtauduttu johonkin liiketilaan ja poliisit kun saapuivat paikalle niin minä olin ainoa ihminen siinä lähellä niin epäilivät minua. Minä se en kuitenkaan ollut ja pääsin jonkin ajan päästä jatkamaan matkaani.

Vierailija
9/95 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut avoautossa ajelevat PISSIKSET SEURASIVAT minua enkä tiedä ketä ne olivat. Olin ollut kauppakeskuksessa lataamassa prepaidin ja siellä meni hälytykset päälle... Menin nopsaa ulos mutta siellä nämä pissikset hääräsivät ja kiertelivät ja kaartelivat minua... en tuntenut heitä enkä yhtään tiedä ketä olivat. Vähän ajan kuluttua tuli poliisi ja pysäytti minut ja kysyi olinko karannut jostain hoitolaitoksesta (en enää muista mitä sanaa poliisi käytti)... Kyllä tähän liittyy seikkoja eli on tämä vähän isompikin juttu noiden pissisten taholta... ja alue jolla ajoivat avoautollaan ei ollut ihan mikä tahansa alue... En vaan tajua mistä olivat minut bonganneet ja mikä tässä oli jotain 'sattumaa' ja mikä jotain muuta... enkä koskaan voi saadakaan tietää. Tästä on jo vuosia...

Vierailija
10/95 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ambulanssin kyydissä olin ihan syystä ja ensihoitajienkin kanssa sama mieltä, mutta itse kuljetusväline ei kyllä kommunikoinut kanssani joten en osaa sanoa.

Vierailija
11/95 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vierailulla poliisiautossa  lastentapahtumassa. Poliisi oli varmasti samaa mieltä tilanteesta.

Vierailija
12/95 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä en ehtinyt karkuun ja poliisit saivat minut ainoana kiinni limuviinapullon kanssa. Nokkelana tyttönä en suostunut kertomaan vanhempien puhelinnumeroita, joten jepet komensivat minut maijan paksiin ja veivät kotiin noin 300 metrin matkan. Ymmärrettävä ratkaisu.

Viime vuonna sammuin paljuun ja päädyin lanssilla päivystykseen. En tiedä olinko samaa mieltä hoitohenkilökunnan kanssa kun olin tajuton. Vakavasti kuivunut ja 4 promillea veressä. Ei, en ole ylpeä enkä alkoholisti.

Vierailija
13/95 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut poliisiautossa. Tarvittiin neljä konstaapelia saamaan minut sisälle autoon.

Vierailija
14/95 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ambulanssissa kun olin peräänajossa ja loukkannuin lievästi. 12 vuotiaana olin poliisi autossa kun isä oli hirveässä humalassa ja huolestuneet tuttavat soitti poliiseja. Poliisit kävi useamman kerran ja 3 kerralla isä putkaan rahoittumaan. Poliisit vei meidä lapset lähellä oleville isovanhemmille sillä 2 toisella käynnillä

Vierailija
15/95 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin samaa mieltä kuin ambulanssi.

Sama, soitin itselleni.

Vierailija
16/95 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mennyt ambulanssilla sairaalaan, kun jouduin onnettomuuteen ja iso luu murtui. Ambulanssiin nostaminen sattui helv..., ambulanssissa sain morfiinia ja kipu helpotti vähäksi aikaa. En paljon muuta muista ambulanssissa.

Vierailija
17/95 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa ollut ambulanssissa M1-lähetteellä, en ollut samaa mieltä, mutta minkäs teet.

Vierailija
18/95 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ambulanssin kyydissä kaaduttuani pyörällä. Ambulanssi oli erimieltä, mutta en välittänyt, vaan menin väkisin. Yritti saatana vielä lyödä tuulilasinpyyhkijällä!

Vierailija
19/95 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ambulanssin kyydissä olen ollut, mutta koska en osaa puhua ajoneuvojen kanssa niin en tiedä oliko ambulanssi samaa mieltä vaiko ei.

Vierailija
20/95 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ambulanssireissut on ollu tarpeellisia mutta poliisiautossa olen ollut joko syyttömänä tai sitten taju pois.