Te joiden hengitys haisee ja olette parisuhteessa - kertokaa rehellisesti!
Teillä ei vissiin liiemmin suudella? Nukutteko eri huoneissa? Onko eropaperit jo vetämässä?
Minua aina hämmentää, kun saa tietää jonkun haisusuun olevan parisuhteessa.
Kommentit (64)
Äidilläni sattui hengitys haisemaan tässä yksi päivä ja tyttärenä sanoin että huh huh tee jotain Nyt asialle
äitini oli ihmeissään mutta meni kuitenkin hammashygienistille ja siellä paljastui että suussa oli paradontiitti: alkoi kunnon remppa ja parantuminen 🍀
Ei hajuongelmia ole mutta kuorsaamisongelmissa on laitettu makkarit erilleen sillä en pysty nukkumaan kun mieheni kuorsaa. Kukaan ei elä univajeessa kauaa ja sairastuu jos sellaisessa olisi pakko pitkään kärsiä.
Mun hengitys haiseen, syytä en tiedä mutta pusun sain joka aamu exältä
Ilmeisesti porukka on täällä parisuhteissa äitiensä ja koiriensa kanssa tai sitten eivät osaa lukea.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sitten tullut mieleen selvittää sitä syytä? Ei ihme että on eksä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sitten tullut mieleen selvittää sitä syytä? Ei ihme että on eksä.
Ero tuli muusta syystä
Ovat varmaan rahattomia eikä ole varaa käydä hammaslääkärillä, todennäköisesti molempien suut haisee. Julkiselle pääsee vain lapset. Hyväosaisten on vaikea tällaista ymmärtää, he voivat mennä hammaslääkäriin sen enempiä miettimättä.
Kysymys on mielenkiintoinen. Hyvässä parisuhteessa kumppani tukee toista ja niin varmasti tässäkin asiassa, mutta entä jos syytä ja ratkaisua ei yrityksestä huolimatta löydykään. Jäädäänkö yhteen ja suutelu ym. loppuu vai tuleeko ero?
Vierailija kirjoitti:
Ovat varmaan rahattomia eikä ole varaa käydä hammaslääkärillä, todennäköisesti molempien suut haisee. Julkiselle pääsee vain lapset. Hyväosaisten on vaikea tällaista ymmärtää, he voivat mennä hammaslääkäriin sen enempiä miettimättä.
Ei ole mitään asiaa, jota vasemmistolainen ei saisi käännettyä hyväosaisten syyksi.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kukaan parisuhteeseen pääsee jos hengitys haisee.
Hengitys voi myös alkaa haista vasta kun ollaan jo parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hengitys voi myös alkaa haista vasta kun ollaan jo parisuhteessa.
Vastauksista päätellen näitäkään tapauksia ei juuri ole.
Mun henki haisee, syytä ei ole löytynyt. Miehellä ei oikeastaan ole hajuaistia. Suhde on aika paska, mut toista hajuaistitonta tuskin löydän.
Vierailija kirjoitti:
Mun henki haisee, syytä ei ole löytynyt. Miehellä ei oikeastaan ole hajuaistia. Suhde on aika paska, mut toista hajuaistitonta tuskin löydän.
:D
mahdoton ajatus että suutelisi ihmistä jonka hengitys haisee, oli sitten kuinka ihana muuten. ei koskaan!
Kannattaisi käydä vessassa pieremässä, sillä pidätetty pieru tulee hengityksen mukana ulos.