Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Leikkivät aikuiset, mitä leikitte?

Vierailija
18.04.2024 |

Olen keski-ikäinen, yksin asuva ja terveiden kirjoissa oleva aikuinen. En koskaan lopettanut leikkimistä. Esim. viime aikoina olen leikkinyt että asun paikassa, jossa on tietyin kellonajoin ruokatarjoilu ja yhteisruokailu. Oikeasti teen ja tarjoilen ruokani itse itselleni normaalissa kerrostaloasunnossani. Valmistan ja laitan ruoan lisukkeineen siististi tarjolle tietyin kellonajoin ja kun menen ruokapöytään istumaan, leikin aina että menen ruokasaliin. 

En ole kehdannut kertoa kavereilleni ja omaisilleni että leikin.

Kommentit (489)

Vierailija
321/489 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän aikaa paljon yksin kotona.  Välillä luen vitsejä netistä ja nauran niille ääneen.

Piirtelen ja maalaan vaikka en ole hyvä siinä. 

Nyt odottelen juuri ensimmäistä timanttimaalaussettiä

Välillä kun on oikein yksinäistä leikin/ manifestoin, että minulla on puoliso.

Katan pöydän kahdelle.

Syödessä juttelen kuvitteelliselle puolisolle.

Vierailija
322/489 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On silloin tällöin fiilis että haluan leikkiä mielikuvitusleikkejä. Kuvittelen erään hahmon ystäväkseni ja juttelen hänelle asioistani. Pyydän häntä leikkimään kanssani. Hän hyväksyy minut sellaisena kuin olen, hän rakastaa minua puutteineni ja kaikkine vikoineni. Hänen rakkautensa kattaa kaiken, olen täydellinen hänen silmissään. Hän täyttää kaikki lupauksensa. Hän antaa vapauden, ilon, hän puhuu totta, hän kannustaa tarvittaessa, hän koskettaa minun sitä halutessa, silittää päätä, taputtaa olalle. Hänen äänensä lohduttaa jos maailma on minua murjonut, hänen myötätuntonsa hyväilee särkynyttä mieltäni. Hän kaipaa minua jos minusta ei hetkeen kuulu. Hän ottaa minut avosylin vastaan ja halaa minua lämpimästi ja on silminnähden iloinen kun menen häntä tapaamaan. Hän jättää sen mitä on tekemässä ja kääntää katseensa ja huomionsa minuun. Kun leikkimme loppuu, hän siirtyy pois, väistyy, mutta tiedän että milloin tahansa haluan hänet lähelleni, siinä hän taas on - 

Todellisuudessa olen erakko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/489 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä kuvittelen olevani joku kuuluisa taidemaalari mutta todellisuudessa ole vain seiniä töhrivä spreijaaja mutta muuten nuppini on ihan ulkona mistään järjellisestä hommasta mutta onneksi sitä ei työssäni vaaditakkaan.

terveisin Paavo Arhin---i

Vierailija
324/489 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä kuvittelen olevani joku kuuluisa taidemaalari mutta todellisuudessa ole vain seiniä töhrivä spreijaaja mutta muuten nuppini on ihan ulkona mistään järjellisestä hommasta mutta onneksi sitä ei työssäni vaaditakkaan.

terveisin Paavo Arhin---i

noo tulihan se sieltä kun vähän potkii

Vierailija
325/489 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kikkelin piilotusta ja vaimo etsii kenenkä toosasta tällä kertaa löytyy

M55v

Paitsi, ettei sulla ole vaimoa tai ei ole ainakaan enää kauan.

Tai jos on tuommoinen, kertoo vain sen, että molemmat olette penaalin tylsimmät kynät, terät poikki molemmilta.

Vierailija
326/489 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kirkkouskovainen, mutta minusta kuulostaa, että sinun ystävä on Jeesus 😍

Vierailija
327/489 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On silloin tällöin fiilis että haluan leikkiä mielikuvitusleikkejä. Kuvittelen erään hahmon ystäväkseni ja juttelen hänelle asioistani. Pyydän häntä leikkimään kanssani. Hän hyväksyy minut sellaisena kuin olen, hän rakastaa minua puutteineni ja kaikkine vikoineni. Hänen rakkautensa kattaa kaiken, olen täydellinen hänen silmissään. Hän täyttää kaikki lupauksensa. Hän antaa vapauden, ilon, hän puhuu totta, hän kannustaa tarvittaessa, hän koskettaa minun sitä halutessa, silittää päätä, taputtaa olalle. Hänen äänensä lohduttaa jos maailma on minua murjonut, hänen myötätuntonsa hyväilee särkynyttä mieltäni. Hän kaipaa minua jos minusta ei hetkeen kuulu. Hän ottaa minut avosylin vastaan ja halaa minua lämpimästi ja on silminnähden iloinen kun menen häntä tapaamaan. Hän jättää sen mitä on tekemässä ja kääntää katseensa ja huomionsa minuun. Kun leikkimme loppuu, hän siirtyy pois, väistyy, mutta tiedän että milloin tahansa

En ole kirkkouskovainen, mutta minusta kuulostaa siltä, että sinun ystävä on Jeesus 😍 

Vierailija
328/489 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä leikitään lähinnä seksuaalissävytteisiä roolileikkejä. Lempileikissämme mieheni on rikas kartanoherra (hän pukeutuu pukuun tai frakkiin) ja minä olen sisäkkö (minulla on pitkä, nilkkapituinen musta mekko, mustat korkkarit 10 cm:n piikkikoroilla, valkoinen esiliina ja valkoinen hilkka. Tehtäväni on tehdä erilaisia kotitöitä ja palvella miestäni. Minun on oltava myös kohtelias, teititeltävä miestäni, kustuttava häntä herraksi ja niiattava aina, kun puhuttelen häntä. Jos teen virheitä tai toimin muutoin väärin, mies antaa aina jonkun rangaistuksen, kuten piiskaa, laittaa nurkkaan seisomaan, kirjoittamaan jotain tiettyä lausetta paperille, laittaa silmäsiteen tai suukapulan tms.

Myös siskoni leikkii vastaavia miehensä kanssa ja pari kertaa vuodessa leikimme myös nelistään suvun vanhalla maatilalla, joka on meidän kesämökkinä. Siellä me kaksi olemme sisäkköasuissa ja palvelem

Siinä se exä kirjuuttaa tekstiä. Oikea nilkka sillain mukanaisellisesti vinossa.

Oli se kyllä sellanen. Hirviö.

Onneksi sai mitä tilaskin.

Vierailija
329/489 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo tänne kirjoittanutkin mutta tuli mieleen, että jostain syystä leikin peruskoulun opettajaa:

Yritän selittää nuorille vaikkapa mitä Väinö Linnan Täällä Pohjantähden alla-trilogiassa tapahtuu tai miksi kannattaisi kuunnella Procol Harumia. 

Tai kerron heille elämästäni, jos he haluavat kysyä jotain.

En kyllä tiedä minkä aineen opettaja puhuisi em. asioita.

Oikeassa elämässä peruskoulun opettajana saisin tietysti kuunnella huorittelua, kokisin väkivaltaa, kaikki tunnit menisi pelkästään kurinpitämiseen huonosti ja työni olisi yhtä toivotonta kurjuutta.

Joskus leikin näkeväni apua kaipaavan turistin ja puhun  ja neuvon häntä englanniksi ja kerron hänelle Suomesta.

Vielä eräs leikki: Käyn joskus siivoamassa erästä arvohuoneistoa  (1800-luvulta olevassa talossa), joka on nykyään juhlatilana. Huoneisto on upea kattomaalauksineen ja tyylihuonekaluineen.

Kun olen siivonnut, otan esiin tuomani likööripullon ja maistelen siitä.

Kuljen huoneistossa ja leikin, että olen talon hieno rouva. Minulla on palvelijoita, jotka juuri äsken siivosivat ja tarkastelen työn jälkeä: Oikoilen pöytäliinoja, kohentelen verhoja ja sipaisen pölyhiukkasen koriste-esineestä.

Harmi kun en osaa ommella: Ompelisin itselleni leikkiin sopivan historiallisen asun.

Vierailija
330/489 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksenne teille uudet kommentoijat: Emme ole kiinnostuneet ollenkaan teidän seksi-jutuistanne.

Varmaan kihertelette naama punaisena hiestä kun näette ihan kirjoitettuna  omia tuhmia juttujanne.

Kaipa se jotenkin kiihottaa teitä, meitä ei lainkaan.

Voisitteko nyt esimerkiksi painua helevettiin ja pitää näin tämän ketjun sellaisena kuin ap ja me muut kommentoijat sen haluamme pysyvän.

Kiitos.

Vierailija
331/489 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asuisin yksin, niin hakisin mun lapsuuden kodista mun schleich tallit, ne 60 schleich eläintä ja niillle kaks isoo laatikollista tavaraa(varusteita, ukkeleita, autoja) ja alkaisin leikkiä. 😁 ehkä jopa hankkisin kunnon vitriinit niille ja tekisin vuoden aikoihin sopivia esillepanoja tms. Mut ehkä tulevaisuudessa oman lapsen kanssa sitten! 

Oon nyt 25v, epäilen, ettei mun puoliso ymmärtäis jos raijaisin ne kamat tänne meidän kotiin. :/

Vierailija
332/489 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vietän aikaa paljon yksin kotona.  Välillä luen vitsejä netistä ja nauran niille ääneen.

Piirtelen ja maalaan vaikka en ole hyvä siinä. 

Nyt odottelen juuri ensimmäistä timanttimaalaussettiä

Välillä kun on oikein yksinäistä leikin/ manifestoin, että minulla on puoliso.

Katan pöydän kahdelle.

Syödessä juttelen kuvitteelliselle puolisolle.

Mikä on timanttimaalaus-setti? Kuulostaa kiintoisalta.

Vierailija
333/489 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko Animal Crossingin pelaaminen leikkimiseksi?

N37

Vierailija
334/489 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksenne teille uudet kommentoijat: Emme ole kiinnostuneet ollenkaan teidän seksi-jutuistanne.

Varmaan kihertelette naama punaisena hiestä kun näette ihan kirjoitettuna  omia tuhmia juttujanne.

Voisitteko nyt esimerkiksi painua helevettiin ja pitää näin tämän ketjun sellaisena kuin ap ja me muut kommentoijat sen haluamme pysyvän.

Kiitos.

Kannattaa ilmoittaa nuo typerät seksijutut asiattomiksi.

Vierailija
335/489 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos.

Minä taas tykkään sokkelin kivitystä tehdä.

Vierailija
336/489 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kirkkouskovainen, mutta minä haluan soudella sinun kirkkovenettäsi, sinun ystäväsi  Jeesus 😍

Vierailija
337/489 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasketaanko Animal Crossingin pelaaminen leikkimiseksi?

N37

Miksi alapeukut?

Vierailija
338/489 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa työssä saan kyllä leikkiä ihan kaikki päivät lasten kanssa. Vapaa- ajalla pelaan mielelläni lautapelejä miehen ja isompien lasteni kanssa. Samoin pelaillaan jalkapalloa, sählyä ja kaikenlaisia pihapelejä, joskus keinistä ja purkkistakin, jos joku innostuu. Kyllä leikkisyys on hyvä säilyttää elämässä, ettei kaikki ole ihan vakavaa ja synkeää.

Vierailija
339/489 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yhä edelleen tapana vaimon kanssa leikkiä perinteisiä kotileikkejä juhannuksena ja uutena vuotena ja joskus jopa syntymäpäivinämmekin. Ensi vuosi taitaa olla kaiken lisäksi 50 -vuotis juhlavuotemmekin, joten odotan jännityksellä ylimääräistä leikki-iltaa.

Vierailija
340/489 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotaa! M57