Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Leikkivät aikuiset, mitä leikitte?

Vierailija
18.04.2024 |

Olen keski-ikäinen, yksin asuva ja terveiden kirjoissa oleva aikuinen. En koskaan lopettanut leikkimistä. Esim. viime aikoina olen leikkinyt että asun paikassa, jossa on tietyin kellonajoin ruokatarjoilu ja yhteisruokailu. Oikeasti teen ja tarjoilen ruokani itse itselleni normaalissa kerrostaloasunnossani. Valmistan ja laitan ruoan lisukkeineen siististi tarjolle tietyin kellonajoin ja kun menen ruokapöytään istumaan, leikin aina että menen ruokasaliin. 

En ole kehdannut kertoa kavereilleni ja omaisilleni että leikin.

Kommentit (489)

Vierailija
481/489 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leikimme kartanonrouvaa ja palvelijaa mieheni kanssa ruokaillessamme, painan kutsunappia ja pyydän tuomaan milloin mitäkin.

Uutisia katsellessa leikimme haastattelijaa ja haastateltavaa, joka ei yhtään ymmärtä mitä kysytään. 

Joskus leikimme lavatansseja, laulamme hitaita ja tanssimme niiden tahdissa.

Olemme 70-vuotiaita ja naimisissa oltu jo 50 vuotta. Mutta edelleen meillä on kivaa keskenämme. Nauramme paljon ja pelleilemme.

Tämä on ihana kuvaus.

N64

Vierailija
482/489 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärileikkejä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/489 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikin joka päivä av-palstalla roolileikkejä. Tänään olen ollut muun muassa kolmen teinin äiti, 4kk ikäisen vauvan äiti, vaimonsa jättänyt mies ja peppuseksistä nauttiva poika.

Minäkin ja vieläpä kaipausketjussa. Olen välillä mies kaipasmassa naista, välillä nainen kaipaamassa naista, välillä sinkku kaipaamassa varattua jne.. mitä nyt tuleekaan mieleen. Oikeasti olen naimisissa enkä suinkaan kaipaa ketään.

Vierailija
484/489 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tää niinku kirjottelis tällaselle palstalle. 

Vierailija
485/489 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mä tykään leikkiä. Tykkään paljon keinua. Se rauhoittaa ja on vapaa. Tuuli tuntuu iholla kivalta."

"Kerran oon käynyt leikisti niinkuin sienestämässä. Mä niinkuin leikin sitä. Mulle annettiin käteen se malli, mitä pitäis piiloista löytää ja nyppiä. Mulla oli kaksi pientä kättä täynnä. Oli siellä seassa vääriäkin. 😗

Onneksi se toinen tässä leikissä tiesi aina paremmin. Ihankuin joku olis pitänyt huolta."

😍

Kiitos

Vierailija
486/489 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lasten kiipeilytelineissä jonkun koulun pihassa ei ole ketään, menen niihin kiipeilemään. 

Välillä kotona leikin olevani fitnessvaikuttaja ja pukeudun hienoimpiin treenivaatteisiini kun jumppailen kotona. Poseeraan olemattomalle kameralle.

Onhan siellä kamerat joka tilassa ja äänikin tallentuu. Etkö tietänyt muka? Kuka muu muka?

Vierailija
487/489 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksin autojen rekistereistä nimiä, kahta samaa nimeä ei saa käyttää, siis etunimi, toinen nimi ja sukunimi. Nyt on niin paljon Z , X, G- kirjaimia että saa pinnistellä. Kai tääkin leikkiä on. Kiva kun aikuiset osaavat vielä antautua täysillä leikkeihin.

Vierailija
488/489 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin itselleni värityskirjan: kansallispuvut. Vartun saepäivää, että on lupa alottaa :)

Enste 'aikuisten töitä' maalausta, pihahommii :)

Vierailija
489/489 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähen eväsretkelle metsään. En tosin viiti itelle tehä eväitä, kun yksin meen eikä ole leikkikaveria mukaan. Kerään emalimukiin puolukoita niinkuin lapsena tein. Vain punaiset, kypsät poimin, raa'at jätän kypsymään...