Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joudenkin miesten kanssa tulee naisellinen olo ja joidenkin kanssa ei

Vierailija
12.04.2024 |

Siis vaikea selittää, mutta osa miehistä saa aikaan sellaisen olon, että olen nainen ja jotenkin miehen suojeltavana. Osa miehistä nostaa esiin ronskin puolen. Mistä voi johtua😳

Kommentit (123)

Vierailija
121/123 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen perinteisen feminiinisesti pukeutuva, siro ja pitkähiuksinen nainen. Hiljainen ja ujo. Sen lisäksi rakastan isoa autoa (en halua olla kyydissä), koen liikenteen usein kilpailuna, jossa minun kuuluu voittaa ja hallinnoin mielelläni suuria kokonaisuuksia. En voi antaa kenenkään määrätä tai alistaa itseäni. Jos näin tapahtuu, helposti kostan.

Tällaiset ominaisuudet minä olen saanut.

Meillä miehillä on kansainvälinen sanonta mikä sopii sinuun: "don't stick your dick in crazy".

Onneksi isoon autoon mahtuu paljon kissoja....

Vierailija
122/123 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ne on homoja ne miehet? Jotka vaikuttaa naismaisilta.

Iso osa suomalaisista miehistä on lähinnä kuin harmaata, sitkeää massaa. Kohtelevat varmaan asiallisesti, saattavat olla perusmukavia, jopa kohteliaita ja huumorintajuisia, mutta sellainen läsnä olemisen taito on hukassa, samoin oma miehekkyys. Osa saattaa näyttää maskuliinisilta miehiltä, mutta eivät välttämättä ole. Tai tuntuvat siltä, että oma miehisyys on olemassa, mutta jossakin kannen alla tai muovipussin sisällä.

Osa miehistä jotenkin skarppaa, jos tulee vastaan nainen, johon he oikeasti ihastuvat.

Olen erittäin maskuliininen. Ja kysyntä on naisten keskuudessa kova. Mutta maskuliinisena miehenä haluan femiinin naisen ja suomalaiset naisilla se on jotenkin hukassa. He haluaa elää miesten elämää ei naisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/123 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen perinteisen feminiinisesti pukeutuva, siro ja pitkähiuksinen nainen. Hiljainen ja ujo. Sen lisäksi rakastan isoa autoa (en halua olla kyydissä), koen liikenteen usein kilpailuna, jossa minun kuuluu voittaa ja hallinnoin mielelläni suuria kokonaisuuksia. En voi antaa kenenkään määrätä tai alistaa itseäni. Jos näin tapahtuu, helposti kostan.

Tällaiset ominaisuudet minä olen saanut.

Koet liikenteen kilpailuna ja helposti kostat 😳

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi