Miksi joudenkin miesten kanssa tulee naisellinen olo ja joidenkin kanssa ei
Siis vaikea selittää, mutta osa miehistä saa aikaan sellaisen olon, että olen nainen ja jotenkin miehen suojeltavana. Osa miehistä nostaa esiin ronskin puolen. Mistä voi johtua😳
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaako naiselliseksi tunteminen, että housut kostuu?
Tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis sellainen olo, että mies huolehtii vaikka minusta ei tarvitsisi huolehtia. Olen vuosia selvinnyt ihan yksinkin😁 Sitä voisi kuvailla siten, että en enää yritä olla mies talossa kuten aiemmissa suhteissa eikä minun tarvitse hyysätä miestä kuten lasta. Mutta siis tulee vain sellainen tosi naisellinen olo tämän miehen seurassa ja vaikka olemme tunteneet kohta pari vuotta niin tilanne ei muutu vaan olotila jatkuu.
-ap
Milloinkahan suomalaiset naiset tajuavat, että miehen hyysääminen on naisellista? Ei siinä ole mitään vikaa. Se, että nainen hyysää miestä, ei vertaudu lapseen kuten feministinaiset aina esittävät, vaan ikiaikaisiin parisuhdearkkityyppeihin, joita esim Etelä-Euroopassa edelleen arvostetaan. Ei naisen kuulu tuntea pahaa oloa miehen hyysäämisestä. Päinvastoin, miehen hyysäämisen tulisi juurikin tehdä naiselle naisellinen olo,
Vau, nyt oli kyllä päivän oksettavin juttu 😂 Onnea vaan sinullekin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut miehet, varsinkin alle 40-vuotiaat, ovat niin feminiinienergialla vaikka kuinka yrittäisivät olla miehekkäitä. Se nostaa naisen maskuöiinienergiat ja naisen mahdollisuus olla feminiininä ja "suojeltavana" vähenee. Ei puheet soijapojista ole tuulesta temmattuja.
Mitenkäs nämä energiat näkyvät? Millainen on mies feminiinienergialla?
Sivusta kommentoin, miehen käytös on se isoin tekijä tässä. Mies feminiiniergialla on ainakin sellainen joka odottaa että nainen vie eikä itse ota tilanteita haltuunsa. Mun on ainakin vaikea tuntea itseni naiselliseksi tällaisen miehen seurassa.
Samaan aikaan nämä naiset peräänkuuluttavat lisää feminismiä ja tasa-arvoa yhteiskuntaan. Eivätkä näe, että mitä enemmän poikia kasvatetaan feminismin avulla, niin sitä vähemmän he osaavat olla aikuisena näitä "tilanteen haltuun ottavia ja asioita eteenpäin vieviä" miehiä naisten seurassa. Kakkua ei voi samaan aikaan syödä ja säästää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut miehet, varsinkin alle 40-vuotiaat, ovat niin feminiinienergialla vaikka kuinka yrittäisivät olla miehekkäitä. Se nostaa naisen maskuöiinienergiat ja naisen mahdollisuus olla feminiininä ja "suojeltavana" vähenee. Ei puheet soijapojista ole tuulesta temmattuja.
Sivusta kommentoin, miehen käytös on se isoin tekijä tässä. Mies feminiiniergialla on ainakin sellainen joka odottaa että nainen vie eikä itse ota tilanteita haltuunsa. Mun on ainakin vaikea tuntea itseni naiselliseksi tällaisen miehen seurassa.
Samaan aikaan nämä naiset peräänkuuluttavat lisää feminismiä ja tasa-arvoa yhteiskuntaan. Eivätkä näe, että mitä enemmän poikia kasvatetaan f
No siis eihän tuo feminiinisyyskään välttämättä huono asia ole, koska nykyään monet naiset ovat maskuliinisia ja haluavatkin olla suhteessa siinä roolissa jossa mies perinteisesti olisi. Itse en kuitenkaan ole tällainen nainen, vaan enemmän perinteisten roolien kannalla.
Samaan aikaan nämä naiset peräänkuuluttavat lisää feminismiä ja tasa-arvoa yhteiskuntaan. Eivätkä näe, että mitä enemmän poikia kasvatetaan feminismin avulla, niin sitä vähemmän he osaavat olla aikuisena näitä "tilanteen haltuun ottavia ja asioita eteenpäin vieviä" miehiä naisten seurassa. Kakkua ei voi samaan aikaan syödä ja säästää.
Höpsö! Juuri tätä varten ovat ne jännämiehet. Naiset nauttivat jännisten kihelmöivän maskuliinisesta seurasta ikävuodet 18-30. Pikkuhiljaa naiset kuitenkin oppivat etteivät saa jännämiestä sitoutettua vakavaan parisuhteeseen, joten suunnilleen kolmekymppisenä naiset tekevät järkiratkaisun ja valitsevat betamiehen perheen perustamiseen. Tämä kyseinen beta ei kuitenkaan kostuta naisen pikkareita, mutta on vakaa ja turvallinen valinta jälkikasvun kaitsemiseen. Ja kunhan nainen vain jaksaa hammasta purren kestää ne pikkulapsivuodet, niin sitten voi jo laittaa eron tulille ja palata sinkkuna takaisin jännisten seuraan. Pikkaritkin kostuu taas entiseen malliin.
Vierailija kirjoitti:
Osa miehistä triggeröi naisellisen puolen esiin. Sitten on kaameita mörököllejä, joiden seurassa ihmisyyskin jäätyy.
Nauroin pitkään ja hartaasti. Näinhän se on!
Vierailija kirjoitti:
Höpsö! Juuri tätä varten ovat ne jännämiehet. Naiset nauttivat jännisten kihelmöivän maskuliinisesta seurasta ikävuodet 18-30. Pikkuhiljaa naiset kuitenkin oppivat etteivät saa jännämiestä sitoutettua vakavaan parisuhteeseen, joten suunnilleen kolmekymppisenä naiset tekevät järkiratkaisun ja valitsevat betamiehen perheen perustamiseen. Tämä kyseinen beta ei kuitenkaan kostuta naisen pikkareita, mutta on vakaa ja turvallinen valinta jälkikasvun kaitsemiseen. Ja kunhan nainen vain jaksaa hammasta purren kestää ne pikkulapsivuodet, niin sitten v
Totta. Mutta jos heillä sattuu vahinko jännämiehen kanssa he haluaa beettamiehen jännämiehen lapsen isäksi mutta joutuvat hyväksymään ettei beettamies hoida vieraiden lapsia eikä luota naiseen joka on himojensa vietävänä.
Miehet on ihan parhaita - kavereina.
Et sinä ole nainen jos tunnet olevasi suojeltavana. Silloin olet lapsi, et aikuinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi että on olemassa herrasmiehiä, tosin keski-ikäisten sinkkumarkkinoilla ne ovat harvassa. Sellainen komea herrasmies kun löytyy, niin kannattaa toimia nopeasti. Ne todellakin viedään käsistä. Suurin osa on sellaisia vätyksiä, joiden seurassa tuntee olevansa enemmänkin äiti kuin nainen.
Huoh, se on turha parkua ettei herrasmiehiä ei ole, jos ei osaa vaatia arvoistaan kohtelua. Kunnioitus on ansaittava!
kyllä noita vaatijoita riittää. se on sitten eri asia ovatko ne ansainneet sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaan aikaan nämä naiset peräänkuuluttavat lisää feminismiä ja tasa-arvoa yhteiskuntaan. Eivätkä näe, että mitä enemmän poikia kasvatetaan f
Älä trollaa. Nuo eivät ole samoja naisia. Mies ottakoon haltuun ne tilanteet jotka hänen kuuluu ottaa, kuten oma osansa kotitöistä. Ja minä otan haltuun oman osani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko aloittaja mies, nainen vai muusu??
No nainen😂
Ei se niin itsestään selvää ole. Seuraavaksi tulee hienovaraisesti selvittää, sinun tunteesi huomioonottaen, olitko eilen nainen ja aiotko olla nainen vielä huomennakin?
Miehet tykkäävät naisellisista naisista.
Kauheaa kiertelyä ja kaartelua asiaa kaunistellen.
Eli kiinnostavan miehen seurassa ap:ta panettaa ja tekee mieli vähän keimailla ja houkutella. Tilanne normaali.
Mielestäni tässä ei ole kysymys miehen elämänhallinnasta tai siitä pystyisikö mies elämään itsenäisesti. Enemmänkin on kyse kahden henkilön välisestä "voimasuhteesta" hyvässä mielessä. Kumpi on se kuka kertoo mihin mennään jne, ilman pomottamista. Kahden voimakkaan persoonan kanssa tämä on kohtuullista miekkailua, mutta usein tuo voimasuhde asettuu persoonien takia jommin kummin päin.
Johtuu varmaan miehen leuan suuruudesta ja muodosta. Pieni- ja pyöreäleukaiset miehet ei aiheuta naisellista oloa kun taas suuri- ja laatikkoleukaiset aiheuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Kauheaa kiertelyä ja kaartelua asiaa kaunistellen.
Eli kiinnostavan miehen seurassa ap:ta panettaa ja tekee mieli vähän keimailla ja houkutella. Tilanne normaali.
Ei ole kyse siitä. Voin haluta naisia jotka ovat pomoroolissa tai ns. alisteisia.
Vierailija kirjoitti:
Höpsö! Juuri tätä varten ovat ne jännämiehet. Naiset nauttivat jännisten kihelmöivän maskuliinisesta seurasta ikävuodet 18-30. Pikkuhiljaa naiset kuitenkin oppivat etteivät saa jännämiestä sitoutettua vakavaan parisuhteeseen, joten suunnilleen kolmekymppisenä naiset tekevät järkiratkaisun ja valitsevat betamiehen perheen perustamiseen. Tämä kyseinen beta ei kuitenkaan kostuta naisen pikkareita, mutta on vakaa ja turvallinen valinta jälkikasvun kaitsemiseen. Ja kunhan nainen vain jaksaa hammasta purren kestää ne pikkulapsivuodet, niin sitten v
Ihan niin kuin joku tekoäly kirjoittaisi näitä viestejä. Lisää todisteita siitä, että miehet ovat NPC-hahmoja.
Älä trollaa. Nuo eivät ole samoja naisia. Mies ottakoon haltuun ne tilanteet jotka hänen kuuluu ottaa, kuten oma osansa kotitöistä. Ja minä otan haltuun oman osani.
Kyllä mun kokemusten mukaan suurin osa naisista haluaa tasa-arvoisen yhteiskunnan sukupuolten välillä ja tasa-arvoisen parisuhteen PAITSI niissä tilanteissa kun miehen pitää olla mies; eli ottaa tilanne haltuun ja viedä asioita eteenpäin sillain maskuliinisen seksikkäästi. Mutta nykyisen kaltainen feministinen yhteiskunta tappaa aika tehokkaasti tuon maskuliinisen seksikkyyden ilmenemismuodot, joten jäljelle jää vain 100% tasa-arvo ja syntyvyys laskee kuin lehmänhäntä. Onneksi olkoon saarasärmät!