Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joudenkin miesten kanssa tulee naisellinen olo ja joidenkin kanssa ei

Vierailija
12.04.2024 |

Siis vaikea selittää, mutta osa miehistä saa aikaan sellaisen olon, että olen nainen ja jotenkin miehen suojeltavana. Osa miehistä nostaa esiin ronskin puolen. Mistä voi johtua😳

Kommentit (123)

Vierailija
21/123 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi että on olemassa herrasmiehiä, tosin keski-ikäisten sinkkumarkkinoilla ne ovat harvassa. Sellainen komea herrasmies kun löytyy, niin kannattaa toimia nopeasti. Ne todellakin viedään käsistä. Suurin osa on sellaisia vätyksiä, joiden seurassa tuntee olevansa enemmänkin äiti kuin nainen.

Keski-ikäinen nainen luulee nappaavansa keski-ikäisen herrasmiehen?

He kilpailee alle 20 vuotiaiden tyttösten kanssa.

Silloin ei ole kyse aidosta herrasmiehestä.Aito herrasmies on tervejärkinen, eikä tunne vetoa lapsiin.

Vierailija
22/123 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän mitä ap tarkoittaa. 

Mistä suojelemisesta siinä ei ole kyse, vaan kemiasta ja energioista ja siitä, että miehestä tulee vaikutelma, että hänellä on elämä kunnossa. Siis että mies pystyisi pärjäämään itsekseenkin, eikä epätoivoisesti etsi naista huolehtimaan hänestä.

Kun tapasin mieheni, niin yksi mistä tällainen tunne tuli oli, kun hän kutsui luokseen syömään ja kokkasi todella hyviä pihvejä ja olo jälkiruuat ja kaikki. Eli mies osoitti pärjäävänsä sinkiunakin, ja oli kiinnostunut minusta romanttisesti, ei äitihahmona.

Lisäksi kyse voi olla ihan kemiasta ja jostain mystisistä energiakentistä. Luulen ettei tuollaista tunnetta tulisi esim silloin, jos mies olisi sairauden hivuttama tai vaikka addikti tms, eli kyse on jostain elivoimasta ja terveydestäkin, mikä lupaa alitajuisesti hyvää lisääntymismielessä.

Tuo on sinun kokemuksesi. Ap:n kohdalla voi olla kyse muusta ja siksi on hyvä edetä hitaasti niinkuin ap on päättänyt tehdäkin. Kannattaa kuunnella omia tuntemuksiaan, se tunne "suojelevuudesta" voi olla todellinen tai väärintulkintaa mutta vasta ajankuluessa selviää kummasta on kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/123 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kaipaisin ihan pienempiä kokoja, vaikka sitten suhteessa korkeammalla hinnalla. Ei mitään mieltä ostaa mitään säkkiä. Esim ranskanpastilliaskit hävinneet. 

Vierailija
24/123 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän mitä ap tarkoittaa. 

Mistä suojelemisesta siinä ei ole kyse, vaan kemiasta ja energioista ja siitä, että miehestä tulee vaikutelma, että hänellä on elämä kunnossa. Siis että mies pystyisi pärjäämään itsekseenkin, eikä epätoivoisesti etsi naista huolehtimaan hänestä.

Kun tapasin mieheni, niin yksi mistä tällainen tunne tuli oli, kun hän kutsui luokseen syömään ja kokkasi todella hyviä pihvejä ja olo jälkiruuat ja kaikki. Eli mies osoitti pärjäävänsä sinkiunakin, ja oli kiinnostunut minusta romanttisesti, ei äitihahmona.

Lisäksi kyse voi olla ihan kemiasta ja jostain mystisistä energiakentistä. Luulen ettei tuollaista tunnetta tulisi esim silloin, jos mies olisi sairauden hivuttama tai vaikka addikti tms, eli kyse on jostain elivoimasta ja terveydestäkin, mikä lupaa alitajuisesti hyvää lisääntymismielessä.

Osoitti pärjäävänsä sinkkuna, kun teki ruokaa? En tiennytkään, että moni sinkku kuolee nälkään.

Vierailija
25/123 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä tämä toimii molempiin suuntiin. Tulee nimittäin miehekäs olokin eri tavalla eri naisten kanssa.

Vierailija
26/123 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla on peräsuolenlaskeuma ja toisilla ei. 

Niin 🥺

Vierailija
27/123 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kaipaisin ihan pienempiä kokoja, vaikka sitten suhteessa korkeammalla hinnalla. Ei mitään mieltä ostaa mitään säkkiä. Esim ranskanpastilliaskit hävinneet. 

MITÄ?? 

Miksi säkit eivät kelpaa, etkö osaa tyhjentää niitä?

Vierailija
28/123 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta perunan litrahinta on parempi kuin pulkannarulla vedetty kilohinta. Sellaiseen meillä kenelläkään ei yksinkertaisesti ole enää varaa. Joku dosentti voi toki olla kanssasi samaa mieltä, minä en. 

Vierailija
29/123 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisää vastauksia tähän, tää on mielenkiintoinen kysymys. Ja paljastuu, että ap:lle suojeltavana oleminen on naisellista.

Tartuin samaan. Tunnistan ap:n esiin tuoman ilmiön kyllä, mutta en tunne olevani suojeltavana kokiessani oloni "naiselliseksi". Ehkä tämä on jokin alitajunta, kun itse koen silloin olevani "haluttava". Olisiko siinä kyse yleisesti jostain huomion saamisesta, joka luo turvallisuuden tunnetta, lisää omaa kokemusta viehättävyydestä jne.

Ma luulen, että joidenkin miesten kohdalla tapahtuu juuri tämä, että nainen kokee olevansa haluttu, ja itse ajattelen usein silloin kun käy näin, että luolamiesnainen ja eläin minussa kokee lisääntymisen tarvetta juuri tällaisen yksilön kanssa. 

Vierailija
30/123 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, miten erilaisia ihmiset on. Mulle tulee lähinnä henkilöstä riippuen ahdistus tai v-tutus jos joku alkaa käyttäytyä "suojelevasti", yleensä toteankin ystävälliseen sävyyn, että kiitos vaan, pystyn hoitamaan ihan itse tilanteen. 

Peruskäytöstavat ei mielestäni kerro kuin kotikasvatuksesta, en pidä sukupuolikysymyksenä vaikkapa jonkun oven avaamista, vaan ovi avataan enempiä ajattelematta sen toimesta, jonka se siinä tilanteessa on helpompi avata. Joidenkin ihmisten seurassa on vaan hyvä ja itsevarmempi olo, toisten seuraa kartan. Ehkä vastaavasti kun vastaajalla #20, eli itsevarman (itsellisen? Itsevarma ei ehkä ole ihan oikea sana mitä tässä haem) ihmisen seurassa voi itsekin olla oma itsensä, jolloin tällaisen henkilön seurassa viihtyy paremmin. Sukupuolesta riippumatta :)

Vierailija
31/123 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisää vastauksia tähän, tää on mielenkiintoinen kysymys. Ja paljastuu, että ap:lle suojeltavana oleminen on naisellista.

Mun mielestä hyvään suhteeseen kuuluu kyllä se, että molemmat suojelee toisiaan. 

Vierailija
32/123 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvostan enemmän tasa-arvoa kuin sitä että joku mies saa minussa aikaan "naisellisen" olon. Se suojelevuus on redflag ja kääntyy helposti myöhemmässä vaiheessa vallankäytöksi. 

Eli tasa-arvo on sitä että mies ei saa naista tuntemaan naiseksi vaan mieheksi. Kummasti sitä myöten nainen tuntee itsensä loukatuksi.

Vierailija
33/123 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi että on olemassa herrasmiehiä, tosin keski-ikäisten sinkkumarkkinoilla ne ovat harvassa. Sellainen komea herrasmies kun löytyy, niin kannattaa toimia nopeasti. Ne todellakin viedään käsistä. Suurin osa on sellaisia vätyksiä, joiden seurassa tuntee olevansa enemmänkin äiti kuin nainen.

Silloin ei ole kyse aidosta herrasmiehestä.Aito herrasmies on tervejärkinen, eikä tunne vetoa lapsiin.

1. 15-19 vuotias ei ole lapsi.

2. Nimen omaa kyse on järjestä sillä pyrkimys on suhteessa saada lapsia. Siinä ei ole mitään järkeä ottaa vanha nainen koska ei kyetä lisääntymään.

Vierailija
34/123 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten löytyy myös meitä tosipuumia, jotka saavat komean ja fiksun miehen...

Vierailija
35/123 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut miehet, varsinkin alle 40-vuotiaat, ovat niin feminiinienergialla vaikka kuinka yrittäisivät olla miehekkäitä. Se nostaa naisen maskuöiinienergiat ja naisen mahdollisuus olla feminiininä ja "suojeltavana" vähenee. Ei puheet soijapojista ole tuulesta temmattuja. 

Mitenkäs nämä energiat näkyvät? Millainen on mies feminiinienergialla?

Vierailija
36/123 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä hyvään suhteeseen kuuluu kyllä se, että molemmat suojelee toisiaan. 

Kyllä. Että molemmilla on tilaa olla kokonaisia itsejään. Näyttää hauraampi puolensa ja saada tukea myös vahvemmalle puolelleen. 

Vierailija
37/123 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Kun nelikymppinen aito herrasmies on uimarannalla ja hänen ohitseen kävelee parikymppinen fitnesskissa stringibikineissä, niin herrasmiestä oikein oksettaa katsoessaan tätä nuorta timmikroppaista naista, sillä eihän aito herrasmies viehättyisi tällaisesta neitokaisesta. Sen sijaan aidon herrasmiehen sydän alkaa pamppailla ja hän kokee kiihottavia tuntemuksia, kun katseensa osuu keski-ikäiseen, suonikohjuista kärsivään ja ylipainoiseen naiseen ahtautuneena liian pieneen, mutta laajaa pinta-alaa peittävää uima-asuun. Tai ainakin AV-palstan mammojen päiväunissa näin.

Vierailija
38/123 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tartuin samaan. Tunnistan ap:n esiin tuoman ilmiön kyllä, mutta en tunne olevani suojeltavana kokiessani oloni "naiselliseksi". Ehkä tämä on jokin alitajunta, kun itse koen silloin olevani "haluttava". Olisiko siinä kyse yleisesti jostain huomion saamisesta, joka luo turvallisuuden tunnetta, lisää omaa kokemusta viehättävyydestä jne.

Ma luulen, että joidenkin miesten kohdalla tapahtuu juuri tämä, että nainen kokee olevansa haluttu, ja itse ajattelen usein silloin kun käy näin, että luolamiesnainen ja eläin minussa kokee lisääntymisen tarvetta juuri tällaisen yksilön kanssa. 

Jännämiehet panee. On aina pannu. Se on sitä biologiaa. Plus, mitä kovempi feministi, niin sitä enemmän ne haluaa, että jännämies alistaa niitä sängyssä. Ja jännämieshän alistaa.

Vierailija
39/123 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis sellainen olo, että mies huolehtii vaikka minusta ei tarvitsisi huolehtia. Olen vuosia selvinnyt ihan yksinkin😁 Sitä voisi kuvailla siten, että en enää yritä olla mies talossa kuten aiemmissa suhteissa eikä minun tarvitse hyysätä miestä kuten lasta.  Mutta siis tulee vain sellainen tosi naisellinen olo tämän miehen seurassa ja vaikka olemme tunteneet kohta pari vuotta niin tilanne ei muutu vaan olotila jatkuu. 

-ap

Milloinkahan suomalaiset naiset tajuavat, että miehen hyysääminen on naisellista? Ei siinä ole mitään vikaa. Se, että nainen hyysää miestä, ei vertaudu lapseen kuten feministinaiset aina esittävät, vaan ikiaikaisiin parisuhdearkkityyppeihin, joita esim Etelä-Euroopassa edelleen arvostetaan. Ei naisen kuulu tuntea pahaa oloa miehen hyysäämisestä. Päinvastoin, miehen hyysäämisen tulisi juurikin tehdä naiselle naisellinen olo, ja jopa hiukan kostuttaa sieltä alhaalta.

Vierailija
40/123 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako naiselliseksi tunteminen, että housut kostuu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän