Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kanssa riita. Ollaan muuttamassa yhteen ja

Vierailija
24.03.2024 |

haluaisin, että ostetaan meille uusi sänky. Miehellä on suht uus sänky, jossa on nukkunut exän kanssa. Mies haluaa, että sänky jää meidän käyttöön. Minä haluan uuden, en halua nukkua exän vanhassa sängyssä. Mies selittää, että sänky on melko uusi ja oli ostettaessa kallis. Olis kuulemma järjetöntä ostaa uus. Korkeintaan suostuu uuteen petariin ja sekin vaan mulle. Omansa on kuulemma hyvä vielä. Mies jo vähän puoliksi lupautui uuteen sänkyyn, mut vaati että ostan sen sitten itse ja maksan kokonaan. Hän ei osallistu maksuun, koska hänellä on jo sänky ja se joka haluaa uuden myös ostaa sen. Minä taas en halua maksaa kuin puolet, mies maksakoon oman puolikkaansa. Hänellä on kyllä rahaa. Nyt sitten mies perui lupauksensa. enää ei riitä edes se että maksaisin koko sängyn. Uutta sänkyä ei tarvita. Vanha on hyvä ja täysin toimiva. Riittää että ostan uuden petarin. Nyt tuntuu siltä, että koko yhteen muutto tyssää tähän sänkyasiaan. Jos en saa uutta niin en muuta miehen luo.

Nukkuisitko sinä exän sängyssä vai vaatisitko uuden? Olenko kohtuuton kuten mies väittää?

Kommentit (267)

Vierailija
181/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta se Memory Foam petati, niin ongelma on ratkaistu. 

Vai onko senkin hankkimisessa joku ongelma? 

Vierailija
182/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muuttaisi edes yhteen. Jatkossakin sitten ostaisitte vain omat juttunne eikä mitään yhteistä pääsisi edes kertymään kun kaikki hankittu on joko sun tai mun. Tuo sama pätee kaikkeen muuhunkin.

Enkä itsekään suostuisi nukkumaan sängyssä joka ollut miehen ja exän käyttämä. Vähintään petari pitää vaihtaa. 

Tämä.Asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko olla niin, että et ole osannut tätä ongelmaa miehelle kunnolla sanoittaa? Koska et meillekään osannut. 

Kyllä mies sen tietää, koska olen hänelle sanonut että menen omaan kotiini nukkumaan, koska siinä miehen sängyssä on huono nukkua. Olen myös mennyt vierashuoneeseen nukkumaan, koska siellä on parempi nukkua. Ihmettelen jos mies ei muka tiedä etten pidä sängystä ihan vaan siksi, että siinä on huono nukkua. Mutta ehkä mies ei sitten usko minua, kuvittelee palstalaisten tavoin minun olevan vaan prinsessa joka vaatii huvikseen uutta sänkyä.

ap

Vierailija
184/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on sänky ongelma niin mietipä niitä kaikkia yhteisiä kokemuksia ja muistoja exän kanssa. Siitä olisin enemmän huolissani.

Vierailija
185/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mistä tiedät että se on tehty exän mittojen mukaan, kun et siitä ole edes kysynyt? 

Kyllä mies sen on kertonut. Mutta emme ole keskustelleet siitä mistä se sänky on ostettu. Ja mitkä ne mitat on. 

ap

Yksilöllinen sänky rakennetaan erilaisista vyöhykkeistä.

Vyöhykesänky rakennetaan moduuleista, ja ne on vaihdettavissa. 

Sängyn kovuusastetta taas voi säätää erilaisella petarilla, jos on kyse vain sängyn kovuudesta. 

Vierailija
186/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies jaksaa laittaa sinua reikään missä sun oma exä on ollut ja ties kuinka moni exä, niin hänestä tietenkin sinä ylireagoit jostain sängystä.

Onko teillä joku ongelma panemisessa, kun tuotte sen koko ajan tähän asiaan, johon se ei kuulu ollenkaan? Paneminen ei ole tässä suhteessa ollut koskaan ongelma. Ongelma on se, että minun yöuneni ovat siinä miehen sängyssä huonot ja selkäni kipeytyy. Pidemmän päälle se kyllä toki vaikuttaa varmasti panemiseenkin, mutta vielä ei olla siinä vaiheessa. 

ap

Vierailija
187/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti missä se miehen keppi on käynyt, kun alatte vehtaamaan? Hyi olkoon sen kanssa, antaa samaa keppiä sullekin.

Vierailija
188/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti missä se miehen keppi on käynyt, kun alatte vehtaamaan? Hyi olkoon sen kanssa, antaa samaa keppiä sullekin.

Miten se miehen hepin miettiminen auttaa huonoon sänkyyn? Pehmentääkö se miettiminen sänkyä ja poistaa aamuisen selkäkivun?

ap

Vierailija
189/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeassa olet. En nukkuisi exän sängyssä, uusi elämä, uusi sänky. Siis pihiydestäkö tuo johtuu vai mistä?

Sänky maksoi uutena useamman tonnin. Ei ole kuulemma mitään järkeä ostaa uutta hyvän sängyn tilalle. Exä muutti pois muutama viikko sängyn oston jälkeen. Myydessä siitä ei saa kuin muutaman satasen korkeintaan. Ja miehellä pitää olla selän takia hyvä sänky, mikään halppissänky ei käy.

ap

1/5, hyvät mausteet tarinassa. 

Vierailija
190/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta se Memory Foam petati, niin ongelma on ratkaistu. 

Vai onko senkin hankkimisessa joku ongelma? 

Tällä hetkellä en ole ostamassa mitään, koko suhde on nyt mietinnässä. Katotaan myöhemmin mikä on tilanne.

ap

Vierailija
191/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä oudompaa on jos sitä sänkyä voi tosiaan muunnella ilman, että tarvii ostaa koko sänkyä. Mies ei ole tälläisesta mitään maininnut. Aina antanut ymmärtää, että koko sänky pitäis vaihtaa. Jos pelkän minun puoleni vois vaihtaa niin miksei tää käy miehelle? Olen yhä enemmän ymmälläni.

ap

"Riittää että ostan uuden petarin."

Onhan mies antanut ymmärtää, että sänkyä on mahdollista muokata ostamalla esim. petari. 

Vierailija
192/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se sänky on pelkkää materiaa. Mitä väliä sillä on kuka siinä on nukkunut? On täysin kohtuutonta vaatia maksamaan uudesta sängystä kun kerta löytyy muuten hyvä sänky jo valmiiksi. Jos ei kestä sitä, että toisella on menneisyys niin vähän vaikeaksi käy parisuhteet aikuisella ihmisellä.

Kun se sänky ei ole minulle hyvä. Siinä on huono nukkua. Siitä tässä on kyse. Olen miehen luona nukkunut paremmin jopa siinä vierashuoneen sängyssä jossa exä suhteen loppuajan nukkui. Eikä minua haitannut vaikka tiesin exän siinä nukkuneen.

ap

Useamman tonnin maksanut sänky on hyvä, sinulla vain oireet on psykosomaattisia.

Vierailija
193/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se sänky on pelkkää materiaa. Mitä väliä sillä on kuka siinä on nukkunut? On täysin kohtuutonta vaatia maksamaan uudesta sängystä kun kerta löytyy muuten hyvä sänky jo valmiiksi. Jos ei kestä sitä, että toisella on menneisyys niin vähän vaikeaksi käy parisuhteet aikuisella ihmisellä.

Kun se sänky ei ole minulle hyvä. Siinä on huono nukkua. Siitä tässä on kyse. Olen miehen luona nukkunut paremmin jopa siinä vierashuoneen sängyssä jossa exä suhteen loppuajan nukkui. Eikä minua haitannut vaikka tiesin exän siinä nukkuneen.

ap

Useamman tonnin maksanut sänky on hyvä, sinulla vain oireet on psykosomaattisia.

Ok, kiitos diagnoosista.

ap

Vierailija
194/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat siihen uuden petarin tai petarit. 

Vierailija
195/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suhde tuntuu hyvältä ja haluat tehdä jotain sen eteen, niin osta SINÄ uusi sänky, mikä sopii sinulle ja miehelle. Mikä tässä on ongelma?

Vierailija
196/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on pannut sitä eksää sohvalla, keittiön tasolla, pyykikoneen päällä, eteisen lattialla, ruokapöydällä ja ihan kaikkialla. Pitääkö nyt koko hemmetin kämppä pistää uusiksi? 

Ei ole kyse mistään panemisista.

ap

No mistä sitten? Pelkäät, että saat syyhyn siltä eksältä, mutta varmasti se olisi jo sillä miehelläkin. 

Haluan jotain omaa miehen asuntoon. Siitä on kyse. Mies ei anna minun tuoda kuin vaatteeni ja henk.kohtaiset tavarat asuntoonsa. Kaikki huonekalut ovat miehen. Haluan jotain omaa.

ap

Sänky on melko iso asia "jotain omaa". Mutta mieshän salli sen kunhan ostat

Älä muuta ton kanssa yhteen, ei tosta tule mitään.

Vierailija
197/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä oudompaa on jos sitä sänkyä voi tosiaan muunnella ilman, että tarvii ostaa koko sänkyä. Mies ei ole tälläisesta mitään maininnut. Aina antanut ymmärtää, että koko sänky pitäis vaihtaa. Jos pelkän minun puoleni vois vaihtaa niin miksei tää käy miehelle? Olen yhä enemmän ymmälläni.

ap

"Riittää että ostan uuden petarin."

Onhan mies antanut ymmärtää, että sänkyä on mahdollista muokata ostamalla esim. petari. 

No, ei se nyt ihan noin mennyt. Kyllä sen petarinkin vaihtaminen oli miehelle vaikeaa. Pitkän väännön jälkeen sain siihen "luvan". Mitä tässä ihmettelen. Jos homma on tosiaan noin helppoa, niin miksi mies on tehnyt tästä niin suuren numeron. Olis selittänyt asian mulle ja lähtenyt vaikka kaupoille mukaan hankkimaan sitä petaria. Mut ei, sen sijaan antaa ymmärtää, että sänky on mikä on ja siihen on tyytyminen. Korkeintaan petarin voi vaihtaa, mutta ei se sänkyä muuta, joten sekin on ihan turhaa. Vanha ajaa saman asian.

ap

Vierailija
198/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko olla niin, että et ole osannut tätä ongelmaa miehelle kunnolla sanoittaa? Koska et meillekään osannut. 

Kyllä mies sen tietää, koska olen hänelle sanonut että menen omaan kotiini nukkumaan, koska siinä miehen sängyssä on huono nukkua. Olen myös mennyt vierashuoneeseen nukkumaan, koska siellä on parempi nukkua. Ihmettelen jos mies ei muka tiedä etten pidä sängystä ihan vaan siksi, että siinä on huono nukkua. Mutta ehkä mies ei sitten usko minua, kuvittelee palstalaisten tavoin minun olevan vaan prinsessa joka vaatii huvikseen uutta sänkyä.

ap

Mutta meille et osannut aloituksessa kertoa, että syy uuden sängyn vaatimiseen on se, ettet pysty siinä kunnolla nukkumaan. Esitit asian niin, miten ex on siinä nukkunut ja siitä syystä haluat uuden sängyn. 

-ohis 

Vierailija
199/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos suhde tuntuu hyvältä ja haluat tehdä jotain sen eteen, niin osta SINÄ uusi sänky, mikä sopii sinulle ja miehelle. Mikä tässä on ongelma?

Kun mies ei halua enää vaihtaa sänkyä, ei vaikka minä sen maksaisin kokonaan. Siksi se on ongelma. Minä nukun siinä miehen sängyssä huonosti, mutta siihen on tyytyminen jos haluan miehen kanssa jatkaa parisuhdetta ja varsinkin jos muutan hänen kanssaan yhteen.

ap

Vierailija
200/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää jaksako tapella tollasista asioista. Sänky on vaan sänky ja raha on vaan rahaa. Pitäkää huolta toistenne hyvinvoinnista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi