Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kanssa riita. Ollaan muuttamassa yhteen ja

Vierailija
24.03.2024 |

haluaisin, että ostetaan meille uusi sänky. Miehellä on suht uus sänky, jossa on nukkunut exän kanssa. Mies haluaa, että sänky jää meidän käyttöön. Minä haluan uuden, en halua nukkua exän vanhassa sängyssä. Mies selittää, että sänky on melko uusi ja oli ostettaessa kallis. Olis kuulemma järjetöntä ostaa uus. Korkeintaan suostuu uuteen petariin ja sekin vaan mulle. Omansa on kuulemma hyvä vielä. Mies jo vähän puoliksi lupautui uuteen sänkyyn, mut vaati että ostan sen sitten itse ja maksan kokonaan. Hän ei osallistu maksuun, koska hänellä on jo sänky ja se joka haluaa uuden myös ostaa sen. Minä taas en halua maksaa kuin puolet, mies maksakoon oman puolikkaansa. Hänellä on kyllä rahaa. Nyt sitten mies perui lupauksensa. enää ei riitä edes se että maksaisin koko sängyn. Uutta sänkyä ei tarvita. Vanha on hyvä ja täysin toimiva. Riittää että ostan uuden petarin. Nyt tuntuu siltä, että koko yhteen muutto tyssää tähän sänkyasiaan. Jos en saa uutta niin en muuta miehen luo.

Nukkuisitko sinä exän sängyssä vai vaatisitko uuden? Olenko kohtuuton kuten mies väittää?

Kommentit (267)

Vierailija
221/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on pannut sitä eksää sohvalla, keittiön tasolla, pyykikoneen päällä, eteisen lattialla, ruokapöydällä ja ihan kaikkialla. Pitääkö nyt koko hemmetin kämppä pistää uusiksi? 

Ei ole kyse mistään panemisista.

ap

No mistä sitten? Pelkäät, että saat syyhyn siltä eksältä, mutta varmasti se olisi jo sillä miehelläkin. 

Haluan jotain omaa miehen asuntoon. Siitä on kyse. Mies ei anna minun tuoda kuin vaatteeni ja henk.kohtaiset tavarat asuntoonsa. Kaikki huonekalut ovat miehen. Haluan jotain omaa.

ap

Etsi eri mies , jos jollekin satut kelpaamaan kiukutteluineen.

Vierailija
222/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavoin sänky on tehty ex-naisystävälle - jousitettu hänen painopisteidensä mukaan? Vai rungon kovuusaste valittu hänen mieltymyksiinsä? Oletteko eri painoisia?

Tämän minäkin haluaisin tietää. 

Ja myös sen, että onko sänky moduuleista vai yhdestä kappaleesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itse olen sitä mieltä että jos mun rakastama ihminen kokisi että hän ei halua nyt sitten vaikka nukkua mun sängyssä (ihan sama mistä syystä) niin sitten se sänky menisi vaihtoon. Oletuksena nyt se että kyseessä on tosiaan yksittäinen asia eikä yleinen mielentila (mikään ei käy tai sovi syystä x). Siis koska mä rakastan ja arvostan sitä ihmistä, niin mä haluan että hänellä on hyvä olla. Ihan sama vaikka se syy olisi mun mielestä hassu tai jopa tyhmä. Jos hän KOKEE niin, minä arvostan sitä hänen kokemustaan ja haluan sen huomioida. 

Ehkä olen sitten vähemmistössä mutta näin mä tekisin ja tulen tekemään jos jotain vastaavaa joskus tulee eteen. 

En mä tiedä onko tuossa asiassa mitään kompromissia mutta ei taida olla rakkauttakaan. 

Vierailija
224/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinun pitäisi jotenkin panostaa rahallisesti tuohon muuttoon ja vaikka ostaa itse se uusi sänky. Et voi olettaa, että se mies hoitaa kaiken.

Mies ei enää anna minun ostaa sänkyä. Hän perui ehdotuksensa ja päätti ettei sänkyä vaihdeta. Väkisinkö mä sen sängyn sinne ostaisin? Olisin varmaan saanut rahat kokoon ja sängyn ostettua, mutta mies ilmoitti ettei se tarjous ole enää voimassa. Hän ei sänkyään vaihda.

ap

Ei kai kun huomasi millainen olet. Jos (kun) tulee ero, hän jäisi ilman sänkyä. Sinä tietysti veisit itse ostamasi sängyn mennessään ja hän olisi myynyt oman kalliin sänkynsä halvalla pois uuden tieltä.

Vierailija
225/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos suhde tuntuu hyvältä ja haluat tehdä jotain sen eteen, niin osta SINÄ uusi sänky, mikä sopii sinulle ja miehelle. Mikä tässä on ongelma?

Kun mies ei halua enää vaihtaa sänkyä, ei vaikka minä sen maksaisin kokonaan. Siksi se on ongelma. Minä nukun siinä miehen sängyssä huonosti, mutta siihen on tyytyminen jos haluan miehen kanssa jatkaa parisuhdetta ja varsinkin jos muutan hänen kanssaan yhteen.

ap

Outoa että aloituksessa (pari tuntia sitten), vaadit että mies maksaa puolet, mutta nyt olet jo maksamassa itse kokonaan ja sekään ei enää onnistu. Uudet sävelet kellossa. Trolli.

Koen edelleen, että minusta on epäreilua, että maksaisin koko sängyn. Kun siitä vain puolet on minun. Miehellä on erittäin hyvät tulot, minulla paljon pienemmät. Hänellä on varaa maksaa oma osuutensa, hänellä olisi varaa maksaa koko sänky. Kyse on vaan tahdosta, hän ei halua. Hän enemmin katselee päältä kun nukun huonosti kuin osallistuu edes oman puolikkaansa edestä uuteen sänkyyn. Hänelle ei muutenkaan olisi tullut mitään kuluja muutostani ja olisin tullut maksamaan juoksevia asumiskuluja. Ainoa panostus yhteisasumiseen olisi tuo sänky. Oikeasti en ole miehelle minkään arvoinen, en minkään. Kelpaan tekemään kotitöitä ja maksamaan kuluja mutta minun hyvinvointini on se ja sama.

No, yhteen emme ole muuttamassa. Voi olla että suhdekin loppuu. Mitä enemmän tätä asiaa ajattelen niin sitä epäreilummalta se tuntuu. Vain miehen mukavuus edellä mennään, minä saan tyytyä siihen mitä MIES päättää ja minulle suo.

ap

Vierailija
226/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavoin sänky on tehty ex-naisystävälle - jousitettu hänen painopisteidensä mukaan? Vai rungon kovuusaste valittu hänen mieltymyksiinsä? Oletteko eri painoisia?

Tämän minäkin haluaisin tietää. 

Ja myös sen, että onko sänky moduuleista vai yhdestä kappaleesta?

Niin, jos nyt tarvitseekin ostaa vain yksi runkopatja, niin säästö kalliissa patjassa on iso. Rungot voi maalata ja verhoilla. Miniäni inhoaa sinistä, mutta niin vain on alistunut sinivalkoiseen makuuhuoneessa.

Vierailija
227/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko olla niin, että et ole osannut tätä ongelmaa miehelle kunnolla sanoittaa? Koska et meillekään osannut. 

Kyllä mies sen tietää, koska olen hänelle sanonut että menen omaan kotiini nukkumaan, koska siinä miehen sängyssä on huono nukkua. Olen myös mennyt vierashuoneeseen nukkumaan, koska siellä on parempi nukkua. Ihmettelen jos mies ei muka tiedä etten pidä sängystä ihan vaan siksi, että siinä on huono nukkua. Mutta ehkä mies ei sitten usko minua, kuvittelee palstalaisten tavoin minun olevan vaan prinsessa joka vaatii huvikseen uutta sänkyä.

ap

Miten sä voit nukkua vierashuoneessa, ilmeisesti siis samassa sängyssä kuin miehen exä, jonka kerroit viestissä 20 vai oliko se 22 nukkuneen vierashuoneessa. Sepitelmäsi on hajonnut jo monta sivua sitten. Mutta eihän se sua tietenkään haitta

Miksi en voisi? Ei minua haittaa se että exä on siinä nukkunut. Sen te palstailijat olette keksineet omasta päästänne. Minä en ole missään viestissä niin sanonut. Vierashuoneessa on minulle paljon parempi sänky, siksi olen siinä välillä nukkunut. Mutta kun mies ei siitäkään tykkää vaan aamulla aina ärisee minulle.

ap

Vierailija
228/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja... Miten oot onnistunut miehen saamaan ku oot noin vajaa. Huomaa taas tästäkin et miehet tykkää vähän tyhmemmistä justiinoista. 

Järkeville naisille annetaan pakit ja muutetaan apn kaltaisten palikoiden kanssa yhteen. 

Vierailija
229/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos joka muijalle pitää ostaa uus sänky, ni kalliiks tulee.

Vierailija
230/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme eri painoisia ja pituisia. Ilmeisesti jotain tuollaista painopistejuttua. En tosiaan tiedä, kun en ole asiaa sen kummemmin tutkinut tai selvittänyt. Mut sen tiedän, että siinä sängyssä ei ole hyvä nukkua ja selkäni tahtoo kipeytyä.

ap

Vierailija
231/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hä, jos siinä ei ole edes harrastettu miksi hankkia uusi. Sun logiikka mättää. Mies on varmaan huomannut sen myös.

Se sänky on myös väärän värinen.

ap

Voi hellanlettas, on sinulla ongelmat-häpeä jo.

Tämä oli jonkun ilkeilijän viesti. Ei ap:n.

ap

Vierailija
232/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat muuttaa ärisevän miehen kanssa yhteen? Ja muutenkin, jos mies ei halua ostaa uutta sänkyä teille, niin miksi nyt vielä väkipakolla olet hänen luokseen muuttamassa? Mitä jos jäisit ihan vaan omaan asuntoosi asumaan ja unohdat tämän yhteenmuuton?

Vierailija
233/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:lle neuvo. Paras ,kun ette muutakkaan yhteen , kun alat känisemään sängystä. Kyllä sun rakkaus on tosi hataralla pohjalla, kun et tuota ymmärrä. 

entäpä ,jos olisit rakastunut leskimieheen ,jolla olisi uusi suht hyvä talo. Pitäiskö teidän ostaa uusi talo, kun tän miehen edesmennyt vaimo olisi asunut siinä talossa ja nukkunut makuuhuoneessa.

olet todella LAPSELLINEN JA HUONOLLA ITSETUNNOLLA varustautunut.

Rakkaus on hataralla pohjalla, kun haluaisin sängyn jossa on hyvä nukkua? Jossa ei tule selkä kipeäksi? Minä olen tässä se hirveän paha ihminen nyt, niinkö? Haluan vaan yhden asian oman mukavuuteni tähden yhteiseen kotiimme. Mutta sitäkään en sitten ilmeisesti ansaitse. Pitäis vaan tyytyä nukkumaan sillä minkä saa. Vaikka se olis miten paska selälle.

ap

Jos on hankittu exän puoli hänen mittojen mukaan, niin varmasti onnistuu sen puolen patjan vaihtaminen myös sinulle sopivaksi. Ei vaadi koko sängyn uusimista. Voit itse kustantaa sen oman puolesi sängystä.

Tai pyydä se vierashuone omaan käyttöön jos siellä on jo sopiva sänky. Ehkä voit laittaa siihen huoneeseen sen "oman tilan". Jos ei mies suostu siihenkään niin itse en edes muuttaisi yhteen.

Vierailija
234/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole edelleenkään vastannut millä tavalla sänky on sinulle huono.

Ja millä tavalla sänky on tehty exän mitoille. Painopisteiden mukaan erilaisilla vyöhykkeillä (siis yksilöllisesti jousien tiheyttä ja jäykkyyttä hyödyttäen)? 

Vierailija
235/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan miestäni ja meidän parisuhdetta monesta syystä, mutta yksi niistä on se, että se mikä on toiselle tärkeää, on automaattisesti sitä myös toiselle. Ollaan oltu 25 vuotta yhdessä, ja siinä ajassa on meille kummallekin tullut mieleen asioita tyyliin "tämän on oltava näin". Ja silloin me ei kyseenalaisteta, vaan yritetään tehdä kaikkemme, että asia järjestyy. Musta se on ihanaa ja haluaisin samaa kaikille.

Vierailija
236/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat muuttaa ärisevän miehen kanssa yhteen? Ja muutenkin, jos mies ei halua ostaa uutta sänkyä teille, niin miksi nyt vielä väkipakolla olet hänen luokseen muuttamassa? Mitä jos jäisit ihan vaan omaan asuntoosi asumaan ja unohdat tämän yhteenmuuton?

En ole muuttamassa väkipakolla. Ilmoitin jo miehelle, että yhteenmuutto on jäissä. Ihan omassa asunnossani ajattelin asua ja elää. Eihän mun ole mitään järkeä muuttaa asumaan asuntoon jossa mulla ei ole hyvä olla.

Mies se nyt on pommittanut mua viesteillä, eikä halua erota. Haluaa keskustella sängystä ja ratkaista ongelman. Haluaa mun edelleen muuttavan luokseen ja sänkyasiakin saadaan ratkaistua. Minä en vaan enää tiedä hlauanko ratkaista mitään.

ap

Vierailija
237/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme eri painoisia ja pituisia. Ilmeisesti jotain tuollaista painopistejuttua. En tosiaan tiedä, kun en ole asiaa sen kummemmin tutkinut tai selvittänyt. Mut sen tiedän, että siinä sängyssä ei ole hyvä nukkua ja selkäni tahtoo kipeytyä.

ap

Painopisteillä rakennettu sänky on moduuleista tehty. Moduulin vaihto, ja ongelma ratkaistu, ta-daa! 

Vierailija
238/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja millä tavalla sänky on tehty exän mitoille. Painopisteiden mukaan erilaisilla vyöhykkeillä (siis yksilöllisesti jousien tiheyttä ja jäykkyyttä hyödyttäen)? 

Sängyn tekotapaa en tiedä, sen olen sanonut jo monta kertaa. Olen nyt omassa asunnossani, joten en pääse sänkyä tutkimaan. Mieheltä en ala näitä tietoja teille kyselemään.

Sänky on minulle liian kova ja aiheuttaa aamuisin selkäkipua. Se kipu menee kyllä päivänmittaan ohi, mutta ei ole kovin kiva aloittaa aamua jäykällä selällä. Itselläni on puolikova sänky ja vielä pehmennetty petarilla. Ei selkäkipuja.

ap

Vierailija
239/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sängyn tekotapaa en tiedä, sen olen sanonut jo monta kertaa. Olen nyt omassa asunnossani, joten en pääse sänkyä tutkimaan. Mieheltä en ala näitä tietoja teille kyselemään.

Sänky on minulle liian kova ja aiheuttaa aamuisin selkäkipua. Se kipu menee kyllä päivänmittaan ohi, mutta ei ole kovin kiva aloittaa aamua jäykällä selällä. Itselläni on puolikova sänky ja vielä pehmennetty petarilla. Ei selkäkipuja.

ap

Jos et tiedä tekotapaa, niin älä sitten tule tänne selittämään että sänky on exän mitoilla tehty. 

Vierailija
240/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisi nainen vaihtoon heti jos olisin ko. mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan