Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kanssa riita. Ollaan muuttamassa yhteen ja

Vierailija
24.03.2024 |

haluaisin, että ostetaan meille uusi sänky. Miehellä on suht uus sänky, jossa on nukkunut exän kanssa. Mies haluaa, että sänky jää meidän käyttöön. Minä haluan uuden, en halua nukkua exän vanhassa sängyssä. Mies selittää, että sänky on melko uusi ja oli ostettaessa kallis. Olis kuulemma järjetöntä ostaa uus. Korkeintaan suostuu uuteen petariin ja sekin vaan mulle. Omansa on kuulemma hyvä vielä. Mies jo vähän puoliksi lupautui uuteen sänkyyn, mut vaati että ostan sen sitten itse ja maksan kokonaan. Hän ei osallistu maksuun, koska hänellä on jo sänky ja se joka haluaa uuden myös ostaa sen. Minä taas en halua maksaa kuin puolet, mies maksakoon oman puolikkaansa. Hänellä on kyllä rahaa. Nyt sitten mies perui lupauksensa. enää ei riitä edes se että maksaisin koko sängyn. Uutta sänkyä ei tarvita. Vanha on hyvä ja täysin toimiva. Riittää että ostan uuden petarin. Nyt tuntuu siltä, että koko yhteen muutto tyssää tähän sänkyasiaan. Jos en saa uutta niin en muuta miehen luo.

Nukkuisitko sinä exän sängyssä vai vaatisitko uuden? Olenko kohtuuton kuten mies väittää?

Kommentit (267)

Vierailija
201/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää sama aloitus on ollut täällä ennenkin. Aina vainko siitä sängystä riidellään...

Vierailija
202/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset voi nukkua exän sängyssä? Kelpaahan sinulle exän mieskin.

Tämä. Se mies panee ap:ta samalla peniksellä kuin eksäänsä, miten se voi olla ap:lle ihan ok, mutta sänky on kuitenkin valtava ongelma??

V..u se on AP:TÄ!!!!!!!! PEETÄ!!!! Tajutkaa vihdoin ja viimein. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sänky on kyllä sellainen asia josta ei voi tinkiä yhtään. Sen on oltava hyvä molemmille nukkujille. Outoa tuossa on se että mies pitää hyvää sänkyä tarpeellisena itselleen mutta ei tulevalle avopuolisolleen ja siksi miettisin kyllä tarkkaan kannattaako tuota suhdetta enää edistää.

Vierailija
204/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikea sänkykauppiaiden unelma. Ja mikä estää sinua ostamasta uutta petiä, mutta et voi vaatia että mies maksaisi siitä puolet. Jos haluat että joka asia uusitaan sinulle, on viisainta että etsit miehen joka on neitsyt eikä ole nähnytkään muita naisia. Miten voit käydä vessassa siinä talossa kun exä on istunut siinä pöntöllä pyllysillään, meneekö sekin vaihtoon? Olet lievästi omistushaluinen ja mustis. 

Vierailija
205/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko olla niin, että et ole osannut tätä ongelmaa miehelle kunnolla sanoittaa? Koska et meillekään osannut. 

Kyllä mies sen tietää, koska olen hänelle sanonut että menen omaan kotiini nukkumaan, koska siinä miehen sängyssä on huono nukkua. Olen myös mennyt vierashuoneeseen nukkumaan, koska siellä on parempi nukkua. Ihmettelen jos mies ei muka tiedä etten pidä sängystä ihan vaan siksi, että siinä on huono nukkua. Mutta ehkä mies ei sitten usko minua, kuvittelee palstalaisten tavoin minun olevan vaan prinsessa joka vaatii huvikseen uutta sänkyä.

ap

Mutta meille et osannut aloituksessa kertoa, että syy uuden sängyn vaatimiseen on se, ettet pysty siinä kunnolla nukkumaan. Esitit asian niin, miten ex on siinä nukkunut ja siitä syystä haluat uuden sängyn. 

No se on exän sänky ja hänen mitoilleen tehty. Ja ne mitat ei sovi mulle. Joten syy tosiaan on se, etten voi exän sängyssä nukkua. Siksi haluan uuden sängyn. Sellaisen joka on minulle hyvä ja sopiva. Ei kai se ole minun vikani jos te vedätte tähän seksin ja mustasukkaisuuden ja alatte keskiä asioita. Kun kyse on tosiaan siitä, etten voi exän sängyssä nukkua. Koska nukun siinä huonosti ja selkäni tulee kipeäksi.

ap

Vierailija
206/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kohtuuton. 

Ymmärrän naisen ajattelutapaa oikein hyvin. Kuvio voisi olla myös toisin päin, ymmärtäisin silloinkin. Yhteenmuuttaminen kannattaa peruuttaa jo tässä vaiheessa.

Vierailija
207/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos suhde tuntuu hyvältä ja haluat tehdä jotain sen eteen, niin osta SINÄ uusi sänky, mikä sopii sinulle ja miehelle. Mikä tässä on ongelma?

Kun mies ei halua enää vaihtaa sänkyä, ei vaikka minä sen maksaisin kokonaan. Siksi se on ongelma. Minä nukun siinä miehen sängyssä huonosti, mutta siihen on tyytyminen jos haluan miehen kanssa jatkaa parisuhdetta ja varsinkin jos muutan hänen kanssaan yhteen.

ap

0/5, suhde on sitten jo päättynyt, onnea sinkkumarkkinoilla! Ja valitse jatkossa mies sängyn muodon perusteella.

Vierailija
208/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräänlainen mustasukkaisuussyndrooma tuo on. Äärimmillään saattaa vaatia kumppanin polttamaan kaikki vanhat vaatteensakin. AP:tä saattaa häiritä kaikki, mihin miehen exä on koskenut. Luulee, että ne vievät kumppanin ajatukset exään ja vanha suola alkaa janottaa.

Järkevä ihminen, vaikka olisi lievästi mustasukkainenkion,  toteaa, että kumppanilla oli suhde, joka ei toiminut - joten tuskin siihen uudelleen halua lähteä vaikka oma suhde kumppaniin jostain syystä rakoilisikin. Järkevälle ihmiselle huonekalut ovat huonekaluja, eivätkä psyykkisiä uhkia.

Ap vi nyt ehdottaa miehelle, että mies tulee hänen asuntoonsa yöksi nukkumaan samaan sänkyyn, jossa Ap on  joskus rakastellut jonkun kanssa. Miksi muuten mies ei voi myydä kallista uutta sänkyään?

Vierailija
209/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksessa mainittu sänky 11 kertaa. 

Vierailija
210/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräänlainen mustasukkaisuussyndrooma tuo on. Äärimmillään saattaa vaatia kumppanin polttamaan kaikki vanhat vaatteensakin. AP:tä saattaa häiritä kaikki, mihin miehen exä on koskenut. Luulee, että ne vievät kumppanin ajatukset exään ja vanha suola alkaa janottaa.

Järkevä ihminen, vaikka olisi lievästi mustasukkainenkion,  toteaa, että kumppanilla oli suhde, joka ei toiminut - joten tuskin siihen uudelleen halua lähteä vaikka oma suhde kumppaniin jostain syystä rakoilisikin. Järkevälle ihmiselle huonekalut ovat huonekaluja, eivätkä psyykkisiä uhkia.

Ap vi nyt ehdottaa miehelle, että mies tulee hänen asuntoonsa yöksi nukkumaan samaan sänkyyn, jossa Ap on  joskus rakastellut jonkun kanssa. Miksi muuten mies ei voi myydä kallista uutta sänkyään?

Mies on yhdessäolomme aikana yöpynyt luonani kerran. Yövymme aina hänen luonaan, koska sänky. Mies ei voi nukkua kuin siinä omassa sängyssään. Minun pitää siis yöpyä hänen luonaan, jolloin minä olen se joka "kärsii" huonosta sängystä. Mies ei ilmeisesti tosissaan tajua tai usko, että sänkynsä on mulle huono ja aiheuttaa ongelmia. Tai sitten ei välitä.

Kiitos teille, myös niille mollaajille. Olen tajunnut paljon tästä meidän parisuhteesta tässä kirjoittaessani asioita auki.

ap

Vierailija
211/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eroa, nin ei tartte vinkua täällä enempää. 

Vierailija
212/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle neuvo. Paras ,kun ette muutakkaan yhteen , kun alat känisemään sängystä. Kyllä sun rakkaus on tosi hataralla pohjalla, kun et tuota ymmärrä. 

entäpä ,jos olisit rakastunut leskimieheen ,jolla olisi uusi suht hyvä talo. Pitäiskö teidän ostaa uusi talo, kun tän miehen edesmennyt vaimo olisi asunut siinä talossa ja nukkunut makuuhuoneessa.

olet todella LAPSELLINEN JA HUONOLLA ITSETUNNOLLA varustautunut.

Vierailija
213/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko olla niin, että et ole osannut tätä ongelmaa miehelle kunnolla sanoittaa? Koska et meillekään osannut. 

Kyllä mies sen tietää, koska olen hänelle sanonut että menen omaan kotiini nukkumaan, koska siinä miehen sängyssä on huono nukkua. Olen myös mennyt vierashuoneeseen nukkumaan, koska siellä on parempi nukkua. Ihmettelen jos mies ei muka tiedä etten pidä sängystä ihan vaan siksi, että siinä on huono nukkua. Mutta ehkä mies ei sitten usko minua, kuvittelee palstalaisten tavoin minun olevan vaan prinsessa joka vaatii huvikseen uutta sänkyä.

ap

Mutta meille et osannut aloituksessa kertoa, että syy uuden sängyn vaatimiseen on se, ettet pysty siinä kunnolla nukkumaan. Esitit asian niin, miten ex on siinä nukkunut

Älä lässytä. Nuku kotonasi, kun et parempia valheita keksi. Sun selkäsi on kipeä ihan johtuen mustasukkaisuudesta. Sairasta.

Vierailija
214/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos suhde tuntuu hyvältä ja haluat tehdä jotain sen eteen, niin osta SINÄ uusi sänky, mikä sopii sinulle ja miehelle. Mikä tässä on ongelma?

Kun mies ei halua enää vaihtaa sänkyä, ei vaikka minä sen maksaisin kokonaan. Siksi se on ongelma. Minä nukun siinä miehen sängyssä huonosti, mutta siihen on tyytyminen jos haluan miehen kanssa jatkaa parisuhdetta ja varsinkin jos muutan hänen kanssaan yhteen.

ap

Outoa että aloituksessa (pari tuntia sitten), vaadit että mies maksaa puolet, mutta nyt olet jo maksamassa itse kokonaan ja sekään ei enää onnistu. Uudet sävelet kellossa. Trolli.

Vierailija
215/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Miten sä voit nukkua vierashuoneessa, ilmeisesti siis samassa sängyssä kuin miehen exä, jonka kerroit viestissä 20 vai oliko se 22 nukkuneen vierashuoneessa. Sepitelmäsi on hajonnut jo monta sivua sitten. Mutta eihän se sua tietenkään haittaa.

Vierailija
216/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavoin sänky on tehty ex-naisystävälle - jousitettu hänen painopisteidensä mukaan? Vai rungon kovuusaste valittu hänen mieltymyksiinsä? Oletteko eri painoisia?

Vierailija
217/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on yhdessäolomme a

Teidän suhteenne on jo nyt tuhoon tuomittu. Ei siitä tule mitään, usko jo.

Vierailija
218/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:lle neuvo. Paras ,kun ette muutakkaan yhteen , kun alat känisemään sängystä. Kyllä sun rakkaus on tosi hataralla pohjalla, kun et tuota ymmärrä. 

entäpä ,jos olisit rakastunut leskimieheen ,jolla olisi uusi suht hyvä talo. Pitäiskö teidän ostaa uusi talo, kun tän miehen edesmennyt vaimo olisi asunut siinä talossa ja nukkunut makuuhuoneessa.

Olen eri mieltä sen suhteessa, että hyvä sänky on kyllä hemmetin tärkeää eikä sen kanssa ole mitään tekemistä huonon itsetunnon kanssa. Sängyssä kuitenkin nukutaan iso osa elämästä, joten ehdottomasti se pitää olla sopiva molemmille. Mutta näyttää kuitenkin siltä, että mies ei kuitenkaan ole sopiva sinulle. Ole tyytyväinen, että asia tuli nyt esille ennen yhteenmuttoa ja voit nyt alkaa suunnnitella ihan uutta elämääsi 

Vierailija
219/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hä, jos siinä ei ole edes harrastettu miksi hankkia uusi. Sun logiikka mättää. Mies on varmaan huomannut sen myös.

Se sänky on myös väärän värinen.

ap

Voi hellanlettas, on sinulla ongelmat-häpeä jo.

Vierailija
220/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus on hataralla pohjalla, kun haluaisin sängyn jossa on hyvä nukkua? Jossa ei tule selkä kipeäksi? Minä olen tässä se hirveän paha ihminen nyt, niinkö? Haluan vaan yhden asian oman mukavuuteni tähden yhteiseen kotiimme. Mutta sitäkään en sitten ilmeisesti ansaitse. Pitäis vaan tyytyä nukkumaan sillä minkä saa. Vaikka se olis miten paska selälle.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi