Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kanssa riita. Ollaan muuttamassa yhteen ja

Vierailija
24.03.2024 |

haluaisin, että ostetaan meille uusi sänky. Miehellä on suht uus sänky, jossa on nukkunut exän kanssa. Mies haluaa, että sänky jää meidän käyttöön. Minä haluan uuden, en halua nukkua exän vanhassa sängyssä. Mies selittää, että sänky on melko uusi ja oli ostettaessa kallis. Olis kuulemma järjetöntä ostaa uus. Korkeintaan suostuu uuteen petariin ja sekin vaan mulle. Omansa on kuulemma hyvä vielä. Mies jo vähän puoliksi lupautui uuteen sänkyyn, mut vaati että ostan sen sitten itse ja maksan kokonaan. Hän ei osallistu maksuun, koska hänellä on jo sänky ja se joka haluaa uuden myös ostaa sen. Minä taas en halua maksaa kuin puolet, mies maksakoon oman puolikkaansa. Hänellä on kyllä rahaa. Nyt sitten mies perui lupauksensa. enää ei riitä edes se että maksaisin koko sängyn. Uutta sänkyä ei tarvita. Vanha on hyvä ja täysin toimiva. Riittää että ostan uuden petarin. Nyt tuntuu siltä, että koko yhteen muutto tyssää tähän sänkyasiaan. Jos en saa uutta niin en muuta miehen luo.

Nukkuisitko sinä exän sängyssä vai vaatisitko uuden? Olenko kohtuuton kuten mies väittää?

Kommentit (267)

Vierailija
141/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeassa olet. En nukkuisi exän sängyssä, uusi elämä, uusi sänky. Siis pihiydestäkö tuo johtuu vai mistä?

Sänky maksoi uutena useamman tonnin. Ei ole kuulemma mitään järkeä ostaa uutta hyvän sängyn tilalle. Exä muutti pois muutama viikko sängyn oston jälkeen. Myydessä siitä ei saa kuin muutaman satasen korkeintaan. Ja miehellä pitää olla selän takia hyvä sänky, mikään halppissänky ei käy.

ap

Miksi se hyvin vähän käytetty, hintaan perustuen erittäin hyvälaatuinen sänky ei kelpaa sinulle?

Kuinka monta kertaa tää pitää teille selittää?

ap

Vierailija
142/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on pannut sitä eksää sohvalla, keittiön tasolla, pyykikoneen päällä, eteisen lattialla, ruokapöydällä ja ihan kaikkialla. Pitääkö nyt koko hemmetin kämppä pistää uusiksi? 

Ei ole kyse mistään panemisista.

ap

No mistä sitten? Pelkäät, että saat syyhyn siltä eksältä, mutta varmasti se olisi jo sillä miehelläkin. 

Haluan jotain omaa miehen asuntoon. Siitä on kyse. Mies ei anna minun tuoda kuin vaatteeni ja henk.kohtaiset tavarat asuntoonsa. Kaikki huonekalut ovat miehen. Haluan jotain omaa.

ap

No sitten ostat sen sängyn ja myös maksat itse

Ap, väitit aloituksessa: "Minä haluan uuden, en halua nukkua exän vanhassa sängyssä." 

Tarkkuutta näihin tarinoihin. Aloituksessa et maininnut mitään sängyn sopimattomuudesta itsellesi -vain syyksi sen, että ex on siinä nukkunut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeassa olet. En nukkuisi exän sängyssä, uusi elämä, uusi sänky. Siis pihiydestäkö tuo johtuu vai mistä?

Sänky maksoi uutena useamman tonnin. Ei ole kuulemma mitään järkeä ostaa uutta hyvän sängyn tilalle. Exä muutti pois muutama viikko sängyn oston jälkeen. Myydessä siitä ei saa kuin muutaman satasen korkeintaan. Ja miehellä pitää olla selän takia hyvä sänky, mikään halppissänky ei käy.

ap

Niin mitä väliä useamman tonnin sängyllä ja miehen selällä kunhan sinä saat tahtosi läpi. Jankkaa vielä niin järkevä mies pitää oman asuntonsa ja sänkynsä, johon sinä et pääse.

Vierailija
144/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kohtuuton. Sänky on hyvässä kunnossa. Mennyt on mennyttä.

Vierailija
145/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on pannut sitä eksää sohvalla, keittiön tasolla, pyykikoneen päällä, eteisen lattialla, ruokapöydällä ja ihan kaikkialla. Pitääkö nyt koko hemmetin kämppä pistää uusiksi? 

ap

No mistä sitten? Pelkäät, että saat syyhyn siltä eksältä, mutta varmasti se olisi jo sillä miehelläkin. 

Haluan jotain omaa miehen asuntoon. Siitä on kyse. Mies ei anna minun tuoda kuin vaatteeni ja henk.kohtaiset tavarat asuntoonsa. Kaikki huonekalut ovat miehen. Haluan jotain omaa.

ap

Sänky on melko iso asia "jotain omaa". Mutta mieshän salli sen kunhan ostat sen, joten ei tuossa ole mitään ongelmaa.

Vierailija
146/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Ap, väitit aloituksessa: "Minä haluan uuden, en halua nukkua exän vanhassa sängyssä." 

Tarkkuutta näihin tarinoihin. Aloituksessa et maininnut mitään sängyn sopimattomuudesta itsellesi -vain syyksi sen, että ex on siinä nukkunut. 

Niin, sänky on exän, hänen mitoilleen tehty. Omani on ihan erilainen profiililtaan. Sitä tarkoitin.

ap

Vierailija
147/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitin nyt miehelle, etten ole muuttamassa hänen luokseen. Suhteemme on nyt katkolla ja mietinnässä. 

ap

Voi voi  prinsessaa. Ehkä miehelle parempi niin

Kyllä selälle sopiva sänky on erittäin tärkeää. Ymmärrän täysin, että sama sänky tai patja ei sovi kaikille. Sinänsä outoa ettei mies suostu edes uuteen patjaan, joka olisi toiselle sopiva. Tässä ei kyllä ole kyseseessä prinsessana olemisesta. Eri

Jos sänky maksaa useamman tonnin niin on todella outoa ettei sovi aloittajalle, jolle "sopii" ilmeisesti mikä tahansa muu sänky siis ne missä muilla ihmisillä hajoaa selkä viikossa.

Vierailija
148/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sänky on pelkkää materiaa. Mitä väliä sillä on kuka siinä on nukkunut? On täysin kohtuutonta vaatia maksamaan uudesta sängystä kun kerta löytyy muuten hyvä sänky jo valmiiksi. Jos ei kestä sitä, että toisella on menneisyys niin vähän vaikeaksi käy parisuhteet aikuisella ihmisellä.

Vierailija
149/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

No sitten ostat sen sängyn ja myös maksat itse

No olet kohtuuton kun pyydät miestä ostamaan uuden sängyn pari tonnia maksaneen, pari viikkoa käytössä olleen sängyn tilalle ilman sen kummempaa syytä. Sopimaton sänky on tietysti asia erikseen.

Jos en aivan väärässä ole, niin noissa optimoiduissa sängyissä on kuitenkin yleensä moduulirakenteet, eli patjan voisi vaihtaa vaikka toisen puolen nukkuja ei tarvitse vaihtoa. Jos noin, niin siinäpä teille ratkaisu.

Vierailija
150/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Niin mitä väliä useamman tonnin sängyllä ja miehen selällä kunhan sinä saat tahtosi läpi. Jankkaa vielä niin järkevä mies pitää oman asuntonsa ja sänkynsä, johon sinä et pääse.

Niin tosiaan, pääasiahan on, että miehen selkä on ok. Minun selälläni ei ole mitään väliä. Minun on ok nukkua huonosti huonossa sängyssä. Mut on hirmu tärkeetä, että miehen sänky on hyvä.

ap

Vierailija
151/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ette muuta yhteen tai molemmille omat sängyt, jotka kumpikin itse kustantaa. 

Miehen sänky on parisänky. Ei makkariin mahdu enää mulle uutta sänkyä. Mies ei omastaan luovu ja on ilmoittanut ettei asuntoon uutta sänkyä tule.

Taitaa olla niin, ettemme yhteen muuta.

ap

Teitä tarkemmin tuntematta, tämä kuulostaa erittäin hyvältä ratkaisulta.

Vierailija
152/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Sänky on melko iso asia "jotain omaa". Mutta mieshän salli sen kunhan ostat sen, joten ei tuossa ole mitään ongelmaa.

Ei salli, hän perui lupauksensa siinä vaiheessa, kun aloin miettimään mistä saan rahat uuteen sänkyyn ja pyysin häneltä vanhan sängyn tietoja. Mies ilmoitti, että sänkyä ei vaihdeta.

ap

Vierailija
153/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on oikeasti rakennettu mittojen mukaan niin se voidaan varmasti rakentaa uudestaan sun mittojen mukaan. En ole törmännyt että mittatilauksena tehty sänky olisi yhtenäisellä patjalla, korkeintaan sijauspatja. Kenen valmistajan patja kyseessä? 

Vierailija
154/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano nyt sille miehellesi että yhteen muuttaminen on karmea virhe. Ei ilmeisesti ole sitä itse tajunnut. Koska siitä se miehen alamäki alkaa.

Vierailija
155/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se sänky on pelkkää materiaa. Mitä väliä sillä on kuka siinä on nukkunut? On täysin kohtuutonta vaatia maksamaan uudesta sängystä kun kerta löytyy muuten hyvä sänky jo valmiiksi. Jos ei kestä sitä, että toisella on menneisyys niin vähän vaikeaksi käy parisuhteet aikuisella ihmisellä.

Kun se sänky ei ole minulle hyvä. Siinä on huono nukkua. Siitä tässä on kyse. Olen miehen luona nukkunut paremmin jopa siinä vierashuoneen sängyssä jossa exä suhteen loppuajan nukkui. Eikä minua haitannut vaikka tiesin exän siinä nukkuneen.

ap

Vierailija
156/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun se sänky ei ole minulle hyvä. Siinä on huono nukkua. Siitä tässä on kyse. Olen miehen luona nukkunut paremmin jopa siinä vierashuoneen sängyssä jossa exä suhteen loppuajan nukkui. Eikä minua haitannut vaikka tiesin exän siinä nukkuneen.

ap

No et muuta yhteen tai nukut siinä vierashuoneessa. Ongelma ratkaistu. Turhaan sinä tuota asiaa nyt märehdit, kun mies selvästi ei halua uutta sänkyä. 

Vierailija
157/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitin nyt miehelle, etten ole muuttamassa hänen luokseen. Suhteemme on nyt katkolla ja mietinnässä. 

ap

Voi voi  prinsessaa. Ehkä miehelle parempi niin

Kyllä selälle sopiva sänky on erittäin tärkeää. Ymmärrän täysin, että sama sänky tai patja ei sovi kaikille. Sinänsä outoa ettei mies suostu edes uuteen patjaan, joka olisi toiselle sopiva. Tässä ei kyllä ole kyseseessä prinsessana olemisesta. Eri

Jos sänky maksaa useamman tonnin niin on todella outoa ettei sovi aloittajalle, jolle "sopii" ilmeisesti mikä tahansa muu sänky siis ne missä muilla ihmisillä hajoaa selkä viikossa.

Mitä outoa siinä on? Nimenomaan kalliit sängyt on käyttäjilleen tehtyjä. Ja jos sänky on toiselle ihmiselle räätälöity niin se voi olla jollekulle muulle huono sänky. Halvat perussängyt taas on niin samanlaisia, erot siis niin pieniä, että ne sopii lähes kaikille.

Vierailija
158/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

No hyvä miettiä asiat läpi jos askarruttaa. Ja hyvä, ettet ilmeisesti ehtiny vielä irtisanoa nykyistä kämppää jne. Ei sitä kannatakkaan suinpäin muuttaa. Jos pelkkä sänky aiheuttaa eripuraa,mites muut asiat? 

Vierailija
159/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me voida pakottaa miestä ostamaan sulle uutta sänkyä. Sinä nyt hyväksyt tilanteen tai et hyväksy ja muutat hänen luokseen tai et muuta. Sun pitää nyt tehdä ihan itse ratkaisu tämän muuton osalta. 

Vierailija
160/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sänky

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän