Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kanssa riita. Ollaan muuttamassa yhteen ja

Vierailija
24.03.2024 |

haluaisin, että ostetaan meille uusi sänky. Miehellä on suht uus sänky, jossa on nukkunut exän kanssa. Mies haluaa, että sänky jää meidän käyttöön. Minä haluan uuden, en halua nukkua exän vanhassa sängyssä. Mies selittää, että sänky on melko uusi ja oli ostettaessa kallis. Olis kuulemma järjetöntä ostaa uus. Korkeintaan suostuu uuteen petariin ja sekin vaan mulle. Omansa on kuulemma hyvä vielä. Mies jo vähän puoliksi lupautui uuteen sänkyyn, mut vaati että ostan sen sitten itse ja maksan kokonaan. Hän ei osallistu maksuun, koska hänellä on jo sänky ja se joka haluaa uuden myös ostaa sen. Minä taas en halua maksaa kuin puolet, mies maksakoon oman puolikkaansa. Hänellä on kyllä rahaa. Nyt sitten mies perui lupauksensa. enää ei riitä edes se että maksaisin koko sängyn. Uutta sänkyä ei tarvita. Vanha on hyvä ja täysin toimiva. Riittää että ostan uuden petarin. Nyt tuntuu siltä, että koko yhteen muutto tyssää tähän sänkyasiaan. Jos en saa uutta niin en muuta miehen luo.

Nukkuisitko sinä exän sängyssä vai vaatisitko uuden? Olenko kohtuuton kuten mies väittää?

Kommentit (267)

Vierailija
261/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitto sä oot vaikea ap, ei helvetti! Se on vaan sänky. Onhan ne saattaneet panna vaikka sohvalla tai matolla. Hitto mikä hirviö. 

Kyse ei ole seksistä tai mustasukkaisuudesta, vaan siitä että se sänky ON SAA**NAN HUONO NUKKUA. Epämukava ja aamulla on selkä kipeä.

ap

Vierailija
262/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap sama trolli joka muutama vuosi sitten nukkui patjalla lattialla ja kynnysmattoili samalla kun teki eroa taloudellista väkivaltaa käyttävästä miehestään? Tyyli on sama.

En ole.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/267 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko miehen mielestä kyse olla siitä, että asia on vain tottumiskysymys.

Minulla on ollut pitkään käytössä kovahko futon-patja, ei mitään muotoiluja. Selkäkipuja ei ole tainnut olla ainakaan viimeiseen kymmeneen vuoteen. Hyvä patja on sellainen asia, josta en tinkisi.

Nainen on mielestäni kynnysmatto, jos alkaa nukkua itselleen huonon patjan päällä niin että kärsii sitten selkäkivuista.

Vierailija
264/267 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et itse maksa sitä sänkyä, jos pelkästään sinua varten pitää vaihtaa uusi sänky, joka on miehelle sopiva?

Vierailija
265/267 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän on pakko olla provo. Ei kukaan normaali nainen voi olla noin mustasukkainen mitä ap 😂

Vai meinaatko vaatia miestä k u l l i n vaihdokseenkin? Sehän on exässä ja exissä uinut todella paljon

Vierailija
266/267 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tän on pakko olla provo. Ei kukaan normaali nainen voi olla noin mustasukkainen mitä ap 😂

Vai meinaatko vaatia miestä k u l l i n vaihdokseenkin? Sehän on exässä ja exissä uinut todella paljon

Kyse on sängyn mukavuudesta eikä siitä kuka siinä on ennen nukkunut.. 

Vierailija
267/267 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko uusi sänky on tilattu? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi