Miehen kanssa riita. Ollaan muuttamassa yhteen ja
haluaisin, että ostetaan meille uusi sänky. Miehellä on suht uus sänky, jossa on nukkunut exän kanssa. Mies haluaa, että sänky jää meidän käyttöön. Minä haluan uuden, en halua nukkua exän vanhassa sängyssä. Mies selittää, että sänky on melko uusi ja oli ostettaessa kallis. Olis kuulemma järjetöntä ostaa uus. Korkeintaan suostuu uuteen petariin ja sekin vaan mulle. Omansa on kuulemma hyvä vielä. Mies jo vähän puoliksi lupautui uuteen sänkyyn, mut vaati että ostan sen sitten itse ja maksan kokonaan. Hän ei osallistu maksuun, koska hänellä on jo sänky ja se joka haluaa uuden myös ostaa sen. Minä taas en halua maksaa kuin puolet, mies maksakoon oman puolikkaansa. Hänellä on kyllä rahaa. Nyt sitten mies perui lupauksensa. enää ei riitä edes se että maksaisin koko sängyn. Uutta sänkyä ei tarvita. Vanha on hyvä ja täysin toimiva. Riittää että ostan uuden petarin. Nyt tuntuu siltä, että koko yhteen muutto tyssää tähän sänkyasiaan. Jos en saa uutta niin en muuta miehen luo.
Nukkuisitko sinä exän sängyssä vai vaatisitko uuden? Olenko kohtuuton kuten mies väittää?
Kommentit (267)
Vierailija kirjoitti:
Onko ap sama trolli joka muutama vuosi sitten nukkui patjalla lattialla ja kynnysmattoili samalla kun teki eroa taloudellista väkivaltaa käyttävästä miehestään? Tyyli on sama.
En ole.
ap
Voisiko miehen mielestä kyse olla siitä, että asia on vain tottumiskysymys.
Minulla on ollut pitkään käytössä kovahko futon-patja, ei mitään muotoiluja. Selkäkipuja ei ole tainnut olla ainakaan viimeiseen kymmeneen vuoteen. Hyvä patja on sellainen asia, josta en tinkisi.
Nainen on mielestäni kynnysmatto, jos alkaa nukkua itselleen huonon patjan päällä niin että kärsii sitten selkäkivuista.
Miksi et itse maksa sitä sänkyä, jos pelkästään sinua varten pitää vaihtaa uusi sänky, joka on miehelle sopiva?
Tän on pakko olla provo. Ei kukaan normaali nainen voi olla noin mustasukkainen mitä ap 😂
Vai meinaatko vaatia miestä k u l l i n vaihdokseenkin? Sehän on exässä ja exissä uinut todella paljon
Vierailija kirjoitti:
Tän on pakko olla provo. Ei kukaan normaali nainen voi olla noin mustasukkainen mitä ap 😂
Vai meinaatko vaatia miestä k u l l i n vaihdokseenkin? Sehän on exässä ja exissä uinut todella paljon
Kyse on sängyn mukavuudesta eikä siitä kuka siinä on ennen nukkunut..
Kyse ei ole seksistä tai mustasukkaisuudesta, vaan siitä että se sänky ON SAA**NAN HUONO NUKKUA. Epämukava ja aamulla on selkä kipeä.
ap