Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kanssa riita. Ollaan muuttamassa yhteen ja

Vierailija
24.03.2024 |

haluaisin, että ostetaan meille uusi sänky. Miehellä on suht uus sänky, jossa on nukkunut exän kanssa. Mies haluaa, että sänky jää meidän käyttöön. Minä haluan uuden, en halua nukkua exän vanhassa sängyssä. Mies selittää, että sänky on melko uusi ja oli ostettaessa kallis. Olis kuulemma järjetöntä ostaa uus. Korkeintaan suostuu uuteen petariin ja sekin vaan mulle. Omansa on kuulemma hyvä vielä. Mies jo vähän puoliksi lupautui uuteen sänkyyn, mut vaati että ostan sen sitten itse ja maksan kokonaan. Hän ei osallistu maksuun, koska hänellä on jo sänky ja se joka haluaa uuden myös ostaa sen. Minä taas en halua maksaa kuin puolet, mies maksakoon oman puolikkaansa. Hänellä on kyllä rahaa. Nyt sitten mies perui lupauksensa. enää ei riitä edes se että maksaisin koko sängyn. Uutta sänkyä ei tarvita. Vanha on hyvä ja täysin toimiva. Riittää että ostan uuden petarin. Nyt tuntuu siltä, että koko yhteen muutto tyssää tähän sänkyasiaan. Jos en saa uutta niin en muuta miehen luo.

Nukkuisitko sinä exän sängyssä vai vaatisitko uuden? Olenko kohtuuton kuten mies väittää?

Kommentit (267)

Vierailija
161/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et muuta miehen luokse ja sillä sipuli. 

Vierailija
162/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on pannut sitä eksää sohvalla, keittiön tasolla, pyykikoneen päällä, eteisen lattialla, ruokapöydällä ja ihan kaikkialla. Pitääkö nyt koko hemmetin kämppä pistää uusiksi? 

Ei ole kyse mistään panemisista.

ap

No mistä sitten? Pelkäät, että saat syyhyn siltä eksältä, mutta varmasti se olisi jo sillä miehelläkin. 

Haluan jotain omaa miehen asuntoon. Siitä on kyse. Mies ei anna minun tuoda kuin vaatteeni ja henk.kohtaiset tavarat asuntoonsa. Kaikki huonekalut ovat miehen. Haluan jotain omaa.

ap

Jos en aivan väärässä ole, niin noissa optimoiduissa sängyissä on kuitenkin yleensä moduulirakenteet, eli patjan voisi vaihtaa vaikka toisen puolen nukkuja ei tarvitse vaihtoa. Jos noin, niin siinäpä teille ratkaisu.

Mies ei ole tuollaisesta mahdollisuudesta sanonut mitään. Olis kai tuo sen tuonut esiin jos se olis toteutettavissa. 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero varmaan paras vaihtoehto tässä vaiheessa. 

Vierailija
164/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Memory Foam petauspatja muovautuu nukkujan kropan mukaiseksi. 

Hommaa sellainen, niin sängyn rungolla ei ole mitään merkitystä. 

Vierailija
165/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda tämä yhteenmuutto. 

Vierailija
166/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä ei oo mitään väliä kuka siellä sängyssä on aiemmin ollut, tärkeintä on kuka siellä on nyt. Kai ne nykysin myy jotain muovaavia petareita?

Vierailija
167/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa että joillain maalaisjärki tuntuu puuttuvan kokonaan. En todellakaan olisi heittämässä tonnien sänkyä parin viikon käytön jälkeen mäkeen vaan sen takia muijalle tulisi parempi mieli.

Mutta provoilijahan tämä on.

Vierailija
168/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on oikeasti rakennettu mittojen mukaan niin se voidaan varmasti rakentaa uudestaan sun mittojen mukaan. En ole törmännyt että mittatilauksena tehty sänky olisi yhtenäisellä patjalla, korkeintaan sijauspatja. Kenen valmistajan patja kyseessä? 

En tiedä, mies ei antanut mulle sängyn tietoja, kun aloin selvittää mahdollisuutta että ostan uuden sängyn. En oo huomannu mitään logoja tai tekstejä sängyssä.

Vierailija
169/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kumpaakin. Ei ole kiva ajatus nukkua miehen ja hänen exän kuhertelupaikassa. Toisaalta jos on ihan hyvä sänky niin mitä sitä vaihtamaan. Se on kohtuutonta että mies ei anna sinun käyttää omia rahojasi, jos haluat uudet petarit hommata. 

Vierailija
170/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se sänky on pelkkää materiaa. Mitä väliä sillä on kuka siinä on nukkunut? On täysin kohtuutonta vaatia maksamaan uudesta sängystä kun kerta löytyy muuten hyvä sänky jo valmiiksi. Jos ei kestä sitä, että toisella on menneisyys niin vähän vaikeaksi käy parisuhteet aikuisella ihmisellä.

Kun se sänky ei ole minulle hyvä. Siinä on huono nukkua. Siitä tässä on kyse. Olen miehen luona nukkunut paremmin jopa siinä vierashuoneen sängyssä jossa exä suhteen loppuajan nukkui. Eikä minua haitannut vaikka tiesin exän siinä nukkuneen.

ap

No et muuta yhteen tai nukut siinä vierashuoneessa. Ongelma ratkaistu. Turhaan sinä tuota asiaa nyt märehdit, kun mies selvästi ei halua uutta sänkyä. 

Mies ei tykkää, että nukun vierashuoneessa. Aamulla aina ärisee siitä, jos olen sinne siirtynyt nukkumaan.

ap

Vierailija
171/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa että joillain maalaisjärki tuntuu puuttuvan kokonaan. En todellakaan olisi heittämässä tonnien sänkyä parin viikon käytön jälkeen mäkeen vaan sen takia muijalle tulisi parempi mieli.

Mutta provoilijahan tämä on.

Niin että on se ja sama miten se muija nukkuu yönsä. Riittää kun sulla on hyvä sänky ja hyvät yöunet.

Oot sä kyllä kaikkien muijien kultakimpale.

Vierailija
172/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko vielä millä tavalla sänky on tehty exän mittojen mukaan, ja mistä firmasta se on tilattu?

Yhtenäistä runkoa harvemmin rakennetaan vyöhykkeittäin eri rakenteella kahdelle nukkujalle. 

Yksilölliset sängyt, eli vyöhykkeittäin rakennetut, tehdään niin, että moduulin voi tarvittaessa kääntää toisin päin. Eli suurempaa tukea oleva sängyn kohta voidaan kääntämällä saada toiseen kohtaan nukkujan vartalolle. 

Vierailija
173/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko vielä millä tavalla sänky on tehty exän mittojen mukaan, ja mistä firmasta se on tilattu?

Yhtenäistä runkoa harvemmin rakennetaan vyöhykkeittäin eri rakenteella kahdelle nukkujalle. 

Yksilölliset sängyt, eli vyöhykkeittäin rakennetut, tehdään niin, että moduulin voi tarvittaessa kääntää toisin päin. Eli suurempaa tukea oleva sängyn kohta voidaan kääntämällä saada toiseen kohtaan nukkujan vartalolle. 

En tiedä, en ole kyseistä sänkyä tilannut. Enkä ole tutkinut miten se on tehty. Se oli jo siellä makkarissa, kun olen tutustunut mieheen. Enkä ole tästä nyt hetkeen edes menossa miehen luo sitä sänkyä tutkimaan.

ap

Vierailija
174/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mistä tiedät että se on tehty exän mittojen mukaan, kun et siitä ole edes kysynyt? 

Vierailija
175/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et varmaa yövy hotelleissakaan? Se miehesi on todennäköisesti pannut exäänsä keittiön pöydälläkin jne. Muistathan ottaa huomioon ja kysyä.

Keittiön tasoilla, ainakin tasoa vasten ja luultavasti myös olohuoneen matolla. Enkä kyllä ymmärrä tuollaista sinisilmäisyyttä, että uskoo ettei sitä tässä uudessa sängyssä ole tehty. Onhan se pitänyt koeajaa. Kaikki siellä asunnossa muistuttaa miestä entisestä ja heidän yhteisistä hetkistään ja elämästään. Miten noin itsetunnoton ja epävarma ihminen kuvittelee muuttavansa sinne samaan kotiin, missä edellinen nainen on asunut? Eihän tuosta voi tulla mitään.

Vierailija
176/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä oudompaa on jos sitä sänkyä voi tosiaan muunnella ilman, että tarvii ostaa koko sänkyä. Mies ei ole tälläisesta mitään maininnut. Aina antanut ymmärtää, että koko sänky pitäis vaihtaa. Jos pelkän minun puoleni vois vaihtaa niin miksei tää käy miehelle? Olen yhä enemmän ymmälläni.

ap

Vierailija
177/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mistä tiedät että se on tehty exän mittojen mukaan, kun et siitä ole edes kysynyt? 

Kyllä mies sen on kertonut. Mutta emme ole keskustelleet siitä mistä se sänky on ostettu. Ja mitkä ne mitat on. 

ap

Vierailija
178/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on pannut sitä eksää sohvalla, keittiön tasolla, pyykikoneen päällä, eteisen lattialla, ruokapöydällä ja ihan kaikkialla. Pitääkö nyt koko hemmetin kämppä pistää uusiksi? 

Ei ole kyse mistään panemisista.

ap

No mistä sitten? Ja missä te tähän asti ootte panneet? Ilmeisesti ette tässä ongelmasängyssä ainakaan? Joten hyvin luultavasti samassa paikassa ovat edellisenkin kanssa olleet.

Vierailija
179/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla niin, että et ole osannut tätä ongelmaa miehelle kunnolla sanoittaa? Koska et meillekään osannut. 

Vierailija
180/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies jaksaa laittaa sinua reikään missä sun oma exä on ollut ja ties kuinka moni exä, niin hänestä tietenkin sinä ylireagoit jostain sängystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme