Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kanssa riita. Ollaan muuttamassa yhteen ja

Vierailija
24.03.2024 |

haluaisin, että ostetaan meille uusi sänky. Miehellä on suht uus sänky, jossa on nukkunut exän kanssa. Mies haluaa, että sänky jää meidän käyttöön. Minä haluan uuden, en halua nukkua exän vanhassa sängyssä. Mies selittää, että sänky on melko uusi ja oli ostettaessa kallis. Olis kuulemma järjetöntä ostaa uus. Korkeintaan suostuu uuteen petariin ja sekin vaan mulle. Omansa on kuulemma hyvä vielä. Mies jo vähän puoliksi lupautui uuteen sänkyyn, mut vaati että ostan sen sitten itse ja maksan kokonaan. Hän ei osallistu maksuun, koska hänellä on jo sänky ja se joka haluaa uuden myös ostaa sen. Minä taas en halua maksaa kuin puolet, mies maksakoon oman puolikkaansa. Hänellä on kyllä rahaa. Nyt sitten mies perui lupauksensa. enää ei riitä edes se että maksaisin koko sängyn. Uutta sänkyä ei tarvita. Vanha on hyvä ja täysin toimiva. Riittää että ostan uuden petarin. Nyt tuntuu siltä, että koko yhteen muutto tyssää tähän sänkyasiaan. Jos en saa uutta niin en muuta miehen luo.

Nukkuisitko sinä exän sängyssä vai vaatisitko uuden? Olenko kohtuuton kuten mies väittää?

Kommentit (267)

Vierailija
241/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeesti ihmiset, jos teillä kumppani alkais oireilla sängystä niin tekö ette tosiaan tekis mitään? Että nukkukoot siinä vaan, mutta sänkyä ei vaihdeta, koska sänky on mulle hyvä ja uuteen menis rahaa. Millaisia parisuhteita teillä oikein on jos ainut ratkaisu asiaan on, että toinen sanelee toiselle mitä tehdään ja toisen on vaan tyydyttävä siihen vaikka oman terveytensä kustannuksella?

Kyllä mä ostaisin vaikka sen uuden kalliin sängyn jos tarve olis. Ja maksaisin vaikka koko sängyn jos mulla kerran siihen rahat olis. Enkä ilmoittais toiselle että sinä maksat kaiken, myös sen minun erikoissänkyni kun kerran et pysty nukkumaan siinä minun sängyssäni. Kehtaat ihan selkäsi kipeyttää. Mä ymmärrän, että mustasukkaisuuden tai huvin vuoksi ei sänkyä vaihdeta, mutta että edes toisen terveys ei paina missään. Huh huh sentään.

Vierailija
242/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole edelleenkään vastannut millä tavalla sänky on sinulle huono.

Ja millä tavalla sänky on tehty exän mitoille. Painopisteiden mukaan erilaisilla vyöhykkeillä (siis yksilöllisesti jousien tiheyttä ja jäykkyyttä hyödyttäen)? 

Sängyn tekotapaa en tiedä, sen olen sanonut jo monta kertaa. Olen nyt omassa asunnossani, joten en pääse sänkyä tutkimaan. Mieheltä en ala näitä tietoja teille kyselemään.

Sänky on minulle liian kova ja aiheuttaa aamuisin selkäkipua. Se kipu menee kyllä päivänmittaan ohi, mutta ei ole kovin kiva aloittaa aamua jäykällä selällä. Itselläni on puolikova sänky ja vielä pehmennetty petarilla. Ei selkäkipuja.

ap

Jos et tiedä tekotapaa, niin älä sitten tule tänne selittämään että sänky on exän mitoilla tehty. 

Näin se mies on ihan itse kertonut. Miehen puoli on miehelle tehty ja toinen taas exälle. Eroa tekivät jo silloin, mutta jotkut mitat siihen toiseen puoliskoon oli laitettava niin laitto sitten exän. Elätteli kai vielä toivoa, että exä ei lähtiskään. 

Sorry et mua ei nyt sängyt ja niiden tekotavat hirveesti kiinnosta. Ja voin sanoa, että kiinnostaa aina vaan vähemmän. Minulle riittää, että sängyssä on hyvä nukkua ja herään virkeänä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on sulla ongelmat. Kyllä uusi petauspatja on täysin ok vaatia mut jos useemman tonnin sänky pitäs heittää menemään ja ostaa uus niin kohtuuton vaatimus

Vierailija
244/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarina muuttuu koko ajan. 

Ensin ei voi nukkua kun exä on nukkunut siinä. Seuraavaksi sänky pitää vaihtaa, koska haluaa jotain omaa. Ja sitten sänky onkin tehty exän mitoilla (vaikka ap ei edes tiedä onko).

Mitähän seuraavaksi. Feng Suit on varmaan epätasapainossa, ja sängyn ympärillä väärän värinen aura.. 

Vierailija
245/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtisi nainen vaihtoon heti jos olisin ko. mies.

Kovasti tuo tuntuu perään huutelevan. Viestiä pukkaa puhelimeen vähän väliä. Huomenna alkaa kuulemma hoitaa sänkyasiaa. 

ap

Vierailija
246/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nusittuna nukkuisit paremmin 

Vierailija
247/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän kyllä aloittajaa. Mua rassaisi sopimattoman sängyn lisäksi myös tuo, että mitään omia kalusteita ei saisi tuoda. Tuo ennakoi sitä, että muuton jälkeen ohjeita ja määräyksiä asumisesta tulisi lisää. Tuskin edes astiakaappia saisi itse järjestää. Luultavasti en kotiutuisi ollenkaan ja suhde loppuisi sitten myöhemmin. 

Vierailija
248/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin ei voi nukkua kun exä on nukkunut siinä. Seuraavaksi sänky pitää vaihtaa, koska haluaa jotain omaa. Ja sitten sänky onkin tehty exän mitoilla (vaikka ap ei edes tiedä onko).

Mitähän seuraavaksi. Feng Suit on varmaan epätasapainossa, ja sängyn ympärillä väärän värinen aura.. 

Eihän ole. En halua nukkua exän sängyssä, koska se on hänelle tehty eikä ole minulle mukava. Ja todellakin haluan jotain omaa, oman mukavan sängyn missä ei selkä kipeydy. Mielestäni ei ole liikaa vaadittu. Ja en tosiaan tiedä täysin varmasti onko se exälle tehty, ja miten se on tehty, tosin näin mies on minulle kertonut, mutta ehkä hän sitten valehteli vaan. 

Ja kyllä varmaan feng suit on epätasapainossa jos joka yö pitäis nukkua huonossa sängyssä ja herätä aamulla selkä kipeänä ja jäykkänä. Aurakin siinä saattais jo muuttua jos niihin uskois.

Vierailija
249/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa uusia myös wc pytty. Eksän hekumalliset pakarat on olleet kontaktissa siihenkin. 

Vierailija
250/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän ole. En halua nukkua exän sängyssä, koska se on hänelle tehty eikä ole minulle mukava. Ja todellakin haluan jotain omaa, oman mukavan sängyn missä ei selkä kipeydy. Mielestäni ei ole liikaa vaadittu. Ja en tosiaan tiedä täysin varmasti onko se exälle tehty, ja miten se on tehty, tosin näin mies on minulle kertonut, mutta ehkä hän sitten valehteli vaan. 

Ja kyllä varmaan feng suit on epätasapainossa jos joka yö pitäis nukkua huonossa sängyssä ja herätä aamulla selkä kipeänä ja jäykkänä. Aurakin siinä saattais jo muuttua jos niihin uskois.

tämä siis ap

Vierailija
251/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exan pimpero tuoksuu vielä roiskeissa ja vaik ei tuoksuis nii muistot elävät. Älä ole seko vaa ui liemissä ja nauti ;)

Turhaa rahanmenoa yrität

Vierailija
252/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ymmärrän kyllä aloittajaa. Mua rassaisi sopimattoman sängyn lisäksi myös tuo, että mitään omia kalusteita ei saisi tuoda. Tuo ennakoi sitä, että muuton jälkeen ohjeita ja määräyksiä asumisesta tulisi lisää. Tuskin edes astiakaappia saisi itse järjestää. Luultavasti en kotiutuisi ollenkaan ja suhde loppuisi sitten myöhemmin. 

Mua ei haittaa vaikka miehen huonekalut jää tänne enkä tuo omiani. Viihdyn miehen asunnossa ja se on ihan kiva. Uskon myös, että ajan kanssa se muuttuisi kyllä enemmän minunkin näköisekseni. Ollaan myös puhuttu, että jossain vaiheessa ostettais yhteinen asunto. Lisäksi en ole mitenkään sisustajatyyppi, mulla on ihan muut harrastukset. Mulle riittää, että koti on kiva ja viihtyisä. Ja miehen koti on sellainen.

Mut sänky on kyllä asia, josta ei oikein voi kompromissia tehdä. En halua herätä aamusin kipeällä selällä. Mitään erikoisänkyjä en tarvitse, kunhan on mun selälle sopiva mukava sänky.

ap

Vierailija
253/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole normaalia olla noin mustasukkainen. Sinuna kävisin juttelemassa jossain ja selvittämässä, mikä tuon sinun käytöksen aiheuttaa. Sinun parisuhteet tulee loppuelämän kärsimään tuosta ja tietysti sinä itse myös.

Näin se on, noin vajaaälyisellä tulee olemaan tosi vaikeaa, parempi sen on nukkua ojassa, kusen ja paskan seassa, koska on noin sivistynyt.

Vierailija
254/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jo sängystä saatte aikaan tollasen väännön, niin ei kannata edes harkita yhteen muuttoa. 

Vierailija
255/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exan pimpero tuoksuu vielä roiskeissa ja vaik ei tuoksuis nii muistot elävät. Älä ole seko vaa ui liemissä ja nauti ;)

Turhaa rahanmenoa yrität

Niin että ei se haittaa vaikka selkä on aamuisin kipeä? Onhan se aamu aina niin ihana aloittaa jäykällä ja kipeällä selällä. Ihan turha hassata rahaa johonkin hyvinvointiin. Riittää että miehellä on hyvä sänky ja selkä kunnossa. Nainen tyytyköön siihen mitä hälle annetaan. Saa kuitenkin nukkua siinä miehen sängyllä. Kehtaakin kitistä selkäkivusta.

Palsta se ei koskaan petä :)

Vierailija
256/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on pannut sitä eksää sohvalla, keittiön tasolla, pyykikoneen päällä, eteisen lattialla, ruokapöydällä ja ihan kaikkialla. Pitääkö nyt koko hemmetin kämppä pistää uusiksi? 

Ei ole kyse mistään panemisista.

ap

No mistä sitten? Pelkäät, että saat syyhyn siltä eksältä, mutta varmasti se olisi jo sillä miehelläkin. 

Haluan jotain omaa miehen asuntoon. Siitä on kyse. Mies ei anna minun tuoda kuin vaatteeni ja henk.kohtaiset tavarat asuntoonsa. Kaikki huonekalut ovat miehen. Haluan jotain omaa.

ap

Ok älä muuta sen kanssa yhteen jos on noin kontrolloiva. Muuttuu vain pahemmaksi kun asutte yhdessä. 

Vierailija
257/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto sä oot vaikea ap, ei helvetti! Se on vaan sänky. Onhan ne saattaneet panna vaikka sohvalla tai matolla. Hitto mikä hirviö. 

Vierailija
258/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turhaa rahanmenoa yrität

Niin että ei se haittaa vaikka selkä on aamuisin kipeä? Onhan se aamu aina niin ihana aloittaa jäykällä ja kipeällä selällä. Ihan turha hassata rahaa johonkin hyvinvointiin. Riittää että miehellä on hyvä sänky ja selkä kunnossa. Nainen tyytyköön siihen mitä hälle annetaan. Saa kuitenkin nukkua siinä miehen sängyllä. Kehtaakin kitistä selkäkivusta.

Palsta se ei koskaan petä :)

Naiset on niin vaativia, kun haluavat mukavan sängyn ja kunnon yöunet. Mihin tää maailma vielä meneekään tällä menolla? Perikato odottaa.

Vierailija
259/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostuisi tuohon. Jokaisella on oikeus nukkua hyvässä sängyssä. Miehen taholta ihmeellistä kontrollointia muutenkin, että ap saa tuoda vain vaatteensa ja henkilökohtaiset tavaransa. Mihin kaikkeen muuhun tuo kontrollointi vielä lisäksi liittynee.

Vierailija
260/267 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap sama trolli joka muutama vuosi sitten nukkui patjalla lattialla ja kynnysmattoili samalla kun teki eroa taloudellista väkivaltaa käyttävästä miehestään? Tyyli on sama.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän