Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kuumeessa ja tapailemani mies asuu sama kadun varrella. Tiedän että hän on lomautettu ja pyysin että veisi koirani ulos

Vierailija
22.03.2024 |

Väitti olevansa asioilla keskustassa.  Mutta kun mentiin asuntonsa ohi oli niin oli tupakalla parvekkeella ja vähän nolona moikkasi. Teki mieli näyttää keskisormea. 

No ainakin nyt tiedän ettei suhdetta kannata jatkaa,koska   valehtelee  eikä tue kun olen sairas.  

Ja ei,en ole Porvoosta päivää. Melkein toivon että olisin. Ottaa niin päähän.

Kommentit (146)

Vierailija
81/146 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kunpa sinkkunaiset pyytäsivät minua ulkoiluttamaan ja hoitamaan elukoitaan, siivoamaan tai laittamaan ruokaa jne. Olen tosin linnoittautunut kämppääni enkä tupakoi, joten ette minua löydä.

No sitten kannattaa varmaan mönkiä ulos sieltä luolastasi, jos toivot kontaktia naisiin. Tsemppiä.

Vierailija
82/146 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ota lemmikkiä jos et ole varma että voit hoitaa sen myös sairaana. Kenelläkään tapailukumppanilla ei ole velvollisuutta hoitaa toisten elukoita.

Kyllä apua saa silti kysyä jos on sairaana, vaikka jopa pystyisi käyttämään sen koiran itse. Tapailukumppani voi tästä kohteliaasti kieltäytyä jos ei halua koiraa käyttää ja tarjota muunlaista apua. Mutta tämä tyyppi päätti valehdella silmät päästään, ja ap toivottavasti ymmärtää laittaa suhteen poikki. 

Hyvä tyyppi olisi tälläisessä tilanteessa tarjonnut apua, minkälaista vaan, oli se sitten kaupassa käyntiä tai koiran lenkittämistä. Mutta tämä mies valehteli. Toivottavasti AP näkee, että moukan tapailua ei kannata jatkaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/146 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies deittailee sinua, ei koiraasi. Hoida itse rakkisi.

En tiedä kenenkään deittailevan koiria, mutta yleensä ihminen otetaan kokonaisena. Koirineen ja lapsineen yms. Seuraa voi ostaa, jos ei halua kuin sitä yhtä asiaa. 

Vierailija
84/146 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ota lemmikkiä jos et ole varma että voit hoitaa sen myös sairaana. Kenelläkään tapailukumppanilla ei ole velvollisuutta hoitaa toisten elukoita.

Kyllä apua saa silti kysyä jos on sairaana, vaikka jopa pystyisi käyttämään sen koiran itse. Tapailukumppani voi tästä kohteliaasti kieltäytyä jos ei halua koiraa käyttää ja tarjota muunlaista apua. Mutta tämä tyyppi päätti valehdella silmät päästään, ja ap toivottavasti ymmärtää laittaa suhteen poikki. 

Hyvä tyyppi olisi tälläisessä tilanteessa tarjonnut apua, minkälaista vaan, oli se sitten kaupassa käyntiä tai koiran lenkittämistä. Mutta tämä mies valehteli. Toivottavasti AP näkee, että moukan tapailua ei kannata jatkaa. 

Eiköhän AP vaihda tän ikävän tapailukumppanin johonkin toiseen k*sipäähän. Ja parin viikon kuluttua AP on taas täällä ulisemassa kun se uusi mies ei tee sitä, tätä tai tota. 

Vierailija
85/146 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä se semmonen "tapailemasi" mies on? Kyllähän sitä nyt ihminen tapaa jos vaikka keitä.

Tiukan paikan tullen sen huomaa, ketkä välittää ja ketkä ei. Ilmeisesti tämä tapailtava tyyppi haluaa sinusta huvia kuten sinäkin hänestä. Mitä siihen mikään koiran kävelyttäminen kuuluu?

En ymmärrä miksi ihmiset tuhlaa elämäänsä johonkin tyhjänpäiväiseen "tapailuun" ilman aitoa ihastumista ja välittämistä. Kun kuitenkin kaivataan enemmän, kuten tästä ap.n valituksestakin näkee.

Et taida koskaan ollut seurustellut kun et tiedä mikä on tapailunainen/tapailumies.

Kiitos kysymästä, olen nimenomaan seurustellut. Nykyään olen naimisissa, mikäli kiinnostaa. 

Jo ensitapaamisella sovitte, ett

No 80-luvulla se "tapailu" OLI seurustelua :) 

eri

Vierailija
86/146 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis olet niin sairas että et voi ulkoiluttaa koiraa, mutta voit käydä tapailumiehesi kodin ulkopuolella. Kyllä tuossa olisi sen koiran samalla ulkoiluttanut.

Siitä taidat olla aika yksinkertainen 

Vierailija
87/146 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuplaluuserin (tupakointi ja vielä parvekkeella naapureiden kiusaksi) tapailu tekee ap:stakin luuserin.

Vierailija
88/146 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi patjan koiraa ulkoiluttaa? Mutta kaltaisillesi aivan oikein.

Taitaa tuo tapailusuhde olla taputeltu. Mies hommatkoon toisen patjan.

Vierailija
89/146 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo tupakalla parvekkeella kertoo kaiken olennaisen. Nykyään vain wt:t tupakoi. Hyvä mies on savuton. Älä tapaile tupakoivia luusereita.

Ei koirallinen nainen helposti löydä muita kuin tupakoivia, valehtelevia luusereita tapailusuhteeseen. Ovat ns. samaa tasoa. Koira pudottaa kerrostalossa asuvan naisen tasoa paljon.

Vierailija
90/146 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä se semmonen "tapailemasi" mies on? Kyllähän sitä nyt ihminen tapaa jos vaikka keitä.

Tiukan paikan tullen sen huomaa, ketkä välittää ja ketkä ei. Ilmeisesti tämä tapailtava tyyppi haluaa sinusta huvia kuten sinäkin hänestä. Mitä siihen mikään koiran kävelyttäminen kuuluu?

En ymmärrä miksi ihmiset tuhlaa elämäänsä johonkin tyhjänpäiväiseen "tapailuun" ilman aitoa ihastumista ja välittämistä. Kun kuitenkin kaivataan enemmän, kuten tästä ap.n valituksestakin näkee.

Et taida koskaan ollut seurustellut kun et tiedä mikä on tapailunainen/tapailumies.

Kiitos kysymästä, olen nimenomaan seurustellut. Nykyään olen naimisissa, mikäli kiinnostaa. 

Jo ensitapaamisella sovitte, ett

Ei tuollaista ääneen ennen sovittu. Ei ollut niin monimutkaista eikä ihmisetkään ollut niin hankalia. 

Vierailija
91/146 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Velvollisuutta ei tietenkään ole, mutta kyllähän se kertoo jotain tyypistä, jos ei halua helpottaa toisen elämää tämän ollessa sairas, vaikka voisi. 

Vierailija
92/146 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta, pääsithän sä kuitenkin ulos sen koiran viemään. Mikä ongelma? Miksi sun piti edes pyytää apua?

Vierailija
93/146 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan jokainen tarvitsee apua joskus. Aivan jokainen on tarvinnut apua vauva- ja lapsuusaikana ja aivan jokainen tarvitsee apua vanhuksena. Ihmiset ovat selvinneet vain siksi näin hyvin, että auttavat toisiaan. Eikä todellakaan kannata olla suhteessa sellaisen kanssa, joka ei auta.

Vierailija
94/146 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis olet niin sairas että et voi ulkoiluttaa koiraa, mutta voit käydä tapailumiehesi kodin ulkopuolella. Kyllä tuossa olisi sen koiran samalla ulkoiluttanut.

Niin varmaan ulkoiluttikin. 

Vierailija
95/146 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä kenenkään deittailevan koiria, mutta yleensä ihminen otetaan kokonaisena. Koirineen ja lapsineen yms. Seuraa voi ostaa, jos ei halua kuin sitä yhtä asiaa. 

Jos te vaan tapailette, siihen eivät kuulu parisuhteen velvollisuudet. Olet seksiseuraa.

Vierailija
96/146 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä rotuinen koira siis?

Vierailija
97/146 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira ei kiinnosta mutta doggy style kelpaa 

Vierailija
98/146 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä rotuinen koira siis?

Porvoon noutaja

Vierailija
99/146 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt hieman ruma jatko: moni mies deittailee römpsää, ei naista. 

Vierailija
100/146 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa päähän että ehdit jo antamaan pesää? Voi voijja... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi