Olen kuumeessa ja tapailemani mies asuu sama kadun varrella. Tiedän että hän on lomautettu ja pyysin että veisi koirani ulos
Väitti olevansa asioilla keskustassa. Mutta kun mentiin asuntonsa ohi oli niin oli tupakalla parvekkeella ja vähän nolona moikkasi. Teki mieli näyttää keskisormea.
No ainakin nyt tiedän ettei suhdetta kannata jatkaa,koska valehtelee eikä tue kun olen sairas.
Ja ei,en ole Porvoosta päivää. Melkein toivon että olisin. Ottaa niin päähän.
Kommentit (146)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se semmonen "tapailemasi" mies on? Kyllähän sitä nyt ihminen tapaa jos vaikka keitä.
Tiukan paikan tullen sen huomaa, ketkä välittää ja ketkä ei. Ilmeisesti tämä tapailtava tyyppi haluaa sinusta huvia kuten sinäkin hänestä. Mitä siihen mikään koiran kävelyttäminen kuuluu?
En ymmärrä miksi ihmiset tuhlaa elämäänsä johonkin tyhjänpäiväiseen "tapailuun" ilman aitoa ihastumista ja välittämistä. Kun kuitenkin kaivataan enemmän, kuten tästä ap.n valituksestakin näkee.
Et taida koskaan ollut seurustellut kun et tiedä mikä on tapailunainen/tapailumies.
Kiitos kysymästä, olen nimenomaan seurustellut. Nykyään olen naimisissa, mikäli kiinnostaa.
Jo ensitapaamisella sovitte, ett
Ei, emme sopineet. Aloimme vain seurustella. Onpa sulla nyt vaikeeta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on oikeastaan hyvä testi tuollainen joku pyyntö. Itse maksoin miehen matkalle, ja siellä reissussa ryytyneenä tulin heittäneeksi että "ota mun kengät pois". No siitä mies alkoi sitten raivota, että hän ei miksikään omaishoitajaksi ala. No, tulipa onneksi selväksi... en ala sitten minäkään, vaikka koen sitä jo olleeni hänelle.
Kokeilitko myös "riisu minut"-testiä?
Joo. Mies alkoi raivota, että hän ei miksikään omaishoitajaksi ala.
Vierailija kirjoitti:
Se on oikeastaan hyvä testi tuollainen joku pyyntö. Itse maksoin miehen matkalle, ja siellä reissussa ryytyneenä tulin heittäneeksi että "ota mun kengät pois". No siitä mies alkoi sitten raivota, että hän ei miksikään omaishoitajaksi ala. No, tulipa onneksi selväksi... en ala sitten minäkään, vaikka koen sitä jo olleeni hänelle.
Tuo kuulostaa kyllä todella alentuvalta pyynnöltä. "Ota mun kengät pois" Sissus. Mun 4 v saattaa vielä heittäytyä tuollaiseksi.
Itse en varmana ottais, jos mies heittäytyisi pikkulapseks ja ehdottais tuollaista. Tulis nöyryytetty olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jopa olet aarteen löytänyt. JSS
Vierailija kirjoitti:
Itselleni ehkä isompi juttu olisi se, että mies valehtelee (jos siis valehteli).
Jos ei huvita lähteä lenkittämään koiraa, niin sen voi sanoa suoraan. Itse en antaisi omia koiriani puolitutun lenkitettäväksi enkä puolestani haluaisi lenkittää muita kuin omia koiriani. Mutta sen verran tulisi löytyä selkärankaa, että sen sitten sanoisi suoraan. Ihan senkin takia, että sitten asia on sillä selvä eikä tarvitse jatkossakaan keksiä mitään hätävalheita.
No tämähän se. Itsekään en antaisi omia koiria puolituttujen lenkitettäväksi, mutta se lenkitys ei tässä mielestäni ollut pointti, vaan juurikin tuo valehtelu ja selkärangattomuus. Sekä ettei tarjonnut muunlaista apua, vaikka tiesi ap:n olevan kipeänä. Ei tuosta tule luotettavaa elämänkumppania, ei koiralla eikä ilman.
Vierailija kirjoitti:
Miten tapailu ja seurustelu mielestäsi eroavat toisistaan?
Vierailija kirjoitti:
Tapailumiehelle voit olla vain yksi monista tapailunaisista, et mikään tyttöystävä.
Tää tuli mieleen.. Tulee joku vastaan ja joudut selittelee et jonkun naisen koiraa ulkoilutat. Kuulostaa turhan vakavalta. Ymmärrän miestä.
Vierailija kirjoitti:
Tapailumiehelle voit olla vain yksi monista tapailunaisista, et mikään tyttöystävä.
Noista asioista sen näkee onko tuossa potentiaalia, vai ei ole. Eli ei ole.
Mä en tapailisi (parveke)tupakoitsijaa enkä koiran omistajaa. Iso ehdoton EI molemmat.
En minäkään lähtisi piskiä ulkoilutamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jopa olet aarteen löytänyt. JSS
Mut sen sijaan naislapsi, joka ei osaa/viitsi omia kenkiä ottaa jaloistaan ja käyttäytyy kuin pikkupentu, kuulostaa oikein unelmalta!
Vierailija kirjoitti:
Mä en tapailisi (parveke)tupakoitsijaa enkä koiran omistajaa. Iso ehdoton EI molemmat.
En minäkään lähtisi piskiä ulkoilutamaan.
En minä lähtisi silloin miehelle tekemään myöskään mitään. Mutta sinun provohan tämä alunperin onkin.
Miehelläni olisi parannettavaa siinä, miten huomioi muut ihmiset yleisesti, mutta sitä korvaa aika paljon se, että tiedän, että sillä hetkellä kun häntä tarvitaan, kaikki muu on toissijaista.
Isäni oli aloituksessa kuvatun kaltainen. Hänelle ei ollut olemassa sellaista tilannetta, että olisi auttanut omia perheenjäseniään. Kaikkia muita kyllä auttoi aina, mutta ei voinut esimerkiksi käydä kaupassa ja apteekissa koko muun perheen ollessa norossa kolmatta päivää. Muistan yhä esimerkiksi isäni vanhempien pöyristymisen, kun heille selvisi, ettei isäni todella huolehtinut omasta perheestään erinäisissä tilanteissa. Muistan myös isänisän ja isäni yhteenoton aiheesta, mutta sekään ei herätellyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se semmonen "tapailemasi" mies on? Kyllähän sitä nyt ihminen tapaa jos vaikka keitä.
Tiukan paikan tullen sen huomaa, ketkä välittää ja ketkä ei. Ilmeisesti tämä tapailtava tyyppi haluaa sinusta huvia kuten sinäkin hänestä. Mitä siihen mikään koiran kävelyttäminen kuuluu?
En ymmärrä miksi ihmiset tuhlaa elämäänsä johonkin tyhjänpäiväiseen "tapailuun" ilman aitoa ihastumista ja välittämistä. Kun kuitenkin kaivataan enemmän, kuten tästä ap.n valituksestakin näkee.
Et taida koskaan ollut seurustellut kun et tiedä mikä on tapailunainen/tapailumies.
Minun aikoinani joko seurusteltiin tai oltiin naimisissa, tai ei seurusteltu. En ymmärrä jotain "tapailua" minäkään.
eri
Myös eri ja samoin. Vanhemmasta ihmisestä tuo tapailu, mitä se sitten tarkoittaakin, on outoa. Taitaa tuottaa vaikeuksia myös nuoremmille ihmisille. Miksi ei voida kunnolla silloin seurustella jos tapaillaan ja usein nykyisin harrastetaan seksiäkin?
Koiran ulkoiluttamisesta juuri tuli ehkä sen vuoksi kielto kun mies koki, ettei tapaillessa tehdä muuta kuin mitä aloittaja ja mies sitten tekevätkään. Mies ei halunnut, että suhde tulee liian läheiseksi jne.
Luulen, että aloittaja juuri testasi miestä jos hän haluaakin muuta kuin tapailua. Ilmeisesti mies ei halunnut muuta kuin vain tapailla aloittajaa, ei hänen koiraansa eikä muutakaan seurustelunomaista toimintaa.
Tuli kokeneena ihmisenä sekin mieleeni, että ehkä mies ei halunnut näyttäytyä aloittajan koiran kanssa tutulla kadulla. Kun kerran vain tapaillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tapailu ja seurustelu mielestäsi eroavat toisistaan?
Eikö tätä pitäisi kysyä enemmin nykyajan "deittailijoilta" jotka keksi ne ( ja miljoona muut suhdetta) erottaa??
Ennen se olikin simppelimpää
Ohis
"Ei, emme sopineet. Aloimme vain seurustella. Onpa sulla nyt vaikeeta. "
Näin ohiksena sanon tähän, että kyllä munkin nuoruudessa se oli niin että alettiin vaan seurustella. Se oletus oli siis niin että ollaan yhdessä ja tähdätään yhteiseen loppuelämään, eikä kuvioissa ole muita osapuolia.
Mutta kun deittimarkkinoille palasin tuossa parikymmentä vuotta sitten, niin homna olikin muuttunut. Kaikesta pitää sopia erikseen, jos ei halua yhtäkkiä huomata olevansa se ainoa joka seurustelee, kun toisella on mielessä jokin ihan muu suhde. Tai sitä ei saa edes suhteeksi nimittää joissain tapauksissa, kuten opin myös.
Sitä voidaan olla yhdessä kuukausia saman katon alla ja kaikki kuten seurustelussa jne. ja toinen heittääkin ettei enää aio sitoutua. Ja sopii treffejä muiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miehelläni olisi parannettavaa siinä, miten huomioi muut ihmiset yleisesti, mutta sitä korvaa aika paljon se, että tiedän, että sillä hetkellä kun häntä tarvitaan, kaikki muu on toissijaista.
Isäni oli aloituksessa kuvatun kaltainen. Hänelle ei ollut olemassa sellaista tilannetta, että olisi auttanut omia perheenjäseniään. Kaikkia muita kyllä auttoi aina, mutta ei voinut esimerkiksi käydä kaupassa ja apteekissa koko muun perheen ollessa norossa kolmatta päivää. Muistan yhä esimerkiksi isäni vanhempien pöyristymisen, kun heille selvisi, ettei isäni todella huolehtinut omasta perheestään erinäisissä tilanteissa. Muistan myös isänisän ja isäni yhteenoton aiheesta, mutta sekään ei herätellyt.
Juu, ehkä HIEMAN eri asia puhua perheestä kuin jostain tapailukumppanista, josta ei ole mitään tietoa miten "sitoutuneesta" "suhteesta" ylipäätään on kyse.
Mulle tulis kyllä vähän karmiva olo, jos tapailukumppani alkais tuollaisia pyyntöjä esittämään varhaisessa vaiheessa. Ja nainen olen, jos sillä on merkitystä.
Kyllä se toinen voi oma-alotteisesti ehdottaa apua, jos haluaa sitä tarjota
Ruikuti ruikuti.
Minä olen kävellyt kurkkukivussa ja 38asteen kuumeessa yht.4 kilometriä Lidliin ostamaa vessanpaperia ja kissanruokaa koska on noloa ruinata muilta palveluksia. Hoidan itse itseni ja elämäni. Miksi ap otti koiran jos on niin heikko ja avuton ettei pysty sitä hoitamaan.
Oli sitten tapailumies tai tuttava, joka nyt sattumoisin asuu saman kadun varressa, niin on kohteliasta auttaa flunssaista tuttavaa koiran tai kauppareissun kanssa. Ei ole kovin iso rasti terveelle ihmiselle. Ei jatkoon sille miehelle. Tosin naiset on nykyään niin epätoivoisia, että tämäkin tupakkimies varmasti pääsee vielä samaan petiin heti kun tervehdyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tästä, hyvä huomautus :D
Ja siis tosiaan se oli semmoinen heitto. Pitkän bussimatkan ja kävelyn jälkeen olin ihan poikki ja kipeä, heittäydyin hotellihuoneen sängylle oikaisemaan kipeää selkääni. Mulla oli jalassa miehen maiharit, ja aattelin vaan että jos se löysäisi ne.
Mä olen kuulkaa jopa juottanut tätä miestä kun ei itse kyennyt pitämään kahvikuppia kädessä.