Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kuumeessa ja tapailemani mies asuu sama kadun varrella. Tiedän että hän on lomautettu ja pyysin että veisi koirani ulos

Vierailija
22.03.2024 |

Väitti olevansa asioilla keskustassa.  Mutta kun mentiin asuntonsa ohi oli niin oli tupakalla parvekkeella ja vähän nolona moikkasi. Teki mieli näyttää keskisormea. 

No ainakin nyt tiedän ettei suhdetta kannata jatkaa,koska   valehtelee  eikä tue kun olen sairas.  

Ja ei,en ole Porvoosta päivää. Melkein toivon että olisin. Ottaa niin päähän.

Kommentit (146)

Vierailija
101/146 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole tainnut antaa vielä kakkosta miehelle?

Vierailija
102/146 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis olet niin sairas että et voi ulkoiluttaa koiraa, mutta voit käydä tapailumiehesi kodin ulkopuolella. Kyllä tuossa olisi sen koiran samalla ulkoiluttanut.

Aloittaja oli sen koiran kanssa lenkillä...

Olet varmaankin huomannut, että tällä palstalla on monella haasteita luetunymmärtämisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/146 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies deittailee sinua, ei koiraasi. Hoida itse rakkisi.

Huvittavaa, että jos joku kirjoittaisi että tapailumies ei suostu viemään lastani puistoon vaikka olen kuumeessa, niin peukutukset olisivat ihan toisinpäin tällaisissa kommenteissa.

"Kukaan ei halua hoitaa sun persehedelmääsi, itte teit, itte hoidat" ja 300 yläpeukkua. 

Vierailija
104/146 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, että hänellä on jotakin tekemistä, oli juuri lähdössä tai juuri tullut kotiin.

Itse ehkä keskustelisin asiasta ennen mihinkään johtopäätöksiin hyppäämistä.

Wtf? Mä en keskustelisi kenenkään kanssa joka ei auta pyydettäessä vaan keksii valeita.

Vierailija
105/146 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään totta puhuen ymmärrä miksi aloittaja ottaa tämän tilanteen niin henkilökohtaisesti. Minusta tuntuisi oudolta jos tapailemani aikuinen mies olisi sairaana (ei kuitenkaan puhuta mistään sairaalaan joutumisesta) eikä osaisi sillä aikaa hoitaa omaa lemmikkiään.  

Vierailija
106/146 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

eläin rääkkäystä pitää koiraa lemmikkinä

Vierailija
107/146 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet kuumeessa niin mitä teit hänen asuntonsa luona?

Vierailija
108/146 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et vienyt koiraa hoitolaan? 

Vierailija
109/146 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet ennen hoitanut asian kuumeessa ollessa? 

Vierailija
110/146 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruikuti  ruikuti. 

Minä olen kävellyt kurkkukivussa ja 38asteen kuumeessa yht.4 kilometriä Lidliin ostamaa vessanpaperia ja kissanruokaa koska  on noloa ruinata muilta palveluksia. Hoidan itse itseni ja elämäni.  Miksi ap otti koiran jos on niin heikko ja avuton ettei pysty sitä hoitamaan.

Ja tässä on syy miksi suomalainen yhteiskunta on niin kylmä. Asenne kun on että prkle pärjään ilman apua vaikka pää olisi kainalossa. Oikeasti tuo on sairas asenne. Meillä kaikilla olisi paljon mukavampaa kun antaisimme apua pyyteettä ja myös odottaisimme sitä muilta. 

Miksi sitä apua ei pyydetä niiltä oikeesti omilta läheisiltä sitten? Tapailukumppani voi tarkoittaa lähes mitä vaan, vaikka muutamia treffejä. Eli lähea tuntematonta. 

Ap:n isäkin asuu samassa kaupungissa. Onko muita? Ystäviä? Sukua?

Ehkä mies ties jotain mitä me emme. 

Ja nuo testailut, joista täällä moni puhuu, että laittaa miehen "testiin" latelemalla kaikkea missä hän voisi arvon mammaa palvella... HOHHOIJAA! Ehkä miehellä on vähän liikaa kokemuksia noista testailijoista takana..?

Vierailija
111/146 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään totta puhuen ymmärrä miksi aloittaja ottaa tämän tilanteen niin henkilökohtaisesti. Minusta tuntuisi oudolta jos tapailemani aikuinen mies olisi sairaana (ei kuitenkaan puhuta mistään sairaalaan joutumisesta) eikä osaisi sillä aikaa hoitaa omaa lemmikkiään.  

Kyllähän me osataan, niin naiset kuin miehetkin, sen verran mitä pystytään. On ollut välilevyn pullistumia ja koiraa ulkoa käyttäessä rutissut niin, että koira on katsellut ihmeissään. Se on siinä, että jos on joku tuttu, joka voi hoitaa, niin koira saa silloin parempaa hoitoa, eli pidemmän lenkin, leikitystä jne. Riippuen nyt missä kunnossa omistaja sattuu olemaan. Jossain koomassa ei nyt hoidella yhtään mitään. Sirauksissa ei aina edes pysy pystyasennossa. Omistajan pareneminen nyt kumminkin on nopeampaa, mikäli hän saa levätä.

Ehkä lemmikinomistajissa on enemmän empaattisia luonteita, koska hehän huolehtivat lemmikistään saamatta siitä rahaa. Se tehdään omasta halusta. Siksi lemmikinomistajat auttavat helpommin myös toisiaan ja muita ihmisiä. Lemmikittömätkin empaattiset ihmiset auttavat mieleellään muita hätätilanteessa. "Oli ilo olla avuksi" on oikeasti pyyteetöntä iloa siitä, että pystyi auttamaan toista hädässä.

Niin metsä vastaa, kun sinne huudetaan. Jos et auta toista hädässä, niin älä itsekään pyydä apua -koskaan.

Vierailija
112/146 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olet ennen hoitanut asian kuumeessa ollessa? 

Jos sillä on aina ollut joku tapailukumppani tällaisia tilanteita varten?

Vierailija
113/146 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata olettaa, että toinen sitä koiraa alkaa ulkoiluttamaan. No ikävää, että valehteli, mutta nyt tiedät ettei hän halua koiran ulkoiluttajaksi. Tarviiko edes alkaa? Koirahoitolat on keksitty. 

Vierailija
114/146 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies oli juuri palannut kotiinsa ja siinä parvekkeella tuumi, että pitäisi se koira kyllä ulkoiluttaa... Niin helposti tehdään johtopäätöksiä. Johtuu omasta epävarmuudesta suhteessa.

Vierailija
115/146 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän miettii samaa. Väitit hänelle olevasi sairaana ja kuumeessa ja pyysit viemään koiraa ulos. Ja sen jälkeen hän näki sinut parvekkeelta kun olitkin liikenteessä!

Vierailija
116/146 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka olettaa tapailukumppanin alkavan ulkoiluttaa koiraansa? Kyse on tapailukumppanista eikä mistään parisuhteesta. Hoida piskis ihan itse. 

Vierailija
117/146 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä se semmonen "tapailemasi" mies on? Kyllähän sitä nyt ihminen tapaa jos vaikka keitä.

Tiukan paikan tullen sen huomaa, ketkä välittää ja ketkä ei. Ilmeisesti tämä tapailtava tyyppi haluaa sinusta huvia kuten sinäkin hänestä. Mitä siihen mikään koiran kävelyttäminen kuuluu?

En ymmärrä miksi ihmiset tuhlaa elämäänsä johonkin tyhjänpäiväiseen "tapailuun" ilman aitoa ihastumista ja välittämistä. Kun kuitenkin kaivataan enemmän, kuten tästä ap.n valituksestakin näkee.

Et taida koskaan ollut seurustellut kun et tiedä mikä on tapailunainen/tapailumies.

Kiitos kysymästä, olen nimenomaan seurustellut. Nykyään olen naimisissa, mikäli kiinnostaa. 

Hän on luultavasti Intialainen ja perheet on sopineet avioliiton ennen tapaamista. 

Vierailija
118/146 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän me osataan, niin naiset kuin miehetkin, sen verran mitä pystytään. On ollut välilevyn pullistumia ja koiraa ulkoa käyttäessä rutissut niin, että koira on katsellut ihmeissään. Se on siinä, että jos on joku tuttu, joka voi hoitaa, niin koira saa silloin parempaa hoitoa, eli pidemmän lenkin, leikitystä jne. Riippuen nyt missä kunnossa omistaja sattuu olemaan. Jossain koomassa ei nyt hoidella yhtään mitään. Sirauksissa ei aina edes pysy pystyasennossa. Omistajan pareneminen nyt kumminkin on nopeampaa, mikäli hän saa levätä.

Ehkä lemmikinomistajissa on enemmän empaattisia luo

Mikä nyt on sitä empatiaa... Minä en kehtaisi pyytää mitään tapailukumppania tekemään palveluksia. Ellei kyseessä olisi jo ihan parisuhde, jossa palvellaan vastavuoroisesti. Jos ja (tässäkin tapauksessa kun) on muitakin ihmisiä, jolta apua saa

Vierailija
119/146 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän miettii samaa. Väitit hänelle olevasi sairaana ja kuumeessa ja pyysit viemään koiraa ulos. Ja sen jälkeen hän näki sinut parvekkeelta kun olitkin liikenteessä!

No pakkohan se koira on ulkoiluttaa vaikka pää kainalossa, mutta en kyllä tapailukumppania pyytäisi siihen apuun. 

Vierailija
120/146 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ota lemmikkiä jos et ole varma että voit hoitaa sen myös sairaana. Kenelläkään tapailukumppanilla ei ole velvollisuutta hoitaa toisten elukoita.

Siitä tässä ei varmastikkaan ollut kyse vaan siitä että tapailumies valehteli olevansa asioilla vaikka oli kotona. Siitä valehtelusta tässä on kyse eikä mistään mukamas velvollisuuksista tam pio.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän