Olen kuumeessa ja tapailemani mies asuu sama kadun varrella. Tiedän että hän on lomautettu ja pyysin että veisi koirani ulos
Väitti olevansa asioilla keskustassa. Mutta kun mentiin asuntonsa ohi oli niin oli tupakalla parvekkeella ja vähän nolona moikkasi. Teki mieli näyttää keskisormea.
No ainakin nyt tiedän ettei suhdetta kannata jatkaa,koska valehtelee eikä tue kun olen sairas.
Ja ei,en ole Porvoosta päivää. Melkein toivon että olisin. Ottaa niin päähän.
Kommentit (146)
Vierailija kirjoitti:
Noista palvelemisista testailusta tuli mieleen se Maria Kangaskortetin video, jossa se passuutta miestä kuorimaan appelsiinin itselleen ihan vaan muuten vaan.. kun itse ei viitsi. Sanookin tämän suoraan. Ja puhuu testistä. Kommentit luokkaaa "hyvin KOULUTETTU"
Täälläkin joku aikuinen (??) nainen ulis kun mies ei ottanut häneltä kenkiä lomamatkalla (ei siis leikkaushoidon jälkeen) jaloistaan. "Emmää jaksa..."
Miettikääpä nyt hetki toisinpäin! Kuinka monta mammaa viehättäis joku aikuislapsi. Sytyttääkö intohimon liekin palveluksia vikisevä mies ku "emmääää jaksa ottaa omia vaatteita tai kuoria itselleni hedelmää..."
Onko tämä nyt joku tiktok-trendihaaste vai mistä on kyse, kun mitä naurettavimmilla tavoilla "testaillaan" onko mies (ja ainahan se on nimenomaan mies jota kuuluu testata) jotain kelpoista "matskua" johonkin.
Menkää vähän itseenne nyt
No minäpä vastaan. Selkäsairaana tosiaan oikaisin selkää silloin. Ja itse myös hänelle kiikutan valmiit annokset pöytään, teen voileipiä ja kaikki ateriat. Kuorin jopa kananmunat, yms välillä tarpeetontakin passaamista.
Mielestäni ihan normaalia toisen huomiointia. Ollaan jo 50+ joten niitä vähemmän terveitä vuosia voi olla edessä pian kummalla tahansa. Hänelle se näköjään ei tosiaan omaishoitajuus kelpaa, vaikka olen tosiaan itse juottanutkin häntä. Mistä lie ajoittainen vapina johtuu, mutta ei lupaa hyvää hänen tulevaisuudelleen. Mutta niin makaa kuin petaa.
Moni on tuominnut ap:n kun on kysynyt palveluksen tapailuvaiheessa. Itse en varmaan viitsisi kysyä, mutta teen kyllä mielelläni palveluksia jo tapaillessa. En koe että se olisi paljon itseltäni pois. Toki koiran ulkoilutus voi olla vähän hankalaa joillekin jos ei ole ollut koirien kanssa tekemisissä.
T: mies 41
No näkihän se, et sait koiran itse lenkille. Ja piti oikein kävellä hänen kämpän edestä? Voihan sekin ajatella, et ei sulla kuumetta edes ollu vaan valehtelit.
Vierailija kirjoitti:
Onko mies tottunut lemmikkeihin? Onko hän aiemmin käyttänyt koiraasi ulkona? Jos kyllä, pidän miehen käytöstä epäreiluna ja epäkunnioittavana. Jos taas hän ei tiedä eläimistä juuri mitään ja se on hänelle täysin vieras asia, häntä ehkä pelotti tai jännitti asia ja siksi keksi valkoisen valheen, koska ei tiennyt miten koirasi kanssa pitää toimia. Ja ei uskaltanut kertoa totuutta jos olette vasta tapailuvaiheessa. Silloin tavallaan ymmärrän miestä, mutta kuitenkin rehellisyys olisi ollut järkevämpää joka tapauksessa.
Eli kuvittelet että on aikuisia ihmisiä joka ei osaa kävellä koitan kanssa. Normaali ihminen auttaa vaikka vierasta ihmistä ja se on ihan kansaisvelvollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Siis olet niin sairas että et voi ulkoiluttaa koiraa, mutta voit käydä tapailumiehesi kodin ulkopuolella. Kyllä tuossa olisi sen koiran samalla ulkoiluttanut.
Luultavasti ulkoiluttikin. Meinasitko, että lähti vain yksin kävelemään? Taukki.
Nyt ei kannata antaa pesää vähään aikaan, eiköhän se sika opi siitä. Miehiä pitää kouluttaa niin tietävät aikana, Siperia opettaa