Olen kuumeessa ja tapailemani mies asuu sama kadun varrella. Tiedän että hän on lomautettu ja pyysin että veisi koirani ulos
Väitti olevansa asioilla keskustassa. Mutta kun mentiin asuntonsa ohi oli niin oli tupakalla parvekkeella ja vähän nolona moikkasi. Teki mieli näyttää keskisormea.
No ainakin nyt tiedän ettei suhdetta kannata jatkaa,koska valehtelee eikä tue kun olen sairas.
Ja ei,en ole Porvoosta päivää. Melkein toivon että olisin. Ottaa niin päähän.
Kommentit (146)
Noista palvelemisista testailusta tuli mieleen se Maria Kangaskortetin video, jossa se passuutta miestä kuorimaan appelsiinin itselleen ihan vaan muuten vaan.. kun itse ei viitsi. Sanookin tämän suoraan. Ja puhuu testistä. Kommentit luokkaaa "hyvin KOULUTETTU"
Täälläkin joku aikuinen (??) nainen ulis kun mies ei ottanut häneltä kenkiä lomamatkalla (ei siis leikkaushoidon jälkeen) jaloistaan. "Emmää jaksa..."
Miettikääpä nyt hetki toisinpäin! Kuinka monta mammaa viehättäis joku aikuislapsi. Sytyttääkö intohimon liekin palveluksia vikisevä mies ku "emmääää jaksa ottaa omia vaatteita tai kuoria itselleni hedelmää..."
Onko tämä nyt joku tiktok-trendihaaste vai mistä on kyse, kun mitä naurettavimmilla tavoilla "testaillaan" onko mies (ja ainahan se on nimenomaan mies jota kuuluu testata) jotain kelpoista "matskua" johonkin.
Menkää vähän itseenne nyt
Mistähän muusta tuo mies valehtelisi, jos suhde menisi pidemmälle, jos noin typerästä asiasta pitää valehdella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ota lemmikkiä jos et ole varma että voit hoitaa sen myös sairaana. Kenelläkään tapailukumppanilla ei ole velvollisuutta hoitaa toisten elukoita.
Siitä tässä ei varmastikkaan ollut kyse vaan siitä että tapailumies valehteli olevansa asioilla vaikka oli kotona. Siitä valehtelusta tässä on kyse eikä mistään mukamas velvollisuuksista tam pio.
No tuossa vaiheessa voi sanoa valkoisia valheita, jos ei koirista niin pidä ja ei halua niitä ulkoiluttaa nyt eikä myöskään tulevaisuudessa. No mitä tyypin olisi pitänyt sanoa? Itsellä on koiria enkä oleta kumppanin niitä hoitavan vaan vien aina hoitolaan ollessani sairaana. Koirat kyllä tykkäävät hänestä tosi paljon, mutta tiedän ettei häntä innosta koiran ulkoilutus, joten toimin niin kuin ennenkin ja vien koirat hoitolaan ollessani sairaana. Mulle on pääasia, että hän sietää koiria ja koirat tykkäävät hänestä, mutta mitään hoitovelvollisuutta en häneltä odota.
Vierailija kirjoitti:
Mistähän muusta tuo mies valehtelisi, jos suhde menisi pidemmälle, jos noin typerästä asiasta pitää valehdella?
Ei minusta laisinkaan typerä asia. Tuo on itse asiassa tosi iso asia, että joutuuko aina hoitamaan koiria toisen ollessa kipeänä.
Miksi et itse ollut kuumeessa kotona, vaan menit moikkailemaan ukkoa asuntonsa luokse? Tuskin mistään auton ikkunasta vilkuttelit.
Ja kuka tapailee jotain röökiäijää?
0/5
Sillä sun tapailutyypillä oli toinen nainen sisällä sängyssa ja äijä veti savut välillä että jaksaa taas painaa.
Ei siinä ehdi sun koiraa kusettaa, kusettaa vaan sua.
Vierailija kirjoitti:
Sillä sun tapailutyypillä oli toinen nainen sisällä sängyssa ja äijä veti savut välillä että jaksaa taas painaa.
Ei siinä ehdi sun koiraa kusettaa, kusettaa vaan sua.
Niin mites se meni se vitsi... mitä eroa on koiralla ja vaimolla?
Vierailija kirjoitti:
Mies deittailee sinua, ei koiraasi. Hoida itse rakkisi.
Voisitteko te eläinten vihaajat kiertää meidät eläinten omistajat kaukaa? Pliis. Maailmassa on varmaan mukavia naisia jotka eivät eläimistä myöskään välitä. Älä yritä muuttaa toista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minusta laisinkaan typerä asia. Tuo on itse asiassa tosi iso asia, että joutuuko aina hoitamaan koiria toisen ollessa kipeänä.
Näinhän PERHEISSÄ tehdään.
Kyllä yllättävän moni tapailumies valehtelee. Sanoo rakastavansa jne. jo varhasessa vaiheessa. Tässä on nyt selvästi käynyt niin, että ap on antanut pari kertaa pesää, ja mies on tavallaan "velkaa". Nyt kun ap todellakin olis tarvinnu palvelusta, mies tiesi että ap suuttuu jos kertoo rehellisesti ettei jaksa viedä koiraa ulos, niin valehteli että saisi pesää jatkossakin, valehtelemalla että rakastaa ja vähällä tai ei tarvi nähä vaivaa ollenkaan sen saamiseen. Riittää että sanoo taikasanan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän PERHEISSÄ tehdään.
Ja nyt on kyseessä vaan tapailukumppani. Ei tapailukumppania vielä tällaisilla asioilla vaivata. Tässä vaiheessa tapaillaan vielä useampaa ehdokasta samaan aikaan. Huonolla tuurilla joutuisi monen koiran ulkoiluttajaksi.
Tapailukumppani on vaan tapailukumppani eikä vielä mikään koiranhoitaja. Ihan ymmärrettävää, että keksi valkoisen valheen.
Jos se mies pelkää koiria varsinkin jos on huonosti kasvatettu remmi-rähisijä niin ikävä ulkoiluttaa sellaista.
Koira-naiset on usein vähän outoja
Vierailija kirjoitti:
Tapailukumppani on vaan tapailukumppani eikä vielä mikään koiranhoitaja. Ihan ymmärrettävää, että keksi valkoisen valheen.
No joo mutta eikö tapailuvaiheessa silti yritetä tehdä toiseen vaikutusta? Jos oli, niinkuin moni täälä epäilee, kiinnostunut vain saamaan pesää niin tuo käytös on siinä mielessä ihan ymmärrettävää. Ei ollut rakkautta tämä, eikä edes ihastumista.
Taitais tuollainen nainen passuuttaa miestä sit koko ajan muutenkin kun jo tapailuvaiheessakin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä se semmonen "tapailemasi" mies on? Kyllähän sitä nyt ihminen tapaa jos vaikka keitä.
Tiukan paikan tullen sen huomaa, ketkä välittää ja ketkä ei. Ilmeisesti tämä tapailtava tyyppi haluaa sinusta huvia kuten sinäkin hänestä. Mitä siihen mikään koiran kävelyttäminen kuuluu?
En ymmärrä miksi ihmiset tuhlaa elämäänsä johonkin tyhjänpäiväiseen "tapailuun" ilman aitoa ihastumista ja välittämistä. Kun kuitenkin kaivataan enemmän, kuten tästä ap.n valituksestakin näkee.
Sinä ilmeisesti tapasit puolisosi suoraan alttarilla ja menitte saman tien naimisiin täysin toisiinne etukäteen tutustumatta?
Vierailija kirjoitti:
Miksi et itse ollut kuumeessa kotona, vaan menit moikkailemaan ukkoa asuntonsa luokse? Tuskin mistään auton ikkunasta vilkuttelit.
Ja kuka tapailee jotain röökiäijää?
Luetun ymmärtäminen?
Ap lenkitti koiraansa.
Sitä koiraa jota pyysi poikakaverinsa viemään ulos.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa aika tuoreelta tapailusuhteelta, joten ymmärrettävää ettei heti halunnut palveluksia alkaa tekemään.
Hyi, miksi tapailet ihmistä, joka polttaa? Tuo olisi mulle niin iso ongelma, että en voisi tapailla enää.