Olen kuumeessa ja tapailemani mies asuu sama kadun varrella. Tiedän että hän on lomautettu ja pyysin että veisi koirani ulos
Väitti olevansa asioilla keskustassa. Mutta kun mentiin asuntonsa ohi oli niin oli tupakalla parvekkeella ja vähän nolona moikkasi. Teki mieli näyttää keskisormea.
No ainakin nyt tiedän ettei suhdetta kannata jatkaa,koska valehtelee eikä tue kun olen sairas.
Ja ei,en ole Porvoosta päivää. Melkein toivon että olisin. Ottaa niin päähän.
Kommentit (146)
Vierailija kirjoitti:
Ruikuti ruikuti.
Minä olen kävellyt kurkkukivussa ja 38asteen kuumeessa yht.4 kilometriä Lidliin ostamaa vessanpaperia ja kissanruokaa koska on noloa ruinata muilta palveluksia. Hoidan itse itseni ja elämäni. Miksi ap otti koiran jos on niin heikko ja avuton ettei pysty sitä hoitamaan.
No minä olen lenkittänyt koiran heti vatsaleikkauksesta kotiuduttuani, kun mieheni oli jossain juoksuillaan eikä kuulunut apuun. Tikkejä repesi ja oksensin kivusta kolmesti matkan aikana. En silti toivo sitä muille, se oli hirveää, pelottavaa, ja ensimmäinen askel meidän eroon, etten saanut apua kun olisin sitä eniten tarvinnut. Hyvä vaan että tuo selviää heti tapailuvaiheessa, niin tietää välttää syvempää tuttavuutta. Ihme uhriutumiskisa, että kuka kärsii ja kestää eniten, kun kumppanin pointti ainakin itselle on se, ettei yksinään tarvitsisi selvitä elämän kolhuista vaan joku kannattelisi silloin, kun itse ei pysty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapailumiehelle voit olla vain yksi monista tapailunaisista, et mikään tyttöystävä.
Tää tuli mieleen.. Tulee joku vastaan ja joudut selittelee et jonkun naisen koiraa ulkoilutat. Kuulostaa turhan vakavalta. Ymmärrän miestä.
Minäkin ymmärrän, olen nainen. Jos minulla olisi joku epämääräinen tapailusuhde josta en ajattelisi sen vakavampaa en lähtisi ulkoiluttamaan tämän miehen koiraa tms. Sanoisin kyllä suoraan, että ei, en keksisi verukkeita. Varsinkaan jos asuisin samalla kadulla. Muuten ehkä keksisin.
Samoin miettisin, että mies tekee tästä juuri ikäänkuin tikusta asian, että kokeilee suhteen vakavuutta.
Vierailija kirjoitti:
Ruikuti ruikuti.
Minä olen kävellyt kurkkukivussa ja 38asteen kuumeessa yht.4 kilometriä Lidliin ostamaa vessanpaperia ja kissanruokaa koska on noloa ruinata muilta palveluksia. Hoidan itse itseni ja elämäni. Miksi ap otti koiran jos on niin heikko ja avuton ettei pysty sitä hoitamaan.
Nyt en pysty kissaihmisiä edes katsomaan enää koskaan nauramatta😆😹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruikuti ruikuti.
No minä olen lenkittänyt koiran heti vatsaleikkauksesta kotiuduttuani, kun mieheni oli jossain juoksuillaan eikä kuulunut apuun. Tikkejä repesi ja oksensin kivusta kolmesti matkan aikana. En silti toivo sitä muille, se oli hirveää, pelottavaa, ja ensimmäinen askel meidän eroon, etten saanut apua kun olisin sitä eniten tarvinnut. Hyvä vaan että tuo selviää heti tapailuvaiheessa, niin tietää välttää syvempää tuttavuutta. Ihme uhriutumiskisa, että kuka kärsii ja kestää eniten, kun kumppanin pointti ainakin itselle on se, ettei yksinään tarvitsisi
Tämmösen varalta miehet testataan jo tapailuvaiheessa pistämällä ne tekemään kaikenlaista pientä hommaa. Antamaan kyytejä kauppaan ja takaisin, tuomaan kaupasta jotakin jne. Ite ainakin valitten miehen järjen avulla.
Vierailija kirjoitti:
Siis olet niin sairas että et voi ulkoiluttaa koiraa, mutta voit käydä tapailumiehesi kodin ulkopuolella. Kyllä tuossa olisi sen koiran samalla ulkoiluttanut.
Miten on lukemisen ymmärrys. Kirjoitti monikossa, niin se koiruus oli sillon mukana...elikkä oli sana mentiin...
Komea jännämies vain panee naista. Ei se ole mikään koiran ulkoiluttaja.
Vai tapailumiehellä olis jo velvoite toimia koirankusettajana :D
Kyllähän se on mielestäni nöyryyttävää kun mies ei tosiaankaa yritä sua mitenkään kosiskella. Pitäskö katsoa peiliin ja miettiä johtuiko se sinusta? Ja ehkä tehdä sille peilikuvalleen jotain että tilanne muuttuu?
"Tämmösen varalta miehet testataan jo tapailuvaiheessa pistämällä ne tekemään kaikenlaista pientä hommaa. Antamaan kyytejä kauppaan ja takaisin, tuomaan kaupasta jotakin jne. Ite ainakin valitten miehen järjen avulla."
Niinpä. Näillä asioilla mies voi kummasti paikata niitä muita puutteita, pituutta, leukaa ja hiusrajaa ja mitä nyt keksittekään.
Vierailija kirjoitti:
Ruikuti ruikuti.
Ja tässä on syy miksi suomalainen yhteiskunta on niin kylmä. Asenne kun on että prkle pärjään ilman apua vaikka pää olisi kainalossa. Oikeasti tuo on sairas asenne. Meillä kaikilla olisi paljon mukavampaa kun antaisimme apua pyyteettä ja myös odottaisimme sitä muilta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se on mielestäni nöyryyttävää kun mies ei tosiaankaa yritä sua mitenkään kosiskella. Pitäskö katsoa peiliin ja miettiä johtuiko se sinusta? Ja ehkä tehdä sille peilikuvalleen jotain että tilanne muuttuu?
Haluat siis sanoa että me joille mies ei tee palveluksia ollaan lihavia? No entä jos ollaankin, vois se mieskin katsoa peiliin että mitä sillä olemuksella oikein vaatii. Se munkin laihtumisen, ja ehkä nuortumisenkin vaatija on pahasti alipainoinen, ryppyinen, pahasti kaljuuntunut vähä-älyisen näköinen mies, suoraan sanottuna. Mutta korkeat on vaatimukset, sossurotalla.
MIe en antais enkä kysyis ulkoiluttaa koirilleni, jos eivät ole aikaisemmin olleet yhdessä ulkona omistajan kanssa. Siin on monta juttua, jota pitää tietää koirien kanssa.
Sydän särkyi, mies valehteli,
parvekkeelleen tupakalle meni.
Voi kunpa sinkkunaiset pyytäsivät minua ulkoiluttamaan ja hoitamaan elukoitaan, siivoamaan tai laittamaan ruokaa jne. Olen tosin linnoittautunut kämppääni enkä tupakoi, joten ette minua löydä.
Miksi pitäisi patjan koiraa ulkoiluttaa? Mutta kaltaisillesi aivan oikein.
Vierailija kirjoitti:
MIe en antais enkä kysyis ulkoiluttaa koirilleni, jos eivät ole aikaisemmin olleet yhdessä ulkona omistajan kanssa. Siin on monta juttua, jota pitää tietää koirien kanssa.
En minäkään antaisi omiani, koska ne on isoja tyrannosauruksia, jotka perseilee kokeneemmallekin koiraihmiselle kusen sukkaan. Mutta ap varmasti tietää, uskaltaako oman koiransa antaa. Pientä, kilttiä koiraa nyt käy pissattamassa melkein kuka vaan, kenellä on sen verran maalaisjärkeä, että katsoo ettei jää auton alle.
Ja ajattelit sitten tulla tyhmyytesi tänne esittelemään.
Ehditkö antaa pesää sille sialle?
Hyviä miehiä tapailet, onneksi olkoon vaan.
Se ei ollukkaan lääpällään suhun. Nyt sen tiedät. Miksi olet vihainen? Se halus varmaan vaan p*llua.