Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kuumeessa ja tapailemani mies asuu sama kadun varrella. Tiedän että hän on lomautettu ja pyysin että veisi koirani ulos

Vierailija
22.03.2024 |

Väitti olevansa asioilla keskustassa.  Mutta kun mentiin asuntonsa ohi oli niin oli tupakalla parvekkeella ja vähän nolona moikkasi. Teki mieli näyttää keskisormea. 

No ainakin nyt tiedän ettei suhdetta kannata jatkaa,koska   valehtelee  eikä tue kun olen sairas.  

Ja ei,en ole Porvoosta päivää. Melkein toivon että olisin. Ottaa niin päähän.

Kommentit (146)

Vierailija
21/146 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelet itse. Olet kuumeessa, mutta liikkeellä?

Vierailija
22/146 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ota lemmikkiä jos et ole varma että voit hoitaa sen myös sairaana. Kenelläkään tapailukumppanilla ei ole velvollisuutta hoitaa toisten elukoita.

Kukaan ei voi olla varma yhtään mistään, senkin tahvo!

Mitä tahansa voi sattua kelle tahansa koska tahansa! Sinäkin voit jäädä auton alle tänään. Ei kai sulla vain ole mitään sitoumuksia jotka jää hoitamatta jos satut kupsahtamaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/146 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis olet niin sairas että et voi ulkoiluttaa koiraa, mutta voit käydä tapailumiehesi kodin ulkopuolella. Kyllä tuossa olisi sen koiran samalla ulkoiluttanut.

Aloittaja oli sen koiran kanssa lenkillä...

Ei kuumeessa saa lenkittää ketään tai mitään, edes koiraa :(

Vierailija
24/146 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikki vastauksista. Isäni onneksi lupasi viedä koiran Iltalenkille,iskän vaan pitää tulla toiselta puolelta kaupunkia autolla.

Ja tämä tapailumies,sanotaan vaikka Mika,asuu samalla kadulla tuolla loppupäässä. Äkkiä olisi kävellyt tänne  ja pissittänyt koirani. Minä olisin tehnyt saman hänelle, jos hänellä siis olisi koira ja tulisi kipeäksi.

Mutta nyt kännykkä lähtee laturiin ja ap vaakatasoon. 

A.p

Vierailija
25/146 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisi murha,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,112 äkkiä

Vierailija
26/146 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä se semmonen "tapailemasi" mies on? Kyllähän sitä nyt ihminen tapaa jos vaikka keitä.

Tiukan paikan tullen sen huomaa, ketkä välittää ja ketkä ei. Ilmeisesti tämä tapailtava tyyppi haluaa sinusta huvia kuten sinäkin hänestä. Mitä siihen mikään koiran kävelyttäminen kuuluu?

En ymmärrä miksi ihmiset tuhlaa elämäänsä johonkin tyhjänpäiväiseen "tapailuun" ilman aitoa ihastumista ja välittämistä. Kun kuitenkin kaivataan enemmän, kuten tästä ap.n valituksestakin näkee.

Et taida koskaan ollut seurustellut kun et tiedä mikä on tapailunainen/tapailumies.

Kiitos kysymästä, olen nimenomaan seurustellut. Nykyään olen naimisissa, mikäli kiinnostaa. 

Vierailija
27/146 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valehtelet itse. Olet kuumeessa, mutta liikkeellä?

No voi tauno. Ap:n piti käyttää se koira itse, kun ei saanut apua. Mies asuu samalla kadulla, niin ap näki hänet lenkillään. Osaatko lukea?

Vierailija
28/146 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että äidistäsi on enemmän apua tai muu sukulainen.

Vierailija
29/146 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä se semmonen "tapailemasi" mies on? Kyllähän sitä nyt ihminen tapaa jos vaikka keitä.

Tiukan paikan tullen sen huomaa, ketkä välittää ja ketkä ei. Ilmeisesti tämä tapailtava tyyppi haluaa sinusta huvia kuten sinäkin hänestä. Mitä siihen mikään koiran kävelyttäminen kuuluu?

En ymmärrä miksi ihmiset tuhlaa elämäänsä johonkin tyhjänpäiväiseen "tapailuun" ilman aitoa ihastumista ja välittämistä. Kun kuitenkin kaivataan enemmän, kuten tästä ap.n valituksestakin näkee.

Et taida koskaan ollut seurustellut kun et tiedä mikä on tapailunainen/tapailumies.

Minun aikoinani joko seurusteltiin tai oltiin naimisissa, tai ei seurusteltu. En ymmärrä jotain "tapailua" minäkään.

eri

Vierailija
30/146 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi surku :( Ei ihme että ottaa päähän. No, tulipa ilmi nyt jo, ettei ole se myötä- ja vastamäessä -tyyppi.

On kuitenkin "tupakalla parvekkeella"-tyyppi.

Vierailija
31/146 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ota lemmikkiä jos et ole varma että voit hoitaa sen myös sairaana. Kenelläkään tapailukumppanilla ei ole velvollisuutta hoitaa toisten elukoita.

Kyllä apua saa silti kysyä jos on sairaana, vaikka jopa pystyisi käyttämään sen koiran itse. Tapailukumppani voi tästä kohteliaasti kieltäytyä jos ei halua koiraa käyttää ja tarjota muunlaista apua. Mutta tämä tyyppi päätti valehdella silmät päästään, ja ap toivottavasti ymmärtää laittaa suhteen poikki. 

Vierailija
32/146 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on oikeastaan hyvä testi tuollainen joku pyyntö. Itse maksoin miehen matkalle, ja siellä reissussa ryytyneenä tulin heittäneeksi että "ota mun kengät pois". No siitä mies alkoi sitten raivota, että hän ei miksikään omaishoitajaksi ala. No, tulipa onneksi selväksi... en ala sitten minäkään, vaikka koen sitä jo olleeni hänelle.

Vierailija
33/146 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kysymästä, olen nimenomaan seurustellut. Nykyään olen naimisissa, mikäli kiinnostaa. 

Jo ensitapaamisella sovitte, että tästä alkaen olette seurusteleva pari?

Vierailija
34/146 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedät miten toimia!

Joo, monoa hanuriin tämmöiselle kus - päälle.

Vierailija
35/146 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, mutta pitää olla kanttia sanoa, että "koiraa en valitettavasti halua ulkoiluttaa, mutta voinko olla muuten avuksi, vaikka käymällä kaupassa?" 

Ei taatusti tekisi sitäkään. Ja se jo kertoo ihmisestä tarpeeksi, että käy parvekkeella röökillä: itsekäs.

Vierailija
36/146 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sä olet sit varmaan samaan aikaan aloittanut parisuhteen kuin minäkin...? Silloin ei ollut jotain miljoonaa eri suhdevaihtoehtoja tapailusta, fwb, fuckbuddy, situationship, "eettisesti monisuhteinen" -vai mikä hittolainen sekin oli..?? 🤣 

Ei pysy perässä näistä. Pysyvätköhän itsekään..

Ohis

Vierailija
37/146 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on oikeastaan hyvä testi tuollainen joku pyyntö. Itse maksoin miehen matkalle, ja siellä reissussa ryytyneenä tulin heittäneeksi että "ota mun kengät pois". No siitä mies alkoi sitten raivota, että hän ei miksikään omaishoitajaksi ala. No, tulipa onneksi selväksi... en ala sitten minäkään, vaikka koen sitä jo olleeni hänelle.

Kokeilitko myös "riisu minut"-testiä? 

Vierailija
38/146 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni ehkä isompi juttu olisi se, että mies valehtelee (jos siis valehteli). 

Jos ei huvita lähteä lenkittämään koiraa, niin sen voi sanoa suoraan. Itse en antaisi omia koiriani puolitutun lenkitettäväksi enkä puolestani haluaisi lenkittää muita kuin omia koiriani. Mutta sen verran tulisi löytyä selkärankaa, että sen sitten sanoisi suoraan. Ihan senkin takia, että sitten asia on sillä selvä eikä tarvitse jatkossakaan keksiä mitään hätävalheita.

Vierailija
39/146 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeilitko myös "riisu minut"-testiä? 

No olihan tuo tavallaan sitäkin. No, oli mulla kovin romanttiset odotukset siitä hotelliyöstä, mutta eipä häntä kiinnostanut, kuten ei yleensä muulloinkaan.

Vierailija
40/146 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä kehtais pyytää joltain TAPAILUkumppanilta yhtään mitään palveluksia. 

Noloa

Kysy ystäviltä tai sukulaisilta. Älä tapailukumppanilta. 

Eipä menetä mies yhtään mitään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi