Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nainen aina valitsee alfemman? Eikö mikään riitä?

Vierailija
18.03.2024 |

Koitetaan pitää keskustelu asiallisena ja olla loukkaamatta ketään, ettei tule bannia. Mitä ominaisuuksia alfa-miehessä naiset arvostavat ja mitä beta-miehessä vihaavat? Olisi kiva näin miehenä tietää, jotta voisi jatkossa uuden kumppanin kanssa kehittää itseään. Kiitos jo etukäteen arvon naiset ja toki miehiltäkin olisi kiva saada kannanottoja.

Kommentit (1076)

Vierailija
741/1076 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska olisin mieluummin autiolla saarella yksln asuva maailman ainoa nainen kuin seurustelisin jonkun vauvapalstan jankkaajaruikuttajan kanssa. Oikeesti, nää keskustelut saa aivot kiehumaan. 

Anteeksi tarkoitus ei ole aiheuttaa sinulle pahaa mieltä ja riitaa haastaa, mutta miksi sitten luet näitä. Eikö parisuhdeasioista voi mielestäsi ihan asiallisesti vaihtaa näkemyksiä? Mikä sinua erityisesti ärsyttää näissä keskusteluissa? Voinko auttaa sinua jotenkin?

ap

Jätkä puhuu näin ja ihmettelee miksi naiset eivät tykkää hänestä?! PLEASE!

Minä en oikein ymmärrä että mikä vika on siinä, että pyrkii olemaan mahdollisimman kohtelias ja rakentava. Paljon mieluummin luen tuollaista kuin sitä kitkerää, vastakkainasetteluja luovaa ja toisia sivaltavaa keskustelua mitä suurin osa näiden palstojen ja foorumeiden jutuista on. Musta useampi keskustelija vois ottaa ihan mallia ap:sta. Ja olen tosissani.

-Y

Vierailija
742/1076 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, sinut kyllä tunnistetaan, vaikka yritätkin esiintyä muina keskustelijoina.

Mielenkiintoinen salaliittoteoria, mutta ei ihan osunut tällä kertaa. Mutta nyt ylös ulos ja lenkille, niin stressitaso laskee ja hermot ei ole enää niin kireällä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/1076 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska olisin mieluummin autiolla saarella yksln asuva maailman ainoa nainen kuin seurustelisin jonkun vauvapalstan jankkaajaruikuttajan kanssa. Oikeesti, nää keskustelut saa aivot kiehumaan. 

Anteeksi tarkoitus ei ole aiheuttaa sinulle pahaa mieltä ja riitaa haastaa, mutta miksi sitten luet näitä. Eikö parisuhdeasioista voi mielestäsi ihan asiallisesti vaihtaa näkemyksiä? Mikä sinua erityisesti ärsyttää näissä keskusteluissa? Voinko auttaa sinua jotenkin?

ap

Jätkä puhuu näin ja ihmettelee miksi naiset eivät tykkää hänestä?! PLEASE!

Mä luulen, että ap on keski-ikäinen nainen oikeasti, larppaa vaan (surkeasti) betamiestä täällä, eikä ole edes ensimmäinen kerta. Tyypin tunnistaa tuollaisesta kank

Mielenkiintoinen teoria. Keski-ikäinen mies olen. olet ihan älykkäänoloinen henkilö. Ihan hyvin kuvailit kyllä toisaalta tapaani kirjoittaa. Olen pahoillani, että tapani kirjoittaa ärsyttää sinua. Haluatko kertoa meille, mikä sinua harmittaa minun kirjoitusteni lisäksi? Voinko oikeasti tehdä jotain huonolle olollesi? Tämä ei ole kehnoilua, vaan ihan aito halu kuulla ja keskustella. Kivaa päivää sinulle joka tapauksessa.

ap

Vierailija
744/1076 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mistään kreikkalaisista kirjaimista en tiedä mutta ehtaa WT-touhua tuo ainakin on."

Ethän sinä ole käynyt elämänkouluakaan, niin et tiedä helvettiäkään oikeasta elämästä miten perussuomalainen kansa elelee.

Joo, täytyy myöntää että siitä koulusta ei ole tullut valmistuttua.

Tyypillinen vassari olet.

En kyllä ole vassari ollenkaan. Liberaali kylläkin ja ne sotketaan nykyisin toisiinsa liian helposti.

Kyllä sä olet. Mies tuossa sohvalla heitti että käske sen vassarin pitää pää kiinni.

No se varmaan sitten tietää parhaiten.

Vierailija
745/1076 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmasi on, että puhuttelet naisia monikossa.  Parisuhteeseen tarvitset yhden naisyksilön, joka on - no yksilö.

Vierailija
746/1076 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkein ominaisuus on musta omien tunteiden säätelyn taito. Eli että ei tarvitse toista ihmistä omien tunteiden peiliksi, mutta osaa jakaa omia tunteitaan kuitenkin. Semmoinen omilla jaloillaan seisomisen ja avoimuuden yhdistelmä.

Nyt kuulostaa vähän siltä, että ap ei ihan seiso niillä omilla jaloillaan. Haluaa liikaa rakastaa ja olla rakastettu, mutta etenkin rakastaa ja valitsee kumppaneita, jotka eivät pysty sitä rakkautta vastaanottamaan. 

Vierailija
747/1076 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välikiitokset taas kaikille! Happihyppely tekisi itsellekin ihan hyvää. Onhan tämä vaikea aihe, mutta ihana huomata kuinka paljon hyvää keskustelua saatu syntymään. Palaillaanpas taas...

ap

Vierailija
748/1076 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelmasi on, että puhuttelet naisia monikossa.  Parisuhteeseen tarvitset yhden naisyksilön, joka on - no yksilö.

Mutta kun kaikki naiset on aika samanlaista, vähän niinku kaikki mustat miehet näyttää samalta. 

Vierailija
749/1076 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkein ominaisuus on musta omien tunteiden säätelyn taito. Eli että ei tarvitse toista ihmistä omien tunteiden peiliksi, mutta osaa jakaa omia tunteitaan kuitenkin. Semmoinen omilla jaloillaan seisomisen ja avoimuuden yhdistelmä.

Nyt kuulostaa vähän siltä, että ap ei ihan seiso niillä omilla jaloillaan. Haluaa liikaa rakastaa ja olla rakastettu, mutta etenkin rakastaa ja valitsee kumppaneita, jotka eivät pysty sitä rakkautta vastaanottamaan. 

vastailen vielä nopeasti tähän. Kyllä voit olla jollain tasolla hajullakin tässä. Eihän nämä rakkaudentarpeet missään suhteessa tasan mene ja olen kyllä nykyisessä suhteessani se osapuoli, joka janoaa enemmän rakkautta. olen vähän sellainen kova pehmeä. Vaikea selittää nopeasti. Kyllä me kaikki miehet ollaan oikeasti aika pehmeitä mammanpoikia lopulta. Kiitos hyvästä analyysistäsi. 

Vierailija
750/1076 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfa on joku, jota muut miehet katsovat kunnioittavasti ja ihaillen. Nämä ihailijat sitten kuvittelevat, että naiset ihailevat samoja asioita kuin he itse. 

Vierailija
751/1076 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei ap, sinut kyllä tunnistetaan, vaikka yritätkin esiintyä muina keskustelijoina.

Mielenkiintoinen salaliittoteoria, mutta ei ihan osunut tällä kertaa. Mutta nyt ylös ulos ja lenkille, niin stressitaso laskee ja hermot ei ole enää niin kireällä!

Minun viestini eivät ainakaan ole ap:n kynästä. Törkeää väittääkin sellaista (vaikka tykkään myös ap:n tyylistä), olen yksi ja ainutlaatuinen Ypsilon ja minun jylheä tyylini pitäisi jokaisen osata erottaa kaikista muista viesteistä. Olen myös nainen (ja kiinnostunut miehistä), joten sitä ajatellenkin ihmettelen, jos esimerkiksi minua ap:ksi luullaan. 

-Y

Vierailija
752/1076 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alfa on joku, jota muut miehet katsovat kunnioittavasti ja ihaillen. Nämä ihailijat sitten kuvittelevat, että naiset ihailevat samoja asioita kuin he itse. 

Muutaman alfaksi ehkä miellettävän henkilön joskus tavannut. Ulkonäkö ja sen tuoma itsetunto ovat kyllä korkealla, mutta varsin mitään sanomattomia ovat olleet ihmisinä muuten. En kokenut mitään tarvetta ihailla mitään heissä. Mies.

Vierailija
753/1076 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä keskustelut ovat aina jokseenkin hassuja,koska JOKAINEN TÄYSIJÄRKINEN AIKUINEN TIETÄÄ MITEN PARISUHDE MUODOSTUU. Ja niille, kenelle on ymmärrys jotenkin jäänyt, niin ei niiden kuulukaan pariutua.

Peräkammarinpoikia/tyttöjä on aina ollut ja aina tulee olemaan. Nyt vain netti tekee tämän näkyväksi.

Nostetaanpas tämä kommentti. 

Vierailija
754/1076 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska sellaisilla top-miehillä on aivan satavarmasti parempaakin tekemistä kuin notkua vänkäämässä meidän tanttojen kanssa täällä. Vai kyllästyttääkö sinua jo kaikki se ihana 9-10 laatupimpsa mitä ilmeisesti jatkuvasti sataa ovista ja ikkunoista teille chadeille? 

Mitä se sellainen parempi tekeminen voisi olla? Kyllä mä tykkään mökkeillä, kalastaa, harrastan erikoisoluita ja viskejä, pelaan jalkapalloa höntsäporukassa ja kuulun paikalliseen purjehdusseuraan. Ei mun elämä pelkkää Vauvalla notkumista ole, mutta silloin tällöin myönnän tänne eksyväni - aivan kuten muillekin keskustelupalstoille mm. Futisforumille, Jatkoajalle ja jopa pahamaineiselle Ylilaudalle.

Ja kyllä siihen laatupimpsaankin voi kyllästyä välillä ja ei jaksa joka hetki olla sitä lykkimässä. Kiitos vain huolenpidosta kuitenkin!

Minä olen ihan korkeakoulutettu ihminen ja harrastan monenlaista. Tämä palsta on aina joskus vierailtuna ihan kiinnostava ja luovuutta ruokkiva paikka. Olen juuri nyt sairaana ja on ollut hauskaa opetella vähän kreikkalaisia aakkosia ja kirjoitella tänne niistä niin veikeitä juttuja, että olette varmasti jo kuolleet nauruun. 

-Ypsilon

Vierailija
755/1076 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutaman alfaksi ehkä miellettävän henkilön joskus tavannut. Ulkonäkö ja sen tuoma itsetunto ovat kyllä korkealla, mutta varsin mitään sanomattomia ovat olleet ihmisinä muuten. En kokenut mitään tarvetta ihailla mitään heissä. Mies.

Sitten he eivät olleet alfoja. Typistät nyt alfa-johtajuuden pelkäksi ulkonäöksi ja itsetunnoksi.

Vierailija
756/1076 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliitikoista esimerkkejä:

alfa: Antti Häkkänen

beta: Petteri Orpo

sigma: Jussi Halla-aho

gamma: Sebastian Tynkkynen

Vierailija
757/1076 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tietenkin sinä olet samoilla linjoilla kuin ap, koska et tiedä ns. mikä sinussa on vikana. Itsevarmuudestasi se johtuu. Koska et ole varma itsestäsi, annat sen kuvan muille myös. Kun on koulutus, ammatti, työ, harrastukset eli ne mistä voit olla ylpeä itsestäsi, niin parinmuodostus tapahtuu ihan omalla painollaan."

Hmm kellehän tämä vastaus oli. Mutta jos minua tarkoitit, niin minulla on kyllä koulutus, ammatti, työ ja harrastukset, joihin itse asiassa kaikkiin suhtaudun vielä melko intohimoisesti. Vaikka kumppania joskus kaipaakin, olenkin toisaalta ajatellut, että mikä tässä kuitenkaan ollessa, kun on niin paljon kiinnostavia asioita joihin sitten keskittyä. 

Tämä viesti oli siis minulta, Ypsilonilta.

Vierailija
758/1076 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliitikoista esimerkkejä:

alfa: Antti Häkkänen

beta: Petteri Orpo

sigma: Jussi Halla-aho

gamma: Sebastian Tynkkynen

Onko Alexander Stubb alfa?

Vierailija
759/1076 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten he eivät olleet alfoja. Typistät nyt alfa-johtajuuden pelkäksi ulkonäöksi ja itsetunnoksi.

Kun kerran paremmin tiedät, niin kerro kuka on mielestäsi alfa ja voin sanoa saman tien, miksi en heistä pidä. Tai heitä kunnioita.

Vierailija
760/1076 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän hankkiminen kannattaa aina. Sitten ei tarvitse teoretisoida netissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä