Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nainen aina valitsee alfemman? Eikö mikään riitä?

Vierailija
18.03.2024 |

Koitetaan pitää keskustelu asiallisena ja olla loukkaamatta ketään, ettei tule bannia. Mitä ominaisuuksia alfa-miehessä naiset arvostavat ja mitä beta-miehessä vihaavat? Olisi kiva näin miehenä tietää, jotta voisi jatkossa uuden kumppanin kanssa kehittää itseään. Kiitos jo etukäteen arvon naiset ja toki miehiltäkin olisi kiva saada kannanottoja.

Kommentit (1076)

Vierailija
1/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lopettaisit kroonisesti netissä elämisen ja menisit katselemaan ulos ihan oikeita ihmisiä, eikä näitä netissä olevia feikki-ihmisiä, niin huomaisit, että ihan normaalit miehet ja naiset pariutuvat keskenään.

Tottakai jos nyt puhut vaan niistä instagram tasoisista naisista, jotka ovat niitä top 1% maailman kauneinpia, niin miksi heidän pitäisi tyytyä johonkin Tavis-Timoon?

Vierailija
2/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinä kumppanin luulet löytäväsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommentistasi, johon on kyllä helppo yhtyä. Ajattelen kyllä pitkälti myös näin, että tämä "feikkielämä" on pahasta ja ulkonäkö ei ole minulle missään nimessä prioriteetti number one. Haluaisin löytää naisen, jonka rinnalla vanheta ja elää hyvää elämää. Tarvittaessa olen vaikka valmis kuolemaan rakastettuni takia. Riittääkö se teille naisille? Onko se tarpeeksi alfaa?

Vierailija
4/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä kumppanin luulet löytäväsi?

Ainahan sitä voi yrittää jatkossa paremmin. Onhan minullakin siihen oikeus. Vai annatko minulle luvan, vaikka oonkin tällainen tissiposkibemari? (b-mies)

Vierailija
5/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit kehittää itseäsi? Ihan ensimmäiseksi: lopeta tuon asian pohtiminen. Se kuulostaa niin tyhmältä, älyttömältä ja idioottimaiselta, että se yksinään riittäisi mulla 180 asteen käännökseen. 

Naiset valitsee niin kuin miehetkin. Joku, jonka kanssa on kiva jutella, viettää aikaa ja jakaa elämää. Ja joskus rakkaus loppuu tai parisuhde urautuu likaa ja muuttuu tylsäksi työleiriksi. Sitten erotaan. 

Mutta, että joku alfa. Ei jeesus.

Vierailija
6/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä oikein sekoilet? Ne teidän kuvittelemat "alfat" on niitä, joille me naiset nauretaan kippurassa. Ovat yleensä feikkejä mieshoroja, jotka ovat täysin eläimen tasolla viettiensä vietävissä eikä äo riitä normaaliin kanssakäymiseen. Saako ne pillua? Saa. Niitä on naisten hyvä käyttää irtoseksiin, koska ne eivät jää roikkumaan ja tod näk seksi on edes keskinkertaista. 

Parisuhteeseen suurin osa naisista haluaa beta-miehen. Itse ainakin. Pehmeämmän, älykkäämmän, sivistyneemmän. Joka ottaa vastuun lapsista ja kodista. Seisoo rinnalla tasavertaisena eikä juokse helpon, tyhjän tyydytyksen perässä aivottomana eläimenä. 

Vierailija
7/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoimmalla pääset kun etsit vain jonkun jolle kelpaat ihan omana itsenäsi. On varsin rasittavaa yrittää esittä jotain alfaa 24/7 vuosia. Tuskin onnistuu keltään.

Vierailija
8/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta heittäkää nyt naiset jotain asiallista kommenttia ihan yleisesti, että minkäläisiä lähinnä henkisiä ominaisuuksia miehessä arvostatte ja mitä taas vieroksutte? Varmasti miehen on hyvä olla turvallinen, huomaavainen, helläkin. Mutta millaisia rajoja toivoisitte miehen vetävän ja milloin taas näette rajat miehen tarpeena kontrolloida? Tahtoo oppia paremmaksi mieheksi tässä...

Vierailija
9/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet aina valitsevat sen kauniimman? Jos siis on kaksi, joista voi valita.

Jos osaat miehenä vastata tuohon niin osaat vastata myös omaan kysymykseesi. Ei siinä sen kummemmasta ole kyse.

Vierailija
10/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kommentistasi, johon on kyllä helppo yhtyä. Ajattelen kyllä pitkälti myös näin, että tämä "feikkielämä" on pahasta ja ulkonäkö ei ole minulle missään nimessä prioriteetti number one. Haluaisin löytää naisen, jonka rinnalla vanheta ja elää hyvää elämää. Tarvittaessa olen vaikka valmis kuolemaan rakastettuni takia. Riittääkö se teille naisille? Onko se tarpeeksi alfaa?

Kyllä kuule parisuhteeseen tarvitaan muutakin, kuin lupaus siitä, että kuolet naisen takia (vaikka todennäköisesti et sitä tee. Muutenkin tutkitusti miehet jättävät parisuhteessa naisen, jos tämä sairastuu vakavasti).

Jos olet työtön, et ole tehnyt mitään elämässäsi ja sun älykkyys yltää johonkin beta-alfa ajatteluun, niin ei sulla ole mitään annettavaa parisuhteeseen.

Vierailija
11/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta heittäkää nyt naiset jotain asiallista kommenttia ihan yleisesti, että minkäläisiä lähinnä henkisiä ominaisuuksia miehessä arvostatte ja mitä taas vieroksutte? Varmasti miehen on hyvä olla turvallinen, huomaavainen, helläkin. Mutta millaisia rajoja toivoisitte miehen vetävän ja milloin taas näette rajat miehen tarpeena kontrolloida? Tahtoo oppia paremmaksi mieheksi tässä...

Akateeminen nainen haluaa mieheltä ihan eri asioita kuin vaikka Instagram-malli. Eli kannattaa kysyä siltä naiselta josta olet kiinnostunut.

Vierailija
12/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voit kehittää itseäsi? Ihan ensimmäiseksi: lopeta tuon asian pohtiminen. Se kuulostaa niin tyhmältä, älyttömältä ja idioottimaiselta, että se yksinään riittäisi mulla 180 asteen käännökseen. 

Naiset valitsee niin kuin miehetkin. Joku, jonka kanssa on kiva jutella, viettää aikaa ja jakaa elämää. Ja joskus rakkaus loppuu tai parisuhde urautuu likaa ja muuttuu tylsäksi työleiriksi. Sitten erotaan. 

Mutta, että joku alfa. Ei jeesus.

Okei. Mielenkiintoinen näkökulma. Mutta miten voi oppia, jos ei ensin tee virheitä ja perehdy aiheeseen? Kiitos, että valaisit minua! Varmasti tässä on pointtia kyllä! Olisi silti kiva keskustella aiheesta vielä lisää ennen kuin lopetan asian miettimisen...

Vierailija
13/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näissä on varmasti eri naiset erilaisia. Itse en ole koskaan halunnut että minulle vedetään jotain rajoja. Mitä edes tarkoitat? Jotain sellaistako että nainen flirttailee ja mies jyrähtää ja naiselle tulisi siitä jotenkin ihanan söpö olo että ihanasti toi mies nyt vetää rajoja minulle. En saa tästä nyt ollenkaan kiinni. Kuulostaa tosi oudolta. Odotan kaikilta ihmissuhteilta sellaista, että toinen sanoo mielipiteensä siitä mitä tehdään yhdessä ja sanoo sen reilusti ja toista kunnioittaen. 

Vierailija
14/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mutta miten voi oppia, jos ei ensin tee virheitä ja perehdy aiheeseen?"

Ei juuri mitenkään. Yleensä ihmiset oppivat vähitellen että joidenkin ihmisten kanssa vain sopii paremmin yhteen ja niistä tulee sitten niitä kumppaneita. Ja toisten kanssa ei toimi vaikka miten yrittäisi olla kaikkea mitä se toinen haluaa.

Vierailija
15/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumma iho, lihaksikas ja tuuheat hiukset on kolme tärkeintä asiaa miehessä. Vaaleakin käy jos hän on oikeasti varakas, silloin voi edellämäinituissa kriteereissä joustaa.

Vierailija
16/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä oikein sekoilet? Ne teidän kuvittelemat "alfat" on niitä, joille me naiset nauretaan kippurassa. Ovat yleensä feikkejä mieshoroja, jotka ovat täysin eläimen tasolla viettiensä vietävissä eikä äo riitä normaaliin kanssakäymiseen. Saako ne pillua? Saa. Niitä on naisten hyvä käyttää irtoseksiin, koska ne eivät jää roikkumaan ja tod näk seksi on edes keskinkertaista. 

Parisuhteeseen suurin osa naisista haluaa beta-miehen. Itse ainakin. Pehmeämmän, älykkäämmän, sivistyneemmän. Joka ottaa vastuun lapsista ja kodista. Seisoo rinnalla tasavertaisena eikä juokse helpon, tyhjän tyydytyksen perässä aivottomana eläimenä. 

Tämä olikin lohduttavaa kuulla! Kiitos! Jos asia olisi näin, niin sitten mä saisin itselleni varmasti kullan kainalooni. Olen kiltti ja ihan älykäskin tissiposki ja naisestani pidän aina hyvää huolta. Vähän olen kömpelö ja ujokin, mutta...haittaako se naisia?

Vierailija
17/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfan ja jännämiehen kanssa tehdään lapset. Kun jäädään yh:ksi sitten etsitään sitä kilttimiestä ja lompakkoa, joka kaiken maksaa. Kun ei meinaa onnistua, lihava yh itkee somekanavissa miten miehet on sikoja. 

Vierailija
18/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpoimmalla pääset kun etsit vain jonkun jolle kelpaat ihan omana itsenäsi. On varsin rasittavaa yrittää esittä jotain alfaa 24/7 vuosia. Tuskin onnistuu keltään.

Tää on kyllä totta! Erittäin hyvä pointti! Hyvää pohdintaa! Kiitos!

Vierailija
19/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni tyytyy esittämään ja vetämään roolia. Liikaa suhteet perustuu valheille ja mielikuville. Rehellisyyttä pitäisi arvostaa enemmän.

Vierailija
20/1076 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan miehessä järkeä, huumorintajua, riittävää sivistystä, koulutusta, sanojen takana seisomista.

En pidä änkyröinnistä, ilkeilystä/pisteliäisyydestä/sarkasmista, mitätöinnistä, väkivallasta, henkisestä velttoudesta, huonosta yleissivistyksestä.

Suurin osa mun tuntemista miehistä on kivoja, reiluja, mukavia, huumorintajuisia, fiksuja ja asiallisia. Kuka tahansa kelpaisi jos omat tunteeni syttyisi.