Miksi nainen aina valitsee alfemman? Eikö mikään riitä?
Koitetaan pitää keskustelu asiallisena ja olla loukkaamatta ketään, ettei tule bannia. Mitä ominaisuuksia alfa-miehessä naiset arvostavat ja mitä beta-miehessä vihaavat? Olisi kiva näin miehenä tietää, jotta voisi jatkossa uuden kumppanin kanssa kehittää itseään. Kiitos jo etukäteen arvon naiset ja toki miehiltäkin olisi kiva saada kannanottoja.
Kommentit (1076)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet aina valitsevat sen kauniimman? Jos siis on kaksi, joista voi valita.
Jos osaat miehenä vastata tuohon niin osaat vastata myös omaan kysymykseesi. Ei siinä sen kummemmasta ole kyse.
Jep, aina se on se kauniimpi nainen, jonka kanssa heteromies tuntee syvää sielujen yhteyttä, ja jonka jutut ovat erityisen kiinnostavia. Mysteeri, mysteeri.
Tässä täytyy määritellä alfa. Itse pidän miehistä, jotka kulkevat omia teitään. Hirveän moni mies taas ajattelee että alfa= klassisen komea ulkonäkö ja rikas, koska ne ovat status- ja halutekijät, joita ne miehet ymmärtävät.
Eli kyllä, naisena valitsen omissa silmissäni alfan, mutta en välttämättä kaikkien alfaa.. mutta vänisijöitä en jaksa minäkään.
Kuvailit juuri sigman. Tosielämän esimerkki sigmasta on esim. Jussi Halla-aho.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isäni tapasi aina sanoa: "siinä ei kaksista miestä tarvita, että vittuilla osaa!" Sama pätee naisiinkin. Keskustellaan nyt vain eikä etsiä lyömäaseita toisiamme vastaan. Ymmärrän tietysti syitä, miksi suhteista halutaan erota, miksi on paha olla jne. On se vaan jännä miten "punainen vaate" toisille on se, jos täällä ihmettelee sitä seikkaa, että miksi niin helposti halutaan vaihtaa kumppania eikä keskittyä korjaamaan ihmissuhdetta nykyisen kumppanin kanssa aktiivisemmin. Tyhjän saa pyytämättäkin ja kaiken tuhoaminen on aina helppoa; rakentaminen hieman hankalampaa.
ap
Tekstisi on pelkkää klisettä kliseen perään, ja kuulostat ihan joltain autistilta. Tapasi argumentoida ja yrityksesi kikkailla sanoilla ovat hyvin ärsyttäviä. Todennäköisesti tämä on alkanut vituttamaan exiäsi myös.
No mikäpä tekstissäni nyt noin paljon ärsyttää? Yritän ainakin olla kaikille täällä mukava ja reilu! Kerroin vain tuossa, että toiselle naljailu on aina helppoa. Mutta kiitos kuitenkin huomiostasi. Kaipa minussa tai tavassani kirjoittaa on sitten jotain ärsyttävää. Osaatko tarkemmin avata? Vaikutanko ylimieliseltä tai jotain? Kiitos jo etukäteen, jos jaksat vastailla.
Ap: "En tiedä miksi nämä hieman haastavammat naiset muhun aina ihastuu ja toisinkin päin ja sitten aina päättynyt isoihin itkuihin."
Dominoivat naiset havaitsevat että olet helposti yli käveltävää tyyppiä ja sä toisaalta havaitset että saat naisesta johtajan, jolloin pääset itse helpommalla. Tietyllä tapaa täydennätte toisianne ja se ainakin jonkin aikaa toimii. Olenko ihan hakoteillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olisin mieluummin autiolla saarella yksln asuva maailman ainoa nainen kuin seurustelisin jonkun vauvapalstan jankkaajaruikuttajan kanssa. Oikeesti, nää keskustelut saa aivot kiehumaan.
Anteeksi tarkoitus ei ole aiheuttaa sinulle pahaa mieltä ja riitaa haastaa, mutta miksi sitten luet näitä. Eikö parisuhdeasioista voi mielestäsi ihan asiallisesti vaihtaa näkemyksiä? Mikä sinua erityisesti ärsyttää näissä keskusteluissa? Voinko auttaa sinua jotenkin?
ap
Jätkä puhuu näin ja ihmettelee miksi naiset eivät tykkää hänestä?! PLEASE!
Vierailija kirjoitti:
Koska sellaisilla top-miehillä on aivan satavarmasti parempaakin tekemistä kuin notkua vänkäämässä meidän tanttojen kanssa täällä. Vai kyllästyttääkö sinua jo kaikki se ihana 9-10 laatupimpsa mitä ilmeisesti jatkuvasti sataa ovista ja ikkunoista teille chadeille?
Mitä se sellainen parempi tekeminen voisi olla? Kyllä mä tykkään mökkeillä, kalastaa, harrastan erikoisoluita ja viskejä, pelaan jalkapalloa höntsäporukassa ja kuulun paikalliseen purjehdusseuraan. Ei mun elämä pelkkää Vauvalla notkumista ole, mutta silloin tällöin myönnän tänne eksyväni - aivan kuten muillekin keskustelupalstoille mm. Futisforumille, Jatkoajalle ja jopa pahamaineiselle Ylilaudalle.
Ja kyllä siihen laatupimpsaankin voi kyllästyä välillä ja ei jaksa joka hetki olla sitä lykkimässä. Kiitos vain huolenpidosta kuitenkin!
Futisforum muuten ok, mutta modet on siellä suviksia, jotka bännää kämyjä, persuja ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos eli sellaista tervettä itsevarmuutta pitäisi mieheltä myös löytyä eli liiallinen kiltteyskään ei sytytä. Tämä on kyllä niin veteen piirretty viiva, että varmasti voi olla vaikeaa miehenä tätä toteuttaa, jos ei luonnostaan satu olemaan juuri sellainen sopiva. Pitääkö miehessä siis olla vähän haastettakin? Onko naiselle kiehtovampaa, jos miehen eteen pitää hieman myös nähdä vaivaa? Asuuko naisissakin hieman metsästysviettiä? Olen kyllä ymmärtänyt, että naisia ei kiinnosta miehet, ketkä flirttailevat muille eli naiset hyvin usein kyllä tuntuisivat haluavan miehensä sillä tavoin omistaa. Olenko ihan kuutamolla taas?
ap
Ap, ihan oikeasti. Lopeta tuollaisten kysymysten tulva ja mene ulos tutustumaan naisiin
Tietenkin sinä olet samoilla linjoilla kuin ap, koska et tiedä ns. mikä sinussa on vikana. Itsevarmuudestasi se johtuu. Koska et ole varma itsestäsi, annat sen kuvan muille myös. Kun on koulutus, ammatti, työ, harrastukset eli ne mistä voit olla ylpeä itsestäsi, niin parinmuodostus tapahtuu ihan omalla painollaan.
Koska sellaisilla top-miehillä on aivan satavarmasti parempaakin tekemistä kuin notkua vänkäämässä meidän tanttojen kanssa täällä.
Mutta eihän mitään top miehiä edes ole olemassa kuin inkelien fantasioissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olisin mieluummin autiolla saarella yksln asuva maailman ainoa nainen kuin seurustelisin jonkun vauvapalstan jankkaajaruikuttajan kanssa. Oikeesti, nää keskustelut saa aivot kiehumaan.
Anteeksi tarkoitus ei ole aiheuttaa sinulle pahaa mieltä ja riitaa haastaa, mutta miksi sitten luet näitä. Eikö parisuhdeasioista voi mielestäsi ihan asiallisesti vaihtaa näkemyksiä? Mikä sinua erityisesti ärsyttää näissä keskusteluissa? Voinko auttaa sinua jotenkin?
ap
Yritin vain asiallisesti kysyä mikä ärsyttää ja keskustella siitä, jos voin jotenkin auttaa sinua pois tuosta "pissed off" tilastasi ja saamaan sinutkin/kaikki mukaan tähän keskusteluun. Jos tämä keskustelu käy hermoille, niin totesin vain, että on masokistista lukea näitä juttuja.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet aina valitsevat sen kauniimman? Jos siis on kaksi, joista voi valita.
Jos osaat miehenä vastata tuohon niin osaat vastata myös omaan kysymykseesi. Ei siinä sen kummemmasta ole kyse.
Jep, aina se on se kauniimpi nainen, jonka kanssa heteromies tuntee syvää sielujen yhteyttä, ja jonka jutut ovat erityisen kiinnostavia. Mysteeri, mysteeri.
Tässä täytyy määritellä alfa. Itse pidän miehistä, jotka kulkevat omia teitään. Hirveän moni mies taas ajattelee että alfa= klassisen komea ulkonäkö ja rikas, koska ne ovat status- ja halutekijät, joita ne miehet ymmärtävät.
Eli kyllä, naisena valitsen omissa silmissäni alfan, mutta en välttämättä kaikkien alfaa.. mutta vänisijöitä en jaksa minäkään.
Niin. Tää on osaksi siksi hankala keskustelunaihe, koska se alhvauros voi tarkoittaa niin eri asioita eri naisille. Tylsä toistaa tällaisia kliseitä, mutta makuja on vain niin monia. Ei yksinkertaisesti ole olemassa sellaista määritelmää, josta kaikki naiset olisivat juuri samaa mieltä.
Toki jotkin piirteet tekevät kenestä tahansa ihmisestä miellyttävän. Hyvät käytöstavat, toisten huomioonottaminen, ystävällisyys jne. Ja silti voi olla joku nainen, joka yhtäkkiä haluaakin sellaisen vähän huonosti käyttäytyvän rentun. Älkää kysykö minulta, miksi.
Mutta hitusen ohi aiheen, minusta ihmisten pitäisi tavata enemmän livenä. Viime aikoina on puhuttu tanssilavakulttuurin virkistämisestä. Mielestäni ajatus tuntuu hauskalta ja olen vanhemmilta ihmisiltä kuullut, että moni löysi sieltä aikoinaan myös kumppanin.
-Y
Vierailija kirjoitti:
Ap: "En tiedä miksi nämä hieman haastavammat naiset muhun aina ihastuu ja toisinkin päin ja sitten aina päättynyt isoihin itkuihin."
Dominoivat naiset havaitsevat että olet helposti yli käveltävää tyyppiä ja sä toisaalta havaitset että saat naisesta johtajan, jolloin pääset itse helpommalla. Tietyllä tapaa täydennätte toisianne ja se ainakin jonkin aikaa toimii. Olenko ihan hakoteillä?
Kiitos! Et ole hakoteillä, vaan nyt osui ja upposi. En olisi itse kyennyt asiaa paremmin kirjoittamaa. Sä oot kyllä awesome! Mitäpä ehdottaisit? Alistunko pysyvästi Lady Dominani edessä ja olen kiltti mies vai yritänkö pitää "puoliani".
ap
Vierailija kirjoitti:
Koska sellaisilla top-miehillä on aivan satavarmasti parempaakin tekemistä kuin notkua vänkäämässä meidän tanttojen kanssa täällä. Vai kyllästyttääkö sinua jo kaikki se ihana 9-10 laatupimpsa mitä ilmeisesti jatkuvasti sataa ovista ja ikkunoista teille chadeille?
Mitä se sellainen parempi tekeminen voisi olla? Kyllä mä tykkään mökkeillä, kalastaa, harrastan erikoisoluita ja viskejä, pelaan jalkapalloa höntsäporukassa ja kuulun paikalliseen purjehdusseuraan. Ei mun elämä pelkkää Vauvalla notkumista ole, mutta silloin tällöin myönnän tänne eksyväni - aivan kuten muillekin keskustelupalstoille mm. Futisforumille, Jatkoajalle ja jopa pahamaineiselle Ylilaudalle.
Ja kyllä siihen laatupimpsaankin voi kyllästyä välillä ja ei jaksa joka hetki olla sitä lykkimässä. Kiitos vain huolenpidosta kuitenkin!
Joo, menepä takaisin sinne Ylillaudalle, juttusi tosiaan sopivat ehkä paremmin sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Koeta nyt herran pieksut vähän rauhoittua, hirveää raivoisaa vaahtoamista ap:n asiallisista kommenteista. Käy vähän haukkaamassa happea välillä tai jotain. Uskon sinuun, pystyt siihen.
Kukas sinä luulet olevasi, kun yrität käskeä muita pois palstalta? Power tripping much. Ootko pirttihirmu livenä? :D
"Tietenkin sinä olet samoilla linjoilla kuin ap, koska et tiedä ns. mikä sinussa on vikana. Itsevarmuudestasi se johtuu. Koska et ole varma itsestäsi, annat sen kuvan muille myös. Kun on koulutus, ammatti, työ, harrastukset eli ne mistä voit olla ylpeä itsestäsi, niin parinmuodostus tapahtuu ihan omalla painollaan."
Hmm kellehän tämä vastaus oli. Mutta jos minua tarkoitit, niin minulla on kyllä koulutus, ammatti, työ ja harrastukset, joihin itse asiassa kaikkiin suhtaudun vielä melko intohimoisesti. Vaikka kumppania joskus kaipaakin, olenkin toisaalta ajatellut, että mikä tässä kuitenkaan ollessa, kun on niin paljon kiinnostavia asioita joihin sitten keskittyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Mä luulen, että ap on keski-ikäinen nainen oikeasti, larppaa vaan (surkeasti) betamiestä täällä, eikä ole edes ensimmäinen kerta. Tyypin tunnistaa tuollaisesta kankeasta, jankkaavasta ja ylikohteliaasta tyylistä, jossa vilisee miljoonan kysymyksen lisäksi vanhanaikaisia fraaseja. Saattaa tässä ketjussa esiintyä myös sitä itseään chadina mainostavana pellenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Koeta nyt herran pieksut vähän rauhoittua, hirveää raivoisaa vaahtoamista ap:n asiallisista kommenteista. Käy vähän haukkaamassa happea välillä tai jotain. Uskon si
Hei ap, sinut kyllä tunnistetaan, vaikka yritätkin esiintyä muina keskustelijoina.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sun ajatukset ovat sitten niin teinipojan ajatuksia? Miksi et ole henkisesti kasvanut, niin että sut voisi ottaa täällä todesta? Hienoa olisi, että täältä voisi löytää miehen, jolla olisi normaaleja aikuisen miehen ajatuksia. Mutta turha toivo taitaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos! Et ole hakoteillä, vaan nyt osui ja upposi. En olisi itse kyennyt asiaa paremmin kirjoittamaa. Sä oot kyllä awesome! Mitäpä ehdottaisit? Alistunko pysyvästi Lady Dominani edessä ja olen kiltti mies vai yritänkö pitää "puoliani".
ap
En osaa sanoa. En ole tuollainen nainen vaan täysi vastakohta, joten en tiedä tarkalleen millaisesta he pitävät. Ja varmasti mieltymykset vaihtelevat paljon naisten välillä. Olen vain ulkopuolelta nähnyt paljon suhteita joissa on tuollaista dynamiikkaa joten tunnistan sen. Ehkä jatkaisin samalla linjalla kuin tähänkin asti, jos naisesi vaikuttaa olevan tyytyväinen ja jos olet sitä itsekin. Sähän et voi aiempien kokemustesi perusteella olla varma että hänkin olisi vaihtamassa "alfempaan" tai edes kaipaisi sellaista, vaan saattaa olla ihan tyytyväinen sinuun sellaisena kuin olet, nyt ja tulevaisuudessa.
37 sivua oksennusta varsin asiallisesti esitetystä kysymyksestä. Vuorokaudessa.