Ajokortti pois puhelinta käyttäviltä Italian uusi liikennelaki koskee myös turisteja
Kommentit (14)
Mikse Suomessa uskalleta koskaan tehdä mitään radikaaleja ratkaisuja ensimmäiseksi vaikka syytä olisi?
Vierailija kirjoitti:
Muistan että kerran joskus teini-ikäisenä ollessamme perheen kanssa automatkalla enon luo Pohjois-Savoon aloin vahingossa räpläämään isän puhelinta. Isä pysäytti saman tien auton keskelle korpisuoraa ja pieksi minut auton akkukaapeleilla. Perille päästyä eno hyväksikäytti minua seksuaalisesti pienessä puuvajassaan.
Olette sairas suku.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sellaista näkyy esim.linja-autoissa ,että tämä olisi suotavaa.
Jaa, mistähän alapeukut? jos kuski katsoo ja kuuntelee peliä ajaessaan on matkustajien turvallisuus aika huono.Näitä esimerkkejä on ollut vaikka kuinka.
Vierailija kirjoitti:
Muistan että kerran joskus teini-ikäisenä ollessamme perheen kanssa automatkalla enon luo Pohjois-Savoon aloin vahingossa räpläämään isän puhelinta. Isä pysäytti saman tien auton keskelle korpisuoraa ja pieksi minut auton akkukaapeleilla. Perille päästyä eno hyväksikäytti minua seksuaalisesti pienessä puuvajassaan.
Oho, aika kovat rangaistukset sulla!
Mitähän v*ttua se minun ajokorttini makaroonille kuuluu? Sitä se ei voi viedä ja jos viekin niin hommaan Suomessa uuden...
Vierailija kirjoitti:
Mitähän v*ttua se minun ajokorttini makaroonille kuuluu? Sitä se ei voi viedä ja jos viekin niin hommaan Suomessa uuden...
Mitäs jos vaan jätät puhelimen räpläämättä siksi aikaa kun sinä jumalauta ajat autoa liikenteessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, mistähän alapeukut? jos kuski katsoo ja kuuntelee peliä ajaessaan on matkustajien turvallisuus aika huono.Näitä esimerkkejä on ollut vaikka kuinka.
Kuvittelevat varmaan, että matkustajilta viedään myöskin ajokortti puhelimen käytön takia. Tai sitten täällä on paljon kännykkäänsä ajon aikana räplääviä bussikuskeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos vaan jätät puhelimen räpläämättä siksi aikaa kun sinä jumalauta ajat autoa liikenteessä?
Räplään mitä räplään ja sulle paskat nakkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos katsoit sen videon, puhelin ei ollut kädessä ja se oli paikassa missä pystyy seuraamaan tietä. Naurettavin väite on että turvallisuus on huono jos kuski KUUNTELEE peliä, miten se eroaa radion kuuntelusta ajaessa ? Jos puhelin on kuskin kädessä ajoi millä hyvänsä se on turvallisuus riski, henkilöautoilijat sitä tekee eniten, varsinkin naiset
Vierailija kirjoitti:
joko olet valmiina elämäsi kyyteihin, hörppään vielä kaljan ja tulen tarkistamaan paikat sen jälkeen
-arska
Vierailija kirjoitti:
Köyhän perheen elämää. Auto tarvitsee akkukaapelit ja enolla pieni puuvaja, vaikka asuu jossain Susirajan takana missä talot ja tilat on ilmaisia.
En muista vuotta mutta Helsingin keskustassa olin kun puhelin soi ja vastasin. Oli uudenvuodenpäivä, käänykänkäyttökielto juuri tullut voimaan. Viereen pysähtyi poliisiauto, sieltä heiluteltiin etusormea. Jos harvoin puhelin soi niin voin siihen vastata, laitan kaiuttimelle. Saanhan keskustella matkustajienkin kanssa ja räplätä radiota ja monessa uudessa autossa on hankalat kosketusnäytöt. Eräs tyyppi ajoi rekan ojaan ja kertoi syyksi että ehkä villapaidan riisuminen oli osasyy. Oikeasti kirjoitti tekstaria mutta sitä ei voinut sanoa.