Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi nainen aina valitsee alfemman? Eikö mikään riitä?

Vierailija
18.03.2024 |

Koitetaan pitää keskustelu asiallisena ja olla loukkaamatta ketään, ettei tule bannia. Mitä ominaisuuksia alfa-miehessä naiset arvostavat ja mitä beta-miehessä vihaavat? Olisi kiva näin miehenä tietää, jotta voisi jatkossa uuden kumppanin kanssa kehittää itseään. Kiitos jo etukäteen arvon naiset ja toki miehiltäkin olisi kiva saada kannanottoja.

Kommentit (1076)

Vierailija
1061/1076 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tästäkin on saatu jauhettua joku viiskytä sivua!

Nainen valitsee kuten valitsee koska se on biologiaa ja evoluutio nyt vaan toimii niinku se toimii. Jos olisit nainen niin valittisit itsekin parhaat geenit jälkeläisilles.

Ylös ulos ja lenkille miehet pois täältä pyörimästä. Voitte nostaa mahdollisuutta että tulette valituksi. Lakatkaa tuhlaamasta aikaa täällä!

Reject modernity embrace masculinity 

Vierailija
1062/1076 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alfa,alfempi, alfoin,

GEG

https://elaparemmin.fi/blogi/alfa-alfamies-alfanainen/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1063/1076 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tästäkin on saatu jauhettua joku viiskytä sivua!

Nainen valitsee kuten valitsee koska se on biologiaa ja evoluutio nyt vaan toimii niinku se toimii. Jos olisit nainen niin valittisit itsekin parhaat geenit jälkeläisilles.

Ylös ulos ja lenkille miehet pois täältä pyörimästä. Voitte nostaa mahdollisuutta että tulette valituksi. Lakatkaa tuhlaamasta aikaa täällä!

Reject modernity embrace masculinity 

No katos jos tietäis miten nainen valitsee sais enempi ja parempaa fjöösaa! 

Vierailija
1064/1076 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppukaneetiksi vielä... en voi vastustaa kiusausta laittaa tätä legendaarista poikamiehen rukousta tulille:

Seitsemään vuoteen en ole naisen lämmintä kättä saanut pidellä. Saatikka sitten mennä pintaa syvemmälle. Isä meidän joka olet taivaissa anna minulle NAINEN! Sais olla sellanen pitkä, hoikka, pienirintainenkin kelpaa, mutta hyvät hampaat pitää olla. Ja takamus...noh... mielellään hieman pysty, pitkät hiukset ei kiharat ja blondi mielellään, aito sellainen. Ja tota nahkahousut, korkokengät joo ja sitten noista muista ominaisuuksista mainittakoon nyt näitä toiveita, että olisi sporttinen, huumorintajuinen, seikkaiulunhaluinen, huumorintajuinen höh höh höh. Nii ja sitte vielä tota ehdottomasti autoileva nainen ja jommankumman meistä pitää töissäkin käydä, että jos heh hahhah heh! Toivottavasti joku femiini prinsiippi näkee tämän vienon kainon kutsuni ja ottaa yhteyttä joo eipä sitten muuta, heh hehee...

Amen

Mr Skylight / ap

Vierailija
1065/1076 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Joo kyllä alfatkin voivat olla hyviäkin ihmisiä, mutta usein ylimielisiäkin ja itseään täynnä olevia, muttei aina. No se rakastava beta tois sulle ruusuja ja orkidean, kunnostaisi sun auton, hoitaisi sun lemmikin, kun olet matkoilla, haravoisi pihasi ja tekisi pihasi lumityöt, jos okt:ssä asuisit. Katsoisi sun valitsemaa sarjaa ja kehuisi sinua sekä antaisi sinulle rentouttavaa hierontaa ja kuuntelisi sinua ja kertoisi mia höpinöitään. Se rakkaus kestäisi ikuisesti sinua kohtaan.

Mr Skylight"

Ylimielisyys ja itseään täynnä oleminen ovat huonoja piirteitä, sellaista kumppania en ottaisi. Mutta ei tässä sinun listauksessasikaan mitään sellaista ole, mitä haen parisuhteelta - tai nojoo, hieronta on ihan kiva, ja tietysti suhteessa pitää keskustella ja kuunnella toista. Mutta minä kaipaan suhteelta yhteenkuuluvuuden tunnetta, kumppanuutta, intohimoa, sitä että oikeasti viihdyn to

Sivusta kommenttina, että seksin voi hoitaa itsekseen, mutta rakastelua ei voi. Tuntuu, että monet eivät ymmärrä näiden eroa. Seksissä se toinen ihminen voidaan rinnastaa esineeseen, mutta rakastellessa toinen ihminen kohdataan ja huomioidaan läheisenä ja tavallaan korvaamattomana.

Vierailija
1066/1076 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi Mr Skylight, että minä valitsen miehen järjellä. Jos mies tekee mun elämästä parempaa, pääsee mukaan. Jos tekee elämästä vaikeampaa, joutuu ulos.

Kiitos näkemyksestäsi. Toi on muuten aika hyvä. Eli plussan puolelle pitäis mennä. Miten sitten näkisit, jos esimerkiksi seurustelisit mun kanssa ja saisit paljon hyviä ja huonoja asioita suhteestamme kuitenkin niin, että hyvää enemmän. Sitten tulisi joku kaveri, joka lupaisi kuun taivaalta tai muuten ihastuisit ja itsekin uskoisit, että tämän kaverin kanssa voisi olla vielä paremmin kuin mun kanssa. Vaihtaisitko mun kanssa ihan ok-suhteen sitten siihen missä olisi vielä paremmin? Tämä se ehkä kiteytettynä on mun koko kysymyssoppani kupletin juoni. Vaihtavatko naiset useinkin vielä parempaan eli kuinka yleistä on sellainen opportunismi tässä? Mutta siis miten henkilökohtaisesti ajattelisit?

Kerron itsestäni

Olen eri, mutta jos mies alkaa lupailla kuuta taivaalta jne, niin epäilen rakkauspommittajaksi enkä sitä ota tosissani.

Noin yleisesti ottaen, jos olisin rakastunut sinuun oikeasti, en vaihtaisi toiseen vaikka ihastuisin häneen, vaikka hän kuinka olisi olisi sopivampi, komeampi, fiksumpi, mukavampi tms. Jos taas en olisi rakastunut sinuun ja voisin kuvitella rakastuvani tuohon toiseen tai olisin jo rakastunut, luultavasti vaihtaisin häneen. En kuitenkaan hyppäisi heti suhteesta toiseen vaan olisin itsekseni hetken siinä välissä ehkä sen toisen kanssa vähän viestitellen.

En usko, että tämä ero olisi silloin sinullekaan huono juttu, sillä enhän olisi silloin ollut sinuun rakastunut ja sinä ansaitset oikeasti sinua rakastavan naisen.

Vierailija
1067/1076 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"

Okei. Tämä olikin hyvä vastaus. Lopulta siis tuollainen auttavaisuus ja kiltteys ei ole se mitä naiset parisuhteessa arvostaisivat. On totta, että näitä sitten saisi ystäviltäkin tai ihan ostopalveluna. Hyvää pohdintaa. kiitos! Ai niin miehenä kiinnostaa, että minkälaista on naisen mielestä hyvä seksi? Puhua ja pussata pitää ..nemisen lisäksi, mutta muita vinkkejä otetaan vastaan.

Mr skylight"

Mä haluan auttavaisen ja kiltin miehen, mutta ne ei edelleenkään tarkoita kynnysmattoa. En mäkään naisena ole mikään kynnysmatto vaikka ihan hyvää hyvyyttäni autan tuttuja, perhettäni ja vaikka naapurin mummoa, jos hän apua tarvitsee.

Vierailija
1068/1076 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitähän tässä rakkaat ystävät juuri koitan selvitellä, että onko minulla vain sattunut noita levottomia asettumaan kykenemättömiä daameja ja onko se kykyajan vallitseva trendi eli olihan sinulla tämän ajatuksen kirjoittaja ihan hyväkin pointti siellä, vaikka se tulikin ulos hieman vihalla höystettynä. Kiitos kuitenkin.

Mr Skylight

Minkä takia sä dramatisoit asioita, puhut "silmittömästä vihasta" ym. Menee vähän naurettavaksi toi teatraalisuus, silmitöntä vihaa on se jos joltain riistetään henkeä. Tässä ei ole kukaan uhannut sinua tai raivonnut. Jos asioita ilmaisee jämptisti tai ehkä turhautuneestikin (en tiedä kirjoittajien tunnetilaa toisin kuin sinä oletat tietäväsi), niin ehkä olisi syytä lukijan jättää ne värikynät sikseen.

Vierailija
1069/1076 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi Mr Skylight, että minä valitsen miehen järjellä. Jos mies tekee mun elämästä parempaa, pääsee mukaan. Jos tekee elämästä vaikeampaa, joutuu ulos.

Kiitos näkemyksestäsi. Toi on muuten aika hyvä. Eli plussan puolelle pitäis mennä. Miten sitten näkisit, jos esimerkiksi seurustelisit mun kanssa ja saisit paljon hyviä ja huonoja asioita suhteestamme kuitenkin niin, että hyvää enemmän. Sitten tulisi joku kaveri, joka lupaisi kuun taivaalta tai muuten ihastuisit ja itsekin uskoisit, että tämän kaverin kanssa voisi olla vielä paremmin kuin mun kanssa. Vaihtaisitko mun kanssa ihan ok-suhteen sitten siihen missä olisi vielä paremmin? Tämä se ehkä kiteytettynä on mun koko kysymyssoppani kupletin juoni. Vaihtavatko naiset useinkin vielä parempaan eli kuinka yleistä on sellainen opportunismi tässä? Mutta siis miten henkilö

Viestiin 1066:

Tämä oli niin asiallisesti ja kauniisti vastattu, että tähän on vielä pakko tarttua. Ompas ihanaa, että näin ajattelevia naisia on olemassa, ainakin yksi. Sydän oikein sulaa tässä keski-ikäisellä miehellä. Sun kanssa voisin lähteä treffeille anytime. Noh läpällä läpällä... ollaan molemmat varmasti varattuja ja tää ei oo mikään Tinderi. Kiitos hienosta vastauksestasi sinä ihanasti kirjoittava nainen.

Mr Skylight

Vierailija
1070/1076 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitähän tässä rakkaat ystävät juuri koitan selvitellä, että onko minulla vain sattunut noita levottomia asettumaan kykenemättömiä daameja ja onko se kykyajan vallitseva trendi eli olihan sinulla tämän ajatuksen kirjoittaja ihan hyväkin pointti siellä, vaikka se tulikin ulos hieman vihalla höystettynä. Kiitos kuitenkin.

Mr Skylight

Minkä takia sä dramatisoit asioita, puhut "silmittömästä vihasta" ym. Menee vähän naurettavaksi toi teatraalisuus, silmitöntä vihaa on se jos joltain riistetään henkeä. Tässä ei ole kukaan uhannut sinua tai raivonnut. Jos asioita ilmaisee jämptisti tai ehkä turhautuneestikin (en tiedä kirjoittajien tunnetilaa toisin kuin sinä oletat tietäväsi), niin ehkä olisi syytä lukijan jättää ne värikynät sikseen.

viestiin 1068:

Joo myönnän, että vähän provosoiduin. Ei kuuluisi aikuisen miehen. Mutta jos luet aiempia viestejä, niin aika rumasti minullekin kirjoitettiin ja aika henkilökohtaisia loukkauksia ja vähättelyjäkin. Ne jopa hieman sattuivat, vaikka aika paksu nahka tässä iässä jo kehittynytkin. Pyytelinkin aiemmin jo anteeksi liian voimakasta reaktiotani ja pyydän tässä edelleen anteeksi! 

Mr Skylight

Vierailija
1071/1076 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"

Okei. Tämä olikin hyvä vastaus. Lopulta siis tuollainen auttavaisuus ja kiltteys ei ole se mitä naiset parisuhteessa arvostaisivat. On totta, että näitä sitten saisi ystäviltäkin tai ihan ostopalveluna. Hyvää pohdintaa. kiitos! Ai niin miehenä kiinnostaa, että minkälaista on naisen mielestä hyvä seksi? Puhua ja pussata pitää ..nemisen lisäksi, mutta muita vinkkejä otetaan vastaan.

Mr skylight"

Mä haluan auttavaisen ja kiltin miehen, mutta ne ei edelleenkään tarkoita kynnysmattoa. En mäkään naisena ole mikään kynnysmatto vaikka ihan hyvää hyvyyttäni autan tuttuja, perhettäni ja vaikka naapurin mummoa, jos hän apua tarvitsee.

Hyvä täsmennys sinulta. Auttavainen ja kiltti, mutta ei kynnysmatto!

Mr Skylight

Vierailija
1072/1076 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan vielä senkin kirjoittaa tässä, että moneen erittäin hyvään viestiin en ole ehtinyt/kyennyt vastaamaan. Haluaisin vastata jokaiseen, mutta menee niin sillisalaatiksi tässä. 

Mr skylight/ap

Vierailija
1073/1076 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivusta kommenttina, että seksin voi hoitaa itsekseen, mutta rakastelua ei voi. Tuntuu, että monet eivät ymmärrä näiden eroa. Seksissä se toinen ihminen voidaan rinnastaa esineeseen, mutta rakastellessa toinen ihminen kohdataan ja huomioidaan läheisenä ja tavallaan korvaamattomana.

Monet eivät ehkä ymmärrä niiden eroa siksi, että kaikki eivät minkäänlaisessa seksissä rinnasta toista esineeseen. En esim. itse tunnista kuvaamaasi ilmiötä ollenkaan, ja minä puhun aina seksistä, en juurikaan käytä sanaa "rakastelu". Ymmärtänet, että minulle noille sanoilla ei ole samoja merkitysvivahteita kuin ilmeisesti itsellesi on. Ja muuten itse en voisi hoitaa yksin seksiä - masturboida kyllä voin, mutta en kyllä saa masturboinnista kaikkia niitä asioita, mitä haluan seksistä.

Muuten mihin tuo käsityksesi perustuu? Tekstistäsi ehkä hiukan välittyy ajatus, että "kaikki muut" ovat seksin suhteen jotenkin ymmärtämättömiä, mutta mistä olet saanut tällaisen käsityksen?

Vierailija
1074/1076 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minkä takia sä dramatisoit asioita, puhut "silmittömästä vihasta" ym. Menee vähän naurettavaksi toi teatraalisuus, silmitöntä vihaa on se jos joltain riistetään henkeä. Tässä ei ole kukaan uhannut sinua tai raivonnut. Jos asioita ilmaisee jämptisti tai ehkä turhautuneestikin (en tiedä kirjoittajien tunnetilaa toisin kuin sinä oletat tietäväsi), niin ehkä olisi syytä lukijan jättää ne värikynät sikseen."

Vastaan nyt tähän vielä vähän seikkaperäisemmin. Onhan täällä nimitelty mua vanhaksi homoksi, ja tuomittu ikuiseen yksinäisyyteen, tehty monenlaisia diagnooseja, juopoksikin taidettiin määritellä. Väitetty, ettei mulla ole ollut mitään parisuhteita enkä edes kykenisi dialogiin naisen kanssa. Läheisriippuvuuttakin nostettiin esiin. Ei sillä, olen itse janonnutkin näkemystänne ja kiitos niistä. Jos nyt kuitenkin pari kertaa olen hieman kärkevästi kirjoittanut takaisin, niin varmaan sekin on vain ollut turhautuneisuutta minun osaltani. Minusta olen pyrkinyt mahdollisimman rakentavaan sävyyn kohteliaastikin keskustelemaan, enkä mielestäni ole ketään nimittelemään ensin alkanut enkä ketään loukkaamaan tai arvostelemaan. Ymmärrän, että tämä aihe on ärsyttävä monen mielestä ja otsikointini ei ihan mennyt nappiin. Tässä nyt hieman koitan selitellä provosoitumistani. Olen silti aidosti pahoillani.

Mr Skylight

Vierailija
1075/1076 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet eivät ehkä ymmärrä niiden eroa siksi, että kaikki eivät minkäänlaisessa seksissä rinnasta toista esineeseen. En esim. itse tunnista kuvaamaasi ilmiötä ollenkaan, ja minä puhun aina seksistä, en juurikaan käytä sanaa "rakastelu". Ymmärtänet, että minulle noille sanoilla ei ole samoja merkitysvivahteita kuin ilmeisesti itsellesi on. Ja muuten itse en voisi hoitaa yksin seksiä - masturboida kyllä voin, mutta en kyllä saa masturboinnista kaikkia niitä asioita, mitä haluan seksistä.

Muuten mihin tuo käsityksesi perustuu? Tekstistäsi ehkä hiukan välittyy ajatus

Tämä kysymys ei ollut ilmeisesti minulle eli ap:lle, mutta hyvä pointti. Mielelläni itsekin haluaisin saada tähän oikealta henkilöltä vastauksen. Tuo on minusta aika henkilökohtainen asia tuo minkä seksiksi kukin määrittelee. Toisille jopa ihastus, rakkkaus , kaipuu ja seksi kaikki ovat tavallaan vähän yhtä ja samaa asiaa eli näinkin yleistävää tulkintaa olen kuullut. 

Kysyn vielä sellaistakin jengiltä, että tulevatko mielestänne lapset seksistä vai rakkaudesta? Heh, kas siinäpä pulma. Minä haluan ajatella, että rakkaudesta.

Mr Skylight

Vierailija
1076/1076 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mr Skylight

Minun nähdäkseni tässä on kaksi eri naista ja vain sinä olet yhteinen tekijä.

Pitäisikö sinun miettiä, mitä SINÄ teet niin, että nainen toisensa jälkeen lopulta kyllästyy yrittämään, lakkaa rakastamasta ja lähtee?